3 Temmuz 2017 Pazartesi

Bitenler #Çöpovski #12 ♡ │ AUSE ESUA



AVON ADVANCE TECHNIQUES SAÇ KREMİ
Kullandığım en hafif yapılı, ağırlık yapmayan saç kremi olabilir. Bu yönden tatmin etse de nemlendirmesi benim saçlarıma yeterli değildi. Normal saçlar için alınabilir. Çok kuru saçlar sevmeyebilir.

HC HAIR CARE NORMAL VE KURU SAÇLAR İÇİN ŞAMPUAN
Bir önceki yazımda bahsettiğim HC CARE SAÇ KREMİ ile beraber kullandığım saç şampuanı. Çok memnun kaldım saçlarıma, saç derime o kadar iyi geldi ki. Mutlaka alacağım.

HM MAKYAJ SÜNGERLERİ
Krem rengi olan en favorim. Tekrar gittiğimde mutlaka stok yapacağım. Üstelik uzunca süre kullandım ve küf sorunu yaşamadım. Son yıkamamda hamurlaştığı ve sertleştiği için şuan çöpte.

HM MAKYAJ SÜNGERİ
İkili olarak satılan süngerlerden büyük olanı. Bunun performansı da taktire şayan amma velakin bir önceki bahsetmiş olduğum çok daha iyi. Bunu da uzunca süre kullandım ve çok titiz olmama rağmen çok erken miladını doldurdu. Benek benek küfler oluştu.

GOLDEN ROSE 01 PARLATICI
Standart, güzel bir parlatıcı. Şimdilerde Flormar'a geçtiğimden muhtemelen tekrar almam.

NOTE MATTIFYING EXTREME WEAR FONDÖTEN SPF 15
Cilt tipime uygun en sevdiğim fondötenim.Yapısını ve duruşunu çok sevmiştim. Tek sevmediğim yanı ambalajı. Dipte çok ürün birikiyor ve almak mümkün değil.

NEUTROGENA SİYAH NOKTA TEMİZLEYİCİ PEELİNG JEL
Güzel bir arındırıcı-temizleyici. Siyah noktaları tamamen yok etme durumu yok fakat hafiflettiğini söyleyebilirim. Ara sıra tercih ettiğim bir ürün.

BİM RITUEL DE BEAUTE SİYAH NOKTA VE KİR TEMİZLEYİCİ BURUN BANDI
Su gibi tükettiğim, bittikçe aldığım uygun fiyatlı burun bantları. Şimdiden yedekledim.

umarım keyifle okumuşsunuzdur, sizi seviyor ve öpüyorum <3
 

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur.
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.



Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com

Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu-  takip debilirsiniz. 

Paylaştığım tüm yazılar kendi deneyimlerimden oluşmaktadır. İyi ve kötü sonuçlar oluşturup oluşturmayacağının garantisini veremem. Öneriler ve ürünler kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Bende iyi olan sizde kötü olabilir veyahut bende kötü olan sizde iyi olabilir.

Bu  Blog'da üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden ve iznim olmadan alınamaz, kopyalanamaz.

7 yorum:

  1. Ya şu siyah nokta bantlarından bende de var ama niyeyse kullanmaya elim gitmiyor :))) Düzenli yapıldığında bir yararı oluyor mu? Daha geç çıkarmak falan gibi? Yani olmadığını tahmin ediyorum ama ^_^ yenilerini güle güle kullan, öptüm!

    YanıtlaSil
  2. Kuzum burun bandini bende sevdim. Sac kremi artik hic kullanmiyorum. Note fondotenler de hep cildime koyu geliyor o yuzden denemedim hic. Ne guzel olmus yazi kuzum😘😘

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle burun bandı :) severek kullanıyorum.. Ellerine sağlık kuzum.

    YanıtlaSil
  4. Ause'den yazı bekleyenler kulübü kuracağım yahuuuu :D Arayı fazla açma kuzummm çok özleniyorsun :))Burun bandı favorim kuzum, hm süngerinden yeni aldım umutluyum. :) Bir de HC care markasını çok merak ediyorum ki <3 Yerine en güzelleri gelsin canımınnn enn içii, öpüyorum çok <3 :))

    YanıtlaSil
  5. kuzum ya note un ambalajıyla ilgili söylediklerine katılıyorum. onun dışında çok güzel =) burun bantları benim de favorim^^

    YanıtlaSil
  6. HM süngerlerin krem rengi olanını denemedim ama diğerlerinin ömrü çok kısa Ausem, her gün kullanırsam 1 ay dayanıyor ancak. HC şampuanları da mutlaka deneyeceğim. Ellerine sağlık, öperim <3

    YanıtlaSil
  7. Burun bandı bizim de favorilerimizden. Hatta bu akşam yapacağım :)

    YanıtlaSil