6 Haziran 2017 Salı

Neutrogena Deep Clean Canlandırıcı Makyaj Temizleme Suyu

neutrogena-deep-clean-canlandirici-makyaj-temizleme-suyu
Neutrogena Deep Clean Canlandırıcı Makyaj Temizleme Suyu 


Merhaba !
Cilt temizleme rutininde en önemli ilk aşama benim için çok önemli. Sadece makyaj yaptığım zaman değil gün içinde yüzümde biriken kiri ve tozu  temizlemek için de kullanıyorum temizleme sularını. Dolayısıyla temizleme suları rutinim için çok kıymetli.
Bir kaç aydır düzenli olarak kullandığım Neutrogena Deep Clean Canlandırıcı Makyaj Temizleme Suyu son zamanlarda ki favorim ve bugünkü yazımın kahramanı.


Neutrogena Deep Clean ile ilgili beni etkileyecek çoklukta olumlu yorum duyunca denemek istedim ve aldığım günden bu yana da memnuniyetle kullandım.(Memnun kalmayanların olduğunu söylemeden olmaz)

Neutrogena Deep Clean Canlandırıcı Makyaj Temizleme Suyu 200 ML sert plastik içinde sunuluyor. Kapak kısmı çevirmeli, çıt çıt kapak sistemi daha pratik geldiğinden bu çevirmeli kapağı pek sevmedim.

Neutrogena Deep Clean Canlandırıcı Makyaj Temizleme Suyu tek adımda göz ve yüzdeki makyajı temizlediği vaadinde. Bir çok temizleme suyunun vaadi bu yönde ve bu konuda benim fikrim hep sabit. Tek adımda %100'lük bir temizlemesi ne mümkün. O denli  temizleme gerçekleştirmese de büyük oranda göz makyajını temizlediğini rahatlıkla söyleyebilirim. Bir disk pamuğa bir miktar döküp, gözlerimde  bekletiyorum ve aşağıya doğru çekiyorum. Makyajı tamamına yakın temizliyor, diplerde kalan çıkmayan bölgeleri ya ikinci kez bir disk pamukla ya da kulak pamuğu yardımıyla temizliyorum.
İÇERİK BİLGİSİ
Keza yüz içinde aynı yöntemi uyguluyorum. Çoğu zaman içim rahat etmediği için üç kat geçtiğim de oluyor. Ardında temizleme jeliyle yüzümü temizleyip rutini bitiriyorum.

Göz çevremde ürün bol gelince yanmalar oldu o yüzden çok sık göz makyajımı temizlemediğimi belirtmem gerek. Yanma dışında kızarık, şişlik gibi sorun yaşamadım. Yüzümdeyse herhangi bir tepkimeye ve alerjiye sebep olmadı. Bu durum, pek tabii cilt tipinize göre değişkenlik gösterebilir.Aynı şekilde kokusu da öyle. Bir çok kişi kokusunun kimyasallığından ve ağırlığından feryat etmiş. Beni öyle çok rahatsız etmese de koku hassasiyeti olanlar almadan önce mutlaka test etmeli.
neutrogena-deep-clean-canlandirici-makyaj-temizleme-suyu
Neutrogena Deep Clean Canlandırıcı Makyaj Temizleme Suyu 


Tekrar alır mıyım ?
Yüzümde bıraktığı his, temizlemesi ve fiyat üstü performansıyla tekrar alabileceğim bir ürün.

Neutrogena Deep Clean Canlandırıcı Makyaj Temizleme Suyu NORMAL VE KARMA CİLTLER İÇİN KULLANIMA UYGUN ÜRETİLMİŞ DERMATOLOG TARAFINDAN TEST EDİLMİŞ ALKOLSÜZ BİR TEMİZLEYİCİ. 

Ürün 200 ML - Açıldıktan sonra 12 ay ömrü var. Bir çok kozmetik mağazasında ve büyük marketlerde bulabilirsiniz.

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Bu temizleme suyunu sevdiniz mi ? Yoksa sevmeyen tarafta mısınız ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !
 

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur.
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.



Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com

Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu-  takip debilirsiniz. 

Paylaştığım tüm yazılar kendi deneyimlerimden oluşmaktadır. İyi ve kötü sonuçlar oluşturup oluşturmayacağının garantisini veremem. Öneriler ve ürünler kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Bende iyi olan sizde kötü olabilir veyahut bende kötü olan sizde iyi olabilir.

Bu  Blog'da üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden ve iznim olmadan alınamaz, kopyalanamaz.

neutrogena deep clean, neutrogena deep clean arındırıcı, neutrogena deep clean canlandırıcı makyaj temizleyici,  neutrogena makyaj temizleme suyu

9 yorum:

  1. Yapısının değiştiğini duymuştum bir çok arkadaşımdan , etkisinin zayıfladığını.. Yağlarla cildimi temizlemeye başladığımdan beri pek elim gitmiyor bu tarz ürünlere :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir makyaj temizleyicisi bu ben de bazen kullanırım :)

    YanıtlaSil
  3. Waterproof maskaralarımı temizlemek için almıştım kuzum ve iyi bir şekilde temizlese de gözlerimi yakıyor. Bitirmek için devam ettim, loreal'in temizleme suyu da uygun fiyatlı ve güzel bir alternatif aklında olsun balımmm :)) Fotoğraflar yine şahane, öpüyorum balımmm <3 :))

    YanıtlaSil
  4. Neutrogena makyaj temizleme suyu ben de kullandım ama çift fazlı idi.Cildimde rahatsızlık hissettim.1-2 defa kullandım,şimdi öyle kenarda duruyor bir yerde.

    YanıtlaSil
  5. Ben özellikle göz için kullanıyorum temizleyicileri. Yanma yapması hoş olmadı benim için. Ama genel özellikleri ile kullanılabilecek gibi Ausecim ❤
    Teşekkür ederiz güzel değerlendirmen için ;)
    Öperim kocaman seni ❤❤

    YanıtlaSil
  6. Ben de sıkı bir arayış içindeydim makyaj temizleme sularına karşı, ve sanırım aradığımı buldum. Yeni fantezilere açık mıyım? Her zaman :D

    YanıtlaSil
  7. Ausem ben de bu ürünü çok beğenmiştim, içinde paraben sülalesini yaşatmasaydı sürekli alırdım yani😃 Performansı cidden piyasadaki en iyilerden ve ben kokusundan rahatsız da olmamıştım. Senin de beğenmene sevindim. Güle güle kullan, çok öpüyorum❤️

    YanıtlaSil
  8. Icerik konusunda takiliyorum ben buna ya. Yoksa renginden midir nedir cok merak ediyorum😍💙

    YanıtlaSil
  9. Bu ürünü kullandığım dönemde kapağından dolayı yarısını dökmüştüm kuzumm :( Gözlerime kullandığımda bulanık görsem de cilt temizliği konusunda başarılı bence de Ause'mmm :)) Fotoğraflar diyorum her zamanki gibi ve susuyorummm <3 :))

    YanıtlaSil