11 Mayıs 2017 Perşembe

Flormar Satin Matte Blush - 06 Pink Brown │Ause Esua


Merhaba
Allık kullanmaya çok bayılan biri değilim önce bunu söyleyeyim ancak son zamanlarda elime geçenler o kadar güzel yüzüme oturuyor ki yavaş yavaş ısınmaya başladım desem yalan olmaz.

Bir kaç ay önce -flormar-'ın şahane bir indirimine denk gelmiş, kolları sıvamıştım. O maceramda benimle eve dönen ürünlerden birisi flormar satin matte blush -idi. Bunu sevgili Başak hanım'ın Blog'unda görmüş not etmiştim. www.gokkusagininustunde.com


Rengi tam benim istediğim gibi olan, hem allık hem kontür için kullanabileceğim  soğuk açık tonlarda muhteşem bir kahve !

Hem allık olarak hem kontür olarak kullanımda duruşuna hayran kaldım. Bir süredir arayışta olduğum rengi buldum desem sanıyorum abartmış olmam.

Ürün bir bölmesinde allık bir bölmesinde fırçası bulunan siyah ambalaj içinde sunuluyor.
Kapak kısmının yarısı şeffaf -hangi renk olduğunu görebilmek adına bu detay çok güzel olmuş- İç kısmında da yarım ay şeklinde küçük bir aynası bulunuyor bu da anlık tazeleme ihtiyacında kolaylık sağlıyor.

Genel de allık-far-bronzer gibi ürünlerin yanında çıkan fırçaları kullanışsız bulurum ancak bu tür kesik fırçaları hep sevmişimdir.. Bunu allık uygulamak yerine değil de yanaklarıma kontür yapmak için kullanıyorum.

İnce yapılı, tozutma yapmayan ve tek dokunuşta rengini veren bir allık. Suratımda yapay -ben olmayan- bir görüntü oluşturmuyor olması da ayrı harika.


Flormar son zamanlarda kesinlikle arkası kesilmeyen bir yükselişe geçti. İyi ki de geçti bu durumdan herkes gibi bende çok memnunum.İlerleyen günlerde daha çok Flormar ürünü göreceğinizi de şimdiden söyleyeyim.


Fiyat : İndirimle 12.90 TL ye geldi. -en şahanesinden !-

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Flormar sizce de harika işler çıkarmaya başlamadı mı ? Yoksa sizin için halen basit ürünler mi ? Yoksa seviyor musunuz ? Tabii ki bilmeyi çok isterim ! 



Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur.
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.


Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com

Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu-  takip debilirsiniz. 

Paylaştığım tüm yazılar kendi deneyimlerimden oluşmaktadır. İyi ve kötü sonuçlar oluşturup oluşturmayacağının garantisini veremem. Öneriler ve ürünler kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Bende iyi olan sizde kötü olabilir veyahut bende kötü olan sizde iyi olabilir.

Bu  Blog'da üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden ve iznim olmadan alınamaz, kopyalanamaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder