6 Nisan 2017 Perşembe

Hc Saç Kremi Tüm Saç Tipleri İçin │Ause Esua

hc-sac-kremi-tum-sac-tipleri-icin-ause-esua
Hc Saç Kremi Tüm Saç Tipleri İçin │Ause Esua


Geçtiğimiz günlerde Hc Care Normal ve Kuru Saçlar için üretilmiş şampuanından bahsetmiştim. Bugünkü konumuz da yine aynı markaya ait  tüm saç tipleri için uygun üretilmiş saç bakım kremi. Hc  Care Normal ve Kuru Saçlar İçin Şampuan yazıma ulaşmak için buraya tık tık.

İçerdiği Amino Acid Cocktail, Seramid, Phyto Keratin, Shea Butter (en sevdiğim), L-Arginine sayesinde çok işlem görmüş, kuruyup çalı süpürgesi gibi olmuş saçların onarılmasına yardımcı olacağı vaadinde.

hc-sac-kremi-tum-sac-tipleri-icin-ause-esua
Hc Saç Kremi Tüm Saç Tipleri İçin │Ause Esua
Güzel kokusu, kıvamı ve bıraktığı etki gerçekten taktir edilesi. Muazzam derecede yıpranmış saçları hayata döndürmüyor(Saç bakım kremlerinden böyle bir beklentimde yok açıkçası) ancak ekstra bakımlarla desteklendiğinde ortaya güzel sonuçlar çıkardığını söylemem gerek.

Duşta saçıma uyguladığım an ürünü saçımdan arındırırken parmaklarım aralarından kayıp gidiyor. Normal şartlarda ıslak saçlarımı  kuru vaziyetteyken olduğu gibi ayırmak mümkün olmazdı.

Saç spreyi kullanmadan saçlarımı rahat taramamı ve kolay açılmasını sağlıyor, ki bu benim için en önemli nokta.Dolayısıyla tararken oluşan kırılmalarında böylece önüne geçiliyor.

Saç uçlarım çok yıpranmış vaziyette olduğundan mutlaka ekstra nem desteğine ihtiyaç duyduğumu belirtmem gerek.Gövdeler hariç saç uçlarımın olduğu bölüme  bir saç kremi veyahut saç bakım yağı ile destek vermem gerekiyor.

Genel manada memnun kaldığım ve dibini sıyırdığım bir ürün oldu. (İçine su koyup çalkala yavrum çalkala diyerek kıyıda köşede ne varsa silip süpürdüm valla-_-)

Ürünün detaylı içerik bilgisine ve Hc Care Ürünlerine Hc Care sitesinden ulaşabilirsiniz.

Buraya tık tık.

Açıldıktan sonra 12 ay ömrü var.

Hc Care Türk Malı ve Hayvanlar Üzerinde Test Yapmıyor.

 

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur.
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.


Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com

Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu-  takip debilirsiniz. 

Paylaştığım tüm yazılar kendi deneyimlerimden oluşmaktadır. İyi ve kötü sonuçlar oluşturup oluşturmayacağının garantisini veremem. Öneriler ve ürünler kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Bende iyi olan sizde kötü olabilir veyahut bende kötü olan sizde iyi olabilir.

Bu  Blog'da üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden ve iznim olmadan alınamaz, kopyalanamaz.

9 yorum:

  1. Bebeğim bende kullanıp çok memnun kaldım^^ Emeğine saglık :)

    YanıtlaSil
  2. Ausem içeriği de fena değilmiş bu saç kreminin. Silikonlu ürünleri saç diplerime uzun süredir değdirmiyorum, bu saç kremi de saç boylarını yumuşatıyorsa zaten harika... Benim saç yapımdan dolayı her duşta krem ve maske kullanıyorum yoksa taramam mümkün değil😰 Ellerine sağlık canım benim, öpüyorum çok❤❤

    YanıtlaSil
  3. Kremini hiç denemedim, aklımda olsun madem. Maske desteği ile birlikte kullanabilirim :)

    YanıtlaSil
  4. not ettim bunu :) deneyeceğim

    YanıtlaSil
  5. HC markası gerçekten çok iyi, eminim bu ürün de süperdir :) Ziyaretime beklerim :*

    YanıtlaSil
  6. Saç kremlerini kullanmayı çok seviyorum. Bu kremi de not ettim:))

    YanıtlaSil
  7. Saç konusunda mustaribim Ause'mm özellikle nemlendirme konusunda başarılı bir saç kremi arayışındayım. Şampuanı ile birlikte almayı düşünüyorum :) Ellerine sağlık benimm güzeller güzelimm <3 :)

    YanıtlaSil
  8. HC nin hiçbir ürünü beni yarı yolda bırakmadı,her biri birbirinden başarılı=)

    YanıtlaSil
  9. Bu markanın hiçbir ürününü kullanmamıştım ama bu yazıdan sonra keyifle deneyeceğim :)

    YanıtlaSil