29 Mart 2017 Çarşamba

RL de Young Fluid Concealer │ Rl de Young Kapatıcı 01 Natural │Ause Esua

rl-de-young-fluid-concealer-rl-de-young-kapatici-01-natural

Merhaba !

Bir çok kişi gibi fondöten-BB-CC kremler yerine çoğunlukla kapatıcı ürünleri tercih eden biriyim.Komple yüzümü kapatmak yerine bölgesel uygulayıp, sadece sorunlu bölgeleri kapatmak daha iyi ve hafif oluyor benim için (Fondötenleri de bu yönde kullandığım oluyor). Dolayısıyla sıklıkla kapatıcı test edip, deneyimleme ihtiyacı hissediyorum.


Bugünkü konum ise RL de young markasına ait fluid concealer / kapatıcısı. Essence markasından sonra hem fiyatı ve performansı ile sıklıkla tercih ettiğim bir ten ürünü.

Rl de young fluid concealer likit kapatıcı  sünger aplikatörlüşeffaf, beyaz kapaklı ambalaj içinde sunuluyor.
rl-de-young-fluid-concealer-rl-de-young-kapatici-01-natural
Bende ki 01 rengi ve sarı alt tonlu. (Note 'un bazı sarı alt tonlu ürünleri kadar suratımda sırıtmıyor.)

Bugüne kadar denediğim kapatıcılar arasında bana kalırsa en hafif olanı. Yüzümde varlığı yokluğu anlaşılmıyor.

Kapatıcılığı fiyatına göre iyi durumda. Ben Göz altlarından çok bölgesel uygulayıp, yüzümün bazı bölgelerini pürüzsüz ve daha iyi göstermesi için kullanıyorum. Göz kapağımı nötrlemek için kullandığımda oluyor.

Göz altı probleminiz varsa ve çoksa bu yönde -tek başına- beklentinizi karşılamayacaktır.

Bir kaç blog da göz çevresinde parça parça durduğunu ve tam oturmadığını yazmışlar. Bu sanıyorum göz çevrenizin kuru-hassas olup olmamasıyla alakalı bir durum. Benim göz çevrem o denli kuru olmadığından nemli-nemsiz her iki durumda da o tür sorunla karşılaşmadım.
rl-de-young-fluid-concealer-rl-de-young-kapatici-01-natural
Tek katta da ikinci katta da sonuç hemen hemen aynı ve memnun edici.
Uygulama : Tampon hareketlerle (pıt pıt yaparak) uygulandı.


Kalıcılığı yaklaşık 4-5 saat kadar sürüyor, pudra ile sabitlediğimde o günü rahat bitiriyorum. (dağılma, çizgilere dolma olmadan)
Fakat az önce söz ettiğim gibi kişiden kişiye durum farklılık gösterebilir. Göz altınız kuruysa   pütür pütür, dalga dalga durabilir ve cildiniz ürünü kusabilir .

Ürün 5,5 ML - Açıldıktan sonra 6 ay ömrü var.
Rossmann mağazalarından temin edebilirsiniz.

Peki sizler ne düşünüyorsunuz? Bu kapatıcıyı denediniz mi ? RL de Young ile ilgili ne düşünüyorsunuz ? Yoksa bu kapatıcıdan nefret mi ettiniz ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !
rl-de-young-fluid-concealer-rl-de-young-kapatici-01-natural
 

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur.
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.


Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com

Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu-  takip debilirsiniz. 

Paylaştığım tüm yazılar kendi deneyimlerimden oluşmaktadır. İyi ve kötü sonuçlar oluşturup oluşturmayacağının garantisini veremem. Öneriler ve ürünler kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Bende iyi olan sizde kötü olabilir veyahut bende kötü olan sizde iyi olabilir.

Bu  Blog'da üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden ve iznim olmadan alınamaz, kopyalanamaz.

7 yorum:

  1. Denemedim ama tek katta bile işe yarar gibi duruyor...

    YanıtlaSil
  2. etkili bir kapatıcılığa sahip bir ürün teşekkürler canım emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Ause'm bloguna grince içim açılıyor, söylemeden geçemeyeceğim <3 <3 Lütfen bizim blogu da yapar mısın? *-*
    Ben bu kapatıcıyı daha önce hiç görmedim stantlarda,maalesef stoklar hep sıkıntılı fakat performasını oldukça beğendim fotoğraflarda, günlük olarak kullanmak için idealmiş.
    Ellerine sağlık,
    Güle güle kullan.
    Çok öperim!
    Zeynep

    YanıtlaSil
  4. Yapısı bileğinde epey kuru duruyor; sanırım benim göz altlarımla anlaşamaz. Ama genç ciltler için güzel bir alternatif olmuş, güle güle kullan Ause'cim :)

    YanıtlaSil
  5. Kaç kere alıp alıp bıraktım bunu, galiba deneyeceğim artık :) Ben tüm yüzümü eşitliyorum genelde, ama bölgesel kullanma fikri daha mantıklı geliyor tabi cilt rengime tam uyan, yama yama durmayacak ürünü bulabilirsem

    YanıtlaSil
  6. Ause'm kapatıcılığı çok iyimiş :) Benim çok kuru göz altlarımda nasıl durur bilemedim ama aklım da kaldı. Güle güle kullan, öpüyorum <3

    YanıtlaSil
  7. Fotoğraflar beni benden aldı yine Ause'mmm :) Kuru göz altlarımla anlaşamayabilir öyleyse emeğine sağlık güzel gözlümm <3 :))

    YanıtlaSil