30 Mart 2017 Perşembe

Nyx Butter Gloss ♡ Vanilla Cream Pie │Ause Esua

nyx-butter-gloss-vanilla-cream-pie-ause-esuaMerhaba!

Kremsi, yumuşak dokusu, birbirinden güzel renkleri, müthiş parlaklıkları ve minimum düzeyde yapışkanlık vermeleri ile nyx butter gloss şimdiye kadar denediğim en iyi -gloss-. Butter Gloss'ların bu denli sevilmesinin nedenleri de bu. Ben de dahil, hemen hemen herkes yapışkanlık hissinden ötürü parlatıcılara mesafeli olmuştur. Nyx ise bu tatlı serisiyle bir nebze olsun parlatıcılara ısınmamı sağladı desem yalan olmaz.

nyx-butter-gloss-vanilla-cream-pie-ause-esua
♡ Nyx Butter Gloss'lar birbirinden sevimli isimler ve renklerden oluşan geniş bir skalaya sahip.
Herkesin dilinde olan bir özelliği de yenilesi, nefis kokuları. İsimleri ve renkleriyle uyumlu olan kokularını ben de çok sevdim. Rujlar da kokuya pek takılmıyor olsam da parlatıcılar da ve likit rujlar da bu tatlı kokuları çok seviyorum.

♡Bende ki rengi  Vanilla Cream Pie  isimli güzel bir pembe.
nyx-butter-gloss-vanilla-cream-pie-ause-esuaOrta düzeyde örtücülüğe sahip. Altına bir kapatıcı geçip uygulayınca daha net bir görüntü almak mümkün. Aynı zamanda altına aynı tonlarda bir dudak kalemi veyahut ruj kullandığımda aldığım sonucu da sevdim. Her türlü verdiği renk ve görüntü beni memnun etti.

♡Bir parlatıcı olarak dudaklara nem vermesi çok başarılı. Dudakları kurutma gibi bir durumu yok, aksine bir lip balm etkisinde nemlendiriyor.
♡-Ambalajının şirinliğinden bahsetmiyorum bile.-

♡Kalıcılıkları ne çok mükemmel ne çok kötü bence bu ikisinin ortası. Gün içinde mutlaka tazelemek gerekiyor.

Bu nefis, muhteşem -gloss'lar- ambalajını elime aldığım ilk anda kalbimi kazananlardan oldu. Diğer renklerine de mutlaka -bakiciğim-. 
nyx-butter-gloss-vanilla-cream-pie-ause-esua


Nyx Butter Gloss'larından birini deneme şansını bana Blana'm verdi. Ona da tekrar teşekkür ederim.♡

Ürün 8 ML- Açıldıktan sonra 12 ay ömrü var. 

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Bu butter gloss'lar sizce de harika değil mi ? Yoksa siz sevmeyen grubundan mısınız ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !

 

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur.
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.


Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com

Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu-  takip debilirsiniz. 

Paylaştığım tüm yazılar kendi deneyimlerimden oluşmaktadır. İyi ve kötü sonuçlar oluşturup oluşturmayacağının garantisini veremem. Öneriler ve ürünler kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Bende iyi olan sizde kötü olabilir veyahut bende kötü olan sizde iyi olabilir.

Bu  Blog'da üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden ve iznim olmadan alınamaz, kopyalanamaz.

5 yorum:

  1. Bende de Tiramisu rengi var ve gerçekten yapı olarak başarılı ürünler. Fakat, full renk veren opak dudak ürünlerine taktığım için elimin çok sık gitmediğini de söylemem lazım :) Güle güle kullan Ause'cim, yazın gloss sevmeyene bile sevdirecek türden olmuş ^_^

    YanıtlaSil
  2. Bu glossları ben de çok seviyorum Ause'm, her rengini alasım var resmen :D (Almıyorum tabi) Senin de beğenmene çok sevindim :) Güle güle kullan, çok öpüyorum <3

    YanıtlaSil
  3. Aman Allah'ım, rengin ismi zaten olayı bitiriyor :)
    Fotoğraflara da, yazım diline de bayılıyorum!

    YanıtlaSil
  4. Glosslara göre oldukça başarılı ürünler ancak soft matte lip cream'leri tercih ederim kesinlikle :)

    YanıtlaSil
  5. Glossları yazın özellikle çok seviyorum ıslak görüntüsünden ötürü canımın içii ve rengine bayıldımmm <3 :) Bu gloss ile bir makyaj yazısı istesem ? :) Mutlulukla kullan bebeğimmm :)

    YanıtlaSil