25 Mart 2017 Cumartesi

Hc Care Şampuan Normal ve Kuru Saçlar İçin │ AUSE ESUA

hc-care-sampuan-normal-ve-kuru-saclar-icin-ause-esua
Hc Care Şampuan Normal ve Kuru Saçlar İçin  │ AUSE ESUA
Merhaba !

Aylar önce Hüzün Sarısı 'nın başlattığı Hc Care markasına ait biri şampuan diğeri saç kremi olmak üzere iki üründen oluşan bir çekiliş kazandım. Bu çekiliş benim için çok tatlı ve özel zira bu konularda şansım hiç yoktur.


Uzunca süre iki ürünü de kullandım ve artık bitirdiğim içinde çok beklemeden yazısını sunmak istedim.

Hc Care markası Türk Malı oluşuyla, hayvanlar üzerinde test yapmayışıyla ve içeriğiyle bir çok kişi tarafından sevilen bir marka.Bende ürünlerini Nihal hanım sayesinde deneme şansı buldum ve çok sevdim.

İlk başta iki ürünü de aynı postta bir araya getirmek istesem de fikrim çabuk değişti ve ayrı ayrı incelemeye karar verdim. Bugünkü yazım Normal ve Kuru saçlar için üretilmiş şampuanı ile ilgili.

Saçlarım kuru ve boyadan ötürü yıpranmış vaziyetteler dolayısıyla kuru saçlar için üretilmiş şampuan-saç kremleri, maskeler ve yağlar saçlarımın en yakın dostları.(Kimi zaman bazıları pek işe yaramıyor tabi)

Normal ve Kuru Saçlar için üretilmiş Hc Care şampuanın içeriğinde bitki özleri, shea butter, phyto keratin, biotin, aminoasit, vitamin ve mineraller bulunuyor. Saça zarar vermeden temizleyip, güçlendirdiğini vaat ediyor.(İçerik detaylarına sitesinden ulaşabilirsiniz.)

hc-care-sampuan-normal-ve-kuru-saclar-icin-ause-esua
Hc Care Şampuan Normal ve Kuru Saçlar İçin  │ AUSE ESUA
*Şampuanın kokusu hafif bitkisel, üründe tek beğenmediğim de kokusu oldu. Ambalajına gelince, en sevdiğim ambalajlardan birisine sahip, pompalı ve kullanışlı. Kişiye göre değişen handikapı ise çok az ürün veriyor olması. Yeterli miktarda alabilmek için bir kaç kez basmak gerekiyor. Bu benim için sorun oldu mu ? Aslına bakarsanız benim açımdan iyi oldu, normalde çok çabuk şampuan bitiren biri olarak bu seriyi uzunca kullandım. Çok az miktarın saçı temizlemeye yetmesi de ayrı memnun edici.

*İnce yapılı, akışkan bir jel.Her bitkisel içerikli şampuan gibi çok hafif köpüren bir yapıya sahip. İlk şampuanlama da köpük neredeyse sıfır oluyor ikinci şampuanlama da ise biraz daha köpürüyor. Saçlarımı arındırdığını hissedebiliyorum. (Köpüren şampuanlara alıştıysanız ve ilk kez böyle bir şampuan deniyorsanız saçlarınızı temizlemiyor hissi oluşturabilir).

*Saçlarımı saç kremi uygulamadan sadece bu şampuanla yıkadığımda bile parmaklarımı rahatlıkla saçlarımın arasından geçirebiliyorum. (Fakat bitkisel şampuanları ilk denemede kuruluk sorunu yaratabiliyormuş, ancak benim saçlarım alışık olduğu için öyle bir sorun yaşamadım.)

Saç Dökülmesine Faydası Var Mı ?
*Saçlarımın dökülmesi tamamen durmadı ama eskiye göre azaldı. Duşta saçımdan fazla suyu alırken bile bir avuç saç gelirken artık onu görmüyorum.

*Kullandığım süre boyunca saç derime iyi geldiğini ve başka şampuanlardan dolayı oluşmuş kepeği geçirdiğini söyleyebilirim.

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Bu markayı denediniz mi ? Şampuanları hakkında ne düşünüyorsunuz ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !

İçeriğinde SLES,SLS, Paraben, Formaldehit içermiyor.

Açıldıktan sonra 12 ay ömrü var.

Hc Care Türk Malı ve Hayvanlar Üzerinde Test Yapmıyor.

Hc Care ürünlerine buradan ulaşabilirsiniz.
 

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur.
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com

Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu-  takip debilirsiniz. 

Paylaştığım tüm yazılar kendi deneyimlerimden oluşmaktadır. İyi ve kötü sonuçlar oluşturup oluşturmayacağının garantisini veremem. Öneriler ve ürünler kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Bende iyi olan sizde kötü olabilir veyahut bende kötü olan sizde iyi olabilir.

Bu  Blog'da üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden ve iznim olmadan alınamaz, kopyalanamaz.


9 yorum:

  1. Beğenmiş olmana sevindim ayrıca aylar geçmesine rağmen deneyim yazına benim adımı da eklemiş olman mutluluk verici. Benzer durumlarda buna pek rastlamıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki isminiz olmadan olur mu hiç :) çok teşekkürler <3

      Sil
  2. HC Care saç ürünlerinden sadece complex yağı denedim. Çok da severim. Şampuanlarını denememiştim çünkü içerik listesini bulamamıştım. Her bitkisel içerikli şampuan Sls'siz olmuyor Ausem, köpürmeyi etkileyen de bitkisel içerik değil sls zaten. Artık gönül rahatlığıyla deneyebilirim ben de😊 Memnun kalmana da çok sevindim😊 Ben ot kokusunu sevdiğimden belki koku sorunu da yaşamam diye düşünüyorum😂😂 Ellerine sağlık canım benim, öpüyorum❤💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Blana'm daha önce kullandığım bitkisel bi şampuanda vardı ama bu seferde saç derime iyi gelmemişti. Bu tür şeylere geçtiğimiz sene dikkat etmeye başladım bende. Umarım seversin sende. ^^ ot seviyosan bunu seversin o zaman ahah ^^ çok teşekkür ederim güzel yüzlüm öpüyorum çok <3

      Sil
  3. Benim saç tipime uygun degil ama yine de ugradim 😊. Güle güle kullan canim.

    YanıtlaSil
  4. Hc care ürünlerini bende çok merak ediyorum canım gelsin yenisi 😊

    YanıtlaSil
  5. HC Care'in daha önce Volume şampuanını kullanmış ve çok çok beğenmiştim. Senin de bu çeşidini beğenmene sevindim :) Saç ürünleri oldukça başarılı bu markanın. Ovex maske ve Complex yağını da öneririm :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle kazanmana sevindim canooo <3

    Hiç kullanmadım ama bildiğim kadarıyla bitkisel şampuanlar dediğin gibi fazla köpürmüyor ama güzel temizliyor.
    Ayrıca kokuları da pek hoş olmuyor. Koku seven biri olarak kullanabileceğimi sanmıyorum.

    YanıtlaSil
  7. Ause'mmm şampuanlardan yana yüzüm gülmüyor bu ara :( Köpüren şampuanları çok seviyorum temizleme hissi veriyor kuzum :)) Mutlaka bakacağım emeğine sağlık güzelliğim <3 :))

    YanıtlaSil