2 Mart 2017 Perşembe

H&M Makyaj Süngeri │Ause Esua

h-m-makyaj-sungeri-ause-esua
H&M Makyaj Süngeri │Ause Esua
Merhaba !

Blog tasarımını yeniledikten sonra büyük bir hafiflik yaşadığımı söylemem gerek. Blog ile ilgili sorunlar olunca yazıya, fotoğraflara ne kadar özenmiş olsam da içime sinmiyor. Malum durumu -instagram-üzerinden duyurmuştum.İkinci baskı buradan da duyurayım.
Blog'a mobil üzerinden girince görüntü bozukluğu ve şablonun bozuk olmasıyla ilgili mesajlar aldım. Oluşturduğum temanın kendisinde problem olunca yeni baştan tema oluşturmak durumunda kaldım.Umarım bu sefer sorun olmaz ve umarım yeni halini beğenirsiniz a-dostlar ! <3

h-m-makyaj-sungeri-ause-esua
H&M Makyaj Süngeri │Ause Esua
Bir makyaj süngerine ulaşmak ne kadar zor olabilir ? Uzunca süre arayışta olduğum amma velakin bir türlü denk gelmediğim, Antalya da ki var olan mağazaları talan ettiğim H&M makyaj süngeri bugünkü yazımın konusu.Umutsuz olduğum bir günde şans eseri aranılan süngeri buldum ve kaptım! (sanıyorum stok yenilenmesine denk geldim)

Her kozmetik, güzellik ürünlerinde olduğu gibi bu süngerde ikiye bölünmüş durumda. Seveni de var, abartıldığını düşünende var.

Bana gelince; fiyatına göre çok başarılı bulduğum, memnun kaldığım hatta ve hatta stok yapacağım bir sünger.

Mükemmel mi ? Elbette değil ancak fiyatına göre performansı gerçekten çok iyi.

h-m-makyaj-sungeri-ause-esua
H&M Makyaj Süngeri │Ause Esua




Süngerin yorumuna geçmeden önce, H&M'in bu süngerinin beauty blender'a muadil gösterildiğini belirtmek isterim. Kozmetik dünayası, bloglar ve  vloglar ile ilgileniyorsanız bunu mutlaka duymuşsunuzdur. Bununla ilgili de iki ayrı düşünce var. Birisi gerçekten muadil, diğeri ise -alakası bile yok- ! Bense buna yorum yapamıyorum zira beauty blender'ım yok. -_-

Sünger
Ten renginde, pofuduk, yumuşak bir sünger. Suya tuttuğunuz an çok beklemeden şişiyor.Kavraması, uygulama hali güzel.

Çok az ürün emiyor. İnce-hafif ten makyajını sevdiğimden bu durum beni rahatsız etmiyor.
Eğer kapatıcılık oranı çok olsun istersem, ürünü bir fırça ile uygulayıp üzerinden sünger ile geçiyorum.

Likit allık, aydınlatıcı ve krem kontür ürünlerini uygulamada çok başarılı. Kullandığım likit, ten ürünlerinin hepsini homojen biçimde dağıtıyor.

Süngerin tek handikapı çok kir tutuyor olması. Ürünleri içine çektiği için her gün yıkansa bile derinlemesine temizlik olmadığında lekeler kalıyor. Bu sorunu da süngeri sıcak su içinde bekletip tüm ürünü kusmasını sağlayarak ortadan kaldırıyorum. Bunu haftada 1-2 kez mutlaka yapıyorum.(Süngerleri ya bebek şampuanı ile ya da antibakteriyel sabun ile yıkıyorum. Bazen bulaşık deterjanı ve zeytinyağı da  kullandığım  oluyor)

Son olarak hamurlaşma ve küflenme var mı ? 
Süngeri uzunca süre kullandım. Şimdilerde çok hafif hamurlaşma var fakat uygulamada sıkıntı olmuyor.Küflenme sorunu ise şimdilik yok.

İyi yönleri ve fiyatının harikalığı yanında bir kaç pürüzü görmezden geliyorum. Tekrar alacağım güzellik elemanlarından birisi.

Fiyat : 6.99 TL

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Bu süngeri denediniz mi ? Memnun musunuz ? Değil misiniz ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !

h-m-makyaj-sungeri-ause-esua
H&M Makyaj Süngeri │Ause Esua
 

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur.
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com

Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu-  takip debilirsiniz. 

Paylaştığım tüm yazılar kendi deneyimlerimden oluşmaktadır. İyi ve kötü sonuçlar oluşturup oluşturmayacağının garantisini veremem. Öneriler ve ürünler kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Bende iyi olan sizde kötü olabilir veyahut bende kötü olan sizde iyi olabilir.

Bu  Blog'da üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden ve iznim olmadan alınamaz, kopyalanamaz.





24 yorum:

  1. Ben bu süngeri hiç bulamadım Ausem. Fakat elimde HM in başka süngerleri var ve oldukça başarılılar. Tabi ki, beauty blenderın yerini tutmuyorlar ve o kadar uzun ömürlü olacaklarını sanmıyorum ama fiyatlarına göre kesinlikle çok iyi süngerler👌🏻👌🏻 Güle güle kullan canımcım, öpüyorum❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'm o beauty blendar listemde :D almak niyetindeyim ^^
      hm gerçekten çok başarılı - ikili süngerlerinde denedim ve cok sevdim. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için öpüyomm cok <3

      Sil
  2. Ausecim bir dönem kullandığım ve çok memnun kaldığım bir sünger bence işini başarıyla yerine getiriyor.Fakat artık bulamıyorum ve bulduğum ilk yerde stok yapacağım.Güle güle kullan 💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Kübracım, stok sorunu maalesef var umarım bulursun <3 :)

      Sil
  3. Ya ben denk gelemedim gittigimde.malum Zonguldak'ta hm yok. Ancak sehirdisinda denk gelirsem alirim demistim. Kismet. Pembe olana denk geldim. Onu da sevdim aslinda.ama yok bunu bulursam aliciiiim 🙊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esy'mmmm bende şans eseri buldum almak için Antalya merkeze giderken- manavgata hm acıldı ve oradan aldım. Mutlaka allll ben bir daha denk ne kadar varsa toplıcam valla :D

      Sil
  4. blog tasarımın çok güzel olmuş :) süngerden bende iki tane aldım ama daha kullanmadım...umarım severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) umarım seversin <3<3

      Sil
  5. Bu blog her şekilde mükemmel yavrum , nasıl güzel fotoğraflar onlar öyle *.*
    Ben ilk çıktığı zaman koşup almıştım geçen sene.
    Çok çabuk yırtıldı , ürünü çok fazla emdi , tabiki leke çıkmadı. -.-
    Ama fotoğrafları iyice incelediğimde yapısını değiştirmişler. Benim aldığım seride bu kadar gözenekli değildi. Tekrar gidip almalıyım o zaman ahaha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah :D Güzell yüzlü Nisanurum güzel yorumun için cooook tesekkür ederim kocaman mutlu oldum. Umarım bu sefer memnun kalırsın. <3 <3

      Sil
  6. Bu süngeri bende kullanıyorum nemli kullanıldıgında çok güzel yediriyor bence.Beauty blendera o kadar parayı vermek istemeyenler için şahane.

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan :)) Ben H&M'in bu muadil gösterilen süngerine bir türlü denk gelemedim ne yazık ki hemen tükeniyor sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle bi durumu var. Umarım denk gelirsinn ve memnun kalırsın ) cok teşekkürler <3 :)

      Sil
  8. Canım blog tasarımına bayıldıııım döktürmüşsün yine valla :* Bu H&M nin süngerleri yok satıyor cidden bulmana cok sevindim bende buldukca stokluyorum uygun fiyatıyla bence basarılı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacım çok teşekkür ederim :) <3 <3<3

      Sil
  9. Blog harika olmuş Ause'mm iç açıcı, ferahlatan bir tasarım kime iyi gelmez ki:)) h&m süngerini ben de uzun süredir arıyorum kuzummm malum karaborsa bir türlü bulamıyorum onun yerine fırçalarına sardım onlar da güzel pofuduk, yumuşacık :)) Mutlulukla kullan bitanemm <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary'mmm çok teşekkür ederim kuzum beğendiğine cok cok sevindimmmmm :) <3 <3 <3
      keisnlikle fırçaları da şahane bende iki fırçası var ve bayılıyorummm <3 tesekkürler kuzum

      Sil
  10. Tema güzel görünüyor canim ben hep telefonla bakiyorum sorun yok su an. Güle güle kullan süngerini 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya hanımcımmm ayy cok mutlu oldum cok tesekkürler dhaa güzelleri sizin olsun <3:)

      Sil
  11. Yeni teman da çok güzel Ausecim ellerine emeğine sağlık <3
    Bu süngeri denemedim çünkü denk gelmedim ama H&M'in süngerlerinin performansını yumuşak olup olmamaları etkiliyor, yumuşaksa harikalar <3 Denkgelirsem bunu da deneyeceğim. Artık emin olduğum bir şey var Sünger almak bir hastalık ve durmak imkansız =)
    Öperim çok!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel suratlı Zeynebimm cok tesekkür ederimm :) şimdiye denk bir bunu birde ikili satılan süngerini denedim ve memnun kaldım cok yumoşlarrr kesinlikle sertlik durumu önemli - mesela saplı olan süngerin yapısı bi sert gibiydi o yzüden almadım. Umarım memnun kalırsın ve kesinlikle hastalıkkkkk -_- öpüyom kocaman

      Sil
  12. Fiyatı çok uygun gerçekten. Eskişehir'de H&M yok malesef. Şehir dışına çıktığımda stoklarım bulursam ;))

    YanıtlaSil
  13. Çok sevilen ve dediğin gibi ünlü markaya muadil gösteren bir sünger.
    Çok şükür artık H&M online satış yapacak. Mutlaka bu ürünü satın almak istiyorum. Yedeklemek ya da yenilemek istersen kaçırma cano <3

    Blog tasarımın her zaman çok güzeldi ve böyle de çok güzel görünüyor cano <3
    Mobilden hiç girmediğim için farkı bilemiyorum. ^^

    YanıtlaSil