7 Mart 2017 Salı

Flormar Flawless Anti-Blemish Face Wash - Sivilcelere Karşı Temizleyici Jel │ AUSE ESUA

flormar-flawless-anti-blemish-face-wash-sivilcelere-karsi-temizleyici-jel-ause-esua
Flormar Flawless Anti-Blemish Face Wash - Sivilcelere Karşı Temizleyici Jel  │ AUSE ESUA
Flormar Back To School Flawless Anti-Blemish Face Wash - Sivilcelere Karşı Temizleyici Jel
Merhaba !
Antalya'ya yavaş yavaş yaz sıcağı gelirken, o mevsime ve o sıcaklarda sapıtan cildime yakışır bir cilt temizleme ürünü de Blog'da yerini alsın istedim.-Keyifli Okumalar-

flormar-flawless-anti-blemish-face-wash-sivilcelere-karsi-temizleyici-jel-ause-esua
Flormar Flawless Anti-Blemish Face Wash - Sivilcelere Karşı Temizleyici Jel  │ AUSE ESUA
Flormar Back To School koleksiyonu ambalajlarıyla bir çok kişi gibi benimde gönlüme taht kurdu ve bir kaç ürünü iyi ki almışım dediğim ürünler arasına geçiş yaptı. Bunlardan birisi bugünkü yazımın konusu Sivilcelere karşı temizleyici jel bir diğeri ise Blur Effect BB Cream.

*Ürün çıt çıt kapaklı, rengi ve deseni ile güzel bir ambalaj içinde sunuluyor.

*Sivilceler için olan ürünler genellikle kurutucu özellikte olsa da Flormar Flawless Anti-Blemish Face Wash jel o genellemeden kendini ayırıyor. Bu da karma ciltler için memnun edici oluyor.

*İçinde seyrek granülleri bulunan, jel yapıda hafif köpüren bir temizleyici. Az miktar ürün tüm yüzü temizlemeye  yetiyor. Hafif ferahlatan, rahatlatan etkisi de var.
*Olmasa daha iyi olur dediğim özelliklerinden birisi ise kokusu. Jel maalesef parfüm içeriyor. Ferah güzel bir kokuya sahip ancak yoğun olduğu için koku hassasiyeti olanlarda sıkıntı yaratabilir.

Benim için önemli olan ve beni memnun eden özelliklerden birisi de; Uygulama esnasında ve sonrasında cildin arındığını ve rahatladığını hissedebiliyor olmam. Üstelik yüzümün kurumaya meyilli bölgelerini kurutmuyor ve kullandıktan sonra gerginlik hissi de oluşmuyor.
Benim için tekrar alınabilecek bir ürün.

Açıldıktan sonra 12 ay ömrü var.

İçerik Bilgisi
flormar-flawless-anti-blemish-face-wash-sivilcelere-karsi-temizleyici-jel-ause-esua

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Bu jeli denediniz mi ? Sevdiniz mi ? Yoksa sevmediniz mi ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !
flormar-flawless-anti-blemish-face-wash-sivilcelere-karsi-temizleyici-jel-ause-esua
Flormar Flawless Anti-Blemish Face Wash - Sivilcelere Karşı Temizleyici Jel  │ AUSE ESUA








 

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur.
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com

Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu-  takip debilirsiniz. 

Paylaştığım tüm yazılar kendi deneyimlerimden oluşmaktadır. İyi ve kötü sonuçlar oluşturup oluşturmayacağının garantisini veremem. Öneriler ve ürünler kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Bende iyi olan sizde kötü olabilir veyahut bende kötü olan sizde iyi olabilir.

Bu  Blog'da üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden ve iznim olmadan alınamaz, kopyalanamaz.



7 yorum:

  1. Flormar ne güzel seyler cikardi Almanyada var insallah Avusturyaya da gelir.

    YanıtlaSil
  2. rengi ne kadar da güzeel:) bu arada kuzum blogunun yeni hali harika olmuş yine. PC den girince bi ferah geldiki anlatamam :)

    YanıtlaSil
  3. Benim cildime uygun olmadığı için kendim kullanmamıştım; ama, Rüzgar'ın Aylin Ablası'nın kızı kullandı benim yerime ve o da çok sevmişti. Güle güle kullan sen de Ause'cim, öperim!

    YanıtlaSil
  4. Ben de bu serinin ambalajını çoook beğeniyorummm Ause'mmmm özellikle mavi olsun 5 fazla olsun kafasındayım :D :D Ayrıca bb kremini de Blana'da görmüştüm onda gözüm var :)) Fotoğraflar her zamanki gibi şahanee, ellerine sağlık canımın içii <3 :))

    YanıtlaSil
  5. Sivilce dedin beni kazandın Ausem :D hehe...
    Ambalajı gerçekten harika. Koku kısmına ben de katıldım, yoğun koku sevmiyorum özellikle sorunlu ciltler için olan ürünlerde.
    Ama jel olması, tanecikli olması ve ferahlatması benim de istediğim özellikler. Bu ürünü de aklımda bulunduracağım, teşekkürler yorumun için, eline sağlık ve de sevgiler kocaman <3

    YanıtlaSil
  6. Etkileri çok güzel, kokusu hariç çok sevdim bu ürünü :)

    YanıtlaSil