10 Ocak 2017 Salı

Vatika Saç Bakım Maskesi / Zeytin │Yıpranan ve Kolay Kırılan Saçlar İçin Maske ♡ │ AUSE ESUA

vatika-sac-bakm-maskesi-zeytin-yipranan-ve-kolay-kirilan-saclar-icin-maske
Vatika Saç Bakım Maskesi │ Zeytin  ♡ │ AUSE ESUA
Merhaba !
Kuru saç tipine sahip olduğumdan maskelerin saç bakım rutinim de daimi olduğunu sık sık söylüyorum. Saç tipimden mütevellit  umduğumu bulurum düşüncesiyle yeni ürünler araştırıp deniyorum. Vatika,   Arganlı saç kremi sayesinde beni kendine aşık etmiş bir marka. Saç kremini çok beğenince bu sefer ki tercihimi zeytinli olanından yana kullandım.
vatika-sac-bakm-maskesi-zeytin-yipranan-ve-kolay-kirilan-saclar-icin-maske
Vatika Saç Bakım Maskesi │ Zeytin  ♡ │ AUSE ESUA

vatika-sac-bakm-maskesi-zeytin-yipranan-ve-kolay-kirilan-saclar-icin-maske
Vatika Saç Bakım Maskesi │ Zeytin  ♡ │ AUSE ESUA

Ürün plastik kavanozda bulunuyor ve 250 gr. Hem ürün miktarının az olması hemde benim saçımdan ötürü maske çok çabuk bitti.
Bu durum sizin ne sıklıkla maske uyguladığınıza ve kullanım miktarınıza bağlı.

Vatika -Zeytin- Saç Bakım Maskesi, Yıpranan ve kolay kırılan saçlar için yoğun besleyici bakım sunuyor.
İçeriğindeki zeytin yağı sayesinde saçı yoğun bir şekilde beslemeyi, canlandırmayı ve ipeksi yumuşaklığa kavuşmasına yardımcı olacağını iddia ediyor.

Peki vaatler ne kadar doğru ne kadar etkili ?

Bir çok maske ve saç ürünü gibi saçın kolay taranmasını sağladı ve yumuşattı.Hafif bir canlılıkta verdi amma velakin  nemlendirmesi benim kuru ve boyadan ötürü yıpranmış  saçlarıma yeterli gelmedi. Eğer bir kıyaslama yapacak olursam  Arganlı saç kremi bu maskeden  daha memnun ediciydi.

Bana göre, ürünün tek handikapı ambalajı. Ambalajın ağız kısmı dar olduğu için dipte kalan ürünü almak zor oluyor. Ben kaşıkla almışidum.

Uygulama : Şampuanlama sonrası kökten uçlara doğru  masaj yaparak uyguluyorum, 10-15 dakika bekletiyorum ve duruluyorum. (bazen 20 dakikayı da buluyor)


Fiyat : 9.90 TL 

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Bu maskeyi ya da  markayı denediniz mi ? Memnun musunuz ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 


Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu- takip debilirsiniz. 

Paylaştığım tüm yazılar kendi deneyimlerimden oluşmaktadır. İyi ve kötü sonuçlar oluşturup oluşturmayacağının garantisini veremem. Öneriler ve ürünler kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Bende iyi olan sizde kötü olabilir veyahut bende kötü olan sizde iyi olabilir. 

Bu  Blog'da üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden ve iznim olmadan alınamaz, kopyalanamaz.


15 yorum:

  1. Geniş ağızlı olması hani watsons ballı maskesi gibi harika olurmuş,çok daha rahat alınabilinir. Markayı daha önce denemedim, duşta bekleten maskeleri saç kremi niyetine kullanmayı daha çok tercih ediyorum, istisna ürünler hariç tabii :)) Ellerine saplık canım benim <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın Balım, onun ambalajı gerçekten güzeldi. Markayı ben çok seviyorum belki bi gün denersin :) teşekkür ederim <3

      Sil
  2. Ben bu markayı daha önce hiç duymadım, saç maskeleri de kullandığım ürünlerden değil zaten belki o yüzden radarıma girmemiştir :))
    Teşekkürler bu keyifli yazı için <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhaha olabilir :) sevdiğim markalardan birisi- geçtiğimiz yıl keşfetmiştim. Çok teşekkürler tatlı yorumun içn <3

      Sil
  3. Ben bu markayı hiç denemedim. Senin gibi benim saçlarımda ,boyadan dolayı kuru ,yıpranmış. Mümkün olduğunca maske kullanmaya çalışıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ne olacak bu saçlarımızın hali dimi :) denk gelirseniz saç kremlerini ve bakım yağlarını deneyin derim- cok teşekkürler <<3

      Sil
  4. Ausecim paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Hmm, maske deyince heyecanla okudum ama sanırım çok sevilmemiş... ben en iyisi elimdkeilerle devam edeyim ^_^ Teşekkürler Ause'cim, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek sevemedim Başak hanımcım :) çok teşekkürler kocaman öpüyorum <3

      Sil
  6. Mary bu markanın saç yağını önermişti Ausem, maskeyi de hevesle okudum ama bana da pek iyi gelmez sanırım :) Saç yağına bakayım ben gene :D Öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanam, o bakım yağını kullanıyorum bende şimdilik iyi gibi bakalım devamında ne olacak ^^ öpüyorum <3

      Sil
  7. İlk defa duydum markayı Ause'm ^^ Fiyatı baya uygunmus ama pek tatmin etmemis :/

    YanıtlaSil
  8. Vatika markasını sayende keşfettim güzelliğim. Vatika saç bakım yağını severek kullanıyorum bu ürünü de gördüğümde alırdım ama arganlısını denemekte fayda var öyleyse :)) Çok aydınlatıcı bir yazı olmuş kuzum ellerine sağlık <3 :))

    YanıtlaSil
  9. yine kafamı dağıtmak için blog listeme bakarken güzel yazılarını gördüm Ausem... öyle iyi geilyor ki bazen yazamasam da okumak, hele ki seni..
    bu markanın saç bakım yağlarında gözüm vardı ama bundan haberim yoktu.. elimde çok ürün olduğundan almamıştım. senden okumak iyi oldu, eline sağlık <3
    (bu aralar biraz pasifim blog ve sosyal medyada bu yüzden uğrayamıyorum düzenli, kusuruma bakma bebeğim =))

    YanıtlaSil