12 Ocak 2017 Perşembe

Project Pan Final ve Geriye Kalanlar │ 44 Ürün ♡ │ AUSE ESUA

project-pan-ve-final-geriye-kalanlar-44-urun
Project Pan Final / Geriye Kalanlar 44 Ürün  ♡ │ AUSE ESUA
Merhabaaaa ! Sevgili Sihirli Mavi Blog'unun başlatmış olduğu ve güzel arkadaşım Blana'nın beni davet etmesiyle,  24.09.2016 tarihinde katıldığım  #maviyleprojectpan etkinliği (2016)  final yazım karşınızda !

project-pan-ve-final-geriye-kalanlar-44-urun
Project Pan Final / Geriye Kalanlar 44 Ürün  ♡ │ AUSE ESUA

Geriye Kalanlar

Wet n Wild Far Paleti
Vallahi evde kokoş hatunlar gibi makyaj yapsam da bitiremedim ve bir yerden sonra pes ettim.(Bunda, beni ele geçiren farklı paletlerin etkisi büyük tabii.)

Essence Glitter Gel Oje
Essence'in bu serisini çok seviyorum amma velakin bu ojesi beni dağıttı. Tek  başına kullandığımda görüntüsünden memnun kalmadığımdan ojelerin üzerine uygulayarak kullanayım dedim bu seferde kurumaması ile beni rezil etti. Aradan 10 dakika geçse bile,  sağa sola çarptığım an oje dağıldı. Azimle yarıya getirebildim.

RubyKisses - Pot O'Miracle Cocoa Butter, Coconut Oil Dudak Kremi 
Çok sevdiğim dudak kremlerinden birisi ve bitiremedim. Halbüsü bol kullanıyorum. Yine de bitmedi. Farklı çeşidini alacaktım bu gidişle daha zor alırım.

Flormar Stick Fondöten
Çok memnun kaldığım bir üründü. Renk tonundan ötürü bitsin yenisini alayım diyordum. Dibine yaklaşmış olmak bile mucize.

XP Mat Ruj
Kışın mat rujları azalttığım için bu ruju kullanmak benim için zor oldu.Bitiremedim, anlayacağınız sıcak havalara kaldı ^^.

Duru Duş Jeli
Bunu annemle beraber kullanmama rağmen bitiremedik. ^^ Normalde duş jellerini bol kullanırım fakat bunda az miktar yeterli geldiğinden ürün beklediğimden uzun süre bana yetti. (Annem zaten gıdım gıdım kullanır).

project-pan-ve-final-geriye-kalanlar-44-urun
Project Pan Final / Geriye Kalanlar 44 Ürün  ♡ │ AUSE ESUA
Demem o ki a-dostlar 44 üründen geriye kalan 6 ürün oldu.Hadi bakalım, hayırlısı. <3

Yeni bir projeye başlar mıyım ? Bilemiyorum. Sürekli farklı bir ürün geçiyor elime ve ona yöneliyorum dolayısıyla projede yer alan ürünler geri planda kalıyor. Halbüsü öncelik onlarda olmalı biliyorum amma velakin ben kendimi tutamıYOM. (Ne yapsam ne etsem bilemedim)

Sihirli Mavi
Kırmızı Rujlu Blog 
L'Arc-en-ciel 
Glamsight
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 

Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu- takip debilirsiniz. 

Paylaştığım tüm yazılar kendi deneyimlerimden oluşmaktadır. İyi ve kötü sonuçlar oluşturup oluşturmayacağının garantisini veremem. Öneriler ve ürünler kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Bende iyi olan sizde kötü olabilir veyahut bende kötü olan sizde iyi olabilir. 

Bu  Blog'da üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden ve iznim olmadan alınamaz, kopyalanamaz.



17 yorum:

  1. Helal olsun Ausem cok az kalmıs valla <3

    YanıtlaSil
  2. Çok başarılısın bence o kadar üründen 6 tane kalması başarıdır :)) Kendini çok zorlama canım benim neticede bu bir hobi hangisini kullanmak istiyorsan onu kullan, nasıl istiyorsan öyle yap <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa çok teşekkür ederim :) o konuda cok haklısın tekrar project pan yapacağımda renkli kozmetik eklemeyeceğim :D cok tesekkürler <3

      Sil
  3. Ause'm inanılmazsın ya! Biri pp nasıl yapılır diye sorarsa seni göstereceğim! Ben pp'leri utanç tablosu diye bir başlığa toplayacağım artık. Ama bir dahakine tövbeler olsun böyle girişmem, 15 ürün yeter de artar bile. Ben kesin onları da bitiremem dlkgldjg
    Kocaman öpüyorum!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynomm ay çok utandım halbüsü pek memnun kalmadım kendimden :D şaşırdım ve mutlu oldum <3
      senin final yazınıda okuyacağım bugünn - birdaha ki pp de bende renkli kozmetik eklemeyeceğim yok olmuyor yani :d kocaman öpüyorum <3

      Sil
  4. Ause'mm o dibi görünen far paletlerini gördükçe imreniyorum :)) Bana da nasip olur mu bilmiyorum ama bu sıralar elimdeki ürünleri bitirmek için uğraşırken birden yılbaşı alışverişinde devirdim ve farklı ürünler deniyorum :D Çok öpüyorum kokoş hatunummm <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary'm çok teşekkür ederim vallahi o paletin dibi görünsün diye neler cektim bi bilsen :D kocaman öpüyorum <3

      Sil
  5. Muhteşem ilerlemişsin bence.Darısı başıma artık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkürler Filiz hanımcım <3

      Sil
  6. Valla süper olmuş ki bence o far paleti bitmiş sayılır eheheh :) Ben yeniden PP yapmayacağım malesef. Gereksiz stres oldu bende ve aynen senin gibi, denenecek çok şey çıkıyor, azap hale geliyor... Öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha Başak hanımcım eğer renkli kozmetik cok olsaydı sanıyorum bende strese girerdim - cilt bakım ağırlıklı olunca rahat gecti sayılır benim için - bir daha ki pp ye ne yaparım bilinmez o ayrı :D cok tesekkürler, öpüyorum <3

      Sil
  7. Bu seneki kismina ben de mi katilsam cok etkilendim sahanesin !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katıllll katıll ^^ cok teşekkür ederim <3

      Sil
  8. Ausem bence o fondötenle far paleti de bitmiş :) Bu arada ben de kokoş hatunlar gibi evde makyaj yapıyorum, hatta gibisi fazla olabilir, direk kokoş da olabilirim :D Bir dahaki pp ye bende kozmetik koymayacağım Ausem, koysam da max 3-4 koyarım. Ve zorlandığım bakım ürünlerini ekleyeceğim. Minimal pp en iyisi çünkü 1000 tane ürünle cidden olmuyormuş, onu anladım. En azından her şeyi merak eden bizler için efektif değil :) Tebrik ediyorum kuzum, hepsi bitmiş neredeyse. Bravo! Öpücüks.. <3

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar, bu güzel blogunuz takipteyiz. Bize de bekleriz
    http://gezgiccift.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Bitirebildiğim o kadar az ürün var ki.Böyle bir yazı yazmaya kalksam seneler alır bence. Aralarından Wetn Wild far paleti aklımda.Bare and beautiful far paletiyle buna bakacağım:)
    Fotoğraflarının ve yazının harika olduğundan bahsetmeme gerek yok artık :)

    YanıtlaSil