2 Ocak 2017 Pazartesi

Note Ultra Volume Maskara ♡ │ AUSE ESUA


note-ultra-volume-maskara-ause-esua
Note Ultra Volume Maskara  ♡ │ AUSE ESUA
Merhaba !
Her kişinin maskaradan beklentisi farklı, kimisi uzunluk ister kimisi hacim ister kimisi takma kirpik havası ister, benim beklentim ise sadece ve sadece dolgunlaştırması! Ve belirtmeliyim ki bende kötü sonuç veren bir maskara başkasının kirpiklerinde şahaneler yaratabilir veyahut bende iyi olan başkasını memnun etmeyebilir.Peki, Note Ultra Volume neymiş ne değilmiş ? Beni memnun etti mi etmedi mi?
note-ultra-volume-maskara-ause-esua
Note Ultra Volume Maskara  ♡ │ AUSE ESUA
İlk etapta ambalajından kısaca söz edeyim. Tombul, siyah bir ambalajı var. Fırçası plastik ve ambalajı gibi tombik, bugüne kadar kullandığım maskaralara nazaran biraz daha büyük ve farklı kıl tipine sahip.

Bu tür fırçalara benim gibi alışık değilseniz fırçanın gözünüze batma durumu yüksek. Keza, ilk sürmem de kılları öyle bir battı ki maskaradan neredeyse soğuyordum. Bu hem benim alışık olmamamdan hem de açık ve net beceriksizliğimden kaynaklanıyor orası bir gerçek. Amma velakin fırçanın gereksiz genişliği ve kıl yapısı da bunu mümkün kılıyor.

İlk sürümde dersimi alınca sonra ki sürümlerde böyle bir sorun yaşamadım şükür.

Beklediğim sonucu almak için genelde iki maskara kullanıyorum. Birisi tek tek ayırırken öteki dolgunlaştırıp, hacim veriyor.
Note Ultra Volume maskarayı da bu kombinasyonda sıklıkla tercih ettim. Öteki dolgunluk sağlarken, ultra volume kirpiklerimi çok hafif ayırıp, güzelce uzattı.

Vaat ettiği gibi volume vermesi de oldukça başarılı. Üstelik çabuk sabitlenmediği için iki-üç kat uygulamaya müsait. Kimi zaman bir kaç kat uygulamama rağmen topaklanma olayı yaşamadım.İki kat kullanımda hafif dolgunlaştırdığını fakat bana yeterli gelmediğini söylemeliyim. - zaten maskaranın böyle vaadi de yok.-

Fırça yapısından dolayı uygulama esnasında ister istemez sağa sola bulaşabiliyor.-dikkat etsem bile bulaştırdım-

Gün içinde akma, dökülme sorunuysa hiç yaşamadım.
Kirpikleri kurutup, kas katı yapmıyor. Dolayısıyla çıkartırken de zorlanmadan çıkarabiliyorum.
note-ultra-volume-maskara-ause-esua
Note Ultra Volume Maskara  ♡ │ AUSE ESUA

İçeriğinde -paraben bulunmuyor-
Tekrar alır mıyım ? Fırçasından dolayı sanıyorum almam.

Fiyat : İndirimle 9.90 TL 

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Note Ultra Volume Maskarayı denediniz mi ? Ya da denemek ister misiniz ? Memnun musunuz değil misiniz ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.


Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu- takip debilirsiniz. 

Paylaştığım tüm yazılar kendi deneyimlerimden oluşmaktadır. İyi ve kötü sonuçlar oluşturup oluşturmayacağının garantisini veremem. Öneriler ve ürünler kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Bende iyi olan sizde kötü olabilir veyahut bende kötü olan sizde iyi olabilir. 

Bu  Blog'da üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden ve iznim olmadan alınamaz, kopyalanamaz.


19 yorum:

  1. Senden fotoğraflarımı nasıl editliyorum yazısı istiyorum, bu blogun görselliği içimi açıyor çok güzel!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minimal Bakım çok teşekkür ederim :) söz veriyorum öyle bir yazı yazacağım zaten aklımdaydı cok tesekkürler, sevgiler <3

      Sil
  2. Benim de başarılı bulduğum maskaralardan biri. Fırçası evet biraz dikkat gerektiriyor ama nasıl olduysa ben sorun yaşamadım.
    İki maskara olayını ben de bazı maskaralar için uyguluyorum, muhteşem sonuçlar çıkabiliyor:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki maskara kombinasyonu gerçekten çok güzel oluyor Nihal hanım :) sorunsuzca kullanmanıza sevindim, hatta bu maskara ile ilgili yazınızı okumuştum ben - kocaman sevgiler <3

      Sil
  3. Güle güle kullan Ausem (yorumsuz kalan Blana)😊 Öpüyorum❤❤

    YanıtlaSil
  4. Maybelline rocket'de sonra tombul fırçalardan korkuyorum işin açığı Ause'mm özellikle o kirpik diplerine batma olayı bazen insanı gerebiliyor özellikle hızlı hazırlanman gerektiğinde tüm makyajı bile bozabiliyor. :( Senin o bal gözlerin her haliyle güzel ayrıca canımın içiiiii <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Mary'm vallahi resmen gözümü cıkardım ilk ve ikinci kullanımda - sonradan alıştım diplere hiç getirmedim. Kıl yapısı cok tuhaf irili ufaklı gibi pek cözemedim açıkcası.
      Çok teşekkür ederim kuzum benim <3

      Sil
  5. Benim genel anlamda memnun kaldığım bir ürün oldu.. Dökülme yapmaması ve kolay temizlenmesi sevdiğim özelliklerinden. Ben de iki ayrı mascara kullanıyorum genelde.. Sonuç daha iç açıcı oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikleee iki maskara candır, teşekkürler :) <3

      Sil
  6. Ağzım açık fotoğraflara bakmaktan yazıyı okuyamadığım doğrudur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buralar bir güzel gelmiş ! çok teşekkür ederim canım Mamo'm :) <3

      Sil
  7. Yine harika fotograflar😍😍 Sanirim fircasindan dolayi bende almam. Gercekten gereksiz tombul. Ben kirpik diplerinden itibaren maskara suren biriyimm. Kesin bu fircayi gozume sokarim😂😂😂 yani hata senden oturu degil😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahha Esy'm çok teşekkür ederim, beğendiğine sevindimmm :) <3 Fırçası keşke daha küçük olsaydı sürekli alacğaım bi ürün olurdu. Bende diplerden maskara sürdüğümden alışmam zor oldu hatta diplere uygulama yapmadım neredeyse :D cok tesekkürler <3

      Sil
  8. Note 'un bir rimelini kullandım şuan adı aklıma gelmiyor oda çok güzeldi fırçasını özellikle çok sevmiştim :) Bunun fırçası çok geniş sürümü çok kolay olacağını sanmıyorum kuzum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semacım maalesef kolay değil ^^ gözümü cıkarıyordum- diğer maskaralarına bakiciğim ama <3

      Sil
  9. Cano, yazın çok faydalı oldu ^^
    Bir iki ay kadar önce Note markasına heves etmiştim.
    Benim vazgeçilmezim olan birkaç marka maskara olduğu için bunu deneyemedim henüz.
    Kalıplara girmemek lazım..
    Sen çok dikkat etmene rağmen bulaştırdığına göre, ben kesin boyarım göz kapağımı :))
    Diğer etkilerini ve indirimli fiyatını çok sevdim <3
    Denemek için sabırsızlanıyorum. (Bulaştırma riskini göze alarak :) )
    :* :* :* <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum umarım memnun kalırsın, fırçası azıcık kücük olsa bittiğinde tekrar alırdım ama maalesef fırçası engel :D tesekkürler balım <3

      Sil
  10. Tam istediğim gibi bir fırça :)

    YanıtlaSil