25 Ocak 2017 Çarşamba

Maybelline The Blushed Nudes Far Paleti │ AUSE ESUA

maybelline-blushed-nudes-far-paletiMerhaba !
The Blushed Nudes far paleti benim sevdiğim tonlardan oluşan ve indirim zamanlarında mükellef bir fiyata sahip olabileceğiniz hakkında ki düşüncelerimin garip olduğu bir palet. Yani, demem o ki a-dostlar  olsa da olur olmasa da olur dediklerimden. Renklerin çoğunu beğensem de olmazsa olmaz dediğim  bir palet olmadı kendisi.

maybelline-blushed-nudes-far-paleti

Palet; Açık pembe tonlarında, arkasında uygulama talimatları ve içerik bilgisi bulunan sade, şık bir ambalaja sahip.Ambalajın kalite durumuysa tartışılır. Bana gelince; palet dandik.
İçerisinde bir tarafı kıl fırça diğer tarafı sünger olan bir tane aplikatör bulunuyor. Bazı paletlere nazaran aplikatörün uzunluğu ve fırça kısmı kullanışlı.

Nude-pembe tonlarından ve  koyu renklerden oluşan palette, toplamda 12 renk bulunuyor.

Renklerin geneli hafif ışıltılı ve sedefli. Bir kaçı ise hafif mat yapıdalar. Sedefli farları bas bas bağıran ışıltılı far olarak düşünmeyin  zira göz de oldukça hafif duruyorlar.
Ve, söz konusu farların tek sıkıntısı günün ilerleyen saatlerinde veyahut uygulama esnasında sağa sola ve göz altına dökülüp yapışıyor olması.

Hafif mat yapılı farlar; Renkleri çok belirgin olmasa da palette en sevdiğim ve günlük makyajda sıklıkla tercih ettiklerim diyebilirim.

Koyu renk farlar ise diğer renklere oranla daha pigmentliler ve kendilerini belli ediyorlar.

Kalıcılık;  Öğlen saatlerinde yaptığım  makyaj akşam üzeri halen duruyordu sadece hafif dökülmeler oldu.Baz ile desteklendiğinde daha tatmin edici sonuç almak mümkün.

Paletin tek handikapı farların bulunduğu bölmenin dümdüz olması. Dolayısıyla far alırken öteki farların üzerine tozutma olabiliyor. Bu nasıl kullandığınızla da alakalı ben çok hoyrat kullandığımdan renkler hep birbirine giriyor ve palet temiz durmuyor.

Sedefli -açık renk- farlardan sadece parmakla uygularken iyi sonuç aldım. Diğer renklerde ise herhangi bir far fırçasıyla darbeler halinde uygulayarak iyi sonuç elde ettim. Öteki türlü, karıştırarak uyguladığımda renkler olmasını istediğim gibi kendini belli etmiyor, ara ara boşluk oluyor ve dağınık duruyor.

maybelline-blushed-nudes-far-paleti






Tek palet sayesinde güzel makyajlar çıkartırım düşüncesiyle almış olsam da o anlamda beni pek etkilemedi. (Farklı paletlerle beraber kullandığımda güzel kombinasyonlar çıktığını belirtmeliyim.)
Renklerin albenisi ne kadar yüksek olsa da (kimine göre öyle kimine göre öyle değil elbet) palete çok bayılmadım.
-Şimdilerde bir kaç rengini krem far yapımında kullandım ve toz haline göre daha çok beğendim.-

Peki Alınmalı mı ? Renklerini, duruşunu ve pigmentlerini düşününce üstüne indirimsiz fiyatını da ekleyince bundan daha iyi ve daha uygun fiyata paletler var diyorum. Yani almasam da olurmuş.^^ Karar size kalmış <3

Fiyat : 45-47.90 TL civarında bazı siteler de 80 liraya falan gördüm, oldukça abartmışlar. Ben indirimle 23.80 TL ye almıştım.

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Bu paleti denediniz mi ? Almayı düşünüyor musunuz ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !
Maybelline The Blushed Nudes Far Paleti, maybelline the blushed far, maybelline the blushed far paleti fiyat, maybelline the blushed far paleti blog, maybelline the blushed far paleti yorum, ürün yorumları, ause esua, 
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 

Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu- takip debilirsiniz. 

Paylaştığım tüm yazılar kendi deneyimlerimden oluşmaktadır. İyi ve kötü sonuçlar oluşturup oluşturmayacağının garantisini veremem. Öneriler ve ürünler kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Bende iyi olan sizde kötü olabilir veyahut bende kötü olan sizde iyi olabilir. 

Bu  Blog'da üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden ve iznim olmadan alınamaz, kopyalanamaz.




33 yorum:

  1. İlk geldiği zaman kapış kapış alınıyordu. Hiçbir zaman bana hitap eden renkleri olduğunu düşünmedim. Sevgili DeneyenBayan (Zeynep)'te Rock Nudes rengini gördüğümden beri o paleti bekliyorum :) Eline sağlık canım benim. Öpüyorum! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nisacım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Ben çıktığından beri ısınamadım bu palete, çok pigmentsiz ve dediğin gibi olmasada olur türde, alternatifi hatta daha güzel renkleri olan paletler var diye düşündüm. Olmadı yani, olamıycak benimle :)Emeğine sağlık güzel gözlüm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum aynenn hiç gerek yok daha uygun fiyata müthiş paletler var diye düşünüyorum ^^ teşekkür ederim <3

      Sil
  3. Aslında bu paleti almayı çok istiyordum ama çoğu kişi seninle aynı şeyleri yazdığı için vazgeçtim gerçekten o kadar vasatsa neden bu kadar pahalı 😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi bende anlamadım Semacım :D ama seveni de bir hayli var. Bana gelince ise kesinlikle olmasa da olur dediğim bi palet daha uygun fiyata daha güzel paletler var elimde buna hiç gerek yok :)

      Sil
  4. Off swatchların güzelliği! Ben bu palette hayal kırıklığı yaşamıştım... o sedefli güzelim renklerin yapısının kupkuru olması, dolayısıyla bir türlü istediğim parlaklığa ulaşamamak beni epey soğutmuştu. Şimdi annem mutlu mesut kullanıyor; zira kadının gündüz feneri olmak gibi bir arzusu yok :))) Öptüm çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaa Başak hanımcım palet boşa gitmemiş bari ben ne yapsam bilemedim :) elim gitmiyorr bikaç rengini krem far yapıp kullanıyorum diğerleri yerinde sayıyor, cok teşekkürler öptüm cok <3

      Sil
  5. renkler güzel gibi dursa da bende kalıcılığı hakkında olumsuz şeyler okuyunca ( senin yazından önce ) almayı tercih etmedim, zaten çok fazla far kullanan biri de değilim ... bu detaylı yazı için teşekkürler ...

    YanıtlaSil
  6. Ausem ben bu palete hiç heveslenmemiştim, sonradan okuduğum yorumlarda da pek beğenilmediğini gördüm hep. Renkler güzel ama bana daha palette duruşları bile ğigmentsiz gibi gelmişti.
    Bu arada, paşetin dümdüz olmasıyla ilgili sorunu ilk kez senden okuyorum ki, benimle aynı düşüncede birinin olmasına çok sevindim. Böyle dümdüz ve farları birbirine çok yakın paletlerde dediğin kirlenme sorunu hep oluyor.
    Swatchlar gerçekten şahane görünüyor bu arada, ellerine sağlık👌🏻👌🏻 Bir ara krem far nasıl yapılır yazsan da harika olur gibi geldi😊😊 Öpüyorum❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'm paletin ambalajı düzeni çok vasat ve dandik. Yani bu fiyata nasıl böyle bişey yapmışlar ben anlayamadım. Krem far yazısı da aklımda :) çok çok teşekkür ederim güzel yorumun için güzel suratlım öpüyorum cok <3

      Sil
  7. Bana da nedense hiç çekici gelmemişti ilk gördüğümde. Daha sonra yorumları okuduğumda çoğu kişi senin gibi düşünüyor kuzucum. Çok teşekkürler, emeğine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Çağlacımmm :) <3<3

      Sil
  8. Ikinci siradaki renkleri sevdim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sevdim ama etkisi memnun edici değil memnun edici değil ne yazıkki :) <3

      Sil
  9. Far paleti görünce gözlerimden kalpler çıkıyor Ause'mmmm :D Sadece göz rengime pembe farları yakıştıramıyorum onun haricinde kahve ve krem renkleri güzel geliyordu gözüme iyi ki yazdın bitanemmm :)) Ellerine sağlık, kocamaaan öpüyorum güzel gözlümm <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary'mmmm çok teşekkür ederimm bende kocaman öpüyorum güzelim <3

      Sil
  10. Harika benimde var. Pigmentleri çok güzel çoğu paletlere göre. Fakat sanki Pastelin far paletiyle aynı gibi geldi bana pigmentasyon olarak. Bu arada benim bloğumu da takip etmek istersen http://tembelprenses.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek sevemedim, yorumun için teşekkürler :)

      Sil
  11. renkler çok tatlıymış. bir ara koskoca maybelline seni asla yarı yolda bırakmaz diye almaya kalkıştım ama sonra the balm nude-dude paleti ile arasında kararsız kalınca bende the balm ı almıştım. iyiki de onu almışım. senin vazgeçilemzin değilmiş ve çok aşırı beğenmemişsin bunu baksana. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. the balm şahane ! iyi ki onu almışsın :) evet beğenemedim bu paleti olması şart değil ^^

      Sil
  12. İçinde güzel renkler var. Paleti sevdim, güle güle kullan. Ben almayı düşünmüyorum açıkçası elimde buna benzer renkler var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elinde daha iyileri varsa buna hiç bakma bile :) olmasa da olur <3

      Sil
  13. Tam benlik renkler, hafif, yok gibi :)

    YanıtlaSil
  14. Merhaba, bloguma beklerim

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  15. alt sıradaki renkleri çok sevsem de üst sıradakiler benim için fazla klasik geldiğinden almamakta direnmiştim bu paleti Ausem. zaten elimdekiler bitmiyor :D krem far yapımı çok mantıklı aslında böyle paletlerden =) sen ve yaratıcılığın <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen kuzumm krem far hiç yoktan kurtarıyor paleti öteki türlü hiç işime yaramadı benim teşekkür edeirm kuzucummm

      Sil
  16. İndirimden almıştım bu paleti günlük olarak kullanıyorum😊

    YanıtlaSil
  17. Ausem bende bu palete ısınamadım nedense ama senin bu fotoğrafların al diyor.bence burda palet acayip güzel çıkmış. Diyorum sana güzel bakıosun sen hayata.

    YanıtlaSil