11 Ocak 2017 Çarşamba

Isana Shea & Kakao │ Vücut Kremi ♡ │ AUSE ESUA

isana-shea-kakao-vucut-kremi
Isana Shea & Kakao Vücut Kremi  ♡ │ AUSE ESUA
Merhaba !

Kokulu vücut kremleri ile aranız nasıl ?
Bugünkü konumuz Isana Shea & Kakaolu Vücut Bakım Kremi ile ilgili.Bakalım sevecek misiniz !?

isana-shea-kakao-vucut-kremi
Isana Shea & Kakao Vücut Kremi  ♡ │ AUSE ESUA

Isana, Shea & Kakaolu Vücut Bakım Kremi kavanoz ambalaja ve nefis bir kokuya sahip.

Özellikle kuru ciltler için geliştirilmiş, vücut kreminin içerisinde;
Nemlendiricilerde olmaz olmaz Gliserin devamında E vitamini, kakao yağı, hindistan cevizi ve en sevdiğim yağlardan olan shea yağı bulunuyor. Bu şahane yağlar bir araya gelincede ortaya nefis bir koku çıkıyor. İçerisinde paraben bulunmuyor.

Yapısı; Yoğun kıvamlı vücut losyonu gibi. Daha önce kullandığım vücut kremlerine nazaran daha hafif yapılı ve emilimi hızlı.

500 ML miktarı ile yaklaşık 4  aya yakındır kullanıyorum ve henüz yeni yarıya geldi.Bu süreçte hemen her gün kullandım. Hatta ürün çalışma masamda duruyor ve çoğunlukla el kremi olarak da kullanıyorum. Böyle kullanmamda en büyük etken el ve vücut tarafından kremin çabuk emiliyor olması, keza kremi sevme nedenimde bu.

Duştan sonra kremi uyguladığımda, çok beklemeden kıyafetlerimi giyebiliyorum. Yapış yapış histe bırakmaması da cabası.
isana-shea-kakao-vucut-kremi
Isana Shea & Kakao Vücut Kremi  ♡ │ AUSE ESUA
Nemlendirmesi benim için yeterliydi. Bunda yaşadığım yerin ve cilt tipimin etkisi büyük elbet.( Geçtiğimiz sene sıklıkla gittiğim, İstanbul, Isparta, Uşak da ki soğukla Antalya'da ki bir değil kesinlikle a-dostlar.)
Vücudum kuruduğu zamanlarda bu krem gayet iyi işimi görüyor.Çok kuruduğunda ve pul pul görüntü olduğunda ise yağlardan destek alıyorum. Böylece dengelemiş oluyorum.

Eğer kuru ya da çok kuru cilde sahipseniz ve yaşadığınız yer çok soğuk ise kremin nemlendirmesi yeterli gelmeyebilir, ancak  aynı krem -yazın- sizi pek tabii memnun edebilir.

Uygun fiyatlı, güzel kokan, hızlı emilen ve fiyatına göre nemlendirmesi iyi bir ürün arıyorsanız bir şans verin derim.

Açıldıktan sonra 12 ay ömrü var.

Fiyatı : 10-11 Lira arası-idi. Rossmannn mağazalarında bulabilirsiniz.
isana-shea-kakao-vucut-kremi
Isana Shea & Kakao Vücut Kremi  ♡ │ AUSE ESUA
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 

Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu- takip debilirsiniz. 

Paylaştığım tüm yazılar kendi deneyimlerimden oluşmaktadır. İyi ve kötü sonuçlar oluşturup oluşturmayacağının garantisini veremem. Öneriler ve ürünler kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Bende iyi olan sizde kötü olabilir veyahut bende kötü olan sizde iyi olabilir. 

Bu  Blog'da üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden ve iznim olmadan alınamaz, kopyalanamaz.

17 yorum:

  1. Vücut kremi kullanmayı hiç sevmiyorum ama shea&kakao koku olarak bana çok cazip geldiği için muhtemelen Rossmann'a bir uğradığımda buna da bakacağım :) Sevgiler Ause'cim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcım bende hiç sevmezdim nasıl olduysa geçtiğimiz sene alıştım ^^ çok teşekkürler <3

      Sil
  2. hiç duymamıştım daha önce :) hızlı emiliyorsa bir bakayım bu kreme de :)

    YanıtlaSil
  3. Rossmann'a sesimi duyurmam lazım Denizliye şube açmalılar artık :)) Şu aralar en çok sevdiğim şeyler kremler vücut olur el olur yüz olur hiç farketmez çünkü nemsiz cildim hepsini anında hüpletiyor. Isana ciddi anlamda merak ettiğim bir marka içerikleri de çok güzel umarım sesimi duyar ve açılır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah :) Rossmann bi garip zaten- çok uç yerlere mağaza açıyorlar gerekli yerlere açmıyorlar :D Isana gerçekten güzel bi marka, kokuları da çok güzel ^^ denk gelirsen duş jellerine de bak derim ^^
      dilerim duyar sesiniii <3

      Sil
  4. Kışın bana sanırım ki yetmez Ausem ama sen yaz gelince hatırlatırsın değil mi?! Kışın body butterlara bir de yağ karıştırıyorum söylemesi ayıp, o derece umutsuz vakayım :D Güle güle kullan kuzum, öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz gelince mutlaka konuşuruz Blanam ^^- kışın sana gerçekten yaramaz :D umutsuz vaka halini sevsinler <3- cok teşekkürler, öpüyorum kocaman <3

      Sil
  5. Shea ve kakao çok güzel bir ikili olmuş. Mis gibi koktuğuna eminim. En kısa zamanda bakacağım. Nemi bana yeterli gelir herhalde. Güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle şahane bi ikili olmuş :) cok teşekkürler, daha güzelleri senin olsun <3

      Sil
  6. ısana ürünlerini çok seviyorum bunu da deneyeceğim mutlaka :)

    YanıtlaSil
  7. Vücut kremleri yerine ben yağlara koşuyorum. Yoğun nemlendirici seviyorum ben yahu *.* Es geçeceğim canım bunu sanırım. :) Ellerine sağlık canım benim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nisacım :) <3 <3

      Sil
  8. Elimdeki biterken buna bi bakıyım kuzum kokusunu cok merak ettim <3

    YanıtlaSil
  9. Vücut kremi yazılarını görünce ayrı bir heyecanlanıyorum Ause'mm :)) Kokusunu merak ettiğimi belirtmeliyim ayrıca içerisinde paraben olmayışı harika :) kocamaaan sevgiler bitanemm <3 :)

    YanıtlaSil
  10. Kakao kokusunu sevsem kosarak gider alirdim <3

    YanıtlaSil