18 Ocak 2017 Çarşamba

Golden Rose Stick Fondöten ♡ │ AUSE ESUA

golden-rose-stick-fondoten-ause-esua
Golden Rose Stick Fondöten  ♡ │ AUSE ESUA

Merhaba !
Golden Rose Stick Fondöten benim birdaha almam dediğim, araya mesafe girince dayanamayıp tekrar aldığım bir fondöten. Almak istemiyor oluşum doğrudan ambalajı ile alakalıydı. Bana gelen ürün mü arızalıydı genel olarak bu serinin ambalajları mı dandikti bilemiyorum. Bu sorundan mütevellit tekrar almaya çekinmiştim. Peki... devamını okuyalım mı ?

Ambalajından ve sıkıntısından şöyle bir söz edeyim.
Siyah renkli, altın rengi yazılardan oluşan ambalaja sahip.(Yazılar bir kaç kullanım sonrası siliniyor, geriye simsiyah düz bir ambalaj kalıyor)
Bir öncekinin ambalajına gelince; Hafif sallanıyordu ve bir iki kez kullandıktan sonra içerisindeki ürün ambalajdan çıkmıştı. Fondöteni olması gerektiği şekilde kullanmam mümkün değildi. Hem sağa sola bulaşıyordu hem de fondöteni kullandıkça ezilip büzülüyordu. Hal böyle olunca, ayrı bir kabın içine alıp öyle kullanmayı denedim amma velakin yapısından ötürü o da sıkıntılı oldu ve tamamen bitmeden fondöteni attım.

Döndüm dolaştım, yine aldım. Çok şükür bu seferkinin ambalajı sapasağlam! -Bir şaşkınım bir şaşkınım. ! İlerleyen dönemlerde neler olur bilinmez.

-Peki, Neymiş Ne Değilmiş Bu Fondöten-
Golden Rose Stick Fondöten,ortadan yükseğe doğru kapatıcılığı ile kusursuza yakın görünüm sağlayan bir ürün. Fondötenin vaatleri de bu yönde.
Ağır cilt kusurlarını ne oranda kapattığını net olarak söyleyemesem de kapatıcılığının -benim için- muazzam olduğunu söylemeliyim.

Fondötenin hafif yağlı yapısı kış için uygun, yazın ise karma cildim ile anlaşamayacak türden.
Dolayısıyla şu zamanlarda bolca kullanıyorum ve bu mevsimde yüzümdeki duruşunu gerçekten sevdim.Amma velakin -benim için- tek sıkıntısı uyguladıktan bir kaç saat sonra yüzümün bazı bölgelerinin parlamasıydı. Bu sorunu da yağlanma ve parlama olan bölgelerin üzerinden mat pudra geçerek hallediyorum.  (Kuru ciltler pek sever sanki.)

Cilde ilk sürüldüğünde kalın yapılı gibi dursa da ürün yayıldıkça  inceliyor ve yumuşak yapılı olduğundan beni zorlamadan, kolayca yayılıyor.
Cildimde yapay, kalıp gibi bir surat yaratmaması da en sevdiğim yönlerinden.

Günlük kullanımda daha ince ve doğal görünmesini istediğim için ya parmaklarımla ya da süngerle uyguluyorum. İki türlüde beni memnun ediyor. Daha fazla örtücülük istediğimde ise sık kıllı bir fırça yardımcı oluyor. Hem tampon hareketlerle hem de dairesel hareketlerle iyi sonuç aldım.

Kalıcılığı gayet memnun ediciydi. Karma cildim fondöteni kusar diye düşünüyordum fakat öyle olmadı.
Pek tabii pudra ve sabitleyici ile daha tatminkar kalıcılık sağlanıyor.

Tek kat örtücülüğü gayet tatmin edici ve ağırlık hissi oluşmuyor.
İki kat uygulamada ise yüzde rahatsız edici bir ağırlık oluyor.
İkinci kata hiç gerek yok diye düşünüyorum.

Aşağıda tek kat ve iki kat olmak üzere, sık kıllı fırçayla tampon hareketlerle uygulanmış hali var.

golden-rose-stick-fondoten-ause-esua
Golden Rose Stick Fondöten  ♡ │ AUSE ESUA

Fiyat : İndirimli : 13.70 TL ye aldım. İndirimsiz : 28,75 TL

Bende ki 02 rengi. Açıldıktan sonra 18 ay ömrü var.

Tekrar alır mıyım ? Sanıyorum almam zira gözüm Flormar'ın stick fondötenlerin de !

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Golden Rose'un bu fondötenini denediniz mi ? Sevdiniz mi sevmediniz mi? Tabii ki bilmeyi çok isterim !

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 

Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu- takip debilirsiniz. 

Paylaştığım tüm yazılar kendi deneyimlerimden oluşmaktadır. İyi ve kötü sonuçlar oluşturup oluşturmayacağının garantisini veremem. Öneriler ve ürünler kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Bende iyi olan sizde kötü olabilir veyahut bende kötü olan sizde iyi olabilir. 

Bu  Blog'da üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden ve iznim olmadan alınamaz, kopyalanamaz.

32 yorum:

  1. Stick formda fondotenlerle pek anlasamiyorum ben:// Cok guzel bir yazı olmuş ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) ♡ ♡ ♡

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş canım. Merak ettim ürünü ben de en kısa zamanda denemek istiyorum. :) inşallah ambalaj sağlam çıkar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarımmm :) çok teşekkürler güzel yorumun için ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

      Sil
  3. Arkadaşım kullanıyor çok memnun bu fondötenden. Yazından sonra bende alabilirim kuzum tek kattaki durusu gayet güzelmis <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ÇAğlacım umarım seversin :) ♡

      Sil
  4. Ben çok merak ediyorum stick fondötenleri, Flormar'ınkiler daha mı güzel :)) Ayy onları daha çok merak ettim bekliyorum merakla yorumlarını. Şimdi fondöten kullandığım bir şey değil ama aklımda olsun lazım olduğu da oluyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. -kesinliklee bende kullanmam diyordum ama bazı dönemler gerçekten ihtiyaç oluyor, daha güzelini bulana kadar deniyorum bende ^^ teşekkürler ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

      Sil
  5. Aslında duruşu çok güzel kuzum ama fondöten kullanan bir insan olmadığım için sanırım almam :) eline sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkkür ederim Kuzucum <3 :) ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

      Sil
  6. Stick ürünler kullanmayalı uzun zaman oldu. Yeniden deneyimlemeli mi, bilemedim şimdi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha belki denersiniz :) ♡ ♡ ♡

      Sil
  7. Ben NYX stick fondöten kullanıyorum ve ondan çok memnunum Ausem. Ancak, o hafif kapatıcılıkta bir ürün, Golden Rose bana örtücüymüş. Çok da merak ediyorum, kaç kez bakmaya niyetlendim, elimde 1800 ten ürünü var, delirmeyeyim iyice diye vazgeçtim ama her an alabilirim :D Golden Rose ambalaj kalitesini baya düzeltti bence. Güle güle kullan kuzum, öperim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha Blana'm bence biraz daha bekle sonra alırsın o zaman kadar ambalaj daha da iyi olur sanki :DAllıkların ambalajı ise muazzam kii ortak düşüncemiz zaten bu ^^ ama bu stick fondötenlerin ambalajını sevemedim. Talihsizlik yaşadığımdan ötürü sanırım. ^^
      çok teşekkürler balım ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

      Sil
    2. Blana alıcam ondan çok korkuyorum rengini tutturamamaktan... Ause alalım senle Nyxinkini. Bak bu sefer söz alıcam. Ogx de aklımda onu da alıcam :*

      Sil
  8. Aynı ambalaj sıkıntısı sebebiyle ben de bu üründen vazgeçmiştim. Bir de aşırı sivilcelenme yaptığını anımsıyorum :) Artık kendisiyle yollarımız kesişmiyor. Sanırım her gün daha iyisi çıka çıka her şeyin yenisini denemek istiyor insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi öyle, o iyi bu iyi derken hiç ten ürünü kullanmayan ben çekmeceyi doldurmuşum :D ^^
      çok teşekkürler yorumun için <3

      Sil
  9. blog kapağına uzun uzunnnn baktım harikaaa :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Mervecim :) <3

      Sil
  10. Baya maceralı bir deneyim olmuş Ause'mmm :D Tek katta bence daha doğal ve örtücü duruyor güzelliğim ve sanki ten ürünlerini fırçayla ya da süngerle uyguladığımda ürünün yarısı emiliyormuş gibi geliyor ben de bundan dolayı parmaklarımla uyguluyorum her şeyi :D Çok akıcı, açıklayıcı bir yazı olmuş kuzum ellerine sağlık, öpüyorum çok <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle oldu kuzum ^^
      bende fırça ile iyi sonuç alıyorum balım ama fırça tipine de bağlı bu durum sanki. Eskiden parmaklarımla çok uyguluyordum (acelem olduğunda yine yapıyorum ^^) sonra fırçalar hayatıma girince parmaklar kayboldu ^^
      çok çok teşekkür ederim güzelim kocaman öpüyorum <3

      Sil
  11. Ause'm Golden Rose sevdiğim markalardan birisi :) Yağlı yapısı ile bende kışın anlaşırım ama yazın T bölgem yağlandığı için anlaşamam :)) Denerim ki ben bunu güzellik ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende bendensin kuzum :) kışın iş görür kesinlikle ^^ umaırmm memnun kalırsın teşekkür ederim balım <3

      Sil
  12. Merhaba bloğunuzu takibe aldım, Artık https://tugbagunse.blogspot.com.tr adresindeyim , bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Ben de kullanamiyorum stick fondotenleri ama yanliz degilmisim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett sevmeyen kullanamayan çok :( :/

      Sil
  14. Ne kadar güzel ve detaylı bir yazı olmuş emeğine sağlık :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa çok teşekkür ederimmm :) <3

      Sil
  15. Stick fondöten hiç kullanmadım ama aklımdaydı.İlk deneyimimi bu ürünle yapabilirim :)

    YanıtlaSil
  16. rengi nasıl kumral tene uyabilecek türden mi

    YanıtlaSil
  17. rengi nasıl kumral tene uyabilecek türden mi

    YanıtlaSil