6 Ocak 2017 Cuma

Favoriler 2016 ♡ │ AUSE ESUA

favoriler-2016-ause-esua
Favoriler 2016 ♡ │ AUSE ESUA
Merhaba !
Bugünkü yazım, geçtiğimiz yıl severek kullandığım ürünlerden oluşuyor. Sevdiklerim sevmediklerim olarak paylaşmaya niyetlensem de bundan önce yayınladığım bitenler yazım sayesinde bu plan suya düştü. Dolayısıyla bende favoriler 2016 olarak bir post hazırlamak istedim.

favoriler-2016-ause-esua
Favoriler 2016 ♡ │ AUSE ESUA
Geçtiğimiz yıl severek kullandığım ve iyi ki aldım dediğim bir kaç ürünü bu başlık altında topladım. Esasında bu görsel de bir iki ürün daha olacaktı amma velakin malum ürünler bitik durumda olduğu için ne yazık ki görsellerde yer alamadılar. Yazının sonunda bahsi geçen ürünlerden de kısaca bahsedeceğim.

Rival de Loop Kapatıcı Paleti
Renkli kapatıcı paletleri arasında ilk denediğim olduğundan  şimdilik en üst sıralarda yer alıyor.Muhtemelen bunu arka plana atacak bir ürünle tanışırım ancak geçtiğimiz yıl sadece ve sadece bu paleti kullandım, günlük kullanımda beni çok memnun etti. Palette tek sevmediğim ve işlevsiz bulduğum bölüm aydınlatıcı olan kısımı. Diğer bölümleri bolca kullandım hatta beige rengin dibi göründü.

L'oreal Mucizevi Cilt Bakım Yağı
İçerik olarak tamamen temiz olmasa da ben etkilerinden memnun kaldım.Cildimde ki pütürlüğü, kuruluğu gayet güzel yok etti.
Özellikle fondöten ile olan kombinasyonu çok başarılı. İlk aldığımda düzenli kullansam da şimdilerde sadece ihtiyaca yönelik veyahut makyaj için kullanıyorum.

Rimmel London Transparan Pudra
Yazın, hem makyaj üstüne hem tek başına çok kullandım. Fiyatına göre gerçekten memnun edici bir ürün. İndirimsiz hali de gayet makul indirimli hali tabii ki daha memnun edici.

Estee Lauder Mini Maskara
Estee Lauder Minis Set içerisinden gelen bu maskara benim yıl boyunca en en en sevdiğim maskara oldu. Fırça yapısı o kadar mükemmel ki bugüne kadar kullandığım maskaralar neymiş  dedirtti. Mutlaka normal boyunu alacağım fakat mükellef bir indirim kolluyorum.(Maskara biteli çok oldu ancak fırçasını kullanmaya devam ediyorum)

Golden Rose Likit Mat Ruj
Matlığı, tek katta örtücülüğü ve kalıcılığı ile en sevdiklerim arasına girdi Golden Rose Likit Mat ruj.
Renk skalası da göz doyurucu. Gözüme kestirdiğim çok rengi var.

Revlon Far Paleti
Bir far paletinden ilk kez böylesine memnun kaldım. Keza gün boyu kalıcılıklarından da.
Sevgili Kırmızı  Ruj Blog'unun sahibi Blana'nın hediyesiydi o yüzden daha da kıymetli. Detaylı yazısı yolda.

Essence Tekli Farı 03
Essence'in bu tekli farını (birde beige rengini) 2 yıldır aydınlatıcı olarak kullanıyorum ve sonuçtan müthiş derecede memnunum. Kaç tane bitirdim Allah bilir.

Pot O'Miracle │RubyKisses 
İlk aldığımda fiyatını yüksek bulsam da (çünkü indirimsiz almıştım) sonradan gerçekten fiyatını hak ettiğini farkettim. Uzun süredir bende hatta project pan'a da koymuştum ancak gördüğünüz gibi yine bitiremedim. Gerçekten işe yarayan bir ürün. İndirim zamanı da gayet güzel fiyata satın alabiliyorsunuz.

Görsellerde olmayanlar ise;

Essence İkili Kapatıcı Kiti
Hem ygun fiyatlı hem iş görür hem de günlük kullanım için ideal bir kapatıcı arıyorsanız essence ikili kapatıcı kiti kesinlikle iş görür. (Tabii memnun kalmayanları da belirtmem gerek)
Ürünü resmen yedim, bitirdim üstüne sıyırdım. Mutlaka yedekleyeceğim zira hiç stokta bulamıyorum. 

Bir Diğeri de Avene Termal Suyu 
Bu zamana kadar nasıl kullanmadım dediğim harika bir cilt bakım ürünü. Bir büyük bir küçük olmak üzere iki tane bitirdim. Tekrar alacağım hatta stok yapacağım.

Ürünlerin Detaylı Yazılarını Okumak İçin Aşağıda ki Başlıklara Tık Tık
L'oreal Paris Mucizevi Yağ
Rivalde loop Kapatıcı Paleti
Pot O'Miracle RubyKisses
Golden Rose Likit Mat Ruj
Rimmel London Stay Matte Pudra
Estee Lauder Minis Set
Avene Termal Suyu
Essence Camouflage Cream concealer
favoriler-2016-ause-esua
Favoriler 2016 ♡ │ AUSE ESUA

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu- takip debilirsiniz. 

Paylaştığım tüm yazılar kendi deneyimlerimden oluşmaktadır. İyi ve kötü sonuçlar oluşturup oluşturmayacağının garantisini veremem. Öneriler ve ürünler kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Bende iyi olan sizde kötü olabilir veyahut bende kötü olan sizde iyi olabilir. 

Bu  Blog'da üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden ve iznim olmadan alınamaz, kopyalanamaz.

23 yorum:

  1. Essence tekli farın numarası 08 mi? Herkesin aydınlatıcı olarak kullandığı renk?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sihirli Mavi bende ki 03 olanı iki senedir bunu kullanıyorum. Bazen 08 olanı da kullanıyorum bazen de beige renk 19 olanını 03 ise senelerdir vazgeçmediğim :) tabii bir çok kişi aydınlatıcı olarak 08 i tercih ediyor sizinde dediğiniz gibi

      Sil
    2. yazıya da kodunu ekledim, hatırlattığınız iyi oldu tesekkürler, sevgiler <3

      Sil
  2. Eline sağlık canım <3 Pot O'Miracle RubyKisses ürününü Gratis veya Watsons da görmüştüm ama dediğin gibi fiyatı pahalı geldiği için almamıştım ve üstelik boyutu da bana küçük göründüğünden değer değmez mi diye çelişkiye düşüp almadım. Ama şu yorumundan sonra ürüne bir şans vereceğim. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucumm eve mağazalarını kontrole çık derim zira orada 7-8 lira gibi bir fiyata düşüyor bazen ^^ bi şans verebilirsin kesinlikle iş gören bi balm :)

      Sil
  3. Ay ne güzel bir favoriler yazısı; net! Ben yazmaya kalksam o mu bu mu diye düşünmekten daralırım! Aslında sene boyunca net favori olan ürünlerim vardı, yapsam mı bir delilik acabası? :))) O Revlon paleti merak ettim; yazısını ve makyajları bekliyorum şekerim! Çook öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy Başak hanımcımm mutlaka yazmalısınııııızzz ! o revlon palet benim gözümün nuru ^^ cok tesekkürler kocaman kocaman öperim <3

      Sil
  4. Transparan pudra ve lipbalm son yıllarin favorisi olmayı hak ediyor gerçekten :)

    YanıtlaSil
  5. Transparan pudra ve lipbalm son yıllarin favorisi olmayı hak ediyor gerçekten :)

    YanıtlaSil
  6. Canım Essence kapatıcı paleti şahane gerçekten 2 tane bitirdim yine alıcam ^^ Birde aydınlatıcı olarak kullandıgından almak istiyorum merak ediyorum baya onu da. Ellerine sağlık kuzum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucum tekli far mükemmel yani essence bu tekli farları hep mükemmel öyle diyeyim :D cok tesekkürler <3

      Sil
  7. Güzel gözlümmm Loreal mucizevi bakım yağını aldım yazından sonra her ne kadar içeriğe yenik düşsem de etkilerini gerçekten çok beğendim. Kuru ciltli olduğum için her gün bol bol kullanıyorum hatta :)) Revlon paletin renkleri şahanee ki <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MAry'mmmm beğendiğine o kadar çok sevindim ki vallahi rahatladım şuan- kötü sonuc alsaydın gercekten üzülürdüm <3 çok teşekkürler

      Sil
  8. Mucizevi yağ hariç hemen hepsi benim de severek kullandıklarımdan. Yağı hiç denemedim yüzde tüylenme yapabilir dendiği için 🙈
    Benim de böyle bir yazı hazırlamam lazım aslında. Ama çoğu 2015 favorilerimden oluşur ürünlerin sanıyorum. Kolay kolay favori değiştiremiyorum. Bir kurcalayayım ürünleri bakalım neler çıkacak 😇💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihal hanımcım bende tüylenme sorunu hiç olmadı :)
      bence hazırlamalısınız bu yazıları okumak cok keyifli oluyor. Kurcalayın bencede <3

      Sil
  9. Ausem, bu sene bir çılgınlık yapıp Golden Rose'un likitlerinden deneyeceğim. :) Revlon paleti sevmene çok sevindim, güle güle kullan kuzum :) Loreal yağı ben de sevdim. Ay bende bir essence far var, kenara fıydırmıştım, o 3 mü bir bakayım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahha Blana'm bi bakkk belki de o dur ^^ Golden rose likitlerini dene balım ,yazın iyi gider :) revlon palet en en sevdiğim oldu sayende, cok tesekkürler yeniden <3

      Sil
  10. Ay inşallah bu sene bitmeden bir 2016 favorileri yazabilirsek derken bir yandan da beynimiz çorba olmuştu. Yazı harika olmuş hem içerik hem de bizim gibi kafası karışmışlara fikir verme açısından =) Revlon paleti çok beğendim, her ne kadar bundan sonra revlondan yeni bir ürün alma ihtimalim sıfır gibi görünse de... Estee maskarayı ben de sev miştim, L'oreal yağı da keza severek kullandım, kötü bir etkisi de olmadı görünürde. Essence 03 inanılmaz tatlışmış, ilk essence standı bulduğum yerde bakıcam.
    Öperim kocaman!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel suratlım beğendiğine çok sevindim :) Revlon palet gerçekten harika ^^
      Essence tekli farları harika 03 dahil bi kaç rengi de dahil tam bi aydınlatıcı kıvamındalar öpüyorum kocaman sevgiler <3

      Sil
  11. O far paletine özellikle BA-YIL-DIMM :))
    Yağın fondöten ile kombinasyonu da dikkatimi çekti <3
    Yine bana bir şeyler öğrettin <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yüzlüm ay bu ne güzel mutlu edici bi yorumdur böylee cok cok tesekkür ederim :)

      Sil
  12. Golden rose likit mat rujları bir türlü deneyemedim. Son zamanlarda ne blog yazasım ne bir şeyler deneyesim var.Bunu bugün blogunu baştan sona okuyarak ve seni yorumlara boğarak aşabilirim belki :)

    YanıtlaSil