1 Ocak 2017 Pazar

Favori Blogum #8 ♡ Esy's Page

Merhaba ! Favori Blogum dizimin #8. bölümü Yeni Yılın İlk Günü Blog' da yerini aldı.
Bugünkü -favori blogum- benim için değerli ve yeri çok başka olan Esy'nin Blog'u -Esy's Page-


Tanışmamızdan kısaca söz edecek olursam ;
Esy ile arkadaşlığımız, benim -bloguma- bıraktığı bir yorumla başladı. Sonrasında muhabbetimize snap ile devam edip, soluğu WhatsApp da aldık ! Pek tabii bu benim için büyük rahatlık oldu zira kendisini gecenin bir vakti, sabahın körü zaman zaman rahatsız etmişliğim var. Beni halen engellemediğine göre, demek ki sorun yok. 

Peki...Esy's Page 

Evli, çocuklu, muhteşem bir aileye sahip harika bir kadın. Evdeki tatlı mı tatlı afacanlara rağmen Blog'unu aksatmayan, istikrarlı bir şekilde yazmaya devam eden Güzellik Blog'u Yazarı. Elbette haklı sebeplerden ötürü (hepimizde olduğu gibi) Blog'una zaman zaman ara verebiliyor. Fakat bunu, aktif instagram hesabı sayesinde gayet güzel telafi ediyor.

*Ürün yorumlarına ve önerilerine ise güvenim sonsuz. Hepsi kendi deneyimleri ve yorumları.

*Yazılarını süslediği, serin suların ve kayalıkların bulunduğu öyle güzel öyle ferah fotoğrafları var ki... onların etkisinden güzelim yazılarına geç adapte olduğum bile oluyor.

*Çoğu zaman -Blog'unu- ihmal etsem de ( 2017 de Blog okumayı düzene oturtacağımı da buradan duyurayım) bu hiç bir zaman aramızda sorun olmadı ve aynı samimiyetle konuşmaya devam ettik. Bu benim için önemli bir durum zira bir kaç ay önce, yoğunluktan ötürü bloglarını okuyup, yorumlayamadım bir kaç arkadaşımla üzüntülü bir konuşma gerçekleştirdim ve şuan beni takip bile etmiyorlar.

Esy gerçekten takip edilesi, değerli Blog yazarlarından birisi.

*Her konuda motivasyonumu yükselten ve kendimi işe yarar hissettiren yorumları ve desteği için yine ve yine teşekkür ederim. *

Onu seveceğinizi biliyorum. Kapısını çalın, sizi muhteşem içtenlikle karşılayacağına eminim ! 

Tüm sorularınıza da bıkmadan usanmadan cevap verecektir.

Blog : www.esyspage.blogspot.com.tr
Instagram : @esyspage
Google+ : Esy's Page

Daha önce ki Favori Blogum Yazılarım :

Kırmızı Rujlu Blog 
Kore Fenomeni 
Gözde'nin Blog Günlüğü
Ceyda Cengiz
Kermit Alemlerde
Mamontenka

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.


Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu- takip debilirsiniz. 

Paylaştığım tüm yazılar kendi deneyimlerimden oluşmaktadır. İyi ve kötü sonuçlar oluşturup oluşturmayacağının garantisini veremem. Öneriler ve ürünler kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Bende iyi olan sizde kötü olabilir veyahut bende kötü olan sizde iyi olabilir. 

Bu  Blog'da üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden ve iznim olmadan alınamaz, kopyalanamaz.

16 yorum:

  1. Ausem Esin'i ben de çok severek takip ediyorum =)) evli çocuklu olmasına rağmen çok enerji dolu geliyor =) onun o deniz temalı fotoğraflarına ben de bayılıyorum =)
    sevgiler canım benim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyguncum cok tesekkur ederim.. bende emin olun sizi severek takip ediyorum. Az kaldi 2017de kendime guzel bi plan yapicam. Tum bloglari yorumlarimla bogabilirim😀😀

      Sil
  2. Cansin. Bi'tanesin. O kadar mutlu oldum ki 1 Ocak guzel baslamadi ama bu yazin,en onemlisi dusuncelerin beni cok mutlu etti. Her sey karsiliklidir derler ya. Ben hep buna inandim. Ne verirsen onu alirsin. Ne mutlu bana.. Bloga baslamama.. her sey bir vesile.. iyi ki tanimisim. Iyi ki bulmusum.. iyi ki rastlamisim. Ne guzel bir insan tanidim. Omrume ne iyi guzelikler kattim. Tekrar cok tesekkur ederim.. guzel gozlu guzel bakan Ause❤❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yüzlü Esra'm sende Cansın, bibibibitanesinnn !
      Mutlu olmana sebep olduysam ne mutlu banaaaaa ben teşekkür ederim bana karşı her zaman samimi ,dürüst ve özel olduğun için.Bana kendimi iyi hissettirdiğin için.
      o güzel suratından öpüyorum çok kocaman <3

      Sil
  3. Bende sayende keşfediyorum Ause :) O kadar samimi o kadar candan yazmışsın ki zaten dedim bu blog takip edilmeli okunmalı desteklenmeli :D Sanki kendi ablanmış gibi çok tatlı bahsetmişsin benim güzel kalpli arkadaşım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ause gercekten hissettigim gibi bir insan.. insanlarla ilgili dusuncelerimde ve hislerimde hic yanilmadim. Ause blogunu kesfedip yazilarini okuyup fotograflarina bakarken daha bana kendini anlatti aslinda. Kubra cok tesekkur ederim ziyaretin icin de.. sevgiler

      Sil
  4. Auseeee <3 O fizikle kim der iki tane çocuk annesi Esraya :) Bende instagramdan sık takip etsemde bloguna ara ara uğrayabiliyorum :/ Deniz temalı fotoğrafları her ziyaret ettiğimde içimi açıyor yazı özlüyorum :)) İkinizi de öpüyorum musmutlu huzur dolu bir yıl olsun hepimiz için 💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gozdecim cok tesekkur ederim. Ne guzelsiniz.. ne guzel insanlar taniyorum. Ne kadar mutlu oluyorum.. Bende cok opuyorum umarim dedigin gb cok guzel omrumuz yillarimiz olur. 💞💞💞

      Sil
  5. İlk tanıdığım bloglardan vee çok seviyorumm yazılarını okumayı da baya özledik ^^ Instagramda sıkı takipcisiyim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok tesekkur ederim. En kisa zamanda daha sık yazarak donecegim ins. ❣❣❣❣

      Sil
  6. Benim de takip ettiğim bloglardan biri.
    sevgiler her ikinize de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Sevgiler ❣❣

      Sil
  7. Esra'yı ben de çok seviyorum ya😊 Pek çok hem de😊❤❤ Ayrıca çok da güvenirim ürün yorumlarına👌🏻👌🏻
    Ellerine sağlık Ausem, öpücükler😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana cok tesekkur ederim. Ne guzel donusler aldim simdi. Cok mutlu oldum. ❣❣❣❣

      Sil
  8. Ause'mmmmmm esy'i ben de çok severek ve takdir ederek takip ediyorum :)) Ayrıca birkaç olayda bana yardımcı olarak azıcık gözümü açmama yardım etmişti ve sarılmak istemiştim gerçekten :) ürün yorumları da oldukça güvenilir ki aynı saç tipine sahip oldugumuzdan bazı markaları deneme fırsatım olmuştu ve iyi ki esy'i dinlemişim diyorum :)) bu yorum uzar gider ikinizi de çok ama çok seviyorum, öpücükler <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meryemcim bende seni cok severek takip ediyorum. Iyi ki tanimisim sizleri. Ck mutlu oldum ayrica. Cok opuyorum ❣❣❣❣

      Sil