14 Ocak 2017 Cumartesi

Diadermine Dengeleyici Yüz Yıkama Jeli │ Normal / Karma ve Yağlı Ciltler ♡ │ AUSE ESUA

diadermine-dengeleyici-yuz-yikama-jeli
Diadermine Dengeleyici Yüz Yıkama Jeli Normal / Karma ve Yağlı Ciltler  ♡ │ AUSE ESUA
Merhaba !
Diadermine uygun fiyatlı markalar arasında en çok sevdiğim ve sıklıkla tercih ettiğim bir marka. Bu seferki tercihim Normal/Yağlı ve Karma Ciltler için olan temizleme jelinden yana oldu.İlk aldığımda kışın kullanmayı bırakıp yazın devam ederim diye düşünürken pek ala bu mevsimde kullandım ve bitirdim.Devamını okuyalım mı ?

diadermine-dengeleyici-yuz-yikama-jeli
Diadermine Dengeleyici Yüz Yıkama Jeli Normal / Karma ve Yağlı Ciltler  ♡ │ AUSE ESUA
Diadermine Dengeleyici Yüz Yıkama Jeli benim en sevdiğim ambalajlardan birine sahip. Ürün çıt çıt kapaklı, şeffaf-sert plastik içinde bulunuyor.

İçerisinde Beyaz çay + Gingens bulunan temizleyici jel, cildi derinlemesine arındırdığını ve nem dengesini koruduğunu iddia ediyor.

Cildi germeden,  kiri ve makyaj kalıntılarını etkili bir biçimde temizliyor. Keskin olmayan, hafif ferahlatıcı kokusuyla da bıraktığı temizlik ve ferahlık hissini bir güzel destekliyor.
Gözeneklerin temizlendiğini, cildin arındığını hissedebiliyorum ve aynaya baktığımda farkı görebiliyorum. Bu halini gerçekten çok sevdim. Yağlı-Karma ciltler için üretilen çoğu ürünler (normal ibaresi bulunsa bile) yüzü kurutuyor ve geriyor bunda öyle bir sorun yaşamadım.Dolayısıyla kışın normale dönen ve hafif kuruluk belirtisi gösteren cildim ile iyi anlaştı.

Vaatleri arasında bulunan bir diğer madde ise cilt problemlerini gözle görülür biçimde azalttığı-idi. Maalesef böyle bir durum gözlemlemedim. Sadece ve sadece cildi makyaj ve kirden güzelce arındırıyor, hepsi bu. Bir jelden beklentim de  bu yönde(hele ki uygun fiyatlı ise) , Diadermine dengeleyici yüz yıkama jeli de bu beklentimi karşılıyor.

Uygulama : Nemli yüzüme, fındık büyüklüğünde alıp masaj yaparak  yaklaşık 1 dakika kadar uyguluyorum.

Tekrar alır mıyım ? Muhtemelen alırım.

Uygun fiyatlı, vaatlerinin bir kısmını yerine getiren Normal / Karma ve Yağlı Ciltler için uygun bir jel.
Diadermine Dengeleyici Yüz Yıkama Jeli Normal / Karma ve Yağlı Ciltler  ♡ │ AUSE ESUA

Ürün 150 ML / Açıldıktan sonra 12 ay ömrü var. Fiyat : 9.90 TL 

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Bu markanın ürünlerini seviyor musunuz ?Aralarında memnun kaldığınız ya da kalmadığınız ürünleri var mı ? Tabi ki bilmeyi çok isterim !
diadermine-dengeleyici-yuz-yikama-jeli
Diadermine Dengeleyici Yüz Yıkama Jeli Normal / Karma ve Yağlı Ciltler  ♡ │ AUSE ESUA
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 

Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu- takip debilirsiniz. 

Paylaştığım tüm yazılar kendi deneyimlerimden oluşmaktadır. İyi ve kötü sonuçlar oluşturup oluşturmayacağının garantisini veremem. Öneriler ve ürünler kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Bende iyi olan sizde kötü olabilir veyahut bende kötü olan sizde iyi olabilir. 

Bu  Blog'da üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden ve iznim olmadan alınamaz, kopyalanamaz.

21 yorum:

  1. Bu ürünü bende kullanıyorum ve şu anlık memnunum bitince tekrar alacağım hatta :) Ay özlemişim yazılarını ellerine sağlık hatun. Öpücükler öpücükler❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akelam bende seni buralarda görmeyi cok özlemişim ki :) çok teşekkürler öpüyorum <3

      Sil
  2. Ben de bir deneyeyim bu jeli..Teşekkürler canım yazı için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuduğun için ben teşekkür ederim <3

      Sil
  3. Ambalajı ve rengi çok güzelmiş Ause'mmm :)) Mutlulukla kullan balımmm <3 :))

    YanıtlaSil
  4. Bu markanın birkaç ürününü kullandım pek memnun kalmadım durum böyle olunca elim hiç bu markaya gitmiyor. :) Yazı için teşekkürler. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o konuda haklısınız bi markanın -bir kaç- ürününden memnun kalmayıp, sevmeyince markaya karşı bi sevgisizlik oluşuyor ^^ teşekkürler <3

      Sil
  5. Cilt tipime uymuyor ne yazık ki ama güle güle kullan ausem😘

    YanıtlaSil
  6. İki tane denedim bu markadan ikisinden de memnun kaldım buna da bakabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi dene Çağlacım ^^ umarım seversin <3

      Sil
  7. Ben bunu kullanmıştım Ausem, seneler evvel... Hiç kötü bir şey de hatırlamıyorum hakkında. Güzel bir temizleyiciydi, dediğin gibi. Güle güle kullan canım, öpücükler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Blana'm ^^ kocaman öpüyorum <3

      Sil
  8. Güzel yorumlar okudum bu ürünle ilgili birkac yerde. Benim cildim cok kuru oldugu icin alirsam kuru cilt icin olanini alirim sanirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hep iyi yorumlar okudum Derya hanımcım :) umarım sizde seversiniz <3

      Sil
  9. Diadermine'in Hyaluron serumunu kullanıp çok memnun kalmıştım; ancak, temizleme jeli konusunda tututcuyum ve market markalarından almayı çok sevmiyorum. Hele bir de son zamanlarda okuduğum cildin pH dengesi olaylarından sonra iyice araştırmadan temizleme ürünü ve tonik de almıyorum. Seni çok çok öpüyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcım doğru olanı yapıyorsunuz ^^ keşke bende dikkat edebilsem çoğu şeye. kocaman sevgiler kocaman kocaman öpüyorum <3

      Sil
  10. geçenlerde diadermin in bu çeşit çeşit yıkama jellerine bakarken elim buna gitti ama kesin kurutma yapar diyip almadım :D şimdi sen yapmadığını söyleyince birdahaki gittiğimde almaya karar verdim :D bu kadar iyi denk gelir yazın :d öpüldün çiçeğim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzummm ay insallah sana da iyi gelir. Cİldin kuruysa yazın kullan eğer benim gibiyse cilt tipin (karma yağlı) kışın memnun eder sanki :) <3

      Sil
    2. karmayım bebeğim hatta yağlıya dönük karmayım bu aralar =))) bakıcam mutlaka <3

      Sil