6 Ocak 2017 Cuma

Clinique Pop Lip Colour 09 Sweet Pop ♡ │ AUSE ESUA

clinique-pop-lip-colour-09-sweet-pop
Clinique Pop Lip Colour 09 Sweet Pop ♡ │ AUSE ESUA
Merhaba ! 
Bugünkü konum Kırmızı Ruj Blog'unun yazarı Blana'nın hediye etmiş olduğu Clinique Pop ruju ile ilgili.
Ruju ilk açtığımda fütursuzca ısırmak istediğimi söylemeliyim, zira rujun tipi tam yemelik.

clinique-pop-lip-colour-09-sweet-pop
Clinique Pop Lip Colour 09 Sweet Pop ♡ │ AUSE ESUA
Oldukça piigmentli,  minimum çizgilere dolan ve başka rujlar için müthiş bir baz olan şahane bir ruj. Kendisi minik etkisi büyük. Dudakları bir lip balm havasında nemlendirmesi de cabası.

Tek handikapı yumuşak olması ve hor kullanımda kırılacak olması. Diğer rujlar gibi bastırarak sürmek mümkün değil. Rujun naifliğinden ötürü nazik olmak şart.

Clinique Pop  içerisindeki  Shea ve Muru Muru yağı sayesinde dudakları gün boyu beslediğini vaat ediyor. Dudaklarımda kaldığı sürece vaadini yerine getiriyor ve dudaklarımı gerçekten besliyor.

Rengi adı gibi, şeker bir pembe.
Sürdüğüm anda rengini veriyor. Nemli,opak ve pürüzsüz bir bitiş sağlıyor.

İlk gördüğümde tatlı bir kokuya sahip olduğunu düşündürse de rujun hiç kokusu yok.

Kalıcılığı ise kremsi bir ruja göre gerçekten mükemmel. Kremsi olup da bu kadar uzun süre dayanan bir ruj daha önce kullanmamıştım. Belli bir saat veremeyeceğim fakat şöyle bir örnek vereyim- tosuncuk misali yorgunluktan saatlerce uyuyup, uyandığımda ruj halen dudaklarımda-idi. Bu diğer renkleri için geçerli mi bilemiyorum. Sadece bu rengin kalıcılığının kremsi, nemli bir ruja göre müthiş olduğunu söyleyebilirim.

clinique-pop-lip-colour-09-sweet-pop
Clinique Pop Lip Colour 09 Sweet Pop ♡ │ AUSE ESUA
Fiyatları tuzlu, biliyorum. Ancak, etkilerini düşündüğüm zaman bence denenmeye değer diyorum. Blana sayesinde deneyimlediğim bu rujun diğer renklerine de  mutlaka bakiciğim.

Peki sizler ne düşünüyorsunuz? Bu yumuşak rujları denediniz mi ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 

Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu- takip debilirsiniz. 

Paylaştığım tüm yazılar kendi deneyimlerimden oluşmaktadır. İyi ve kötü sonuçlar oluşturup oluşturmayacağının garantisini veremem. Öneriler ve ürünler kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Bende iyi olan sizde kötü olabilir veyahut bende kötü olan sizde iyi olabilir. 

Bu  Blog'da üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden ve iznim olmadan alınamaz, kopyalanamaz.

25 yorum:

  1. rengi çok tatlı ! daha önce denemedim ama artık denemeye karar verdimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım beğenirsin İlaydacım :)

      Sil
  2. Bu rengi kullanamam sanırım ama açar evin en sevdiğim köşesine koyar saatlerce seyrederim bu miniği gerçekten çok tatlıymış :) Ama diğer renklerine bakabilirim, teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah vallahi tam izlemelik :) renk skalası memnun edici belki kendine uygun olanını bulursun ben tesekkür ederim <3 :)

      Sil
  3. Ambalajı ve rengi şahaneee ^^ Çok beğendim kuzum bol bol sür sürüştür <3

    YanıtlaSil
  4. Rengine ba-yıl-dımmm <3 Nasıl güzel bir pembiş öyle :)) Nemlendiren rujlar özellikle kış aylarında oldukça iyi geliyor Ause'mmm, mutlulukla kullan balım :)) Blana'ya da kocamaaan kalpler, öpücükler <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni öpüyorum Mary'im <3

      Sil
    2. Mary'm bende çok sevdimmm, mutlaka diğer renklerine de bakacağım- Blana'ya buradan da kocaman tesekkür ederim- bende ikinizi bolca öpüyorum <3

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. değil miii :) yorumun için teşekkürler <3

      Sil
  6. Güle güle kullan Ausem, beğenmene çok sevindim :) Benim kullandığım renk de, bir şey yemediğim sürece etkisini kaybetmiyordu. Tek derdi çabuk bitti :D Öpüyorum çok <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahha çabuk bitecek diye gıdım gıdım kullanıyorum Blanam, çok teşekkür ederim öpüyorum <3

      Sil
  7. Tam bir pembe yahu *.* Başka renkleri varsa kesin bakmalıyım. Ama yumuşak rujlar hiç bana göre değil. Ben hoyrat kullanıyorum rujlarımı , kesin parçalarım bunu -.-
    Kesin çok yakışmıştır sana yavrum,ellerine sağlık öpüyorum kocaman.
    Blana'ya da öpücükler buradan *.* <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah Nisacım o zaman parçalanma ihtimali yüksek senin elinde :D başka renkleri de var hemde cok güzeller <3 kocaman öpüyorum teşekkürler <3

      Sil
  8. Clinique'in bu serisi hep ilgimi cekiyor. Ozellikle ambalajlari ❤ ben.. renk cok tatli yalniz..

    YanıtlaSil
  9. Ause hanımcım rengi süper :)

    YanıtlaSil
  10. Rengin güzelliğii <3 Canım benim harika durduğundan eminim güzel tombiş dudaklarında :) <3 Ellerine sağlık güzel gözlüm <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yüzlüm ayy çok teşekkür ederim:)

      Sil
  11. Ay renk aşırı derecede tatlıymış! Bu pembelerle kendimi çok konforlu hissetmesem de bakmak mutluluk veriyor :) Güle güle kullan Ause'cim, fotolara baka baka içimiz açıldı resmen! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcımm tatlı yorumunuz için ben teşekkür ederimmmm asıll :) kocaman öperim <3

      Sil
  12. Hiç deneyimleyemedim ama şuan inanılmaz derecede sahip olmak istiyor ben bu ruju :D
    Güle güle kullan bitanesiii <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhaa Kuzummm daha güzelleri senin olsun emii <3 tesekkür ederim

      Sil