26 Aralık 2016 Pazartesi

Wet'n Wild Floral Values Palette │ Wet n Wild Floral Values Palet ♡ │ AUSE ESUA

wetn-wild-floral-values-palette-wet-n-wild-far-paleti
Wet'n Wild Floral Values Palette │ Wet n Wild Floral Values Palet  ♡ │ AUSE ESUA 
Wet'n Wild Floral Values Palette │ Wet n Wild Floral Values Palet  ♡ │ AUSE ESUA

Merhaba !
Wet'n Wild 'dan ikinci far paletim, aradığım renkleri barındıran 5'li far paleti oldu. 
Kalıcılıkları, renkleri kısacası fiyat üstü performansıyla -özellikle far paletleri- ile kendini sevdiren bir marka. Floral Values Paletini de ilk olarak Çağla'da görmüştüm. Sonrasında video için bu tonlardan oluşan bir palete ihtiyacım olunca, gözüme direkt olarak  wet'n wild Floral Values çarptı ve düşünmeden kaptım!

wetn-wild-floral-values-palette-wet-n-wild-far-paleti
Wet'n Wild Floral Values Palette │ Wet n Wild Floral Values Palet  ♡ │ AUSE ESUA 
Ambalajı diğer far paletlerinde olduğu gibi dandik, kırılmaya müsait.
Etiketlemeleri yüzünden üzeride rezalet bir durumda o yüzden kapalı halini çekmedim.
İçerisinde her biri 6 gr 5 renk ve iki aplikatör bulunuyor. 
Aplikatörleri imha ettim zira pek bir işlevsizlerdi. 
Palette tüm renkler çok güzel amma velakin -lila renk aydınlatıcı (browbone) ve mat mor rengi(definer)- 5 renk içerisinde en sevdiklerim.
wetn-wild-floral-values-palette-wet-n-wild-far-paleti
Wet'n Wild Floral Values Palette │ Wet n Wild Floral Values Palet  ♡ │ AUSE ESUA 
Base : Göz kapağını eşitleyip, far bazı görevinde olan bej renk.
Browbone : Wet'n wild paletlerinde her daim favorim olanlar şüphesiz aydınlatıcı farları ! Bu da en tatlısından lila renk bir aydınlatıcı.Kaş altını, göz pınarlarını aydınlatmak için oldukça iyi.İçinde simleri olmasa yüzüm için bile kullanırdım ! :) (Üçlü far paletinde ki aydınlatıcı öyle kullanıyorum mesela)
Definer : Mat bir mor.... Ahhh! öyle güzel ki...
Eyelid : Sedefli güzel bir pembe. Tek başına, hafif bir gölge ve bol rimelle gayet hoş duruyor.
Crease : Koyu lacivert sedefli far. Palette ki tüm renklerin lacivertle uyumunu seviyorum. Bazen tek başına kullandığımda oluyor.
wetn-wild-floral-values-palette-wet-n-wild-far-paleti
Wet'n Wild Floral Values Palette │ Wet n Wild Floral Values Palet  ♡ │ AUSE ESUA 
Renklerin pigmenti yerinde ve diğer farlarında olduğu gibi  tozutuyorlar. Yapıları yumuşak amma velakin üçlü far paletindeki farlara göre biraz daha ince yapılılar sanki. Öğlen yaptığım makyaj akşama kadar beni  idare ediyor etmesine ancak bir süre sonra renkler hafiften uçmaya başlıyor. Eğer bir far bazından destek alırsam bu sorun ortadan güzelce kalkıyor ve kalıcılık birazcık daha artıyor.Ayrıca renkler kendini daha çok belli ediyor.  Aşağıda ki fotoğrafta bazlı halini görüyorsunuz.
wetn-wild-floral-values-palette-wet-n-wild-far-paleti
Wet'n Wild Floral Values Palette │ Wet n Wild Floral Values Palet  ♡ │ AUSE ESUA 

Bu arada far bazı önerisi veremeyeceğim zira far bazını kendim yapıyorum ve memnunum. Onunla ilgili bir yazı isterseniz eğer... elbette neden olmasın ^^

Gratis İndirimde 13-14 TL arası bir fiyata almıştım. İndirimsiz fiyatı sanıyorum 20 TL civarında.

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Bu marka ve far paletleri sizin içinde fiyat üstü performansa mı sahipler? Yoksa hiç sevmiyor musunuz ? Sebeplerini  bilmeyi tabii ki çok isterim!
Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu- takip debilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden alınması, kopyalanması yasaktır.

31 yorum:

  1. Wetn Wild bence de bu konuda başarılı. Uygulanmış halini görünce de daha bir içime sindi :) Alsam mı diye düşünmekteyim lila ve morları için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumun için çok teşekkürler :)

      Sil
  2. Wetn Wild farları başarılı buluyor ve severek kullanıyorum ancak beşli paletleri hiç deneme şansım olmadı.Renkler harika,fotoğraflar harika,makyaj harika olmuş.Tebrik ederim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz hanımcım güzel yorumunuz için teşekkürler, beğendiğinize çok sevindim <3

      Sil
  3. bebeğim öncelikle uygulama fotoğraflarına aşık oldum, albüm kapağı gibi sakin ve duru görünüyor! ellerine sağlık! inanılmaz yakışmış bu renkler sana, ve bence bu paletle yapılabilecek en kusursuz komboyu yapmışsın! bana saç ve göz rengimden dolayı lila/pembe tonları hiç yakışmıyor bu yüzden bu paleti almadım ama diğer çeşitlerini genel olarak seviyorum, performansları fiyatlarına göre çok çok güzel hepsinin. güzel günlerde kullan, daha çok böyle foto isteriz instagramda da! gözümüz şenlik görsün! <3 <3 <3 :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrimcimm nasıl bi yorum böyle vallahi egom şişti yahu !
      Sen dedikçe ben daha bi aşka gelip fotoğraf cekiyorum- çok teşekkür ederim güzel yüzlüm <3

      Sil
  4. Wet'n Wild paletleri genel olarak çok seviyorum! Favorim Bare&Beautiful ve Comfort Zone. Bu paleti almayı hiç düşünmemiştim fakat, makyajını görünce bayılmış olabilirim! Ellerine sağlık, harika olmuş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcım çok çok teşekkürler, sizdeki paleti de almak niyetindeyim renklerine bayıldım zira. Kocaman sevgiler <3

      Sil
  5. Çok çok çok çok çok çok çok beğendim :)
    Fotoğraflar, ürün, ürün tanıtımı, göz makyajın.....
    Bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sihirli Maviiii :) çoooooooooooook teşekkür ederimmmmmmmm<3

      Sil
  6. Bebeğim beğenmene çok sevindim! Makyajına ayrıca bayıldım şahane olmuş ^^ Güle güle kullaan <3

    YanıtlaSil
  7. Bloguna bayıldımmmmm ..Harikasın =))

    YanıtlaSil
  8. ne kadar güzel renkler sana da çok yakışmış canım ;)

    YanıtlaSil
  9. Kesinlikle harika bir makyaj olmuş :) Mor tonları senin gözlerine çok yakışır zaten bende bunun 6lısı var adını şuan bilmiyorum :) Ama her gün kullanabileceğim bir palet değil daha çok bugün özel olmalıyım diyorsam ya da öyle hissettiğim günlerden biriyse mor tonlarını çok sık kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübracım merak ettim bak onuda :) beğendiğine çok sevindim tesekkür ederim <3

      Sil
  10. Ya o etiketleri üzerinden sökmeye çalışırken ambalaj iyice betere dönüyor ya sinir oluyorum yavru :/ Sanki dersin ölümüne paketlemişler kolayca sökülse üstünden ambalaj bir tık kaliteli olabilirdi yani :D Benim en sevdiğim lila ve mor tonlarını almışsın renkli gözlülere çok yakıştırıyorum bu tonları :))) Far bazı kullanmadan sürmüyorum çok uzun zamandır yoksa 2 saate kalmadan elveda diyorlar bana güzellik :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle o etiketler beni delirtiyor, temizlerken iyice beter oluyor. Vallahi ölümüne paketlemişler- gerci onlarda haklı tester varken sıfır paleti açıp kullananlar varmış ^^ Bende son günlerde hep far bazı kullanıyorum, hem renkleri daha iyi oluyor hemde daha kalıcı oluyorlar kesinlikle Gözdem :)

      Sil
  11. Paleti yiyesim geldi vallahi.O renkler ne öyle.
    Makyajın daha da güzel ama 41 kere maaşallah:)
    Buradan Youtube diye bağırıyorum ve susuyorum !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceydam nasıl güzelsin nasıl iyisin :) çok ama çok teşekkür ederim <3

      Sil
  12. ovv dehşet güzel durmuşşşş :*

    YanıtlaSil
  13. Swatchlara bakinca benim renklerim degil dedim ama uygulanmis haline bayildim güle güle kullan canim, yine resimlerine bayildim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Zey :) çok çok teşekkür ederim <3

      Sil
  14. Bu palet normalde hiç alacağım renklere sahip değil ama makyajları görünce fikrimi değiştirdim galiba :) Yaktın beni Ausem. Neyse artık ne yapalım :) Öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah :) Teşekkür ederim Blanam <3

      Sil
  15. Ause'mmm makyajını gördüğümde instagramda bir makyaj yazısı mııı dedimmmm ve inanılmaz heyecanlandığımı belirtmeliyimmm :) Bu makyajına öyle vuruldum ki anlatamam <3 Böyle arada renkli makyaj yapmayı seven biri olarak wet'n wild'in bu far paletine bakacağım ayrıca far bazı yazısı isterimmmmm kiiiii :)) Çok sevgiler bitanemmm <3 :))

    YanıtlaSil
  16. Ah o göz makyajına bayıldım bitanem <3
    O resmi görmeden önce içimden dedim ki, '' ah o mor renkler bana hiç yakışmıyor... '' Sonra ne göreyim Allah'ım o göz makyajının güzelliği tütütütütüt maaşşaaallaah ^^

    Ben bu markanın far paletlerini başarılı ve güzel buluyorum, bende 2 tanesi mevcut, yazarım bir gün :)

    Öpücüüüüxxx

    YanıtlaSil
  17. He bu arada evet far bazı tarifi alalım piliiiizz <3

    YanıtlaSil