25 Aralık 2016 Pazar

Vichy Termal Suyu ♡ │ AUSE ESUA

vichy-termal-suyu-ause-esua
VICHY TERMAL SUYU ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba ! 
Son zamanlarda sıklıkla tercih ettiğim, yaz -kış kurtarıcım olan termal suları
şüphesiz 2016 'nın en iyi keşiflerinden biriydi benim için.
Bugünkü yazımın konusu da, Avene biter bitmez kullanmaya başladığım
Vichy Termal Suyu ile ilgili.
vichy-termal-suyu-ause-esua
VICHY TERMAL SUYU ♡ │ AUSE ESUA 


Ambalajından kısaca söz etmem gerekirse:  Vichy termal suyunun püskürtme mekanizması şimdilik sorunsuzca eşit miktarda püskürtme sağlıyor. Bozulma veya sızdırma meydana gelmedi.
Avene 'in ufak boyunda bu sorunu yaşamıştım bitmeye yakın. 
Umarım bunda yaşamam zira yok yere ürün ziyan oluyor.

Vichy Termal Suyu, cilt tipi ne olursa olsun rahatlıkla kullanılabilen ve cildi yatıştıran, yenileyen ve tazelerken nemlendiren bir su.
Termal suların genel olarak vaatleri ve etkileri bu yönde. 

Vichy de bunu orta karar yerine getiriyor. Nemlendirmesi, rahatlatması tatmin edici olsa da yenileyici özelliği beni pek etkilemedi.

Vichy Termal Suyunu cildi hazırlamak için makyaj öncesi, pudralı görünümü alması içinde makyaj sonrası kullanıyorum. 

Gece cilt temizliği sonrası uygulayıp, ardından nemlendiriciyi sürüyorum. 
Hafif ferahlık ve rahatlatıcı etkisini sevdim. Pudralı görünümü ve o yapay makyaj halini gayet memnun edici kıvamda yok ediyor.

Fiyatıyla ve orta karar performansıyla tercih edilebilecek bir ürün.
Amma velakin markalar arası seçim yapacak olursam
yenileme özelliği ile  -avene- her daim tercihim.

Termal Suyu Ne İşe Yarar ? ve Avene Termal Suyu Yazımı Okumak İsterseniz buraya tık tık.

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Sizin sevdiğiniz termal suyu hangisi ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !

Tek başına fiyatını bilmiyorum, üçlü set halinde silindir bir kutu içinde satın almıştım. Sanıyorum fiyatı 10-15 lira arasıydı. 

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu- takip debilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden alınması, kopyalanması yasaktır.

17 yorum:

  1. Avene benim için daha iyi ve nemlendirmesi daha güzel hatta avene termal suyunu sıktığımda yüzümde bir kaç saniye karıncalanma hissediyorum ama Vichy de bu olmuyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene benim içinde daha iyi, sevgiler

      Sil
  2. Yazın buzdolabında süper oluyor bu ♡ yine harika fotoğraflar bayıldımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mamo'm bir deneyeyim onuuuu ^^ çok teşekkür ederim <3

      Sil
  3. ben de en son laroche dan sonra bunu deneyimliyorum =) başka ürünlerle birlikte ufak bir vichy deneme setinden çıkmıştı, severek kullanıyorum, yüzümü rahatlatıyor hele ki kaş bıyık aldıktan sonra :D eline sağlık kuzucum yine yakıyor görseller ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah Evrimcimm kesinlikle kaşbıyık olayından sonra çok iyi geliyor termal sular. Kızarıklığı alıyor bir güzel- cok tesekkür ederim <3

      Sil
  4. Avene kesinlikle çok daha iyi bence de canım bu arada yılbaşı çekilişimin bitmesine saatler kaldı katılmak ister misin?

    YanıtlaSil
  5. Bende avene almak istiyorum simdiye kadar kullandıklarımdan hic memnun kalmadım. teşekkürler kuzucum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim Çağlacım <3

      Sil
  6. bi alıp kullanmak nasip olmadı ause, ne desem şimdi :P

    YanıtlaSil
  7. Şu aveneye bende bi bakayım ya özellikle kışın çok nem çok önemli bir de garnierın nem bombası maskesini denemek istiyorum senin bi fikrin var mı aşkooo ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küboşcumm -garnierle arama mesafe girince yeni ürünlerini deneme fırsatım olmadı, ancak yanlış hatırlamıyorsam eğer güvendiğim birinin snap 'inde memnun kaldığını duymuştum- iyice araştır derim :)

      Sil
  8. Benimkinin sonuna doğru mekanizması bozuldu. Kullanamadım, püskürtmüyor adeta suratıma tükürüyordu yahu :)))) Avene 300 ml boyunu alıyorum artık, onun mekanizmasından memnunum. Belki benim şişem kötü çıktı, bilmiyorum ki... Güle güle kullan Ausem <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı sorun kullandığım avene de oldu Blanam. Hem sızdırıyor hem de saçma sapan püskürtüyordu. Vichy de ise şimdilik sorun yok inşallah da olmaz. Bazen şişelerde sorun olabiliyor maalesef. Çok teşekkür ederim <3

      Sil
  9. İstiyordu bu ürünü, dayanamıyordu, merak ediyordu :D

    Avene yazını okumuştum daha önce, o zaman öğrenmiştim nedir ne yapar ne olur vs..
    Bu bana marka algısından ötürü daha yakın geliyor. Sonuçlarını da sevdim gibi.
    Bakalım denersem artık paylaşırım <3

    YanıtlaSil