10 Aralık 2016 Cumartesi

Project Pan - 44 Ürün ♡ Güncelleme -2 │ AUSE ESUA

Project Pan - 44 Ürün ♡ Güncelleme │ AUSE ESUA
Project Pan - 44 Ürün ♡ Güncelleme │ AUSE ESUA
Merhaba !  Sihirli Mavi'nin başlattığı, 24.09.2016 tarihinde katılmış olduğum Project Pan Güncelleme #2 yazım Blog da yerini aldı. Bir süredir güncel olmadığımı biliyorum. Araya  sağlık sorunu ve tema güncellemesi girince vaktimin çoğu evde birazı da instagram da geçti. Dolayısıyla ne -blog- yazmaya ne de -blog- okumaya vaktim pek olmadı. Annemin rahatsız olduğunu -blog ve instagram- üzerinden söylemiştim. Şimdilik sağlık durumu iyi olsa da 25 gün sürecek bir ışın tedavisine başlayacak. Haliyle ailecek gergin bir dönemden geçiyoruz, her ne kadar sakin gibi gözüksek de.  




Project Pan - 44 Ürün ♡ Güncelleme │ AUSE ESUA
1- Duru Fresh Arındırıcı Duş Jeli : Yarıya indi.
2-L'oreal Elseve Komple Onarıcı Şampuan :  Bitti ! 
3- Organix Coconut Water : Bitti ! 
4-L'oreal Elseve  Mucizevi Yağ Saç Kremi : Bitti ! 
5-Watsons Avokadolu Saç Bakım Maskesi :  Bir önceki güncelleme yazımda bitmişti.  
Project Pan - 44 Ürün ♡ Güncelleme │ AUSE ESUA
6- Avene Thermal Suyu : İki gün önce dibini gördüm - bitti ! 
7-Morfose Ultra Strong Saç Sabitleyici Sprey : Vallahi bu spreyin biteceği yok. Birine mi versem ne yapsam derken, öneri ile başka bir şey için kullanmaya karar verdim. Bazı lekeleri çıkarmada oldukça başarılıymış bir deneyeceğim. ^^
8-Ossion Makyaj Sabitleyici Sprey :Tahammül sınırlarım epey zorlandı- püskürtme mekanizması da bozulunca kalan ürünü kullanmayı bırakıp çöpe attım - acayip mutluyum
9- Dove Original :Bir önceki güncelleme yazımda bitmişti  
Project Pan - 44 Ürün ♡ Güncelleme │ AUSE ESUA

10- Yves Rocher Kayısılı Yüz Peelingi : Bitti 
11- Nivea Canlandırıcı Temizleme Jeli :(Bir önceki güncelleme yazımda bitmişti.) Bitti ! 
12- Pure Beauty Siyah İncili Yüz Temizleyici : Bitti 
13-Babe Detox Temizleme Jeli : (Bir önceki güncelleme yazımda bitmişti.) Bitti ! 
14-Estee Lauder Perfectly Clean : Bitti 
15-Garnier Saf & Temiz Arındırıcı Sıkılaştırıcı Tonik :(Bir önceki güncelleme yazımda bitmişti.) Bittiiiiiiiiiiiiiiiiiii 
16- Garnier Hassas Ciltler İçin Micellar Su : (Bir önceki güncelleme yazımda bitmişti.) Bittiiiiiiiiiiiiiiiii (ooo yee beybi) 

Project Pan - 44 Ürün ♡ Güncelleme │ AUSE ESUA
17- Neutrogena Ayak Kremi : (Bir önceki güncelleme yazımda bitmişti.) Bitti ! 

18-19-Defacto Hindistan Cevizli El ve Vücut Kremi : (Bir önceki güncelleme yazımda bitmişti.)  
20- Oriflame Eco Beauty Yüz Kremi : Bir kaç kullanımlık ürün kaldı diyebilirim. Çok az krem gelmeye başladı.
21-Oriflame 50+ Koruyucu Güneş Kremi : Bitti 
22-Garnier Nem Dengesi - Karma Yağlı Ciltler İçin Bakım Kremi : (Bir önceki güncelleme yazımda bitmişti.) 
23- RubyKisses - Pot O'Miracle Cocoa Butter, Coconut Oil Dudak Kremi : Dibini gördüm, bu ay sonuna biter.
Project Pan - 44 Ürün ♡ Güncelleme │ AUSE ESUA
24- Oriflame Far Paleti :Bozulduğu için  bir önceki güncelleme yazımda çöpü boyladı.

25- Nyc Big Bold Bronzer :Bol bol kullanmama rağmen ortası hafif oyulmaya başladı amma velakin dibini göremedim. Yakın bir arkadaşıma verdim, benim yerime bitirsin. Yoksa kıracağım -_-

26-Wet'n Wild Üçlü Far : 3 renginde dibi göründü. Azimle kullanmaya devam edersem bu ay sonu biter diye düşünüyorum.

27-Flormar Stick Fondöten : Bu ay sonuna biter.
28- Essence Stay Natural Kapatıcı : Bitti 

29- L'oreal Paris Superliner : Kurudu ve çöpe gitti.

30-31 - Essence Sheer Shine Rujları : Şaşırtıcı derece de azaldı. Artık kullanmayacağım.Çöpte!
32- Oriflame Ruj : (Bir önceki güncelleme yazımda bitmişti.)

33- Xp Matte Ruj : Beni memnun edecek seviyede azaldı. Bir kaç kez daha kullanıp atacağım. Kokusu beni çok rahatsız etmeye başladı.
34- Golden Rose Maxim Eyes Maskara : Bitti

35- Pastel 88 : (Bir önceki güncelleme yazımda bitmişti.)
36- Golden Rose Gold 69 : Dibine yaklaştım ve kıvamı yoğunlaştı bu yüzden çöpe gitti. 

37-Rival de Young Sunny Steps Nagellack : Şişenin dibinde biraz ürün kaldı ve yapısı yoğunlaştı.Çöpte.
38- Golden Rose Gri 96 : Bitti
39 Kalyon Tırnak Eti Temizleyici : Bitti
40-Oriflame Gold : Bitti

41- Flormar 305 Beige Latte : Sanırım bozuldu. Yapısı aldığım günden beri biraz yoğun ve yapış yapıştı son günlerde daha da yoğunlaştı. Çöpe attım.

42-Essence 06 Space Queen : Bir türlü sevemedim, kullanmaya elim gitmiyor. 
43- Essence 67 Love Me Like You Do : (Bir önceki güncelleme yazımda bitmişti.)   Bitti ! 
44- Cecile Parlatıcı : Bitti

Project Pan - 44 Ürün ♡ Güncelleme │ AUSE ESUA


Bir sonra ki güncelleme yazısında görüşmek üzere. <3

L'Arc-en-ciel Başak Hanımın Güncelleme Yazısı için Tık Tık 

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

16 yorum:

  1. Bebiiisiiim yeni tasarımın harika olmus. bende sınavlardan giremiyordum bir türlü simdi bakabildim emeğine sağlık <3 Bu arada ne güzel bitirmişsin bi sürüüü ürüünn ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacım çok teşekkürler <3

      Sil
  2. Wohoooo Ause'cim tozunu attırmışsın PP'nin biz dağılalım bence!! Tebrikler tebrikler....

    Annen için çok üzüldüm; umarım bu zor süreci sağlıkla atlatırsınız... Öpüyorum çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcım güzel yorumunuz ve iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim :) bende kocaman öpüyorum <3

      Sil
  3. Ausem tebrik ediyorum, neredeyse bir şey kalmamış. PP'nin altın madalyasını sana vereceğiz sanırım. Tebriksss...
    Annen iyi olacak, sadece biraz sabır canım. Dualarım sizinle... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanam yorumun ve ilgin için çok teşekkürler, kocaman sevgiler

      Sil
  4. Helal canım tebrikler :) çok geçmiş olsun canım acil şifalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Matmazel çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Ause'mmm öncelikle çok geçmiş olsun dualarım ve kalbim her daim sizinle... <3
    Ama bu proje katılmayanlar için de ders niteliği taşıdığını belirtmeliyim, harikasın balımmm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzummm çok teşekkür ederim güzel dileklerin ve tatlı yorumun için <3 :)

      Sil
  6. Geçmiş olsun canım benim inşAllah <3 Ve bu durdurulamaz bitirmelerin bizi geride bırakıyor *.* Ocak ayına kadar biter hepsi bence. Eline sağlıııık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nisacımmm çok kocaman teşekkür ederimmm :) <3

      Sil
  7. Oha çüşş gibi şeyler söylememde sakınca var mıdır cano :D

    Yani maşallah sana ne güzel bitirme projenize bayılıyorum sizin <3 Özendiriyorsunuz efeniimm :)

    Yazarım diye ben de kutuları biriktirip duruyorum ama nerdeeee :D

    Hadi geçmiş olsun bal gözlüm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha kuzum yaaaa :D
      istediğin söyle balım <3
      çok teşekkür ederim kuzucumm benim <3

      Sil
  8. İnstagram üzerinden para kazanmanın kitabı
    Instagram üzerinden para kazanmanın tüm metotları, butik açmak, satış yapmak, takipçi artırmak, 4 ayrı kazanç metodu.
    Herkese hitap eden yöntemler, sürekli güncellenen tedarikçiler, hepsi 3'lü kitap setinde.
    Instakitap seti https://goo.gl/bFXFnK
    #instakitap #instagram #instagrambutik #instagrambutikaçmak #instagramkazançları #ekiş #internettenparakazanmak #internetkazançları #mobilreklam #evdenyapılabilecekişler #ekgelir

    YanıtlaSil