13 Aralık 2016 Salı

Note Mattifying Extreme Wear Fondöten ♡ │ AUSE ESUA

Note Mattifying Extreme Wear Fondöten ♡ │ AUSE ESUA 

Merhaba !

Bugünkü yazım, Note Mattifying Extreme Wear fondöteni ile ilgili.
Karmadan-yağlıya dönük ciltleri memnun edecek seviyede mat bitişli bir  fondöten arayışındaysanız eğer Note Mattifying Extreme Wear fondötenine şöyle bir bakın, test edin derim.
Karmadan-yağlıya dönük cildim için, özellikle yaz aylarında beni idare eden iyi bir tercih oldu Mattifying Extreme Wear.
Note Mattifying Extreme Wear Fondöten ♡ │ AUSE ESUA 
Özellikleri, Duruşu, Kalıcılığı
  • Ambalajı siyah detaylı, gövdesi şeffaf. Hijyenik açıdan kullanışlı bir ambalaja sahip olsa da  ürün bitmeye yaklaşırken dipte kalan ürünü almak bir hayli can sıkıcı ve zorlayıcı.
  • Bende ki rengi 01 beige. Renk skalasında ki tüm renkler sarı alt tonlu. Bende ki en açık rengi ve diğerlerine oranla daha hafif sarılık barındırıyor.Suratımda sırıtmıyor, boynum ve yüzüm arasında farka neden olmuyor.
Note Mattifying Extreme Wear Fondöten ♡ │ AUSE ESUA 

  • Yapısı orta kalınlıkta, cilde kolay yayılıyor. 
  • Kapatıcılığı ortadan-yükseğe doğru. Eğer cilt sorununuz yoksa veyahut azsa tatmin edici. Amma velakin ağır akne lekelerinde tek başına yeterli değil, tamamen örtücülük için destek istiyor. İhtiyaca göre miktar artırılıp kapatıcılık oranı daha da artırılabilir. Fırçayla tampon olarak uygulamak kapatma oranını daha da artırıyor, nemli sünger ise hem pürüzsüz hem doğal bir bitiş sağlıyor.Hem süngerle hem fırçayla uygulamaktan eşit derece de memnunum.
  • İçeriğinde spf 15 bulunuyor ve diğer ürünleri gibi paraben içermiyor.
  • Pudralı yapısı nedeniyle yaz aylarında pudra ihtiyacı hissetmeden tek başına kullanabiliyorum. Dolayısıyla gün içinde -t bölgemde- oluşan yağlanmayı bir nebze engelliyor. Şimdi ise soğuklarında gelmesiyle -L'oreal Paris Mucizevi Yağ-  ile beraber kullanıyorum ve sonucundan memnunum.
  • Kalıcılığı benim için muazzam. Cildimde kusma, akma sorunu hiç yaşamadım. 
Fiyat : İndirimsiz 37.90 - Ben Cosmetica İndiriminde 14.90 TL ye almıştım.
Note Mattifying Extreme Wear Fondöten ♡ │ AUSE ESUA 
Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

12 yorum:

  1. Note ürünlerini içerik olarak diğer markalara göre ben de başarılı buluyorum kuzummm :) Ayrıca fotoğraflarına baktıkça yine içim açılıyor :)) Öpüyorum çok canımm Ause'mmm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Mary'mmm ben de çok seviyorum Note ürünlerini :) güzel yorumun için teşekkür ederim, öpüyorum cok kocaman <3

      Sil
  2. Yine bulmuşsun indirimi :) Aslında bu markanın ten ürünlerinin sarı alt tonlu olması benim için harika, keza memlekette tüm en açık tonlar hep pembe alt tonlu ve bende piglet görüntüsü oluşturuyor. Fakat ben Note kullanmıyorum, sen konuyu biliyorsun Ausem. Bu arada mucizevi yağı fondüye karştırmayı ben de deneyeceğim :) Öpücükler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^^ iyi denk geldi indirim Blanam. Mucizevi yağ gerçekten çok işime yaradı, o pul pul görüntüyü gidiyor daha pürüzsüz bir ten geliyor :) umarım beğenirsin sende, öptüm çok <3

      Sil
  3. Note ürünlerinin ten renklerinin tamamının sarı olması çok ilginç; Blana ayrı konu ama bence pembe değilse de azıcık bej de deneyebilirler diyorum :)) Ayrıca ben de bu ara mat fondötenlerle kuru yağ karıştırıp dewy fondöten yapmayı çok seviyorum :) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcım bugüne kadar denediğim note ürünleri hep sarı alt tonluydu- fondöten ve kapatıcı da çok sorun olmasa da pudraları sıkkıntılı olabiliyor. Boynum ve yüzüm arasında farka neden olabiliyordu- herşeye rağmen sevdiğim bir marka o ayrı tabii :D - kuru yağ-fondöten uyumu gerçekten şahane - bu soğuk aylarda beni çok güzel idare ediyorlar :) yüzüm pütürcüklü gözükmüyor ^^ cok tesekkürler kocaman sevgiler <3

      Sil
  4. Merhaba :) Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen katıldım. Sizide bloguma beklerim www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
  5. Bu fondöteni hangi arkadaşımı görsem harikaaaa diye başlıyor anlatmaya :) Fondöteni bırakmış biri olarak ben bile beğendim. Ama ürünlerinin renkleri genel olarak beyaz tenli arkadaşlara yönelik o yüzden note standını hep es geçiyorum :/ Güle güle kullan canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nisanurcum Bende şimdiye kadar kötü bir yorum duymadım en güzelinden :)güzel yorumun için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Tamda fondöten arayışındayken bu süper oldu kuzum. Çok teşekkürler hemen alıcam <3

    YanıtlaSil
  7. bebeğim note dan bir fondöten alacaktım tesadüfen karşıma çıktı yazın blogunda gezinirken, harika oldu, karma cildimden dolayı bu tarz fondötenleri çok seviyorum, t böglesindeki yağı biraz olsa dengeleyen bir şeylere ihityacım var =) ellerine sağlık güzel yüzlüm <3

    YanıtlaSil
  8. O fiyata bu özellikler mükemmel olmalı ^^ <3

    Benim de cildim karmadan yağlıya dönük, zaman zaman T bölgemde yağlanma ya da fondöteni kusma durumları oluyor ıııyyy :D
    Bu ürünü almak benim için farz oldu şimdi. Watsons'a gıcığım, şehrimde Gratis'e henüz Note standı kurulmadı, beklemedeyim anacım <3

    Teşekkürler :* <3

    YanıtlaSil