24 Aralık 2016 Cumartesi

Note Full Coverage Liquid Concealer │01 IVORY ♡ │ AUSE ESUA

note-full-coverage-liquid-concealer-ause-esua
 Note Full Coverage Liquid Concealer  │01 IVORY  ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba !
Note en sevdiklerim arasında, güzel bir marka. Blog'u ilk açtığım zamanlarda deneyimlediğim 
ilk ürünler note ürünleriydi o yüzden yeri bende başkadır. 
(Tabii yazılar vasat olunca hepsini kaldırdım a-dostlar-_-)
Hal böyle olunca indirimde gördüğüm anda,
eğer fırsatım varsa mutlaka bir ürününü alıyorum. 
Bugünkü konumuz Full Coverage Concealer da indirim zamanında benimle eve dönenlerden.

note-full-coverage-liquid-concealer-ause-esua
 Note Full Coverage Liquid Concealer  │01 IVORY  ♡ │ AUSE ESUA 

Note Full Coverage Concealer fırça aplikatörü olan, şeffaf-siyah kapaklı  bir ambalaja sahip.
İçerisinde bulunan Argan yağı ve soya proteini ile göz çevresini koruduğunu vaat ediyor. 
Paraben ve parfüm içermiyor.
note-full-coverage-liquid-concealer-ause-esua
 Note Full Coverage Liquid Concealer  │01 IVORY  ♡ │ AUSE ESUA 
Bende ki      01 Ivory      rengi. Şimdiye kadar denediğim note ürünleri arasında 
en az sarılık barındıran renk diyebilirim.Hatta kapatıcının renk skalası biraz garip olmuş. 
Çoğu kişi tüm renklerin açık tonda olduğunu veyahut grilik barındırdığını  söylüyor. Dolayısıyla bu durumdan bir çok kullanıcı memnun değil.

Açık renk olmasına rağmen sunduğu kapatıcılığı hakikaten çok güzel. 
Ben çoğunlukla, yüzümde ön plana çıkarmak istediğim bölgelere uyguluyorum ve sonuçtan memnunum.
Eğer yoğun göz altı sorununuz varsa tek başına yeterli gelmeyecektir, başka bir kapatıcı ile destekleyip iyi sonuç alınabilir diye umuyorum.
note-full-coverage-liquid-concealer-ause-esua
 Note Full Coverage Liquid Concealer  │01 IVORY  ♡ │ AUSE ESUA 

Pudra bitişli, çabuk sabitlenen bir kapatıcı. Sürdüğüm an hemen dağıtmam gerekiyor.
Ürünü parmaklarımla yayıp, üzerinden nemli sünger ile geçiyorum. Böylece daha iyi sonuç alıyorum. 

Kalıcılığı ise muazzam. ! Günü kurtarmama yetiyor. -en şahanesinden- !

Yazın göz çevremi  neredeyse hiç kurutmuyor, kışın ise -tahrişe ve kurumaya- meyilli olan göz çevrem mutlaka nemlendirici istiyor.

Çizgilere birazcık birikme yapıyor ancak bu hali beni hiç rahatsız etmedi,
zira çoğu kapatıcılar gibi dalga dalga bir görüntü oluşturmuyor.
Altını iyi nemlendirdiğim sürece de çizgilere dolma en aza iniyor.
Bazı uzun günlerde, makyajı garantiye almak içinse pudra ile sabitliyorum, günlük kullanımda ise tek başına, pudra olmadan beni gayet iyi idare ediyor.
İki türlüde güzel halini ve kalıcılığını gün boyunca koruyor.
note-full-coverage-liquid-concealer-ause-esua
 Note Full Coverage Liquid Concealer  │01 IVORY  ♡ │ AUSE ESUA 
Note Full Coverage Concealer'ın  tek sıkıntısı  2,3 ML olması, böyle olmasına rağmen beni uzunca süre idare etti. Tabii bunda aralarda farklı ürünler kullanmamın çabası büyük.

Fiyat : İndirimsiz 27.90 TL Ben indirimle 10.90 almıştım. Şuan -cosmetica- da 9.90 TL ye satılıyor. Eğer stokları yeyip, bitirmediler ise.-_-

Açıldıktan sonra 12 ay kullanım süresi var.

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Bu kapatıcıyı denediniz mi ? Memnun musunuz ? Yoksa tövbe bir daha almam mı diyorsunuz ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu- takip debilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden alınması, kopyalanması yasaktır.

22 yorum:

  1. güzel kapatıcıya benziyor aklımda bulunsun canım :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. kuzucuğum benim de en sevdiğim likit kapatıcılardan bu... bende de en açık rengi var ama bitince bir koyusunu alıcam fazla açık kalıyo diye =) markayı seviyorum hem içeriği iyi hem de ürünleri kaliteli. güle güel kullan Ausem <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzummmm umarım cilt tonuna uygun olanını bulabilirsin zira renk skalası birazcık tuhaf :D - içeriği, etkileri gerçekten güzel bir marka bende cok seviyorum :) tesekkür ederim <3

      Sil
  3. İlk kullandığım kapatıcılardan biri. Çok memnun kalmıştım ancak çabuk bitmişti. Fotoğraflara bayıldım kuzum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacım çok teşekkür ederimmm :) evet cabuk bitmeye müsait azıcık ürün koymuslar yahu -_-

      Sil
  4. Merhaba note ürünlerini çok beğeniyorum.bunuda denemek istiyorum. Takipteyim senide beklerim.
    güllügalaksi Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşah hanımcım çok teşekkürler, geliyorum hemen sevgiler <3

      Sil
  5. Alışverişimde ilk alacağım ürün kuzummm benim de çok sorunlu bir gözaltım yok şükür ki aydınlatsın yeter diyorum :)) Yine harika bir yazı ve fotoğraflar ellerine sağlık güzel gözlümm öpüyorum çok <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Mary'm umarım seversin <3 beğendiğine cok sevindimmmmm kocaman tesekkür ederim öpüyorummm büsbüyük ! <3

      Sil
  6. Şimdiye kadar hiç Note ürünü kullanmadım, kendi kendime şaşırıyorum bundan dolayı açıkçası! Ten grubu bana biraz koyu ve sarı kaldı, o yüzden deneme şansım olmadı fakat rujlarını ve ojelerini çok merak ediyorum. Kapatıcı etkisini beğendim fotoğraflarda, indirimli fiyatıyla kapatıcı almak isteyenlere önerilebilirmiş kesinlikle :)
    Fotoğraflar her zamanki gibi iç açıcı, söylemeden geçemiycem. ^_^
    Öperim çok çokk!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yüzlü Zeynebiimm, ten ürünleri biraz sıkıntılı hep sarı alt tonlu pudra ürünlerini kullanamıyorum mesela boynumla yüzüm arasında felaket bi fark oluyor -_- rujları gerçekten cok güzel ! ojelerin renkleri de sahane fakat biraz çizgi çizgi duruyo tırnaklarda :) fotoğrafları beğendiğine cok sevindim - kocaman öperim <3

      Sil
  7. Note ürünleri benim için de başka anlamlı :) rujlarını çok seviyorum ama kapatıcı olarak bu hafif kalıyor bb kapatıcı daha güzel gibi sanki bilmiyorum :) denedim bir kere ama almadım alıştırmıyım kendimi diye :) Ausem kuzum blogumda yılbaşı çekilişim var bekliyorum seni de öpüyorum :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübracım bb kapatıcısını denemedim:) bu tam göz altı ve yüzü aydınlatmak için ideal kapatıcılığı bana yeterli geldi fakat memnun kalmayanlarda var elbettt- bb olanını da deneyeyim bi ara :) Yılbaşı çekilişine de koşarak geliyorum <3

      Sil
  8. Çok çabuk sabitlenmesini, pudralı bitişini ve rengini ben sevememiştim, almıştım ben de ama kullanmıyorum tekrar bir döneyim bozulmadan bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah :) çabuk sabitlenmesi iyi esasında fakat acele hareket etmek gerekiyor ^^ kışın göz çevreni kurutuyorsa eğer yazın tekrar dene derim :) <3

      Sil
  9. Çabuk bitiyor diyorsun, alıyorum sonra 7 yıl bitmiyor :D Neyse ki, Note ile benim yollarım sonsuza kadar ayrıldı.
    Öpüyorum kocaman <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanam tanışalı 7 yıl olmadı yahu ^^ :d - note postları senin hiç işine yaramaz öyleyse bak kötü oldu - öpüyorum bende <3

      Sil
  10. Benim de çok memnun kaldığım bir ürün oldu. Gözaltlarımda sorun olmasa da,verdiği aydınlık görüntü için ıskalamadan kullanıyorum. Şuan mineral versiyonu var elimde,bitince tekrar full coverage alacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bende sonucundan cok memnun kaldım. Mineral olanına bakim bende :)

      Sil
  11. Maalesef sevemediğim bir ürün oldu renginden dolayı sanırım 01 benim göz altlarımı fazlaca gri gösterdi:( Güzel günlerde kullan canım <3

    YanıtlaSil
  12. Ayıla bayıla kullandığım, iyi ki almışım dediğim muazzam şey <3

    Dediklerine katılıyorum cano, hemen dağıtmak gerekiyor.. Bitişi mükemmel, gün boyu kalıyor ve tabi ki yoğun problemi olmayanlar için süper bir ürün <3

    Ben de indirimde Cosmetica'dan kapmıştım :)))

    YanıtlaSil