29 Aralık 2016 Perşembe

Maybelline Color Sensational │ Pleasure Me Red 547 ♡ │ AUSE ESUA

maybelline-color-sensational-pleasure-me-red
Maybelline Color Sensational  │  Pleasure Me Red  547 ♡ │ AUSE ESUA 

Merhaba !

Ben ki sadece ve sadece kırmızı dudak kalemlerini kullanıp, mat görünüm elde etmeyi sever-iken bu sefer bir çılgınlık yapıp ben buradayım diyen ışıltılı bir ruj aldım !

maybelline-color-sensational-pleasure-me-red
Maybelline Color Sensational  │  Pleasure Me Red  547 ♡ │ AUSE ESUA 
Maybelline'in Color Sensational serisinden 547 numaralı ruju.

Tek katta müthiş vaziyette rengini belli eden saten bitişli, ışıltılı bir ruj.

İçerisinde bulunan bal nektarı ile dudakları kurutmayan, kremsi bir yapısı var ve kolayca sürülüyor.

Dudaklarım da kabuklanma mevcut ise mutlaka peeling yapıp yok etmem gerekiyor zira o görüntüyü şahane bir biçimde daha belirgin hale getirebiliyor.

Sürdükten sonra peçete ile fazlalığını alıp daha hafif bir görüntü elde ederken, akşamları için bir kaç kat sürüp daha ışıltılı bir bitiş sağlıyorum.

Kalıcılığı benim için yeterli. Yemek yemediğim sürece, gün içinde sadece bir kez tazelemem yetiyor. Eğer hapur hupur yemek yersem iç kısımdan silinmeye başlıyor. (Rujun asilliğinden ötürü hapur hupur yemeğe ne hacet efendim, kibarlıkta level atladım.)
Alt katmanında mutlaka biraz kırmızılık kalıyor. Silinse bile dudaklara hafif renk vermeye devam ediyor.

Kalıcılığını garanti altına almak ve daha muntazam görüntü elde etmek için, dudak kalemi ile dudağı çerçeveleyip içini dolduruyorum.

maybelline-color-sensational-pleasure-me-red
Maybelline Color Sensational  │  Pleasure Me Red  547 ♡ │ AUSE ESUA 

Fiyat : 23-25 TL arası. İndirimli 11.90 TL ye bulunabiliyor. 

Yapısı, yoğun rengi, duruşu ve tatminkar kalıcılığı sayesinde diğer renklerini de merak etmeme neden oldu. Umarım onların kalıcılığı da bu denli iyidir.

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Bu serinin diğer renkleri nasıl ? Aralarında memnun kaldığını renkler var mı ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu- takip debilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden alınması, kopyalanması yasaktır.

29 yorum:

  1. Rengi tam yılbaşı akşamı sürmek için uygun kuzum ❤️ 😊

    YanıtlaSil
  2. kendisi benim favorimdir , sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Kırmızı rujlara son iki senedir takmış durumdayım Ause'mmm maybelline color sensational serisini de oldukça seviyorum dudakları kesinlikle kurutmuyor ve bu özelliğini seviyorum. Yemek yeme kısmında iseçok kibar takılamıyorum :( ne olursa olsun hapur hupur yiyenlerdenim en hassas olduğum zamanlar acıktığım saatlerdir çünkü :D Yine fotoğraflar harika kuzum, öpüyorum çook 3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary'm benimde hassas ve agresif olduğum saatler aç olduğum zamanlardır ama bu ruj için bir kerecik kibarlıkta üst seviyeye cıktım :D beğendiğine cok sevindim kuzum öpüyorum cok tesekkür ederim <3

      Sil
  4. Sadece özel günlerde tercih edebilecegim bir renk nedense yakistirmiyorum kendime :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa nedennn o güzel yüze eminim yakışıyordur :) Snap e kırmızı rujlu bi foto gelsin bencee

      Sil
  5. bu tarz o kadar rujum var ki ah bir de dudaklarım kalın olsa daha neler kullanırdım ben :):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırmızının güzelliği herkesi ele geciriyor değil mi :) sevgiler <3

      Sil
  6. Bu renk çok güzel gerçekten😍 Bu seriden hiç rujum yok ama gidip gelip baktığım bir wodden brown rengi var🙈 Güle güle kullan Ausem❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wodden brown rengini bende cok istiyorum Blanam ama maalesef stokta bulamıyorum hiç cok tesekkür ederim <3

      Sil
  7. Ausecim renge bayıldım, sana da çok yakışmıştır eminim! ^_^ Blana gibi bnde de bu seriden ruj yok ama aklım wooden brown'da =) Kokusu nasıl peki? Bazı renkler güzel kokarken bazıları kötü kokuyormuş diye duydum ben.
    Güle güle kullan,
    Öperim kocaman!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynebimmm çok teşekkür ederim :) o rengi bende cok istiyordum ama stokta hiç denk gelmedi hep bir kıtlık içindeler -_-
      Kokusuyla ilgili bikaç yazı okumuştum bazı renklerinde koku sıkıntısı varmış ama bunda yoktu beni rahatsız etmedi kesinlikle. Çok teşekkür ederim <3

      Sil
  8. Tam yılbaşı rengi ausem güzel günlerde kullan <3

    YanıtlaSil
  9. Satin bitişli olan rujları ben pek sevmiyorum çünkü çok burdayım diye bağırıyo dikkat çekiyo :D Ay mazallah güzelliğime nazar değer falan :PPP Ama tam yılbaşına göre bi ruj hatta bize bir yılbaşı örneği makyajı yapıp paylaşabilirsiiiinnn :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küboşumm çok iyi bir fikirr fakat geç kaldım sanırımmm ama böyle bir post paylasıcam senin için :) çok teşekkür ederimm<3

      Sil
  10. Kırmızı gibi kırmızı <3 Soğuk bir tonu olduğu için dişleri daha beyaz gösteriyor ona ayrı bayıldım <3 Güle güle kullan canım benim :*

    YanıtlaSil
  11. renk efsane! kuzum kırmızı rujları özellikle koyu tonlardakileri çok seviyorum ancak çok fazla satın alamıyorum. eskiden saçım siyahken en çok kullandığım renkti ama artık kızıl saçımda kırmızı ruj çok yok ediyor birbirini, en azından ben kendimde öyle gördüğümden kullanmıyorum. ama bu seriyi çok başarılı buluyorum bende de iki rengi var; biri kahve nude biri koyu bordo.(755 ve 975) bunlara da bakabilirsin. güle güle kullan bebeğim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın kuzum bi dönem bende kızıl kullanmıştım ve kırmızı rujları rafa kaldırmıştım. Şükür şimdi rahatlıkla kullanabiliyorum. Bu seriyi bende cok beğendim gözüme kestirdiğim bikaç renk var senin söylediklerinden 755 de almak istediğim renklerden biriydi ötekisini stokta bulamadım bulsa kapacaktım :) cok teşekkürler balım <3

      Sil
  12. Sevdiğim tonlar bu ve maybelline'nin rujlarından bir alamadım ben, anlamıyorum nasıl fırsat kalmıyor ona :) :/ Ellerine emeğine sağlık canım benim, resimler yine fecii :) <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çok teşekkür ederim beğendiğine sevindim <3

      Sil
  13. Bir kırmızı ruj düşkünlüğü bende son zamanlarda. buna da bayıldım.

    YanıtlaSil
  14. Maybelline'den 1 rujum bile yok, anlıyor musun ? Hani gülümse bal göz :D

    Nedendir bilmiyorum ama bu markadan hiç ruj denemedim.. Çok indirim günlerine de denk geldim halbuki..

    Renge gelirsek, gerçekten mükemmel <3

    Ben de mat rujları seviyorum. Bu tarzda satin bitişli rujlar için ben de peçete ile ilk katın fazlalığını alıp tekrar sürüyorum. Ayrıca kalemsiz kullanmak benim için çok zor bu tip rujları :)

    YanıtlaSil
  15. Bayilirim kirmizi ruja 😊

    YanıtlaSil