23 Aralık 2016 Cuma

L'oreal Paris Mucizevi Yağ │Yüz Bakım Yağı ♡ │ AUSE ESUA


L'oreal Paris Mucizevi Yağ │Yüz Bakım Yağı  ♡ │ AUSE ESUA
L'oreal Paris Mucizevi Yağ │Yüz Bakım Yağı  ♡ │ AUSE ESUA 

Merhaba !

L'oreal Paris Mucizevi Cilt Bakım Yağ düşük beklenti içerisinde, indirim zamanı merakıma yenilip aldığım bir ürün. Kullandığım süreç içerisinde memnun edici performansıyla beni etkiledi.
L'oreal Paris Mucizevi Yağ │Yüz Bakım Yağı  ♡ │ AUSE ESUA
L'oreal Paris Mucizevi Yağ │Yüz Bakım Yağı  ♡ │ AUSE ESUA 
Mucizevi Yağın içerisinde *anti-oksidan* etkili  
Lavanta
Gül
Mercanköşk
Papatya
Biberiye
Portakal
Sardunya
Lavandin
olmak üzere 8 temel yağ ve ek olarak  -jojoba ve kuşburnu-  ile beraber toplamda 10 yağ bulunuyor. 
Beslenmiş, nemlenmiş, ışıldayan bir cilt oluşturduğunu ve yağlı his bırakmadığını vaat ediyor. 
L'oreal Paris Mucizevi Yağ │Yüz Bakım Yağı  ♡ │ AUSE ESUA
L'oreal Paris Mucizevi Yağ │Yüz Bakım Yağı  ♡ │ AUSE ESUA 
Temeli altın renginden ve siyah detaylardan oluşan şık, kullanışlı bir ambalajda sunuluyor. Damlalıklı olması ürün kontrolünde çok işe yarıyor. İstediğim miktarda ürünü ziyan etmeden alabiliyorum.

Rahatlatıcı ve birazcık yoğun  kokusu var.
Kokusu beni rahatsız etmedi, hatta sevdiğimi bile söyleyebilirim.
Amma velakin koku hassasiyeti varsa ağır gelebilir, sevmeyebilirsiniz.
Yüzüme uyguladıktan bir süre sonra ise kokusu tamamen kayboluyor.

Yağlı His Bırakıyor Mu ?
Bırakmıyor. En şahanesinden ! İlk sürdüğünüzde elbette parlama ve yağlı bir görüntü oluşuyor 
fakat uyguladıktan bir süre sonra (-ne çok uzun ne çok kısa- ) cilt yağı emiyor ve 
yerini güzel bir dokuya, hafif bir ışıltıya bırakıyor. 
Pürüzsüz, nemli bir cilt ortaya çıkıyor. Makyajdan yarım saat önce kullandığımda cildimi ten makyajına hazırlamış oluyorum.Dolayısıyla ten ürünleri suratımda pütür pütür ve kabuklu durmuyor.

Kullandığım süre boyunca, gece kullanımını aksatmamaya özen gösterdim. Yüzüme ve boynuma masaj yaparak uyguladım. Ekstra bir nemlendiriciye ihtiyaç duymadan, tek başına bana yeterli geldi.
Eğer çok kuru cilde sahipseniz ardından günlük nemlendiricinizi kullanıp, destekleyebilirsiniz.
Gün içinde ise bir kaç damla yeterli oldu.
Buna ilave olarak, daha canlı, pürüzsüz bir bitiş için  bazı fondötenlerim ile karıştırarak kullanıyorum ve çok memnunum.Bana kalırsa kuru yağ ve fondöten ilişkisi muazzam ! ^^


Uygulama : Temiz cildinize günde 1 veya 2 kere, ihtiyaca yönelik uygulayın. Gece, yüz ve boyun bölgesine masaj yaparak uygulayın.- Göz çevresinden uzak tutarak uygulayın-


L'oreal Paris Mucizevi Yağ │Yüz Bakım Yağı  ♡ │ AUSE ESUA
L'oreal Paris Mucizevi Yağ │Yüz Bakım Yağı  ♡ │ AUSE ESUA 
Sivilce ve Tüylenme Yapıyor Mu ? İrritasyona Neden Oldu Mu ?
Öncelikle; hormonları dengesiz bir vücuda bunun üstüne akne ve sivilceye meyilli bir cilde sahip olduğumu  belirteyim. Böylesine -fırıldak- cildimde, kullandığım süre boyunca tüylenme veya sivilcelenme sorunu ile karşılaşmadım.

Not : Bende sorun olmuyor diye başka birinde sorun olmaz demem söz konusu bile değil. Bu gibi durumlar -kişiden kişiye- kesinlikle far ediyor. Zira tüylenme sorunu yaşayan 1-2 kişi okudum. Şöyle bir -blog yazarı, sözlük yazarı- arkadaşlarıma baktığımda benim gibi memnun kaldıklarını ve sorun yaşamadıklarını görüyorum.
L'oreal Paris Mucizevi Yağ │Yüz Bakım Yağı  ♡ │ AUSE ESUA
L'oreal Paris Mucizevi Yağ │Yüz Bakım Yağı  ♡ │ AUSE ESUA 

Şöyle bir toparlamam gerekirse, -L'oreal Mucizevi Kuru Yağ- beklediğimden iyi sonuç verdi.  Cildimi beslemesi ve muzdarip olduğum kuruluğu ve pütürlüğü yok etmesi, üstüne bıraktığı doku ile beni gerçekten memnun etti.
Amma velakin -içerik- sorunu nedeniyle,  memnun kalmama rağmen tekrar alır mıyım ? İnanın bilemiyorum.
(uzun süreli kullanımda cilt kanserine yol açan ve kullanımı yasaklanmış bir madde var-imiş.) İçerik hakkında yeterli bilgiye sahip olmadığım için net bir şey söyleyemiyorum. Fakat böyle bir durumun olası hali bile beni tedirgin etmeye yetti. Almadan önce iyice araştırmanızı öneririm.

Ürün 30 ML, indirimsiz fiyatı 35-40 TL arası. Şansıma bir indirimde 11.30 TL ye almıştım. İndirimi kollayın derim a-dostlar ! 

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? L'oreal Mucizevi Yağı Kullandınız mı ? Sorun yaşadınız mı ? Yoksa memnun mu kaldınız ? Tabii ki bilmeyi çok isterim ! 

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

26 yorum:

  1. Bende de tüylenme sorunu olmadı, özellikle kış aylarında rahat kullnaılabilinir ve bence oldukça işlevsel bir ürün :) Ellerine sağlık canım benim <3 :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellik, yazını okumuştum- tüylenme sorunu yaşayan bir iki kişi okudum sadece. Onun dışında herkes memnun. İçerik pek tatmin edici değil ne yazık ki o kadar yağ bulundurmasına rağmen :) her güzelin bi kusuru var işte ^^ tesekkür ederimmmm öpüyorum kocaman <3

      Sil
  2. Ause paylaşım için teşekkürler. Benimde kış döneminde bu tarz bir ürüne ihtiyacım oluyor. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Ausecim doğal yağlardan oluşan ürünleri çok seviyorum! Yağlı cildime rağmen bdn de aravara kuru bölgelere uyguluyorum böyle yağlardan. Elimdeki bitince buna da göz atayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Mamo'm beni bu soğuk günlerde çok memnun etti gerçekten :) indirimli fiyatıyla alınca daha da bi sevindirik oldum tabii- ama içerik yönünden bi arızası var işte - ne yapsam ne etsem bilemedim tekrar alıp almamak arasında git gel yaşıyorum :D

      Sil
  4. kokusu bıraz agır gıbı geldı bna.. kokulara pek duyarlı oldugumdan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kötü oluyor dimi :) koku hassasiyeti olanlara ağır gelebilir maalesef :/

      Sil
  5. Ürünü ben de kullandım ve yorumladım. Ayrıca ürün içeriği doğal değil içeriğinde yasaklanmış kimyasal madde var. Benim kullandığım için pişman olduğum bir ürün oldu. Her cilt tipinde farklılık gösterebilir tabii lakin içerik olarak doğal değil ve doğal bir ürün olarak lanse edilmesi hiç hoş değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asena hanım yazınızı okumuştum ve ürüne karşı isteğim de haliyle değişti yazımda da belirttiğim gibi. O kadar yağ olmasına rağmen içinde yasaklı madde bulundurması ve cilt sorunlarına yol açması gerçekten çok kötü.Bende sivilce ve tüylenme gibi soruna ya da tepkiye neden olmadı fakat tedirgin olduğum için tekrar alıp almamak arasında kararsızım. Çok teşekkürler.

      Sil
  6. Cok uygun fiyata almışsın kuzum. Memnun kalmana sevindim ama benim bu ürünlerde en cok korktugum sivilce cıkartması zaten cildim kuru değil :/ Ondan almıyorum içerik konusunuda duyunca iyice soğudum. Ellerine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacım gercekten çok uyguna aldım. Piyango gibi çıktı :) Cilt tipine göre farklılık gösterebilir bende karma bir cilde sahibim fakat bende öyle bir soruna neden olmadı eğer yüzün bu tür yağlara tepki veriyorsa kullanmaman daha iyi tabii ki:) tesekkür ederim <3

      Sil
  7. Böyle yağları çok seviyorum, bu aralar da o kadar kuru ki cildim hem cilt bakımımı aksattığım için hem soğuklardan hem stresten olsa da sürsem yumuşacık olsa :)) %100 doğal bir yüz yağı var mı bildiğin? o zararlı maddeyi merak ettim içerisindeki ama bu kadar ciddiyse mesele ne kadar sevsen de bırak bence, daha iyisini buluruz <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minimal Bakım :) henüz öyle bir yağa rastlamadım daha doğrusu hangisine güveneceğimi bilmiyorum :) Gerçekten memnun kaldığım bir üründü- bakalım ne olacak :)

      Sil
  8. Peki ya fotograflar😍😍😍😍😍😍😍

    YanıtlaSil
  9. Bu yağ hakkında okuduklarımdan sonra, uzun süre uzak durmuştum. Fakat, ürünü elime alıp içeriğine baktığımda, Loreal markası için söylüyorum bunu, markanın çoğu ürününe göre içeriğinin iyi olduğunu görünce çok şaşırdım. Bu yağın içerik listesi masum değil kesinlikle ancak, sadece bu üründe değil, çoğu üründe var içindeki hoşlanmayacağımız maddeler. Ben de kullanıyorum ve memnunum. Hatta fondötenlerime karıştırmayı da deneyeceğim. Ellerine sağlık Ausem, güle güle kullan <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın Blanam, çoğu üründe var. Bende çok memnunum fakat o yazıyı okuyunca tırsmadım desem yalan olur. Şuan alıp almamak arasındayım bittikten sonra kararım netleşir diye umuyorum ^^ (bana belli de olmaz) -_-
      Çok teşekkür ederim, kocaman öptüm !<3

      Sil
  10. bende geçen yıl keşfetmiştim bu ürünü kirpik piremses, sürekli kullanımdansa ara ara bu yağa dönmek cildime daha iyi geliyor :) örneğin 1 ay başka bir krem kullanırken hafatada 1 2 kere bu yağı rutinime ekliyorum, öyle daha fazla verim aldığımı fark ettim :) öpücükler :**

    YanıtlaSil
  11. Ause fotolara bayıldım, ürün dikkatimi çekti çekmesine ama içeriği bilemedim veeee indirimleri yakalamana imreniyorum yahu!

    YanıtlaSil
  12. çok kuru bir cildim var ve hazır her yer yılbaşı indirimindeyken alıp bi denemek istedim :)

    YanıtlaSil
  13. Çok fazla gözüme çarpan bir ürün loreal paris mucizevi yağ özellikle kış dönemlerinde cildim oldukça kuruduğu için yağları gözüme kestiriyorum Ause'mmm son paragrafa kadar tamam alıcam dedim ama içerik kısmında erittin beni balım :D Piyasadaki farklı yağlara bakmakta fayda var o zaman ellerine sağlık güzelliğim <3 :))

    YanıtlaSil
  14. karma ciltli olmama rağmen yüz yağı kullanmayı çok seviyorum. bu ürünü de görünümünü çok beğendiğimden alsam mı diye dşünmüştüm ama inceleyince içeriği hoşuma gitmemişti. temiz olsa alınır ama öyle de güzel duruyor =) güle güle kullan canım benim.

    YanıtlaSil
  15. Ause'cim ben debu yağı kullandım, kullanıyorum ve memnunum. Her gün değil hafta'nın 2 3 günü kullandım, geceleri ve cildin nem tutmasını yumuşacık kalmasını sağladı; fiyat performans şahane! İçeriğin masum olmama konusu ise doğru, fakat çok yoğun kullanılmıyorsa ben çok korkmuyorum. Allah göstermesin, buna gelene kadar ne kanser türleri baş gösterir yaşadığımız koşullarda, biraz da bu sebepten. Bendeki bitince tekrar alacak mıyım? Sanmıyorum. Fakat sebebi daha memnun olduğum yağlar bulmuş olmam aslında. Fakat ihtiyaç olup bütçem dar olduğunda elimin gideceği bir ürün olur bu.
    Yazı yzan ellerine sağlık,
    Öperim!
    Zeynep

    YanıtlaSil
  16. Ya ben böyle ürünlerden korkuyorum gerçekten yağ karışımı olunca tüy kökü besleyeceğini düşünüp uzak duruyorum :D Blogunda hiç sıkılmıyorum ause ya :) Çok sık bloga giremiyorum ama girdiğimde 1 saat senin sayfanda oyalanıyorum eheheh :*

    YanıtlaSil
  17. Ben de bu ürünün nemlendiricisini kullanıyorum. Gayet memnunum.
    Bu tarz ürünlerden (çeşitli yağlardan oluşan) mi yoksa nedendir bilmiyorum ama benim yüz tüylerim çabuk çıkıyor :D Lanet olası pislikler :D

    YanıtlaSil