4 Aralık 2016 Pazar

Hepiiyide Pörttey Tuu Yuu #AuseEsuaYenilendi #DoğumGünü

Merhaba ! 

Blogumun yeni halini, sebebini ve dün için teşekkürümü bu başlık altında söylemek istedim.


Dün -3 aralık- doğum günümdü. Son 3 yıldır ne hikmetse doğum günlerim güzel geçiyor. Kutlasam da kutlamasam da. Bu sefer ki daha da bir güzeldi. Ne çok arkadaş kazanmışım dedim. Öyle güzel öyle sevimli mesajlar geldi ki -egom tavan- olmadı desem yalan olur. Harikaydı...


Uzaklarda olan ve buna rağmen varlığını hissettiren, buralara kadar yanıma gelen, erken olsun geç olsun bir mesajla beni güldüren herkese teşekkür ederim. Böyle günler insanın özgüvenini tazeliyor, mutluluğuna mutluluk katıyor. Benim gibi kafadan -kırıksa- büyük bir enerji patlaması da yaşanıyor.

*
Blog tema değişikliğine gelince: Yaklaşık 1 aydır doğum günüme (ya da 2017'ye) bir süre değişmeyecek bir tema hazırlamak istiyordum. Blog'um da bir kaç hata da olunca bu işi bekletmeden doğum günüme yetiştirmek istedim.

Şablon yenilemem de en büyük etken arama butonu eklentisinin eski temam da çalışmıyor oluşuydu. Hangisini yüklersem yükleyeyim hata veriyordu. Bu sebeple -blog- için önemli olan bu parçayı, sorunsuzca çalıştırmak adına değişime gittim  ve tasarımı 3-4 günde bitirdim. Şuan ufak tefek eksiklerim var, onları da önümüzde ki günlerde halletmeyi planlıyorum. Beni en çok mutlu eden, arama butonunun artık çalışıyor oluşu. Yazılarımı okuyanların bana bir kaç kez  sorduğu ve olsa iyi olur dediği bir eklenti-idi. Çok haklılar. Sayfalarca gezmek yerine tek kelime ile aradığınıza ulaşmak elbette çok iyi. Benim içinde öyle.  

Umarım Blog'un yeni halini beğenirsiniz.

Bu süreçte bir çok Blog arkadaşımı okumayı ihmal ettim. Bu arayı hemen kapatmak için sabırsızlanıyorum.

Sizi seviyorum <3



34 yorum:

  1. Ausem şu an mobilden bakıyorum, harika olmuş😊 Ellerine sağlık kuzum😘 Pc den de bakacağım, ama orada da çok güzel göründüğüne eminim😊
    İyi ki doğdun canım benim, iyi ki hayatımdasın, iyi ki tanıştık😊 Nice güzel yılların olsun. Seni çok seviyorum Ausem❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm BLanammm iyi kii iyi kii varsın bunu gönülden taa gönülden diyorum:) hepimizin güzel yılları olur dilerimm ve dilerimm o güzel yıllarda bir arada oluruz hepp seni cok kocaman seviyorummm <3

      Sil
  2. çok beğendim yeni tasarımını güzelim ! hem doğum günün kutlu olsun yeniden, hem de yeni görünümün uğurlu olsun <3 güle güle yaz da okuyalım =) iyi ki tanıdım seni ve blogunu <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yüzlümmm !!! çok çok teşekkür ederimmm iyi ki varsınn iyi ki tanıdım bende seni :) <3

      Sil
  3. Öncelikle yeni yaşınızda bundan sonraki hayatınızda sağlık mutluluk ve başarılar dilerim.
    Blog tasarımına gelince, çok sade ve çok güzel olmuş elinize sağlık. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederimmm :) beğendiğinize çok mutlu oldum ^^

      Sil
  4. İyi ki doğmuşsun canım yeni temanada bayıldımmm hayırlı olsun :) :*

    YanıtlaSil
  5. Ause kızım, yeni yaşın bütün güzellik ve mutluluklarıyla gelsin dilerim. İyi ki doğdun, iyi ki varsın. Bloğun da zaten güzeldi, daha güzel olmuş. Kutluyorum tekrar. Sevgilerimle canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablammmm iyi ki tanıdım senii iyi ki varsın :) çok ama çok teşekkür ederimmmmmmmmmmmmmmmmm<3

      Sil
  6. Güle güle kullan iyi ki doğdun :)

    YanıtlaSil
  7. Canım senin tasarımlarını çok beğeniyorum yine harika olmuş güle güle kullan :)
    Bu arada mutlu yılların olsun sevdiklerinle inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semacımm çok çok çok teşekkür ederimmm :) güzel dileklerin ve yorumun için <3

      Sil
  8. Öncelikle doğum gününü tekrar kutluyorum. Sağlıklı mutlu aşk dolu nice yıllar gör inşallah 💕
    Tasarım blogda çok önemli. Her türlü içine sinmeli. Dilerim şu davranışın çöplük gibi blog yazanlara örnekolur. Başarın daim olsun. 😇
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihal hanım güzel yorumunuz, desteğiniz ve dilekleriniz için çok teşekkür ederim :)<3

      Sil
  9. Valla da çok güzel görünüyor!!! Yakışmış! Güle güle, güzel yazılar yazasın e mi? Öptüm çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcımmm çok çok çok teşekkür ederimmmm <3 :) öptüm kocaman <3

      Sil
  10. Tema harika olmuş yahu bayıldım ki ne bayıldım! :) Ve doğum günün kutlu olsun tekrar hatunların hatunu❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akelamm çok teşekkür ederim güzeller güzeli Akelam <3

      Sil
  11. Güzel gözlü Ausee'mm tekrar iyi ki doğdun iyi ki tanımışım seni <3 :) Yeni temanın renk uyumu, sadelik ve asilliği ile gönlümü çaldı :)) Özellikle arama butonu kısmına çok sevindim, birkaç kez bloğunun tüm sayfalarını talan etmiş biri olarak en en sevindiğim kısımlardan biri oldu. :) Mutlu, güzel yazılar yaz biz de çok çok okuyalım bitanem <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım Mary'mmm iyi ki varsın bende iyi ki tanımışım seni <3 <3
      Temayı beğendiğine çok ama çok sevindim :) Bloguma gösterdiğin ilgi o kadar güzel kiii bazen mahcup oluyorum cünkü ben seni uzun süredir ziyaret edemiyorum söz veriyorum telafi edeceğimmmm cok tesekkürler tekrar bitanem <3

      Sil
  12. Yeni temaya bayıldıK, harika olmuş! Güle güle yaz ^_^
    Nice mutlu güzel yaşlara, her geçen gün daha da güzel olsun her şey!
    Öpüyoruz çok!
    Zeynep&Ece

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki güzelll bloguma gelmişşşş en tatlısından en güzelinden :) çok teşekkür ederim güzel suratlar <3 :)öpüyorum cok kocaman

      Sil
  13. Geçmiş doğum gününüzü kutlarım. Yeniliklerin şans getirdiği bir yıl olsun :)

    YanıtlaSil
  14. Harikaa gule gule kullan cnm ve de happy birthday 💕💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzeller güzeli Demirkadın :)çok teşekkür ederimmmm <3

      Sil
  15. Güzellikkk blogunun yeni tasarımı çookkk güzel olmuş yeni temanı musmutlu günlerde kullan �� Geçmiş doğum günün kutlu olsun ben biraz geç kaldım, 5 Aralıkta ablamın doğum günüydü �� Yeni yaşın önce sağlık sonra sevdiklerinle beraber huzuru ve mutluluğu getirsin olmaz dediğin ne varsa bu yıl gerçek olsun ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emojilerimi tanımamış yıkıldım şuanda :((

      Sil
  16. Merhaba blogspotta yeniyim, sende beni takip eder misin? :)

    YanıtlaSil
  17. Yeni blog temana bayıldım bitanem <3
    Eskisi de gayet güzeldi ama bu daha kullanışlı gibi geldi bana <3
    Ben de işlerden fırsat bulursam kendi bloğumun temasında değişiklikler yapacağım :*

    YanıtlaSil