15 Aralık 2016 Perşembe

Golden Rose L∙O∙N∙G∙S∙T∙A∙Y Likit Mat Ruj │ L∙O∙N∙G∙S∙T∙A∙Y Liquid Matte Lipstick 01 ♡ │ AUSE ESUA

Golden Rose L∙O∙N∙G∙S∙T∙A∙Y Likit Mat Ruj │ L∙O∙N∙G∙S∙T∙A∙Y Liquid Matte Lipstick 01 ♡ │ AUSE ESUA
Golden Rose L∙O∙N∙G∙S∙T∙A∙Y Likit Mat Ruj │ L∙O∙N∙G∙S∙T∙A∙Y Liquid Matte Lipstick 01 ♡ │ AUSE ESUA 

Merhaba

Mat görünen dudaklar her zaman favorim ve tercihim olmuştur. Likit mat rujlarla tanışmadan evvel dudak kalemlerini mat ruj misali uzunca süre kullandım. Bazı zamanlar taşıma kolaylığı ve pratikliği nedeniyle elim gidiyor.
Likit mat rujlar hızlıca hayatıma girince,  kalemler rafa kaldırıldı haliyle. Tercih etme sebebim elbette diğer rujlara oranla daha uzun süre kalıcı oluyor olmaları. Dudakları kurutmuyor olsa kış mevsiminde bile sıklıkla tercih edebileceğim rujlar kesinlikle!. Amma velakin  az olsun çok olsun illa ki kurutuyor- hele ki kış aylarında- durum daha felaket !
Peki... Golden Rose'un  memnun edici renk skalasına sahip likit mat serisi ne kadar iyi ? 

Golden Rose L∙O∙N∙G∙S∙T∙A∙Y Likit Mat Ruj │ L∙O∙N∙G∙S∙T∙A∙Y Liquid Matte Lipstick 01 ♡ │ AUSE ESUA
Golden Rose L∙O∙N∙G∙S∙T∙A∙Y Likit Mat Ruj │ L∙O∙N∙G∙S∙T∙A∙Y Liquid Matte Lipstick 01 ♡ │ AUSE ESUA 


  • Siyah detaylı, şeffaf  ve bana göre sade-şık bir ambalaja sahip.
  • Aplikatörü uzun ve hafif geniş. Benim için olay uygulama sağlıyor. Dudak yapısına göre durum değişkenlik gösterebilir. Aplikatör kısmı ile ilgili sorun yaşayan bir kaç kişiyi okuduğumu söylemem gerek. Aplikatörü ya çıkmış  ya da kapak kısmından sızdırma yapmış. Bense öyle bir sorun yaşamadım. Bu gibi durumlarda marka ile iletişime geçince, lafı dolandırmadan ilgileniyorlar diye biliyorum. 
  • Hafif ve güzel kokulu.
  • Dudaklarda kusurlu, rahatsız edici bir görüntüye neden olmuyor. Tek katta örtücülük sağlıyor. Bense, el alışkanlığı olsa gerek iki kat uyguluyorum çoğu zaman.
  • Açık  renk olduğu için dudak çizgilerine dolmasa bile hafif dudak çizgilerini belli ediyor.
  • Akışkan yapılı, yeterli miktarda ürün uğraştırmadan aplikatöre geliyor. Tek seferde uygulama yapabiliyorum.
  • Rengi swatch da ve cetvelde çok tatlı bir pembe gibi dursa da dudakta daha hafif, soğuk bir ton oluyor. Sanıyorum bu renk rujlar, ten rengine göre kişiden kişiye farklı durabiliyor. Tek başına kullandığımda beni de biraz soluk gösterdi. Gözlerin ön planda olduğu makyajlarda kullanmayı çok seviyorum, bu şekilde duruşu beni memnun ediyor.
  • Sürdükten bir süre sonra sabitleniyor. Kalıcılığı yaklaşık 4-5 saat kadar.Yeme-içme durumu olduğunda bu süre kısalıyor ve dudağın iç kısmından silinmeye başlıyor. Silinirken (bu renk için geçerli) kötü bir görüntüye dönüşmüyor.
  • Yazın kuruma sorunu çok az yaşasam da kışın felaket bir kuruluk ile karşılaşıyorum. Öncesinde peeling yapsam bile iyice nemlendirme özeni göstermediğim taktirde, sürdükten bir kaç saat sonra dudaklarım kurumaya ve kabuklanmaya başlıyor.

Temizlerken beni hiç yormadı.Makyaj temizleme suyu ile zorlanmadan temizliyorum.

Fiyat : 18-20 TL. Arası - Bense indirimle 9.90 TL ye almıştım.

Serinin diğer renklerinden gözüme kestirdiğim bir kaç renk olduğunu da belirteyim. 10-16-05

Peki sizler bu seriyi nasıl buldunuz ? Likit mat rujlar hakkında ki düşünceleriniz neler ? Golden Rose'un bu serisi sizi de memnun etti mi ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !
Golden Rose L∙O∙N∙G∙S∙T∙A∙Y Likit Mat Ruj │ L∙O∙N∙G∙S∙T∙A∙Y Liquid Matte Lipstick 01 ♡ │ AUSE ESUA
Golden Rose L∙O∙N∙G∙S∙T∙A∙Y Likit Mat Ruj │ L∙O∙N∙G∙S∙T∙A∙Y Liquid Matte Lipstick 01 ♡ │ AUSE ESUA 
Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

26 yorum:

  1. Ben bu seriyi seviyorum ya! Şu meşhur 10 numerosu ile 11'i var bende. Ay bir de en son gelen muhteşem 06! Yalnız bu renk de aşırının aşırısı güzelmiş; yazdım kenara! Öperim çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcım sanırım bu serinin tüm renkleri çok güzel 10 numarayı bende cok istiyorum insallah stokta bulursam aliciiğim :D tesekkürler sevgiler <3

      Sil
  2. likit mat ruj kullanmadım ama renk benim tarz ausecim, güzel inceleme olmuş ve site çok hoş, yeni tasarım falan sevdim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bal fenom beğenmene çok sevindimmmm ^^ renk gercekten cok güzel biraz soluk gösteriyor tek başına ama yoğun göz makyajı ile iyi gidiyor <3

      Sil
  3. Ausem, bir de Flormar'ın mat etki serisindekilerden dene, ben bile kullanıyorum düşün :D Öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanam inşallah alacağım onu hatta bir kaç rengini almayı istiyorum ama tam sipariş vericem stok bitiyor online sitesi de indirime girer diye bekliyorum bakalım kısmet :D

      Sil
  4. 05 bende var canım efsane bir renk kesinlikle bak😘

    YanıtlaSil
  5. Bu ruja mutlaka bakmam lazım rengi harika tam günlük ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel Çağlacım umarım sende beğenirsin <3

      Sil
  6. Güzellik Golden Rose markasının bu likit mat rujlarını denemedim ben daha.. Lakin kışın kurutması ve kabuklanma yapması kötü olmuş. Ben dudaklarımı kemirdiğim için :D bende daha çok kabuk kabuk durur desene rengini ni kadar güzel ıma ya 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah Gözdemmm kışın sana hiiiiç olmaz haklısın ama yazın bi şans ver derimmm ya da Flormar'ın rujları cok övülüyor şu sıralar onlara da göz atabilirsin bi denk getirsem ben alacağım hemen :D

      Sil
  7. nice as usual :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    YanıtlaSil
  8. 03 ve 10 numarasına aşık olarak aldım, çok da sevdim ama sonradan her kullanımımın ertesi günü dudak çizgimde sivilcelenme meydana geldiğini fark ettim, dudak çevresindeki gözeneklerimi tıkıyor galiba, anlayamadım. Birkaç kişiden de benzer yorumlar okuyunca bir süredir elim gitmiyor. Böyle bir durumla karşılaşmayanlar için 03 ve 10 numarasını da öneriyorum ve koyu renklerine de gözüm kaydı itiraf ediyorum :) 01 bana maalesef yakışan bir ton olamadı, sen güle güle kullan!
    Çok öperim Ausem!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 numarayıı mutlaka alacağım Zeynebimm, sivilce olmasına şaşırdım, kötü olmuş :S bende öyle bir şey olmadı çok şükür. ^^
      cok tesekkür ederim daha güzelleri senin olsun kocaman öpüyorummmmmmmmmm <3

      Sil
  9. Ben bu seriyle firmanın gönderisiyle tanışmıştım , 12 numara. Yapısı , vanilya kokusu , kalıcılığı... İndirimde yakalarsam tüm renklerini alabileceğim bir seri.
    Ellerine sağlık. Öpüyorum kocaman!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nisanurcum çok teşekkürler :) kokuları gercekten nefisss bende tüm renklerini almak istiyorum ama yavaş yavaş şimdiler de gözüm 10 numara da stok ve indirim bekliyorum ^^ öpüyorum kocaman <3

      Sil
  10. Bana pek açik bu renk ama sen açik tenlisin güzel durur sende canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya hanımcım çok teşekkürler :)

      Sil
  11. Kalıcılık konusunda en güvendiğim markalardan biri kesinlikle Golden Rose güzel gözlümmm :) Rengi müthiş görünüyor, her makyaja uyacak ruları kullanmayı çok seviyorum ben de kuzum :) Öpüyorum çok canımın içi <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Mary'm kalıcılıkları kesinlikle çok güzel, renkleri de şahane ! :) bende kocaman öpüyorum <3

      Sil
  12. Renk güzel,kalıcılık güzel ama kurutma da sınıfı geçememiş...
    Sizi + ekledim.
    Ben de http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/ sayfama beklerim.Sevgiler....

    YanıtlaSil
  13. Bu seriden ilk satin aldigim renk, henuz kullanmadim ama ilk firsatta deneyecegim. Ellerine saglik kuzum <3

    YanıtlaSil
  14. Hala likit rujlara geçemedim bende hatun ya.. Ama önerilerini listeye alıp takip ediyorum! :)

    YanıtlaSil
  15. Ay ben de senin gibi kalemlerle tüm dudağımı boyar mat ruj yapardım :D
    Bu rujların (bazılarının) dudağı kurutması ve kabulkandırmasından nefret ediyorum.. Bi de o durum oluştuğunda dışarıdaysan unutmuşsan farkında değilsen kabuklaşmışsa :D Off beddua gibi bişey olmalı bu :D Aman aman Allah korusun :))

    Kesinlikle cilt rengi dudak yapısı, rengi herşey duruşu etkiliyor cano <3

    Golden Rose'dan teeee yıllar önce aldığım 2 ruj var :D Ondan başka da hiç kullanmadım.. Arkadaşlarım alıp duruyor, ben de onlardan zaman zaman şaapıyorum işte sürüyorum :D

    YanıtlaSil