31 Aralık 2016 Cumartesi

Bitenler #Çöpovski #10 ♡ │ AUSE ESUA

Bitenler #Çöpovski #9 ♡ │ AUSE ESUA
Bitenler #çöpovski dizimin 10. bölümü yılın son gününde #blog da yerini aldı! Görmüş olduğunuz çöpler 2-3 aylık. Bunları evden yok etmekte büyük hafiflik. Project Pan nedeniyle diğer bitenler yazılarımdan birazcık uzun olmuş olabilir, şimdiden affınıza sığınıyorum a-dostlar.
Keyifli Okumalar <3

Watsons Avokadolu Saç Kremi
Gözlerimi felaket bir şekilde yaktı ve saçlarımı yumuşatması da bana yeterli gelmedi. Tekrar almayacağım. Project Pan Ürünüydü

Babe Yüz Temizleme Jeli
Güzel bir temizleyici ama çabuk bitiyor. Fiyatı da biraz tuzlu. İndirim zamanı tercih edebilirim. Project Pan Ürünüydü

Nivea Canlandırıcı Temizleme Jeli
Kokusundan ötürü bri türlü rahat rahat kullanadım. Tekrar almayacağım. Project Pan Ürünüydü

Dove Original 
Uzun süredir bunu kullandığım için biraz sıkıldım. Şimdilik farklı bir ürün deniyorum ve elimdeki bitince tekrar buna dönecek gibiyim. Project Pan Ürünüydü

Garnier  Arındırıcı Tonik
Uzun vadede bir etkisini göremedim. Tekrar almayacağım.

Avene Termal Suyu
Çok çok çok sevdiğim bir termal suyu. Sonlara doğru püskürtme mekanizmasında sorun yaşadım. Sanıyorum bu spreyler bitmeye yakın sapıtıyor, anlayamadım. Mutlaka tekrar alacağım. Project Pan Ürünüydü

Estee Lauder Arındırıcı Tonik
Çılgın bir indirimle sahip olduğum bu tonik favorilerimden. Fakat indirimsiz zamanlarda tercih edeceğim bir ürün değil. Güzel bir indirim yine denk gelirse, neden olmasın. Project Pan Ürünüydü

Neutrogena Ayak Kremi
Ah... o kadar uzun süre bendeydi ki bitmesine çok sevindim. Tekrar almayacağım. Project Pan Ürünüydü

Garnier Nem Dengesi Yüz Kremi
Hafif yapılı, memnun kaldığım bir kremdi. Son dönemde, Garnier ürünlerinden bazılarında sorun yaşayınca markayla arama mesafe girdi haliyle. Tekrar almayacağımProject Pan Ürünüydü

Defacto Kavanoz El Kremleri
Sadece kokusu güzel sadece -_- Tekrar almayacağım. Project Pan Ürünüydü

Oriflame Bitmeyen Far Paleti
Ambalajına vurulup aldım sonrasında bitmedi. Araya yıllar girince de bozuldu. Dolayısıyla çöpte. Project Pan Ürünüydü

Garnier Pembe Misel Suyu
Temizlemesi benim için yeterli değildi.Tekrar almayacağım.

L'oreal Paris Superliner
Standart bir eyeliner. Daha iyisi vardır mutlaka, tekrar almayacağım. Project Pan Ürünüydü

Pastel 88 
En sevdiğim, kurtarıcı ojelerimden birisi. Tekrar alacağım. Project Pan Ürünüydü

Oriflame'in Süper Bereketli Ruju
Bu kadar azaldığına şükrediyorum. Kullanmış olduğum rujlar arasında en uzun olanı bu. Aynı ruju sürmekten gına geldi ve elden çıkardım. Tekrar almayacağım. Project Pan Ürünüydü

Golden Rose Gri 96 
Severek kullandığım bir başka oje. Yapısı oldukça yoğunlaştı ve kullanılamaz hale geldi. Project Pan Ürünüydü

Oriflame Gold Oje
Minik olduğuna bakmayın gerçekten uzun süre kullanılıyor. Tek katta kendini belli ettiğinden defalarca kez üstünden geçmeme gerek kalmıyor. Böylece ömrü çoğu ojeye göre uzun oluyor. Sonunda zafer benim, bitirdim !Project Pan Ürünüydü

Essence 67 Love Me Like You Do
Uzun süredir bendeydi. Project pan sayesinde bitti. Başka renklerine bakacağım. Project Pan Ürünüydü

Maybelline Baby Lips Peach Kiss
Rujların altına kullanarak ve sonlara doğru renkli nemlendirici yapımında kullanıp bitirdiğim renk vermeyen ve nemlendirmeyen  nemlendirici. Tövbe bir daha almam.
Bitenler #Çöpovski #9 ♡ │ AUSE ESUA

Cecile Parlatıcı
Bir parlatıcı olarak fırçasını çok küçük ve ince bulduğum şeffaf cila. Tekrar almayacağım. Project Pan Ürünüydü

Garnier Skin NaturalBB Krem
Genel anlamda memnun kaldığım ama vaatlerini tam olarak yerine getirmeyen bb krem. Birde şu sivilce mevzusunu okudukça bb krem vesile olmasa bile düşünce gücümle sivilce çıkaracakmışım gibi geliyor. Tekrar almayacağım.

L'oreal Paris Mucizevi Yağ Saç Kremi
Severek kullandığım mis kokulu saç kremi. Tekrar alacağım hatta büyük ihtimal yedeklerim.

8*4 Hollywood
Kokusu öyle bir nefesimi tıkıyor ki... tekrar almayacağım.

Organix Coconut Water Şampuan
Kokusuyla başımı döndüren ve saçlarımı memnun eden hindistan cevizli şampuan. İndirimde denk gelirsem tekrar alacağım. Project Pan Ürünüydü

Oriflame Glirserinli ve Slikonlu El Kremi 
Nemlendirmesini çok sevmiştim. Özellikle gece sürüp, eldiven giyip uyuduğumda sonuç harika oluyor.  Farklı markalar denemek istediğimden tekrar almayacağım.

Oriflame Christmas Wish
Kokusu birazcık ağır ama bir o kadar nefis bir el kremiydi. Alışveriş esnasında eşantiyon olarak verilmişti. Tekrar alır mıyım ? Almam.

Oriflame Güneş Koruyucu Krem
Senelerdir bu kremi kullanıyorum ve memnunum. Önümüzde ki yaz yine bunu alacağım muhtemelen.

Avene Yüz Temizleme Köpüğü
Hafif, cildi arındıran ve rahatlatan bir temizleme köpüğü. Gerçekten çok sevdim. Tekrar alacağım.

Essence Stay Natural Kapatıcı 
İnce yapılı, günlük kullanıma uygun bir kapatıcı. Maalesef içerisinde ki ürün çok az ! Bu da tekrar almama engel oluyor. Çoğu kişide bu sorunundan muzdarip. Çerez gibi mübarek, en çabuk bitirdiğim kapatıcı bu olsa gerek.

Golden Rose Maxim Eyes Maskara
Kalıcılığını çok beğeniyorum amma velakin o kadar çabuk sabitleniyor ki arkasından ekstra uygulama yapmak mümkün değil. Tekrar almayacağım.

Flormar 305 Beige Latte
Rengini ve tırnaklarda duruşunu çok beğeniyorum. Yapısı diğer renklerine göre birazcık farklıydı (ya da bozuldu, emin değilim) sonlara doğru iyice koyulaşmaya başladı ve attım. Pastel varken tekrar bunu almam gibi.

Parmex Aseton
Bittikçe bunu alıyorum. Ulaşılabilir-her yerde satılan, uygun fiyatlı bir aseton.

Ossion Makyaj Sabitleme Spreyi
Görüp görebileceğim en kötü makyaj sabitleme spreyi. Ürün yarısına kadar dolu ve ne yazık ki çöpte. Yüzümde bıraktığı his ve ağırlık felaket. Tekrar almayacağım.

Yves Rocher Kayısılı Yüz Peeling
Peelingin partikülleri iri ve sert olmasa gönül rahatlığı ile alırım derdim. Zira arındırmasını çok başarılı buluyorum ancak o kadar sertti su bile eritemiyor. Alıp almamak arasındayım.

Pure Beauty Siyah İncili Yüz Temizleyici
Kokusu, temizlik hissi muazzam. Tekrar bulsam düşünmeden kapacağım.

Real Techniques Makyaj Süngeri
Çakma makyaj süngeri desem daha doğru olur zira ilk kullanımda rezil bir vaziyette hamurlaştı, taş gibi oldu. Cosmetica online dan sipariş etmiştim. Daha önceki Real Techniques süngerini de direkt olarak cosmetica mağazasından almıştım, tek farkı o  ürün orjinaldi. Neredeyse 1 sene kullandım.

Online alışverişlerde sahte sünger durumu oluyormuş meğer. Birde süngerlerin üretim yeri ve ambalajları da bunda önem arz ediyor. Sadece online alışveriş olsa yine iyi, sahte süngerler gratis gibi çoğu mağazada da çıkabiliyormuş. Ambalajlarına dikkat etmekte fayda var. Şimdi kozmela'dan sünger alsam mı almasam mı onun derdindeyim -_- Alanlar memnun ama belli de olmaz. Çürüklerin bana denk gelmesi gibi bahtsız bir başım var.

Vichy 3'ü 1 arada Solüsyon
Bir kaç kullanımda dibini gördüğümden net ve detaylı bir yorum yapamayacağım. Vichy Spa Set içerisinden gelmişti. 
Bitenler #Çöpovski #9 ♡ │ AUSE ESUA





Vallahi yazarken ben yoruldum a-dostlar. Ne derseniz haklısınız.Buraya kadar okuduysanız ne mutlu bana, çok teşekkür ederim ve kocaman öperim.

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

Instagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise köşedeki takip et butonundan -blogumu- takip debilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden alınması, kopyalanması yasaktır.

10 yorum:

  1. Sonuna kadar atlamadan okudum Ausem, ellerine sağlık. Pure Beautynin o siyah incili temizleyicisini bulsam ben de deneyeceğim, çpk merak ediyorum. Ogx coconut waterı da bensiz kullandın, alacağım olsun Ause🙁 Benim kozmeladan aldığım hiç bir ürün sorunlu çıkmadı ama o sünger konusu cidden dertli... RT süngerlerin orginalliğini satan firmalar da anlamayabiliyor, direk asıl dağıtıcılarda sorun varmış Ausem.
    Mutlu yıllar diliyorum şimdiden😊❤ Güzel bir yıl olsun🙏🏻🙏🏻🌟🌟

    YanıtlaSil
  2. Güzellik bitenleri yazması çok keyifli dimi ihihih bende biriktiriyorum 2017 yılı içinde yazacağım inşallah :D Blana'nın bitenlerinden sonra sana geldim :) Maşallah diyorum size ben sizin kadar bitiremesemde azimliyim, babenin temizleme suyundan çok memnun kalmıştım indirimde görsem bende tekrar alacağım lakin indirimi beklemek şart :))) Sevdiklerinle beraber sağlıklık mutlu yıllar dilerim öpüyorum seni 💕

    YanıtlaSil
  3. baya bitenleri biriktirmişsin canım :) yenileri gelsinnn :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar ben blog dünyasında çok yeniyim. Desteğinize gerçekten ihtiyacım var. Beni anlayacağınızı düşünüyorum ve takip etmenizi rica ediyorum.. Teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  5. Ausem harikasın ya bir sürüüü bitmişş <3

    YanıtlaSil
  6. Ne çok biten varmış böyle. Yenilerini keyifle kullanmanı dilerim. İçlerinde denemedim ürünler vardı, ön bilgi oldu teşekkür ederim.Tabi ki sonuna kadar okudum:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Blana ve Ause'mmm bitenler konusunda gözümde kraliçesiniz gerçek anlamda tebrik ediyorum :D avene ürünlerini alacağım artık diretmiyorum :D Ause'mmm yerine gelsinnn en güzel ürünler ve bizimle paylaş :)) çok çok öpüyorum bebeğimmm<3 :)

    YanıtlaSil
  8. İnanamadım bir an ne kadar fazla şey bitirmişsin, hepsi de çok güzel ürünler. Aralarında denemek istediklerim de vardı not ettim hepsini, eline sağlık!

    YanıtlaSil
  9. Ay bebiş ben senin bu çöplere bayılıyorum :D
    Çok güzel bilgilendiriyorsun.
    Sahi hiç üşenmeden tek tek onları nasıl anlatabiliyorsun ? :)
    Lütfen püf noktanı söyle ben de yapmak istiyorum bunu ^^

    Anlattığın bazı ürünleri merak ediyordum ve ben de aldığım zaman paylaşacağım <3
    Bazı ürünleri ise boş yere almaktan beni kurtardın <3

    Öpücüüüxxx

    YanıtlaSil