19 Kasım 2016 Cumartesi

Rival de Loop Young Concealer Palette │ Rival de Loop Young Kapatıcı Paleti ♡ │ AUSE ESUA

Rival de Loop Young Concealer Palette  │ Rival de Loop Young Kapatıcı Paleti ♡ │ AUSE ESUA
Rival de Loop Young Concealer Palette  │ Rival de Loop Young Kapatıcı Paleti ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba !
Renk düzenleyici kapatıcılar, correctorlar ve nicelerine henüz yeni adapte olmuş biri olarak bu konularda biraz toy olduğumu ve araştırmaya devam ettiğimi belirteyim. Renk düzenleyiciler hakkında bilgi sahibi olmak  hem Blog hem de kendi makyajını yapan birisi için  çok iyi olacak a-dostlar !. ^^


Rival de Loop Young Concealer Palette  │ Rival de Loop Young Kapatıcı Paleti ♡ │ AUSE ESUA
Rival de Loop Young Concealer Palette  │ Rival de Loop Young Kapatıcı Paleti ♡ │ AUSE ESUA 
Rival de Loop Young Rossmann mağazalarında satılan, uygun fiyatlı sevimli bir marka. Deneyimlediğim ürünlerinden genellikle memnun kaldığımı ve yeni ürünlerini keşfetmeyi çok sevdiğimi söylemeliyim.

Bu sefer ki güzellik elemanımız ise - Rival de Loop Young Kapatıcı Paleti-

*Şeffaf, orta düzey kalitede bir ambalaja sahip. Essence ve Rimmel London'nın durduk yere kırılan bazı ambalajlarından birazcık daha iyi diyebilirim.

*İçerisinde her biri 6 g olan, toplamda dört renk bulunuyor. Aldığım günden beri bolca kullanmama rağmen halen azalma olmadı.

Rival de Loop Young Kapatıcı Paleti Nerelere ve Nasıl Uygulanır 

Yeşil : Kızarıklıkları dengeleyip, kapatma görevinde. Burun kenarlarında ki kızarıkları ve akneden ötürü oluşan kırmızı bölgeleri kapatmak için kullandım. Oldukça başarılı ancak kuru bir görüntü oluşturduğu için  tabanı iyi nemlendirmek çok önemli.

Bej : Akneleri kapatma görevinde. Ben, hem göz kapağım için hemde kıyıda köşede kalmış akne ve sivilceleri kapatmak için kullandım. Bu görevi de olması gerektiği gibi başarıyla yerine getirdi.

Pembe/somon : Göz halkalarını ve gölgelerini kapatma görevinde. Halkaları ne kadar iyi kapattığını test edemesem de  palette işlevini en sevdiğim renk oldu. Göz altı sorunum olmadığı halde (Şimdilik, çok şükür-) verdiği aydınlık ve temiz görüntüyü çok beğendiğimden göz altına ve göz kapağına sıklıkla kullandım.

Aydınlatıcı :İçerisinde simleri olan, ışıltılı bir aydınlatıcı. Yapısından ve simlerinden ötürü olsa gerek pul pul duran ve doğal olmayan bir görüntü oluşturuyor. Yüzüme kullanmak yerine kaş altına ve göz pınarlarına uyguluyorum.
Rival de Loop Young Concealer Palette  │ Rival de Loop Young Kapatıcı Paleti ♡ │ AUSE ESUA
Rival de Loop Young Concealer Palette  │ Rival de Loop Young Kapatıcı Paleti ♡ │ AUSE ESUA 
*Kapatıcıların yapısı kalın. Hatta yeşil olanın yapısı diğerlerine oranla birazcık daha kalın diyebilirim.
Parmak ısısıyla daha iyi sonuç aldığımdan aplikatörü hiç kullanmadım zira aplikatör işin süsü esasında ve bana kalırsa hiç bir işe yaramıyor. Fırça veya sünger aplikatörle uygulamak yerine, daha iyi sonuç almak adına parmakla uygulamak daha memnun edici.

*Kullanmadan önce yüzümü ve göz çevremi  iyice  nemlendirmeye özen gösterdim.Yağlı ve karma cilde sahip olsam da kış mevsiminde kuruluk benim açımdan da kaçınılmaz. Eğer göz çevreniz ve yüzünüz genel olarak çok kuruysa -kuru,pütür pütür ve kabuklu- bir görüntü oluşmaması için mutlaka nemlendirmeniz gerekiyor.

*Göz çevresinde ki çizgilere dolduğundan, ardından mutlaka pudra ile sabitliyorum. Böylece günü rahat bir şekilde sonlandırıyorum.
Rival de Loop Young Concealer Palette  │ Rival de Loop Young Kapatıcı Paleti ♡ │ AUSE ESUA
Rival de Loop Young Concealer Palette  │ Rival de Loop Young Kapatıcı Paleti ♡ │ AUSE ESUA 
Memnun kaldığım uygun fiyatlı, standart bir palet. 
Fiyat : 10 TL ya da 12-13  TL civarındaydı. Rossmann

Renk düzenleyiciler ile ilgili daha detaylı bir yazı hazırlamak isterdim amma velakin henüz yeni yeni keşfettiğim için yeterli bilgiye sahip değilim. Oradan buradan kopyalama yazıları derlemek yerine deneyerek, öğrenerek ilerleyen zamanlarda böyle bir yazı yazmayı düşünüyorum ve sizi Blana'nın tüm detayları ile yazmış olduğu  -Corrector nedir, nerelerde kullanılır- yazısına yönlendiriyorum. Buraya tık tık.


Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Bu paleti veya markayı denediniz mi ? Düşüncelerinizi bilmeyi tabii ki çok isterim ! 

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden alınması, kopyalanması yasaktır.

26 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canım fiyatı gayet uygunmuş <3<3

    YanıtlaSil
  2. Fiyat performans açısından güzel gibi gözüküyor. Wetn wild paleti var bende,onda da aydınlatıcı aynı sorunu yaratıyor. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirin kanatlar ^^ wetnwild da alınacak listemde :) tesekkürler

      Sil
  3. Böyle paletler herkese lazım Ausem, bence her kadının çekmecesinde bulunmalı... Rival de Loop'u çok gördüm ben de ama elimde iki tane corrector palet var ve malum kolay bitmiyorlar, o yüzden denemedim. Elimdekiler eğer biterse, aklımda olan bir ürün bu... Yazında bana da yer verdiğin için çok teşekkür ederim kuzum. Güle güle kullan, kocaman öpüyorum <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanammmmm en iyisini yaptın, ilerleyen günlerde eğer alırsan umarım memnun kalırsın ^^ :)
      bencede her kadının cekmecesinde bulunmalı acil durum paleti gibi vallahi ^^ geç tanışmam iyi olmadı ^^ :D tesekkürler balımmm daha güzelleri senin olsun <3

      Sil
  4. Alıcam deyip sonra Allah aşkına renkleri nasıl uygulayacaksın diye kendimi eziklediğim bir palet ama artık almanın vakti geldi, kızarıklıkları gidermek için en azından denenmeli :)) Emeğine sağlık güzelliğim, fotoğraflar yine harika <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah Mary'mmm yerimm seniii bende öyle diyodum :d ne işe yaradığını bilmiyordum- far olarak bile alabilirdim yani- teşekkürler güzelim umarım sende seversin <3

      Sil
  5. Ben de kullandım ve yazısını yazdım. Hemen hemen aynı ürün ile ilgili düşüncelerimiz. Ben parmaklarımla veya süngerle daha kolay yerleştiriyorum. Fırça veya aplikatör bence çok başarılı olmuyor uygulamada veya ben başaramadım.
    Bu arada Blana'nın yazısını okuyup paylaşmıştım gerçekten bilgilendirici bir yazı olmuş.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihal hanımcımm yazınızı okumuştum ^^
      aplikatörü ben hiç kullanmadım çok alakasız durmuş palette kesinlikle* bende hep parmakla uyguladım.
      Yorumunuz için teşekkürler <3

      Sil
  6. Yapısı kalın olduğundan uygularken biraz zorlanabilirsin canım. Güle güle kullan ❤️😊

    YanıtlaSil
  7. A very interesting post !!! I like your blog and for this I stay as follower, I hope you follow me too!!!
    We'll be in touch!!!!

    YanıtlaSil
  8. Muhtemelen yapısı bana kuru gelecek bir palet; ama, genç ciltlerin ufak tefek kusurlarını kapatmak için ideal olabileceğini düşündüm okurken. Ban agelince, Revolution'ın bir corrector paletini almıştım yazın ve neredeyse hiç kullanmadım! Ama ya lazım olursa diye duruyor elimde, şapşallık işte :))) Güle güle kullan Ause'cim, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcımmm, yüzümde tebessüme neden oldunuz yine :) çok teşekkür edrim daha güzelleri sizinolsun <3

      Sil
  9. Ben de yıllar evvel Sephora'nın paletini kullanmıştım sırf yeşille kırmızı yanaklarımı nötrlemek için ama yeşil corrector'ın güzel yapıda olanına ben daha denk gelmedim! Bölgesel ufak uygulamalar için güzel bu tür paletler ama ilgin. bir biçimde benim elimde yok,oops yeni bir masraf kapısı açtım!
    Güle güle kullan Ausecim,
    Sevgiler!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah güzeller güzeli Zeynep^^ vallahi masraf kapısı açıldığına sevinsem mi üzülsem mi bilemedim ^^
      çok teşekkür ederim daha güzelleri senin olsunnn emi <3 öptüm cok kocaman

      Sil
  10. Yeşilin tonu gerçekten çok güzelmiş. Aslında alınabilecek bir palet olduğunu düşünüyorum.
    Her zamanki şahane bir yazı olmuş kuzum :)

    YanıtlaSil
  11. Aydınlatıcıyı bende hi sevmedim gözde aynı senin dediğin gibi kalıp kalıp ve çok yapmacık duruyo çok nadir göz pınarlarıma uyguluyorum bimin kajalı bundan çok daha iyi ama diğer renklerin kullanışını sevdim ben nerdeyse alalı yıl oldu elimde hala duruyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslii diğer renkleri gerçekten kullanışlı çok güzel :) aydınlatıcı da mini kusuru diyelim <3

      Sil
  12. ufak tefek kızarıklıklar oluyor zaman zaman onun dışında kapatıcı kullanmıyorum hiç. ama bunu ne zaman görsem acaba alsam mı diyorum çok hoş görünüyor gözüme :D ama krem aydınlatıcı tarzındaki ürünleri sevemedim ben cildimle bütünleşmiyor. belki bir gün kapatıcı kısımları için alabilirim. ellerine sağlık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyguncumm teşekkürler yorumun için. Krem aydınlatıcıları ben severim esasında ama bu tam bi felaket olmuyor oturmuyor -_- <3

      Sil
  13. merhaba blogumu yeni açtım bende beklerim:)

    YanıtlaSil
  14. Ben de bu ürüne çok benzeyen WetnWild markasının kapatıcı paletini kullanmıştım, hem de ayıla bayıla.. Tabi ilk zamanlarda.. Sonra o kadar da iyi olmadığını fark ettim.. Ya da zamanla yapısı bozulduğundandır.. Dağıtmada sorun yaşıyorum..

    YanıtlaSil