1 Kasım 2016 Salı

Project Pan - 44 Ürün ♡ Güncelleme -1 │ AUSE ESUA

Project Pan - 44 Ürün ♡ Güncelleme │ AUSE ESUA
Project Pan - 44 Ürün ♡ Güncelleme │ AUSE ESUA
Merhaba !  Sihirli Mavi'nin başlattığı ve Blana'm sayesinde 24.09.2016 tarihinde katılmış olduğum Project Pan Güncelleme yazım Blog'da yerini aldı. 
Bu sürecin; sonucunu düşününce keyifli, sevmediğim ürünleri kullanınca ise kabus gibi geçtiğini belirtmem gerek.
Sevmediğim bir kaç ürünü aradan çıkarmış olmanın sevincini yaşadığımı da söylemeliyim. En şahanesinden !
Project Pan - 44 Ürün ♡ Güncelleme │ AUSE ESUA
Project Pan - 44 Ürün ♡ Güncelleme │ AUSE ESUA 
1- Duru Fresh Arındırıcı Duş Jeli : Duş jellerin de genellikle elimi korkak alıştırmadığım halde bir azalma göremedim. Bir yönden iyi esasında. Aralık sonuna kadar beni idare ederse alkışlayacağım <3

2- L'oreal Elseve Komple Onarıcı Şampuan :  Annemin desteği ile bir hayli azaldı, bitti bitecek.

3- Organix Coconut Water : Bu ayın sonu gelmeden biter diye düşünüyorum.


4-L'oreal Elseve  Mucizevi Yağ Saç Kremi : Kasım sonuna biter.
5-Watsons Avokadolu Saç Bakım Maskesi :  Bitti ! 

Project Pan - 44 Ürün ♡ Güncelleme │ AUSE ESUA
Project Pan - 44 Ürün ♡ Güncelleme │ AUSE ESUA 
6- Avene Thermal Suyu : Çok çok az kaldı.

7-Morfose Ultra Strong Saç Sabitleyici Sprey : Ay hadi inşallah bitecek. -_-

8-Ossion Makyaj Sabitleyici Sprey : Bunun bitmeye pek niyeti yok ve gül suyu ile kullanmasam hiç çekilir hali de yok.
9- Dove Original : Bitti ! 
Project Pan - 44 Ürün ♡ Güncelleme │ AUSE ESUA
Project Pan - 44 Ürün ♡ Güncelleme │ AUSE ESUA 
10- Yves Rocher Kayısılı Yüz Peelingi : Azaldı mı ? Vallahi hiç anlamadım.

11- Nivea Canlandırıcı Temizleme Jeli : Bitti ! 

12- Pure Beauty Siyah İncili Yüz Temizleyici : Bu ayın sonuna kalmaz biter.

13-Babe Detox Temizleme Jeli : Bitti ! 

14-Estee Lauder Perfectly Clean : Bir kaç kullanımlık kaldı. 
15-Garnier Saf & Temiz Arındırıcı Sıkılaştırıcı Tonik : Bittiiiiiiiiiiiiiiiiiii 
16- Garnier Hassas Ciltler İçin Micellar Su : Bittiiiiiiiiiiiiiiiii (ooo yee beybi) 

Project Pan - 44 Ürün ♡ Güncelleme │ AUSE ESUA
Project Pan - 44 Ürün ♡ Güncelleme │ AUSE ESUA 
17- Neutrogena Ayak Kremi : Bitti ! 

18-19-Defacto Hindistan Cevizli El ve Vücut Kremi : Azimle Bitirdim ! Küçücükler ama çok bereketliler. Bol bol kullanmama rağmen beni uğraştırdılar.  

20- Oriflame Eco Beauty Yüz Kremi : Azalıp azalmadığını henüz anlayamadım. 

21-Oriflame 50+ Koruyucu Güneş Kremi : Çok çok az kaldı.

22-Garnier Nem Dengesi - Karma Yağlı Ciltler İçin Bakım Kremi : Bitti ! 

23- RubyKisses - Pot O'Miracle Cocoa Butter, Coconut Oil Dudak Kremi : Bu ayın sonuna biter.

Project Pan - 44 Ürün ♡ Güncelleme │ AUSE ESUA
Project Pan - 44 Ürün ♡ Güncelleme │ AUSE ESUA 
24- Oriflame Far Paleti :Bu paletten muhteşem bir şekilde kurtuldum. Blana ile konuştuktan sonra bozulduğuna tamamen emin olup elden çıkardım. 4 yıla yakındır bende olduğunu düşünürsek bozulması elbette kaçınılmazdı. Rujlarını zaten atmıştım fakat farların bozulduğunu henüz farkettim. İlk aldığım dönemlerde 5-6 saat kadar kalıcı olan farlar şimdi 1 saat anca kalmaya başladı ve çöpü boyladı.

25- Nyc Big Bold Bronzer :Dibi görünmek üzere.

26-Wet'n Wild Üçlü Far : En açık renk bitti bitecek. Pembe ve kahverenginin ortası oyuldu.Ay hadi inşallah diyorum.

27-Flormar Stick Fondöten : Çok çok çok az kaldı.

28- Essence Stay Natural Kapatıcı : Bir kaç kullanımlık kaldı.

29- L'oreal Paris Superliner : Azaldı gibi ya da birazcık kurudu. Muhtemelen bu ay sonu çöpü boylar.

30-31 - Essence Sheer Shine Rujları : Kusana kadar sürüyorum.-_-  Azalmasına azaldı amma velakin beni de bıktırdı. Bir kaç kez daha kullanıp bırakacağım. Dibini görmesem de olur azalması bile yetti bana.  Nude rengini de lip balm olarak, mat rujların altına uyguluyorum. (Mağdırım)

32- Oriflame Ruj : Rujun boyunu düşününce, büyük bir başarıya imza attım a-dostlar. Çok çok azaldı ve artık kullanmak istemiyorum. Ayrıca kokusu beni rahatsız etmeye başladı ve çöpü boyladı.

33- Xp Matte Ruj : Bu ay bütün eforumu bu ruja harcayacağım.

34- Golden Rose Maxim Eyes Maskara : Bitmek üzere.
Project Pan - 44 Ürün ♡ Güncelleme │ AUSE ESUA
Project Pan - 44 Ürün ♡ Güncelleme │ AUSE ESUA 
35- Pastel 88 : Bitti ! 

36- Golden Rose Gold 69 :Bu ayın sonuna biter.

37-Rival de Young Sunny Steps Nagellack : Birazcık azaldı.-_-

38- Golden Rose Gri 96 : Geçtiğimiz ay çok kullanmadım. O yüzden bu ay sonuna bitirmeyi düşünüyorum.

39 Kalyon Tırnak Eti Temizleyici : Çok çok azaldı.

40-Oriflame Gold : Biter diye umuyordum fakat bitmedi. O kadar çok kullanmama rağmen tatmin edici bir azalma olmadı.Bu ay sonuna bitirmek niyetindeyim.

41- Flormar 305 Beige Latte : Azaldı. 

42-Essence 06 Space Queen : Bir gram azalma yok. Kullanamadım henüz.

43- Essence 67 Love Me Like You Do :  Bitti ! 

44- Cecile Parlatıcı : Bu ay sonuna bitmiş olur.

Gözümü korkutanlar makyaj elemanlarıydı. Düşündüğüm gibi de onlar da yavaş yavaş ilerliyorum. Ojeleri sık sık değiştirdiğim için onlardan yana korkum yok. Cilt ve kişisel bakım ürünleri ise sürekli kullandığım elemanlar olduğundan onlardan yana da bir korkum yok. Bakalım bu işin altından kalkacak mıyım a-dostlar ? -_-

44 üründen sadece 12'sini bitirdim. Diğer 2 güzellik elemanından birisi (Far Paleti )bozulduğu için diğeri de (Ruj) yeterli oranda azaldığı için çöpe gitti.

Bir sonra ki güncelleme yazısında görüşmek üzere. <3

Blana'nın güncelleme yazısı için : Tık Tık
Başak Hanımın güncelleme yazısı için : Tık Tık
Zeynep'in Güncelleme yazısı için : Tık Tık 
Ece'nin Güncelleme yazısı için : Tık Tık

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.




İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

28 yorum:

  1. emoşınlara bayıldım:))))))))))) sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. bravo ürünler azalmaya başlamış hatta bazılarını bitirmişsin bile :)

    YanıtlaSil
  3. 44'ün 12'si gayet güzel :) Başarılarının devamını diliyorum Ause'cim :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcımmm çok teşekkür ederim :) kocaman sevgiler <3

      Sil
  4. Ne tatlı yorumlar yapmışsın gülümsettin beni :)
    Bence 12 ürün bile başarı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelcim bu güzel yorumun da beni gülümsetti çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Ausemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm bloga giremiyorum işlerimi yoluna koyamadım telefonum bozuldu ve aylardır düzeltemedim herşey karma karışık inşallah en yakın zamanda ulaşacağım sanaa :))
    Bir watsons çalışanı olarak söyleyeyim 20tllik alışverişte duru duş jeli 5,99 :D ayıbun6sında bitecek bu indirim :)) haberin olaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesliiimm ay sen nerelerdesinnn unuttum sanma seniii aklımdasın ama sebeplerin olduğunu biliyorum. Şu indirime bi bakayım ben üşenmezsem:D çok teşekkürler canım benim

      Sil
  6. Ausem süpersin, valla bravo! Ben bu ay berbatım yahu :-/ Ay o smilesleri nasıl yaptın sen, kahkaha attım resmen :D Bitecek bitecek... Ben de bu ay cilt bakımına abanacağım. Senin linkini de yazıma ekleyeyim kuzum. Bu arada, dün Watsons bizim Golden Rose allıklarda %50 indirim yaptı, o 106 var ya bana gel,gel dedi, gitmedim. Yastayım.
    Öperim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanammmmmmm ay kahkaha attıysan ne güzel sen gülünce bende güldüm bak şimdi güzel suratlım :D
      ahahah vallahii bravo sana da Blanamm çok şaşırdımm azcık daha sabret elbet bi indirim daha olur balım :D bende kocaman öperim <3

      Sil
  7. Baya ürün bitmis kuzum! Helal olsunnn darısı hepsinin basına <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy insallah Çağlacımm teşekkür ederimmm <3

      Sil
  8. Ausecim kocaman tebrikler! Çok güzel ilerlemişsin ve iyi ürün bitirmişsin; oje konusunda ekstra tebrik ederim benimkiler bozuk diye çöpe gittiler yoksa onlar da benimleydi hala! Makyaj malzemelerinin hepsi bitmese de büyük ölçüde azalacaklar eminim ki. O emojilere bayıldım ya hahahha harika olmuşlar; senin de yazını listeye hemen ekliyorum; bir sonraki ay daha da çok ürün bitirmen dileğiyle!
    Öperim!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel suratlı Zeynebim ay çok mutlu etti yorumun beni :) umarım azalırr zira o farlar baktıkça büyüyormuş gibi geliyor bana :D
      Güzel yorumun için çok teşekkür ederimmmmmmmmmmmmmmmmmmm öptüm cok kocaman <3

      Sil
  9. 44 müüüüüüüü !
    Helal be Ause'm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhaha tesekkür ederim Ceydammm <3

      Sil
  10. Yazı sonuna kadar gülümseme eksik olmadı yüzümden canım benim bitanesin sen :)<3 En sinir bozucu tarafı dediğin gibi sevmediğin ürünleri kullanmak zorunda olmak :/ ne çok şeyi boşu boşuna alıyoruz :/ ben bu olaya girmedim yani project pana, ben bir şeyi mecbur kalınca yapamıyorum, öyle bir aksi huyum var, mecbursam onu yapmaya yada almaya diri diri gömülmek gibi işkence vari oluyor hal :/ Hani adı ''mecburi ya'' o tırnak içi olmasa zaten yavaş yavaş bitiririm onları, düşünceye gel :)) ama Blana'mı da senide tebrik ediyorum, keyifle takip ediyorum, bazen sizin yerinize ben sıkılıyorum boğuyormuşlar gibi oluyorum inan :)) Kolay gelsin güzel gözlüm, ellerine emeğine sağlık :) <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzell yüzlümmmm gülümseme sebebin olduysam ne mutlu bana !
      inan bende sen gibiydim bi şeye mecbur bırakılınca inada bindirip hiç yapasım gelmiyodu fakat en sonunda iş başa düştü cünkü ürünler bitmiyor biriktikçe birikiyor bende çözümü project pan da buldum bunu sizlerle paylaşıyor olmakta etken :) cok tesekkür ederimmmmmm okuduğun için <3

      Sil
  11. Gülümseyerek okudum :)) Tebrikler, bitti bitecek ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimmmmmmmmm :) <3

      Sil
  12. Emojilerin tatlılığına ne demeli :D siz yazdıkça ben gaza geliyorum vallahi Ause'mmm :D defacto'nun kremi olduğunu yazında gördüm kuzum gittiğimde bir bakayım :)) Umarım hemencecik biter ve yepyeni ürünlerle devam edersin canımın içii çok öpüyorumm <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary'm ayy patlat sende bi project pan :d
      Zaten amacım yeni ürünlere abanmam balımmmm tabii abartmadan abanmak :D Defacto'nun kremleri olsa da olur olmasa da kuzum zira hiç iyi değiller. Yavaş emiliyor ve hiç nem vermiyor tek güzel yani kokuları :D bende kocaman öpüyorum <3

      Sil
  13. Ya senin o zafer emojilerini yerim.:)

    YanıtlaSil
  14. çok güzel bir başarı bencede yapılması gereken bir eylem emojiler gerçekten süper olmuş zevkle okudum :) severek takipteyim sizide beklkerim bloguma :) http://herteldehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  15. Ausemmmmm :)) benim ojeleri de bitirsek mi seninle birlikte :) Bir sürü kalp koyuyorum buraya ha gayret bitecek hepsi ^.^

    YanıtlaSil