10 Kasım 2016 Perşembe

Oriflame Ecobeauty Yüz Kremi ♡ │ AUSE ESUA

Merhaba !
Oriflame'in içerik bakımından en sevileni ecobeauty serisinden kremi bugünkü yazımın konusu. Bundan bir kaç yıl evvel farklı versiyonunu kullanıp, memnun kalmıştım. Kullanmış olduğum krem hücre yenilenmesini hızlandırıyordu. Gerçekten de öyleydi. Cilt lekelerini gözle görülür oranda iyileştirmişti ve yüzümü pamuk gibi yapmıştı. Ona güvenerek satın aldığım bu krem, onun kadar beklentimi karşılamadı.


EcoBeauty 'nin diğer ürünlerden farklı olmasının nedeni içeriğinin oriflame'in diğer ürünlerine nazaran mükemmel olmasa bile daha iyi olması.
-Paraben İçermiyor - Doğal & Fairtade sertifikalı- 
Bir kaç çeşit alkol ve parfüm içerdiğini de belirteyim.

-Kuzey Kutbu’nda yetişen Yaban Mersini ve Yabani İğde Çekirdeği Yağları, antioksidanlar, E vitamini ve temel yağ asitleri bakımından zengin bu krem daha yumuşak daha pürüzsüz daha ışıltılı bir cilt vaat ediyor. 
Söylediklerini tam olarak gerçekleştirmiyor ne yazık ki, geçici süreliğine de olsa bahsi geçen etkilerini görsem de daha memnun edecek seviyede kalıcı olmasını dilerdim.-

*Pompalı, sert plastikten bir ambalajı var. Ambalajının tek handikapı ürünün bitip bitmediğini anlayamamak ve sert olmasından ötürü ambalajı kesememek.

*Orta yoğunlukta, kolay yayılan ve hızlı emilen bir yapısı var. En sevdiğim yanı hızlı emiliyor oluşu. Hızlı hareket etmem gereken günlerde uzun süre beklemeden, makyaj öncesi cildimin nemlenmesini sağlıyor.

*En sevmediğim yanı ise KOKUSU !-  Aktarlarda satılan bitki ve türevleri gibi kokuyor. Yüzüm kremi emdikten sonra kokusu olmuyor kesinlikle ancak uygulama esnasında kokusunun gelmesi bile beni irite ediyor.

*Cildimde bıraktığı hissi sevdiğimi söyleyebilirim. Suratımda yapış yapış bir his bırakmıyor ve doğal bir yumuşaklık veriyor.

Oriflame'in taktir ettiğim en güzel özelliği içerik bilgisine rahatça ulaşabiliyor olmam. Sitesinde detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz.

Fiyat : 59.90 TL  (Fiyatını etkilerine göre fazla buldum) 
Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Oriflame'in kremlerini denediniz mi ? Sizce bu krem bu fiyata değer mi ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !
Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden alınması, kopyalanması yasaktır.



27 yorum:

  1. Aslında ambalajı, içeriği, görünümü pek tatlı; keşke etkileri de daha memnun edici olsaymış... teşekkürler paylaşım için, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcım maalesef pek memnun etmedi beni. Yani fiyatı etkisine göre fazla geldi :) tesekkür ederim sevgiler <3

      Sil
  2. fiyatı boyutuna göre oldukça pahallı bir ürünmüş ne yazık çok memnun kalmamışsın canım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef :/ yorumunuz çok teşekkürler <3

      Sil
  3. Dış görünüşü baya tatlıymıs ama fiyatı bana da fazla geldi alınmayacak listeme girdi bile :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsa da olur olmasa da olur :) daha iyileri ve fiyatını hak eden ürün vardır mutlaka Çağlacım :)

      Sil
  4. Icerik guzelmis ama keske... aramaya devam yeni ürünler yolda :)

    YanıtlaSil
  5. Bitki kokulu ürünler beni de irite ediyor. İçeriği sebebiyle belki indirim zamanlarında düşünülebilir..

    YanıtlaSil
  6. Keşke daha uygun fiyatlı olsaymış canım.Yine de denemeden bilemiyoruz maalesef.Emeğine sağlık <3

    YanıtlaSil
  7. Ambalajı çok şık Ause'mmm ama fotoğrafların ve yazın her şeyin üstünde bence <3 Fiyatı gerçekten tuzluymuş kuzummm dış görüntüsüne aldanıp alınabilirdi emeğine sağlık canımın içii <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ambalajı etkiliyor insanı Mary'm :) ama daha iyi ürünlere yatırım yapmak daha mantıklı :) cok tesekkür ederim <3

      Sil
  8. oriflame in katalogunda bakıp bakıp içgeçirdiğim, denemek istdiğim ama pahalı bulduğum bir üründü.. iyi ki yazmışsın bebeğim, keşke fiyatını hak etseymiş, ellerine sağlık kii <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke DUyguncummm çok teşekkür ederim <3

      Sil
  9. Birazcık pahalıymış kuzum ya aslında etkileri fena değil gibi ama fiyattan kaybetti 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Kübracım ne yazık ki :) belki daha etkili sonuçlar alsaydım fiyatını hak ediyor diyebilirdim maalesef öyle olmadı :)

      Sil
  10. Merak ettiğim ürünlerden biriydi.Yazın benim için çok faydalı oldu.Aklıma gelmişken hemen bakmak istedim kataloga :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler Filiz hanımcım <3

      Sil
  11. Oldukca pahaliymis canim. Kötü kokulara benim de tahammülüm yok.

    YanıtlaSil
  12. ambalajı çok güzel ama fiyatını bende pahalı buldum canım.. keşke her ürün vaadettiğini gerçekleştirse :)

    YanıtlaSil
  13. Bu tarz yazıları hiç sıkılmadan okuyorum. Böyle ürünleri henüz yaşıma uygun bulmuyorum. Ama büyüklerime ablalarıma örnek göstermek için hevesle okuyorum. Yazınız için çok teşekkür ederim :) Bu arada ınstagram: makyajdergim. Bende bloğuma beklerim ^^<3

    YanıtlaSil
  14. Ahh Ause'm ürünleri kokularına karşı bende çok hassasım açıkçası ne kadar iyi olursa olsun dayanamayacağım bir seviyedeyse kullanmıyorum :( Bari bu da iyi olsaydı da tek kötü yanı kokusu olsa dedim ama ılmadı 😢 Fiyatına göre bence alınmaması gerekiyor. Bende ürüne ısınamayınca açıkça dile getiriyorum seviyorum senin yazılarını okumayı güzellik öpüyorum bal yanaklarından 😚

    YanıtlaSil
  15. Ambalajı ne tatlıymış Ausem :) Şirin bir şey... Keşke etkileri de uzun süreli ve tatmin edici olsaymış, ben bile yazın deneyebilirdim (testereyle keserdim kesin, olmadı oduncuya götürür, olmadı sanayinin yolunu tutardım). Etkilerine göre de fiyatı yüksekmiş dediğin gibi... Ellerine sağlık kuzum <3

    YanıtlaSil