18 Kasım 2016 Cuma

Essence XXXL Longlasting Velvet Matt Lipgloss ♡ │ AUSE ESUA

Essence XXXL Longlasting Velvet Matt Lipgloss ♡ │ AUSE ESUA
Essence XXXL Longlasting Velvet Matt Lipgloss ♡ │ AUSE ESUA
Merhaba ! Görmüş olduğunuz -essence- velvet matt lipglosslarını Antalya'da bulmak ne yazık ki pek mümkün değil. Ciddi stok sorunu yaşadıkları aşikar. En beğendiğim rengini (06 Soft Nude) bulamayınca tercihimi 07 Silky Red renginden yana yaptım.

* Her ne kadar mat adı altında sunulsa da  kremsi yapıda ve kremsi bitişe sahip.Dolayısıyla dudaklarımda kuruma ve pütürlü bir görünüm oluşmadı.

*Orta sertlikte, ince aplikatörü var. Kolay uygulama sağlıyor ancak çok sert olmadığı için zaman zaman taşırma sorunu yaşadım. Bu durum likit rujları ne tür titizlik ve sabırla uyguladığınıza da bağlı. Hızlı sabitlenme özelliği olmadığı için  taşma gibi bir durumda temizlerken sıkıntı yaratmıyor.

*Tek katta örtücülük sağlıyor. -en şahanesinden!-

*İlk sürdüğümde dişlerime bulaşma yaptı, ilerleyen saatlerde ise böyle bir sorun yaşamadım.

Essence XXXL Longlasting Velvet Matt Lipgloss ♡ │ AUSE ESUA
Essence XXXL Longlasting Velvet Matt Lipgloss ♡ │ AUSE ESUA
*Dudak çizgilerine dolma, birikme yapmıyor. Fakat diğer renklerinde çizgilere dolma olasılığı birazcık yüksek.

*Açıkçası  seride ki bu renkten beklediğimi bulamadım. Renk güzelliği yanında kalıcılığı da uzun olsaydı memnun olabilirdim.

*Kalıcılığı yeme-içme durumu olmadan 2-2,5 saat civarında. Eğer yemek yeme aktivitesi varsa süreç oldukça kısalıyor.(Silinmeye dudağın iç kısımlarından başlıyor)
Diğer renklerinde kalıcılık bu renge göre birazcık daha iyiydi.

*Üzerine pudra uyguladığım zaman mat bir görünüm elde etsem de soluk bir görüntü oluşuyor. Bu da benim hoşuma gitmiyor.
Likit rujda beğendiğim özellikler sadece muazzam kokusu ve rengi oldu.

Fiyat : 8-9 TL civarında.

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Essence'in bu nefis kokan lipglosslarını denediniz mi ? Memnun kaldınız mı ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !
Essence XXXL Longlasting Velvet Matt Lipgloss ♡ │ AUSE ESUA
Essence XXXL Longlasting Velvet Matt Lipgloss ♡ │ AUSE ESUA

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden alınması, kopyalanması yasaktır.

23 yorum:

  1. rengine bayıldım gerçekten <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendeee keske kalıcı da olsa :)

      Sil
  2. Çok güzelmiş kokusunu özellikle merak ettim <3

    YanıtlaSil
  3. Ben çok denk geldim ama almadım nedenini bilemiyorum :/ Hatta bir ara 4 tl satıyordu bir yer standı kaldırıyordu deli gibi almadığıma pişman olmuştum :( Çok tatlış bir renkmiş buda.Güzel günlerde kullan canım benim <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yüzlümm rengi kokusu herseyi cok güzel ama kalıcı değil yani olsa da olur olmasa da olur :) tesekkür ederimmm <3

      Sil
  4. Bu seriyi çok merak ediyorum da likit rujları kullanmak zor geliyor bana, ne bileyim :/ Ama attım aklımın köşesine, renklerini bir takip edeyim :) Emeğine sağlık ❤

    YanıtlaSil
  5. gerçekten muhteşem bir renk ausem! güzel boncuk gözlerinle nasıl da femme fatale olursun bu rengi sürdüğünde hayalimde canlandırabiliyorum =) bu seriden pembe bir renk var bende de, severek kullanıyorum her ne kadar tüm beklentilerimi karşılamasa da. ellerine sağlık çiçeğim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahha tatlımmm benimm ne güzel ne tatlı bi yorumm böyle yaaa :) tesekkür ederim
      kalıcı olsa çok şahane olurdu gercekten Duyguncummmm
      cok tesekkürler tekrar <3

      Sil
  6. İlk tepkim, çizmiş defteri diye panik yapmak oldu, şu an sakinim :) İki saate silinen kırmızı rujları sevmiyorum Ausem, dudak çizgilerine dolup korkunç görünüyorlar, muhakkak tazelemek gerekiyor. Matlaşmıyor, yumuşak falan dediğinde bir heveslenmiştim ancak bana da uygun değilmiş. Rengi çok güzel ama... Öpüyorum canım benim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahahahah ay Blanam ya :D feda edilebilir bi dergi Blanam :D deftere kıyamıyom haha
      bende sevemiyorum Blanam o rujları başka renk olsa belki iyi olabilirdi - ama kırmızı riskli iş gercekten.
      bende öpüyorum cok kocaman <3

      Sil
  7. Soğuk havaya yakışacak bir renk Ause'mmm <3 Bu tür rujlar ortadan silinmeye başlayınca sinir bozabiliyor özellikle tazeleme fırsatın da yoksa vay haline, emeğine sağlık güzelliğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikleeee Marymmmmmmmmmmmmmmmmmmmm <3 teşekkür ederim güzelim <3

      Sil
  8. Bende birbirine yakın iki rengi var sanırım yazısını da yazmıştım. Fiyatına göre performansını sevdim gibi hatırlıyorum. Uzun zamandır kullanmıyorum çok fazla marka model deneyince notlara bakmadan hatırlayamıyorum. Ama bunun yaşlanmış olmamla hiç alakası yok Ause inan ki 🙈😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok haklısınız Nihal hanımcım bende cok unutuyorum neydi nasıldı diye :D ne yaşlanmasııııııı amanınnn her daim harikasınız. <3

      Sil
  9. Yalnız renk cidden aşırının aşırısı tatlıymış! Elimde 317653762537642 tane aynı tondan olmasa alabilirdim hatta :) Güle güle kullan Ause'cim, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcım rengi ve kokusu mükemmel kesinlikle
      ama sizin ihtiyacınız yokmuş zaten hahaha :D teşekkür edetrim <3

      Sil
  10. Rengi çok tatli. Yemeli içmeli bir isin yoksa essense rujlari cok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle Derya hanımcımm :) daha net açıklanamazdı <3

      Sil
  11. Bizim bu yörelerde de Essence satan hiçbir yer yok maalesef.. Olsa toplayacak çok ürün var orda :))
    Bu renge de bayıldım açıkçası..

    Essence markasına karşı inanılmaz bir sempatim var :)

    YanıtlaSil