2 Kasım 2016 Çarşamba

Bitenler #Çöpovski #9 ♡ │ AUSE ESUA




Merhaba ! Bitenler #Çöpovski 'nin 9.bölümü de Blog da yerini aldı. Yine son kullanım tarihi geçen ve bıkkınlık yaşadığım bir kaç ürün göreceksiniz. Yanaklarınızdan öper, keyifli okumalar dilerim a-dostlar ^^  

1- Oriflame Optimals Body Sıkılaştırıcı Losyon
Severek kullandığım ve bir nebze etkisini gördüğüm, hissini beğendiğim bir losyondu fakat Oriflame'in çoğu ürünü gibi bu da bir türlü bitmedi. Azalmaması iyi bir yerde fakat son kullanım tarihi geçince pek işe yaramıyor. O yüzden çöpte. Tekrar almayacağım. (Yazısı için tık tık)

2- Oriflame Perfect Body Onarıcı Vücut Kremi
Optimals gibi bununda verdiği his çok iyiydi amma velakin bir etkisini gözlemlemedim ve bitiremedim. Son kullanım tarihi geçtiği için bu da çöp oldu. Tekrar almayacağım.

3-Arko Nem Canlandırıcı Bakım Kremi
Geçtiğimiz kış İstanbul'da almış olduğum bakım kremi. Bıdık haliyle oldukça bereketli. Zor zamanların pratik kurtarıcısı olarak tekrar alacağım. (Yazısı için tık tık)

4-L'oreal Mucizevi Yağ 3'ü Bir Arada Kremsi Temizleme Jeli
Ağırlık olarak göz makyajımı yumuşatmak için kullandım. Yüzde bıraktığı hissi ve yağlı görünümü sevmediğimden tekrar almayacağım. (Yazısı için tık tık)

5-Flormar Makyaj Süngeri
İlk etapta birazcık şişen kullandıkça bir türlü şişmeyen, ürün emen, hamurlaşan ve yapış yapış olan bir sünger. Tekrar almayacağım.

6-Oriflame Eyeliner
Oriflame'in keçe uçlu bir eyelinerı. Keçe uçlu ürünler uygulama açısından bana kolay gelse de bu eyeliner beni bir türlü memnun etmedi. Çok az renk veriyor, net görünüm için bir kaç kez üstünden geçmem gerekiyor. Tekrar almayacağım.

7-Oriflame The One Mascara
Yine Oriflame'in sevdiğim maskaralarından birisi-idi. Bazı markalar gibi içerikte değişikliğe mi gidiliyor bilmiyorum, ilk aldığımda ki güzel etkiyi almamaya başladım. O yüzden tekrar almayacağım.

8-Alix Avien Mascara
Fırçasına bayıldığım ve bitmesine rağmen fırçasını uzun süre kullandığım bir maskara. Tekrar alacağım. (Yazısı için tık tık)

9-Artnet Far Fırçası
Bu fırçayı araştırdığınız da bir çok kişinin şikayetçi olduğunu görürsünüz. Sebebi kıllarının aşırı sert olması. Fakat ben ilk aldığımda fırçada böyle bir sorun kesinlikle yoktu. Oldukça yumuşak ve memnun edici bir fırçaydı. Sonralarında yıkamadan ötürü olsa gerek kıllar iyice sertleşti ve göz kapağımı acıtmaya ve batmaya başladı. Okuduğum bir çok Blog da ise fırçanın aldıkları günden beri sert olduğunu yazmışlar. Bu sebepten tekrar alıp almamak arasındayım.

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden alınması, kopyalanması yasaktır.

24 yorum:

  1. Loreali çok merak ediyorum bende kuzum ellerine sağlık 😊

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık gülüm gelsin yeniler. artneti bence alma. bak eklipsin 10 liraya rt bold metals taklidi var. pofidik hem de ben aldım bugun =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrimcimm ay o fırçalarda gözüm var zaten :D bir daha gittiğim bakayım o zaman :D

      Sil
  3. Ause'cim Alix Avien rimeli ben de aldım henüz açmadım, güzel çıkmasına sevindim. Art Net fırçadan da 3 tane var bende. Hiç sertleşme yapmadılar ama ağzı yüzü kaydı sanki. Çok dağınık duruyor kılları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçe hanımcımm o konuda çok haklısınız kullandıkça, yıkadıkça kılları sapıtıyor :D ben çok memnun kalmıştım sertleşiyo falan denince canım sıkıldı açıkçası. Alix avien rimelinin fırçası çok güzel kirpikleri tarıyor ayırıyor ama öyle aman aman bir şey beklememek lazım :) çok teşekkürler yorumunuz için <3

      Sil
  4. Keçe uçlu eyelinerların en büyük sorunu 2-3 kullanımdan sonra renklerinin solması, kaç tane kullandıysam hep böyle oldu... Bu arada, bu ArtNet tipindeki fırçaların kıllarının dağılmaması için tavsiyem yıkadıktan ya da temizledikten sonra fırça filesi kullanmanız :) Yenilerini güle güle kullan Ause'cim öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Başak hanımcım ilk kullandığımda iyiydi ama mükemmel performansı yoktu yani bu eyeliner da da bi sorun vardı bence :D fırça filesini alıcam diyorum bir türlü almıyorum çok haklısınız onalr çok işe yarıyor. Teşekkür ederim öpüyorum bende kocaman <3

      Sil
  5. Flormar süngeri çok severek kullanmıştım canım ama şu sıralar elim gitmiyor sanki bir sertleşme yaşadı. Yakında ben de çöpe yollarım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinemcim vallahi ben hiç anlaşamadım bu süngerle. Acı çektim resmen birdaha tövbe almam :D

      Sil
  6. Gelsin yeniler (yılbaşında) Ausem😍😍 Bitince insan ferahlıyor resmen😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy insallah Blanam vallahi ferahlıyor ama bundan sonra öyle gereksiz ıvır zıvır toplamıcam vallahi bu nedir yahu :D

      Sil
  7. Kuzum artnet sanırım yıkamadan o hale geliyor bende ilk aldığımda çok sevmiştim fakat sonra gözlerime batmaya başladı 😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semacım bende öyle düşünmeye başladım yani yaklaşım 1 yıl kadar kullandım ve sonlara doğru farklı bi ürünle yıkmaya baslamıştım daha sonra ne yapsamda toparlayamadım, kullanılamaz hale geldi dikkat etmek lazım :/

      Sil
  8. Çok güzel yazı olmuş teşekkürler :) Ben Alix Avien maskaradan memnun kalmamıştım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklentiyi karşılayan bir maskara değil :) memnun kalmadığına şaşırmadım zira düz standart hacim vermeyen normal bi maskara- ben tarak görevi gördüğü için ve kirpiklerimi çok güzel ayırdığı için sevmiştim:) tesekkür ederim <3

      Sil
  9. Kuzum yine bitirmişsin ay ne güzel <3 Gelsin yenileeerr ozaman ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdiden gelmeye başladı Çağlacım <3

      Sil
  10. Bu çöpovski basligina bayiliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Derya hanımcımmm <3

      Sil
  11. O güzel giriş cümlenden sonra öperim bal yanaklarından güzellik 😽 Oriflame ürünlerini hiç deneyimlemedim desem :/ Flormar'ın makyaj süngerini iyi ki dedin sitesinden 12 tl olduğunu görünce birdaha ki alışverişimde onu da alayım demiştim ınam yok yook almam valla ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah Gözdemmmm benimmmm vallahi alma o süngeri - ben manyaklık edip daha doğrusu bilmeden iki kez almış bulundum. Acele alışveriş yapmak hiç iyi değil :D ^^ bende öperim güzel yüzünden <3

      Sil
  12. Artnet fırçayı ilk başlarda ben de çok sevmiştim Ause'mmm ama birkaç yıkamadan sonra sertleşti. Uygun fiyata ve yumuşacık fırçalar var özellikle eklips ve dirty works'un fırçaları onlardan almanı öneririm güzel gözlümmm <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary'mm eklips çok seviyorum dirty works un pudra fırçasını aldım şimdilik iyi gibi bakalım :D ama eklips favorim her daim teşekkürler güzellimm <3

      Sil