18 Kasım 2016 Cuma

Avene Cleansing Foam │ Avene Mousse Nettoyante Temizleme köpüğü ♡ │ AUSE ESUA

Avene Cleansing Foam │ Avene Mousse Nettoyante Temizleme köpüğü  ♡ │ AUSE ESUA
Avene Cleansing Foam │ Avene Mousse Nettoyante Temizleme köpüğü  ♡ │ AUSE ESUA
Merhaba ! Avene'in tanışma kitinde çıkan ve tanıştığıma çok memnun olduğum bir temizleme köpüğü  Blog'da yerini aldı ! Ve daimi temizleyicim olmaya da  en şahanesinden hak kazandı a-dostlar.
Karma-Yağlı bir cilde sahip olsam da yaz aylarında cildi kurutacak seviyede ürünler kullanan ben kışın bu tür ürünlere ara verip, daha hafif ve cildimi dengeleyen ürünlere geçiyorum. Avene Temizleme Köpüğü de bu açıdan beni memnun eden güzel bir temizleyici.

Avene Cleansing Foam │ Avene Mousse Nettoyante Temizleme köpüğü  ♡ │ AUSE ESUA
Avene Cleansing Foam │ Avene Mousse Nettoyante Temizleme köpüğü  ♡ │ AUSE ESUA
*Ürün normal ve karma ciltler 'e uygun olarak hazırlanmış. Dolayısıyla T bölgesinde ki sebumu dengeleyen ve içerisinde ki termal suyu sayesinde cildi yatıştıran ve kurutmayan  bir yapısı var.
Bana göre,  yaz için hafif  kış içinse rahatlıkla kullanılabilecek bir ürün.

*Sıvı formda, sıktığınızda köpüğe dönüşüyor.Ciltten beni uğraştırmadan arınıyor.

*Temizleyicilerden beklediğim türden hafif ve temiz bir kokusu var.

*Açıklamalarında iki aşamalı olarak makyaj temizliğinde de kullanılabilir olduğunu söylüyor. İlk etapta makyajı temizlediğini son aşamada cildi arındırdığını iddia ediyor.

*İçim rahat etmeyeceği için direkt olarak makyajımı temizlemek için kullanmadım. Öncesinde bir temizleme suyu ya da yağ ile temizleyip, sonrasında -avene temizleme köpüğü- ile cildimi temizledim. Kıyıda köşede kalan makyaj kalıntılarını güzel temizlediğini söyleyebilirim.
Naif olmasına rağmen cildimin arındığını hissedebiliyor olmam da çok iyi. Ancak yaz aylarında, bu açıdan yağlı ciltleri  hiç memnun etmeyecektir.  ( Hele ki benim gibi Antalya'da yaşıyorsanız -_-)

*Yıkadıktan sonra  ilk hissettiğim ; çok çok hafif bir gerginlik. Bir süre sonra o his kayboluyor ve yerini güzel bir dokuya bırakıyor.

*Yaz aylarında T bölgemde ki yağlanma gün içinde tekrar ortaya çıkıyor, soğuk kış aylarında ise beni gayet iyi idare ediyor.

*İçerisindeki termal suyunun desteği ile tahrişi-kızarıklığı iyileştirme ve yatıştırma özelliği var. Akne probleminden ötürü oluşmuş kızarıklığı düzenli kullanımda hafiflettiğini söyleyebilirim. Bunun beraberinde  termal suyu kullanmamın da etkisi büyük elbet.

*Üründen 1-2 pompa almak tüm yüzümü temizlemeye yetiyor. Bana kalırsa oldukça bereketli bir ürün. Bende ki 50 ML olmasına rağmen uzun süre kullandım.

En iyi sonuca ulaşmak için 3 hafta boyunca sabah ve akşam olmak üzere, günde 2 defa  düzenli kullanımı öneriliyor.

Kuruma ve gerilme sorunu yaşamadım. Bu durum cilt tipine göre değişkenlik gösterebilir.

Fiyat : Tanışma Paketi  20- 22.90 TL Civarı -  Tek başına fiyatı ise değişken. İndirim günlerini takip edin derim.  Online alışveriş sitelerinde bulabilirsiniz.

Tanışma Kitinde ki Bir Diğer Ürün - Avene Termal Suyu - Yazım için buraya tık tık.

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Avene Temizleme Köpüğünü denediniz mi ? Memnun musunuz ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden alınması, kopyalanması yasaktır.






19 yorum:

  1. Canım güzel günlerde kullan tanışma paketine denk gelirsem muhakkak alacağım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim umarım sende seversin, teşekkürler <3

      Sil
  2. Bu ürünün methini pek çok blogda duydum; benim yazın işime yarar diye düşünüyorum. Kışın daha kuvvetlisine ihtiyacım var nem anlamında :) Güle güle kullan Ause'cim, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcımmm çok haklısınız kuru ciltler için yaz aylarına daha uygun <3 :) çok teşekkür ederim <3

      Sil
  3. Hiç köpük formda bir temizleyici kullanmamıştım,çok merak ettim gerçekten. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, sevgiler :) <3

      Sil
  4. Ause'cim tam zamanında en ihtiyacım olan ürünü yazmışsın! Ben de tanışma paketlerinden almayı düşünüyorum, köpük olunca kuru cildimi germez diye düşünmüştüm ama yanılmışım sanırım. Sonrasında kaşınma ve rozesamı tetiklemesi muhtemel o gerginlik hissiyle. Başka çeşidi var mı bu paketlerin bakacağım ama yoksa da denemek için güzel bir fırsat yine de diye düşünüyorum, diğer yazına ışınlanıyorum; öpüyorum çok!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynebiiiimmmm başka çeşidi sanıyorum yoktu ama belli de olmaz- belki farklı sitelerde vardır. Denemek için çok güzel bi paket kesinlikle :) aldıktan sonra ki yorumlarını cok merak ediyorummm kii bende kocaman öpüyorum cok teşekkür ederimm <3

      Sil
  5. kurutma germe yapmadan arındırması harikaymış güzellik! avene den sadece bir krem kullandım ama artık tanışmak istiyorum ben de =) köpük temizleyicileri de çok beğeniyorum. eline emeğine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahha kuzumm bi şans ver derim :) köpük ürünleri bende cok seviyorum- teşekkür ederim <3

      Sil
  6. bu markayı seviyorum gerçekten teşekkürler bilgi için.

    YanıtlaSil
  7. bulduğum yerde kapacağım canım :D bilgilendirme için emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumun için çok teşekkürler <3

      Sil
  8. Ausem benim için yazın kullanılabilecek bir köpükmüş bu. Aklımda olsun, notlarıma ekleyeyim. Avene ürünlerini zaten seviyorum. Ellerine sağlık canım benim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle Blanam yazın seversin diye umuyorum (tabii hersey olabilir :D )
      teşekkür ederim güzel yüzlüm <3

      Sil
  9. Temizleme köpüklerini son dönemde oldukça merak ediyorum Ause'mmm indirim dönemlerini beklesem de seyahat edeceğim için işimi görebilecek bir makyaj temizleme ürünü arıyorum. Emeğine sağlık güzelliğimm, öpüyorum çok <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary'm bu tanışma paketi çok işine yarar o halde :) cok tesekkür ederim, öpüyorum kocaman <3

      Sil
  10. Avene markasını çok merak ediyorum böyle tanışma kitlerini alınca çok uygun fiyata denk geliyor ama elimde o kadar çok ürün var ki kendime kısıtlama getirdim artık :)
    Fotoğrafların yine şahane♥ Kusuruma bakma bir süredir buralarda yoktum.Bloguna da uğrayamadım ama söz şimdi kaçırdığım tüm yazıları okumaya başlıyorumm :*

    YanıtlaSil