18 Ekim 2016 Salı

Rimmel London Stay Matte Pudra 001 ♡ │ AUSE ESUA

Rimmel London Stay Matte Pudra 001 ♡ │ AUSE ESUA
Rimmel London Stay Matte Pudra 001 ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba !
Rimmel London Stay Matte Pudrası fiyatı ve fiyat üstü performansı sebebiyle oldukça popüler. Seveni  bir hayli fazla olan bu pudra, benim cilt tipime hitap edecek türden.Özellikleri ürünü almama sebep olsa bile çok kez almaya karar verip vazgeçtiğimi söylemeliyim. En sonunda bir arkadaşım vesilesiyle, indirim gününde almış bulundum.
Peki... hakikaten söz edildiği kadar güzel mi bu pudra ?

Rimmel London Stay Matte Pudra 001 ♡ │ AUSE ESUA
Rimmel London Stay Matte Pudra 001 ♡ │ AUSE ESUA 


Rimmel London Stay Matte Pudrası şeffaf kapaklı, ten renginde ve oldukça hafif bir ambalaja sahip.
Hafif kremsi dokulu ve yüzde ağırlık yapmayan, ne çok ince ne çok kalın diyebileceğim orta seviye bir yapıda. Yapısı nedeniyle, yüzde duruşu muazzam.

*T bölgesi yaz aylarında -vıcık vıcık- olan biri olarak, matlaştırma da ve yağ kontrolünü sağlama fiyatının üstünde bir performans sergiliyor. Bu da ürünü tekrar almama olanak sağlıyor.

*Makyaj sabitlemede de bir o kadar beni memnun etse de ağırlık olarak tek başına kullanmayı tercih ettim zira yaz aylarında ten makyajı üzerine pudra uygulamak beni daha beter gösterebiliyor. Yaz mevsimlerinde  tek başına pudra benim için yeterli.

Renk konusunda ise aklınızda soru işareti olmasın, transparan rengi her cilt tipine uyum sağlayan, yüzde yapay ve kalın durmayan türden. Aynı zamanda yüzde kalıp gibi duran, rahatsız edici bir matlık oluşturmuyor kesinlikle.

Kalıcılık süresi içinse net bir saat veremesem de gün içinde sadece bir kez tazelemem o günü tamamlamama yetiyor diyebilirim.

Peki ben nasıl kullandım ?
Sabitlemek için geniş bir pudra fırçası ile uygulama yaparken, tek başına uygulamada  disk pudra süngerini kullandım.

Fırça ile uygulama hafif ve doğal bir görüntü oluşturuyor.
Pudra süngeri ise yine ciltle bütünleşen, toz fondöten etkisini veriyor. Pudra süngeri ile pudranın kapatıcılık oranı normal uygulamaya göre daha da artıyor. Ayrıca Pudra süngeri makyaj tazelemede de kolaylık sağlıyor benim için, sorunsuzca pudra içine koyup çantamda taşıyabiliyorum.
Ürünün tek handikapı  kalitesiz ambalajı olması. Ufak bir hamlede kapağı kırılacak gibi duruyor. Bu sebepten ötürü çantada taşırken çok dikkat edilmesi gerek.

Fiyat : 19.99 TL - İndirimli 9.99 TL  - 14g.

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Bu pudrayı denediniz mi, memnun musunuz ? Ya da henüz denemediniz mi ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !
Rimmel London Stay Matte Pudra 001 ♡ │ AUSE ESUA
Rimmel London Stay Matte Pudra 001 ♡ │ AUSE ESUA 


Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden alınması, kopyalanması yasaktır.

38 yorum:

  1. Rimmel London Stay Matte Pudrasını son 2 aydır kullanıyorum. Ciddi alerjik bir yapım olduğu için denemekte tereddüt etmiştim. Fakat memnun kaldığımı söyleyebilirim. Tanıtımını görünce okumak istedim. Sevgiler 💎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Semanur, bende tereddütte kalmıştım çünkü ne kadar övülse de bazı ürünler bende aynı etkiyi vermiyor. Ama bu pudra sevdiğim ürünler arasında yerini aldı hemde hızlıca :) teşekkürler <3

      Sil
  2. fiyatına göre harika bir pudra bence...

    YanıtlaSil
  3. Kuru cilti insan olarak pudralar konusunda pek deneyimsizim... Ama kimseden olumsuz yorum okumadım bu pudra ile ilgili. Bir de fotoğraflar yine içimi açtı, ellerine sağlık! Öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcım kuru ciltliler biraz tedirgin yaklaşıyor çok haklısınız ama yaz mevsiminde deneyebilirsiniz belki tabii cildiniz de yaz aylarında değişim oluyorsa :) begendiğinize çok sevindim kocaman sevgiler öpüyorum cok <3

      Sil
  4. Ben bu pudradan bir tane bitirdim Ausem, fiyatına göre gerçekten güzel. Ancak hiç çantama atmadığım halde duruğu yerde, kendi kendine kapağı çatladı. Ambalajı felaket gerçekten. Bir ara da The Balmın pudrasını dene, o bundan daha ince yapılı ve daha yumuşak ama çok çabuk bitiyor tabi. :D Ellerine sağlık kuzum, öpüldün. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanammm ay evet biliyorum o kırılma durumunu konuşmuştuk :D bende dikkatli bi sekilde yanımda tasıyorum. Yaz aylarında tek başına bana yetti bu pudra :d o yüzden yanımdan ayırmadım açıkçası. The balm deneyeyim balımm ama indirim kolluyorum onun içinde :D ve hakikaten cabuk bitiyor. Farları da öyle. -_-
      Teşekkürler balımm bende öptüm cok <3

      Sil
  5. Benimde ara ara cildimdeki makyajı sabitlemek için kullandığım bir pudra. İnce yapılı.Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banu hanımcım çok teşekkürler

      Sil
  6. Bende hala karar veremedim seviyor muyum sevmiyor muyum. Ama sanırım sevmeyen taraftayım. Aldığım günden itibaren dolabımda öylece duruyor. Ben göz altımı sabitlerim diye düşünmüştüm maalesef sevemedim.. Yüzde nasıl durur tabii bilemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzüldüm :/ elbette anlaşamayan ciltte vardır mutlaka ama ben buna dair yazı okumadım ya da duymadım. Cildinde belki seversin, bi dene ^^

      Sil
  7. Merak edip alamayanlardanim ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah :) bende öyleydim ama aldım ! <3

      Sil
  8. Sonunda ben de aldim bu pudrayi simdilik iyi gidiyor :)

    YanıtlaSil
  9. Fiyatı gerçekten uygunmuş... Pudralarda en sevdiğim şey kremsiz yapıya sahip olması. :))
    Güle güle kulan canım benim. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkürler, daha güzelleri senin olsun <3 :)

      Sil
  10. Cildim kuru olduğu için pudra konusunda maalesef yorumsuzum :( Ama fiyatına göre çok sevildiğini biliyorum ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuru ciltlerin tedirgin olması çok doğal ama yaz mevsimlerinde cilt tipin değişkenlik gösteriyorsa bi dene derim. teşekkürler yorumun için <3

      Sil
  11. İlk aşkım ☺️ Gerçekten çok severek kullanıyorum ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi bende çok sevdim Sema :)<3

      Sil
  12. Ben de tam almay karar verdim ki Revlon Photoready geçti elime ve yine erteledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah :) o aklıma girdi zaten sayende :) <3

      Sil
  13. Çok seviyorum ama ah o ambalajı biraz sağlam olsa:( Eline sağlık Ausem<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhh dimiiiii Mervecimmm :) teşekküür ederim <3

      Sil
  14. Denemediğim ve sıkça almak için direttiğim pudra Ause'mm :) Matlaştırıcı pudra olarak essence bitirmek üzereyim ondan çok memnunum bitanem, bu arada fotoğraflar yine harikaa <3 <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MAry'm çok teşekkür ederim güzel yorumun için. Essence bende çok sevmiştimmmmmmmmmm bittiğine üzülmüştüm :D tekrar alacağım ama stoklarda yok anacım. :D fotoğrafları begenmene çok sevindim kocaman öpüyorum <3

      Sil
  15. hesap değişikliği yüzünden önceden takip ettiğim blogları tekrar takibe alıyorum, şimdi takibe aldım blogunu tekrar şu aydınlık fotoğrafları özlemişim gerçekten :)) Benim cildim kuru olduğu için benim de pudralarla pek alakam yok ama bu pudrayı ben de almıştım güzel bir pudra hafif bi blur efekti bile veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler :) pudrayı begenmene sevindim. Kuru ciltliler biraz tedirgin yaklaşıyor haklı olarak :) bende tekrar takibe aldım seni

      Sil
  16. Benimde ilk pudralarımdandı. Çok memnundum artık essence kullanıyorum :)) Fotograflar sahane kuzu <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇAğlacım teşekkür ederim :) essence bende cok sevmiştim

      Sil
  17. ilk çıktığında severek kullanıyordum ama nedense bir süre sonra ne zaman kullansam yüzümde kaşıntı yapmaya başladı. benim cildim yağlıya dönük karma olduğundan sanırım matlık etkisi kısa sürüyor bende. yine de güzel ve ince yapılı bir pudra. fotoğraflarına yine yine yine çok bayıldım ki <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrimcim neden kaşıntı yaptı acaba son kullanma tarihimi geçti, bozuldumu ne oldu ki :d merak ettim. fotoğrafları begenmene cok sevindim teşekkür ederim <3

      Sil
  18. ben çok memnunum ama ausecim son zamanlarda sivilce yapmaya başladı minik minik :/ loreal aldım onu deneyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim sivilce durumuna üzüldüm ay niye sivilce yapıyorlar sonradan bu ürünler hiç anlamıyorum :D, loreal yorumlarını merakla bekliyorum <3

      Sil
  19. Ambalajı haricinde her şey çok güzel:)

    YanıtlaSil