3 Ekim 2016 Pazartesi

Oriflame The One Eyes Wide Open Maskara ♡ │ AUSE ESUA

Oriflame The One Eyes Wide Open Maskara ♡ │ AUSE ESUA
Oriflame The One Eyes Wide Open Maskara ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba ! Bu yazıyı o kadar çok erteledim ki en sonunda silkelenip bilgisayar başına geçebildim. Malum son günlerde sosyal medya bir yandan bilgisayar sorunu diğer yandan derken bir hayli -saçma, yorucu- 1 hafta geçirdim.

Oriflame maskaralarını genel olarak çok beğenirim ve aldığım zaman mutlaka yedeklerim. Fakat son yıllarda beğendiğim maskaralar bir bir kalkıyor veyahut maskaraların yapısı değişiyor.Bu da uzaklaşmama neden oluyor.
En son aldığımdan bu yana sitesine hiç uğramadım bile.


Oriflame The One Eyes Wide Open Maskara ♡ │ AUSE ESUA
Oriflame The One Eyes Wide Open Maskara ♡ │ AUSE ESUA 
Görmüş olduğunuz maskara, tek başına kullanıldığında standart bir görünüm oluşturuyor. Her zaman olmasa da bazı günlerde, hacim veren başka bir maskara ile beraber kullanıyorum veya daha iyi görünmesi için başka bir fırçayla üstünden geçiyorum.

  • Dipten uca incelen  kıl fırçaya sahip. İnce ucu sayesinde kirpik diplerine ve alt kirpiklere kolay uygulama sağlasa da, maskara belli bir zaman sonra topaklanmaya başlıyor ve fırçanın uç kısmında birikiyor. Temiz sonuç almak için  fırçayı temizlemekle cebelleşiyorum. Pratiklikten mağdurluk doğdu anlayacağınız.
  • Alt kirpiklere sadece bir kaç kez uygulama yaptım, onun dışında kullanmadım. Zira alt kirpiklerin uzun görünmesinden çok daha siyah görünmesi hoşuma gidiyor. İhtiyaç duyduğum zamanlarda 1-2 liraya aldığım maskara fırçalarını batırıp batırıp kullanıyorum ^^ (Görselde de sadece üst kirpiklerde maskara var)
  • Kirpikleri öyle aman aman ayırmıyor, hatta bazılarını yapıştırıyor bile diyebilirim.
  • Kirpikleri uzatmasına da uzatıyor ancak farklı maskara kullanmadığım taktirde uzun ama karışık kirpikler ortaya çıkıyor.
  • Kalıcılığı  tatmin edici.
  • Yaz aylarında kirpik diplerine dökülme ya da akma yapmadı.


Oriflame The One Eyes Wide Open Maskara ♡ │ AUSE ESUA
Oriflame The One Eyes Wide Open Maskara ♡ │ AUSE ESUA 

Oriflame The One Eyes Wide Open Maskara ♡ │ AUSE ESUA
Oriflame The One Eyes Wide Open Maskara ♡ │ AUSE ESUA 
Alınmalı mı ? Bence olmasa da olur.(Hatta hiç yanaşmayın^^) Zira -oriflame'in- bundan daha güzel ve daha ucuza daha iyi maskaraları var.

Fiyat : 32.90 TL - İndirimli 13-16 TL arası değişiyor.


Daha önce kullanmış olduğum ve deli gibi tükettiğim maskara üste görmüş olduğunuz ve artık üretilmiyor.

Bir diğeri ise yine The One serisine ait, kalıcı, hacim ve dolgunluk veren maskarası. Bundan iki tane bitirdim ve artık sıkıldığımı farkettim o yüzden tekrar almadım.


Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

49 yorum:

  1. Ya bu Oriflame The One rimelin ilk çıkan versiyonu acayip başarılıydı bence ve ben de yedekli almıştım sonrasında. Sonra onu kaldırmışlar... yerine çıkan bu rimeli çok merak ediyordum, almadığıma sevindim şu an :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcım hakikaten iyi ki almamışsınız. Neden böyle yapıyorlar anlamıyorum zaten beğenilen ürünler ya kaldırılıyor ya bir şekilde yapısı değişiyor ^^ üreticiler de bi tuhaf :D çok teşekkürler, sevgiler <3

      Sil
    2. Evet Başakcım bayılıyordum o maskaraya, bi daha bulamamak üzücü..

      Sil
  2. Ben Oriflame maskaraları hiç denemedim Ausem, bunu da iyi ki denemedim dedim zaten :-/ Ellerine sağlık canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki denememişsin Blanam ^^ çok teşekkür ederim <3

      Sil
  3. İlk çıkan serisi gibi değil. O yüzden The One markasının sadece lipsticklerini tercih ediyorum. :) Fotoğrafların her zamnaki gibi harika, ellerin sağlık bebişimm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucum kesinlikle öyle ilk hali gibi değil. Rujları güzel oluyor bende seviyorum ^^ - çok teşekkür ederimmmmmmmmmm <3

      Sil
  4. The one ruj var bende sevmedim. Bu yorumu sevdim ama^.^
    Sosyal medyada sorunlarin bitmiştir umarim canim. Uzuldun iyice kiyamam yaa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^^ Sevgili -Demir Kadın- okuduğunuz için ve güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim, iyi geldi bana ^^
      Biraz can sıkıntısı oldu ama çok şükür bir düzene oturttum. Dileğim bu tür sorunlar karşısında sabırlı ve rahat kalmak :) umarım başarırım. Kocaman sevgiler <3

      Sil
  5. The one ruj var bende sevmedim. Bu yorumu sevdim ama^.^
    Sosyal medyada sorunlarin bitmiştir umarim canim. Uzuldun iyice kiyamam yaa :(

    YanıtlaSil
  6. Geçen hafta senin yaşadıklarına uzaktan biri olarak bile şahit olunca gerildim, çok geçmiş olsun Ause'cim! Oriflame ürünlerini kullanmayalı yıllar oldu, artık beğendiğim temel ürünler oturdu belki de çok macera aramıyorum (peki bu yeni gelen kozmetiklerin bitmemesi ne diye sormuyorum ama kendime :D ) Yalnız o kirpikler! Maşallah ya çok güzeller <3
    Öperim!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisini yapıyorsun güzel surat :) Maceraya gerek yok hakikaten sonra elimizde kalıyor ürünler ^^
      ve çok teşekkür ederim, beni motive eden güzel yorumun için :) hem sensin güzel <3

      Sil
  7. Bitanemin zaten gözleri kirpikleri çok çok güzel maşallah nazar değmesin <3

    Maskara konusunda favorim loreal paris <3

    Oriflame ürünlerine nedense hiç sempatik bakamıyorum.. Denedim ama olmadı :)

    Güzel yazmışsın yine bebişim öptüm kocamaaan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatmacım loreal paris hiç denemedim ama aklımda var bir kaç ürünü.
      Oriflame benim içinde şu sıralar yerlerde. ^^
      Beğendiğine çok sevindim, güzel yorumun için teşekkür ederim hayatım <3

      Sil
  8. Yaaa o gözler ne öyyleee <3 Bayıldımmm :* Gözlere bakmaktan yazıyı okuyamadım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa utandırdın benii, teşekkür ederim Çağlacımmm :) <3 <3 <3

      Sil
  9. O doğal güzellik, fotoğraflar, yazı her şey birbirinden şahane yinee <3 oriflame parfüm dışında ürünlerini denemedim kuzum ama bir şey kaybetmedim sanırım :)) Ellerine sağlık bitanemm <<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel surat sen güzel bakıyorsunn bana da o yüzden öyle görüyorsun :)
      Fotoğrafları begenmene sevindim. Kesinlikle hiç birşey kaybetmedin :) çok teşekkürler <3

      Sil
  10. yorumumu ınstagramdan ıletmıs oriflame'nın bir suredır bozuldugunu ve son hayal kırıklıklarımından sonra hıc bulasmadıgımı soylemıstım bu bır sure de baya bı sure oldu yaklasık 2 3 yıl kadar. Bırakalım toplu protesto edelim:) Kirpiklerine maşallah ause :) Yenisine saglık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Balın Kokusu, evet konuşmuştur oradan :) ara vermen çok iyi olmuş vallahi keseye zarar yani kendimi kaptırıp dolu dolu sipariş veriyordum ama bir süredir vermiyorum çok şükür - Ayrıca tatlı yorumun çok teşekkür ederim <3

      Sil
  11. İlk seri çok iyiydi ama bunu denemedim, rimel konusunda hepsiyle anlaşıyorum gerçi ben kirpik yapımdan dolayı o sebeple çok çok beğenmesem yazmamaya özen gösteriyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde belki sevebilirsiniz Sena hanım :) yorumunuz için teşekkürler

      Sil
  12. The One serisinin ilk versiyonunu çok severek kullanmıştım ancak yeşil ambalajlı olan hiç işe yaramadı bende.Bence kirpiklerinde gayet hoş durmuş.Kocaman bir maşallah çektim görünce ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz hanımcım çok tatlısınız, teşekkür ederim :) ben pek yakıştıramıyorum kendime mutlu ettiniz beni. Karışık duruyor kirpiklerim illa ki farklı bir rimel ile desteklemem gerekiyor. ^^ kocaman sevgiler <3

      Sil
  13. Ben de The One serisinin ilk maskarasından çok memnun kalmıştım, bu ise bir o kadar hayal kırıklığı oldu! Hatta yarısını bile kullanamadım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili - Makyaj Blogum- çok haklısınız, bende mecburiyetten kullanmaktayım, ilk serisi çok iyiydi ama sonradan değişime girdikçe farklı ürünler çıkarttıkça dediğiniz gibi hayal kırıklığına uğratmaya başladı. Kocaman sevgiler <3

      Sil
  14. oriflame in maskaralarını genel olarak beğeniyorum, şimdi yeni çıkan bi tanesini kullanıyorum. bu sendekini de alsam mı almasam mı diye çok düşündüm keşke alsaymışım :) harika duruyor fırça yapısı da tam benlik. güle güle kullan beybi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevemedim canım, ama umarım sen memnun kalırsın :)

      Sil
  15. Hacim konusunda hiçbiri bana yeterli gelmiyor maalesef :( En sonunda ipek kirpik yaptıracağım sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah ^^ güzel bir seçenek Yelizcim :)

      Sil
  16. Senin gözlerin zaten çok güzel masallah. Rimel de güzel hacim vermis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya hanımcım çok tatlısınızzzzz, teşekkür ederim :)

      Sil
  17. Ause'cim Maşallah sana.. Rimel sönük kalmış canım yanında :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçe hanımcımmm tatlı yorumunuz için çok teşekkür ederim, çok tatlısınız kiii <3

      Sil
  18. Kirpiklerin çok güzel. En kötü maskara bile güzel durur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooovv Hazalcımm utandımm kiii ben :) çok mutlu ettin benii, güzel yorumun için teşekkür ederim <3

      Sil
  19. Faydalı ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu takip ederseniz sevinirim https://hastaliktakip.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. Ne zamandır aynı rimeli kullanıyorum bi bitmedi ki yenilerine sıra gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah çok haklısın Naz bitmiyor bitmiyor :D ❤

      Sil
  21. Faydalı ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu takip ederseniz sevinirim https://hastaliktakip.blogspot.com

    YanıtlaSil
  22. Oriflame'nin bir kaç maskarasını kullandım, genel olarak orta düzey diyebilirim ama mor kaplı ve yeşil olan iki tanesini sevmiştim, (şimdi içerde kalkmaya üşendim :D)yeşil olan keçe uçlu ince uzun alt kirpiklere çok güzel uygulama yapıyor, hala kullanırım fırçayı atmam sanırım, diğer rimellere batırıp kullanmayı düşünüyorum bende. Diğer morda güzel uzatıp tek tek ayırıyordu vede güzel kıvırıyordu onu tavsiye ederim güzel gözlüm <3 <3 :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah bende fırçasını beğendiklerimi o şekilde değerlendiriyorum Goncam ❤ tavsiyen ve yorumun için teşekkür ederim ❤❤

      Sil
  23. Bu seri cok begenildi ama ben de denemedim, resimler yine sahane !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyen Bayan, çok tatlsınız ki :) ❤, olsa da olur olmsaa da olur bi deneyin yorumunuzu merak ediyorum zira ❤

      Sil
  24. Güzellik ben bu markanın ürünlerini daha hiç denemedim internet sitesine de bakmadım. Ama almadığıma da çok üzülmedim açıkçası bu maskarasına bakmam zaten bu yazından sonra 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah GÖzdem 4 yıl önce üye olunca :d istesem de istemesem de bakıyorum ama azimliyim yaklaşık 2 aydır bakmıyorum gidişat iyi yani :D

      Sil
  25. Kirpikler malum zaten güzel en dandik maskara bile ywter canım sana maşallahı var😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecimmmmm utandırdın beni çok mutlu ettin ayrıca, çok teşekkür ederimmm ki :) ❤

      Sil