26 Ekim 2016 Çarşamba

Organix Coconut Water Shampoo │ Extra Nemlendirici Şampuan ♡ │ AUSE ESUA

Organix Coconut Water Shampoo │ Extra Nemlendirici Şampuan ♡ │ AUSE ESUA
Organix Coconut Water Shampoo │ Extra Nemlendirici Şampuan ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba !
Bugünkü yazım uzun süredir denemekte olduğum Organix'in Coconut Water nemlendirici şampuanı ile ilgili.
Fiyatları kullanmakta olduğum çoğu şampuana göre biraz yüksek, dolayısıyla alıp almamak arasında git gel yaşadığımı belirtmem gerek. En sonunda sevgili Esy's Page sayesinde dayanamayıp, indirim döneminde şampuanı sipariş ettim.
İçeriği, yapısı, ambalajı ve kokusuyla saç bakımın da daimi elemanım oldu diyebilirim.
Organix Coconut Water Shampoo │ Extra Nemlendirici Şampuan ♡ │ AUSE ESUA
Organix Coconut Water Shampoo │ Extra Nemlendirici Şampuan ♡ │ AUSE ESUA 

Organix  Coconut Water Şampuanı neme ihtiyaç duyan saçlar için geliştirilmiş. Şampuanın dipten uca etkileri tartışılır olsa da genel anlamda hem içerik hem yumuşaklık adına oldukça iyi iş çıkardığı göz ardı edilemez seviyede.

Tombik, çıtçıt kapaklı şeffaf   bir ambalaja sahip.Şeffaf ambalajı olması ürünün bitip bitmediğini görmek açısından çok iyi.

Yoğun jel kıvamında ve az köpüren bir yapısı var. Saçın temizlendiğini, arındığını gayet güzel hissettiriyor.

Koku kalıcılığı açısından da memnun edici ve kokusu muazzam.Saçlarım kuruduktan sonra bile kokusunu alıyorum.

En başta söylemeliyim ki İçeriğinde saç kremi barındırmayan şampuanları tek başına kullandığım da ya da yanında saç kremi kullanmadığım taktirde saçlarımı ne ıslakken açabiliyorum ne kuruyken.
Her ne kadar kuru saçlar ibaresi bulunsa da söz ettiğim şampuanlar bende pek işe yaramıyor ve ekstra bir saç kremi-spreyi olmadan düzgün bir hal almıyor. Bunun yanında aşırı sert ve kuru oluyor.

Organix ise bu konuda beni şaşırttı. Zira böyle bir sonuç beklemediğimi itiraf etmeliyim. Saç ıslakken bile az da olsa hissedilen ve kuruduktan sonra belirginleşen yumuşaklık veriyor.
Saçı içten içe beslediğini ve nemlendirdiğini düşünüyorum zira kullanmaya başladığımdan bu yana saçlarımın yumuşaklık oranı hissedilir bir şekilde arttı. Saç tipim ile alakalı olsa gerek saç derime, saç diplerime bir etkisi olmadı. Genel olarak memnun edici olduğundan, bu durumu görmezden geldim.

Saç kremi ile beraber kullanıldığında daha tatminkar sonuç alırım muhtemelen. Nem oranı artsa dahi saçımı kırmadan açabilmek için duş sonrası saç kremi veya saç spreyi kullanmaya devam ettiğimi belirteyim. (Şampuanı kullandığım süre boyunca  duşta saç kremi uygulamadım)

Çoğu kişinin  Organix'i tercih etme nedeni sülfat ve paraben içermiyor oluşu. Sülfat olayına henüz hakim olmuş biri olarak bu duruma yeni yeni dikkat etmeye başladım. (Sülfat durumu  önemliymiş meğer)
Amma velakin şampuanın sülfat ve paraben içermemesi içeriğinin tamamen temiz ve organik olduğu anlamına gelmiyor kesinlikle. Ancak çoğu markaya nispeten daha iyi içeriğe sahip olduğu aşikar.

Markanın tek handikapı fiyatları. İndirim dönemlerinde azıcık da olsa memnun edici fiyatlara düşüyor. İçerik ve etki durumuna baktığımız da  fiyatını hak ediyor diyebilirim.Şampuanların bir kaçı diğer ürünlerine göre birazcık daha uygun fiyata satılıyor.  80-90 TL 'lik şampuanına kıyasla  fiyatı şükrettiren türden. ^^

Bereketlilik durumu ise tartışılır. 2-3 günde bir saçımı yıkadığım için ve normal düzeyde abartmadan kullandığım için süresi bana yeterli geldi ^^ ama bola sele kullanıyorsanız durum değişir.

Şampuan 385 ML.  açıldıktan sonra 18 ay kullanım ömrü var.

Fiyatı : İndirimsiz 40-42 TL civarında. İndirimli 29-35 TL arası değişebiliyor. Takip etmenizi öneririm <3



Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden alınması, kopyalanması yasaktır.

22 yorum:

  1. Bak bak... Bensiz gizli gizli yeni çeşit Ogx kullanmış :D Ay bu şampuanı ben de istiyorum Ausem, evdekiler biter bitmez bu çeşidini deneyeceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahahah Blanammm ya senden gizli olur mu hiççç görmüştün halbüsüüü hem sanki azıcık ucundan konuştuk diye hatırlıyorum :D, Blanamm dene deneee valllahi düşünceni çok merak ediyorum <3

      Sil
  2. Not ettim ama nedense fiyati yüzünden pek elim gitmiyor bu markaya, suan ben de indirimde yari fiyatina düstügü icin ayni markanin baska serisinden sampuan ve sac kremini kullaniyorum güzel ama parasini hakedecek extra bir güzelligi de yok gibi, ay bilemedim yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zey, bende fiyatından ötürü almak istemiyordum hep en sonunda yoğun -gaza gelme- hali sayesinde almış bulundum :D
      ahahah o konuda haklısın ^^ tek başına saçımı az da olsa yumuşatan bi şampuan olunca kalbim fırladı haliyle :D bu etkiyi veren uygun fiyatlı şampuanlar illa ki var denemekten vazgecmiyorum her zaman ki gibi ^^ yorumun için teşekkür ederimmmm <3

      Sil
  3. bu markanın hiç bir ürünün denemedim ama gerçekten kaliteli gibi geliyor bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ve Kültürlü :) ben ilkkez deniyorum ve gercekten memnun kaldım <3

      Sil
  4. Fiyatı baya pahalıymıs kuzu ya :/ Benimde aklımda olsun indirimi kollamak lazım ^^

    YanıtlaSil
  5. Şampuan içeriklerine geç de olsa dikkat etmeli kuzum ben de temiz içerikli şampuanlar arıyorum artık. Fiyatı gerçekten pahalıymış bir de benim gibi şampuan yiyenler için baya tuzlu :D Beğenmene sevindim bitanemm, fotoğraflar her zamanki gibi harika <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahah Mary'm şampuan canavarları için fazla gelebilir ama dediğim gibi ben normal düzeyde kullandığım için uzunca kullandım halende kullanıyorum :D o yönden sıkıntı yok bende amaaaaaa sana yetişmez kuzum- eğer alırsan mutlaka yanında farklı şampuanlarda olsun dönüşümlü kullan bari :D

      Sil
  6. Hala alacagim bu sampuani biliyo musun🙊 yok ama kesin alacagim senin yorumundan sonra. Bu ara sacimin rengiji esitlemek adina urunler kullaniyorum soylemistim o zaman da.. ama bunu da alicam cok optum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esyyyy ay al artık vallahi çatlayacağım o yorumunu cok merak ediyorum. bende öptüm cok <3

      Sil
  7. Of görünüm gerçekten al beni diyor.İndirimlerde bir şans vereyim ben buna.Güle güle kullan canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz hanımcım çok teşekkürler <3

      Sil
  8. Bir çılgınlık edip bu yazıdan sonra bu şampuanı alasım var :):) Zira her gördüğümde al beni al beni diye bakıyor gözlerime.Çok çapkın bir ürün bu:):) Eline sağlık canım benim<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim çok haklısın vallahi öyle albenisi yüksek :D tesekkür ederim <3

      Sil
  9. Bu ara Thalia'dan gidiyorum ama o bitince Ogx'in bu çeşidi -indirimde de denk gelirsem- aklımda olsun kesinlikle! Güle güle kullan Ause'cim, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcım çok teşekkürler, thalia ya bende bakiciğimmmm merak ediyorum cok cok cok :) <3 kocaman öpüyorum sevgiler<3

      Sil
  10. İndirimde denene bilir birazcık pahalıymış hayatım Ellerine sağlık 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle Küvracım :) tesekkür ederim <3

      Sil
  11. Elimde temizlikçi dükkanından almışçasına aldığım kiloluk Bonacure'lar bitince veya fenalık gelirse bunu deneyeceğim (indirimde tabii :) ), saçları yumuşatması çok güzelmiş! Güle güle kullan Ausecim!
    Öperim güzel yanaklarından <3
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bal suratlımmmmm kiloluk denince aklıma Blana geliyordu artık ikiniz birden geleceksiniz :D
      Bende öperimmm güzel suratından <3

      Sil