13 Ekim 2016 Perşembe

Nivea Canlandırıcı Temizleme Jeli │ Normal/Karma Ciltler ♡ │ AUSE ESUA

Nivea Canlandırıcı Temizleme Jeli  │ Normal/Karma Ciltler ♡ │ AUSE ESUA
Nivea Canlandırıcı Temizleme Jeli  │ Normal/Karma Ciltler ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba !
Bugünkü konumuz, Project Pan'a eklediğim, kokusundan ötürü ikilemde kaldığım Nivea Canlandırıcı Temizleme Jeli ile ilgili.
Devamını okuyalım mı ?

Nivea Canlandırıcı Temizleme Jeli  │ Normal/Karma Ciltler ♡ │ AUSE ESUA
Nivea Canlandırıcı Temizleme Jeli  │ Normal/Karma Ciltler ♡ │ AUSE ESUA 
Bir Cosmetica alışverişimde gözüme çarpan, beni cezbeden fiyatından ötürü aldığım fakat kokusu dolayısıyla  kullanmaya elimin gitmediği ürünlerden birisi oldu Nivea Canlandırıcı Temizleme Jeli.

Fresh ambalajına aldanıp aldığım bu jelin  böyle bir kokudan oluşacağını tahmin etmezdim. (Kokusunun beğenen bir çok kullanıcı olduğunu da belirtmem gerek)^^

Peki nedir ne değildir bu jel ?

Nivea Canlandırıcı Temizleme Jeli Normal/Karma Ciltler 

Normal ve karma ciltler için üretilmiş, içerisinde E vitamini ve Hydra IQ bulunan ve sabun içermeyen -canlandırıcı temizleme jeli- günlük kullanım için standart ve kokusu haricinde memnun edici bir ürün.

Ve bana kalırsa yaz için ideal kış içinse uygun olmayacak türden.

Yapısı, daha önce kullandığım jel ürünlere göre birazcık farklı, hatta bahsi geçen ürünlerden daha yoğun  kıvamda ve beklediğimden daha az köpüren bir jel.

Kokusu ise fresh ile karışık hafif şekerli gibi. Bu yüzden sevemedim açıkçası. Ferahlatan, hafif bir kokuyu tercih ederdim doğrusu.

Jelde beni memnun eden en önemli olan nokta ise, kendisininde bahsettiği gibi cildimle uyumlu olması ve yüzümün temizlendiğini gerçekten hissettiriyor oluşu.
Normalde T bölgesi için ayrı yanak için ayrı ürün kullanırken bu sefer tek ürünle işimi hallettim. Tabii ardından yine T bölgemi kontrol altına alacak bir kremle bu durumu dengelediğimi belirteyim.

Uygulama :

Ürünü iki şekilde kullandım.
Birisi, elimle ovalayarak uygulama diğeri ise fırça yardımıyla temizleme. (Yüz fırçası elektriksiz, pilsiz normal bir fırça)
Hem el ile hem fırça ile aşağı yukarı aynı etkiyi alıyorum fakat fırça ile yüzümün temizlendiğini, canlandığını daha net hissediyorum. (Yüz temizleme ürünlerini çoğunlukla fırça ile uyguladığımı da belirtmeliyim. (üşenmediğim taktirde^^) ).

Uyguladıktan sonra, yüzde çok hafif gerilme hissi oluyor, dakikalar geçtikçe  bu his kayboluyor ve  yerini güzel bir dokuya bırakıyor.

Cildi canlandırdığı bir gerçek, bu sebepten çoğunlukla cildimin ayılması için sabahları kullandım ve sonlara doğru  boyun, dekolte bölgesine de uygulanabildiğinden duşta kullanmaya devam ettim.

Ürün 150 ML, 12 ay kullanım ömrü var. Az az kullansaydım muhtemelen uzunca süre beni idare ederdi fakat kokusunu bir türlü sevemediğimden bol kese kullandım ve haliyle çabuk bitirdim.
Muhtemelen kokusundan ötürü tekrar almayacağım.

Fiyat : 13.90 TL

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Bu jeli sevdiniz mi ? Sizce kokusu nasıl ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden alınması, kopyalanması yasaktır.

33 yorum:

  1. Nivea ya karşı zaafım var maalesef bu bazı zamanlar beni gereksiz ürün almaya itiyor.Bu ürünü de bir indirim vakti görüp almaktan vazgeçmiştim:)Eline sağlık tatlım<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah hiç şaşırmam bu gibi durumlara zira hepimizde biraz var sanırım, markalara karşı takıntılı olma durumu ^^ Belki seversin MErvecim memnun kalanı var bende sevdim fakat kokusu kötü işte benim için :D teşekkür ederim ❤❤

      Sil
  2. ne zaman nıveanın bir urununu alıp kullansam sivilce yapıyor hemen .:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sahimiii, ben öyle bi sorunla karşılaşmadım, senin adına üzüldüm :/

      Sil
  3. Nivea köpüğü seviyorum, stoklarımda dolu ama bunu denemedim bak, nedense sıramı gelmedi, denkmi gelmedi bilmem :) Sırf kokusu için bile niveanın ürünlerini alabilirim :) Ellerine sağlık güzel gözlüm benim <3 <3 :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel suratlım, nivea köpüğünü hiç kullanmadım, daha doğrusu almaya yeltendiğim dönem biraz araştırdım ve sevmeyen birini okuyunca caymıştım :D bakim tekrar.
      Bende genel olarak nivea nın kokularını çok severim ama bunu sevemedim, teşekkür ederim ❤❤❤

      Sil
  4. Kokusunu çok merak ettim gerçekten çok mu kötü? Alıp kullandığım bir ürün değil ama güzel kokmasi benim icin de çok önemli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Destino, bazı ürünlerde net bi kötü kokusu olsada bu üründe koku durumu biraz karmaşık zira sevenide var fakat ben sevemedim ^^ önce kokla sonra al derim :) ❤❤❤

      Sil
  5. Çok uzun zamandır içerikleri nedeniyle Nivea kullanmıyorum sanırım... Temizleme jelleri zaten cilt yapıma çok uygun olmuyor. Bana soranlar için fikrim oldu ama yazınla, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcım benim Garnier ile olan ilişkim gibi olmuş ^^ ne yazık ki içerikleri, etkileri markalardan soğumamıza neden oluyor. Başkalar için yararlı olduysa ne mutlu ^^ çok teşekkür ederim ❤❤

      Sil
  6. Ausem, koku cidden çok önemli... Zaten bu temizleme ve bakım ürünlerine neden parfüm koyarlar ben hiç anlamıyorum. Bu ürünler parfümsüz olmalı... En azından temizlemesi seni memnun etmiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanam en azından temizlemesi memnun etti deyip rahatlıyorum ^^ Parfüm içerik listesinde en sonda yer alıyor ama yine de bana lüzumsuz ağır ve kötü geldi. bİlemiyorum başkasının fikri ne olur. Teşekkür ederim balım ❤

      Sil
    2. Ben de aldım bu ürünü babaevime getirmemiştim o an denk geldi alayım dedim, kıvamı yoğun ve dediğin gibi köpürmesi su ile daha iyi oluyor, çok da tutmuyorum yüzümde paraben var diye, kokusu erkek parfümlerini anımsattı bana, cilt tipimiz karma olduğundan ilk 2-3 dk gergin oluyor sonra toparlıyor, yakın görüşlerimiz Ausecim bal yanak 😘😘😘

      Sil
  7. Kuzum yazını iyi ki önceden görmüşüm dedim ve tekrar dönüp sana teşekkür etmek istedim. Bugün ambalajından dolayı kaç kez elime alıp alıp bıraktım ve sonrasında sosyal medyada duyurun aklıma geldi göz attığımda ause'min bloğunu okuyayım öyle alırım dedim. Koku hassasiyetim olduğu için elimde kalacaktı çok teşekkürler balım <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary'm senin güzel yorumlarına kurban ❤❤❤^^
      Faydalı olduysam ne mutlu ama önce bi koklasaydın keşke belki severdin, çünkü bazı ürünlerde koku zevkide önem taşıyor. Ama bu gereksiz şekerli ve ağır geldi bana. ben teşekkür ederim asıl yazılarımı önemsemen ne güzel ❤❤❤

      Sil
  8. Nivea'nın başka temizleme jellerini kullanmıştım, kullanıyorum. Kullandıklarım güzeldi :) Ama bunu hiç denemedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazalcım o halde önce kokla sonra al diyorum ^^

      Sil
  9. Bu jeli hep çok merak etmişimdir ama niveanın ürünleri ile hiç anlaşamıyorum ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah ^^ Semacım ilk sen değilsin ciltle uyum sorunu var sanırım ürünlerin :) ❤

      Sil
  10. Yazını okuyunca çok uzun zamandır bir nivea ürünü kullanmadığımı anımsadım. Bir temizleme jeli almıştım indirimlerden birinde bir alana bir bedava şeklinde ikisine de aynı gün kaptırdım başkasına, yine kullanmak nasip olmadı:))
    Temizleme ürünlerinde koku benim için de önemli hem de çok önemli. İşlevi ne kadar iyi olursa olsun bana uymayan veya ağır kokulu ürünlere asla tahammül edemiyorum 😕
    Paylaşım için teşekkürler 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihal hanımcım, faydalı bulabilmenize sevindim :) eğer alacak olursanız önce koklayın öyle alın derim ^^ seveni de var zira, çok teşekkürler ❤

      Sil
  11. Uzun zamandır ben de Nivea kullanmıyordum bu jele kadar ki kardeşimin keşfi oldu benim için . Uygun fiyatlı alınabilecek güzel bir alternatif hatta bir ara üşenmesem yazsam keşke :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha ^^ yaz yaz o halde fikrini çok merak ediyorum hele ki kokusu ile ilgili. ❤❤❤

      Sil
  12. Genel olarak nivea ürünlerini ve kokularını severim..
    Bunu hiç denemedim ama bir başka ürünü bitirdim birkaç gün önce, bunu da denemek isterdim ama kış için tavsiye etmediğini görünce attım listeden :)

    Öptüm bal <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatmacım alacak olursan öncesinde mutlaka aç bi kokla :D belki seversin hiç belli olmaz
      çok teşekkür ederim ❤

      Sil
  13. Kokusu benim içinde çok önemli ya. Mutlaka güzel olmalı yoksa kullanamıyorum bu ürünü cidden merak etmiştim ama almasam da olur Himalayadan baya memnunum suan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Himalaya şahane :) teşekkür ederim Çağlacım ❤

      Sil
  14. Cilt bakım ürünlerinde koku detayı beni de rahatsız edenler arasında. Kokusuz ürünlere de alışamadım, azıcık ve ferah kokssa yeter :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel Suratlı Mamo, sanırım çoğumuzun sıkıntısı bu koku mevzusu ^^ kokusuz ürünlere bende alışamadım, biraz tuhaf geliyor uygularken :)
      kesinlikle! abartısız ve ferahlatıcı olsa yeter, tadından yenmez :) yorumun için teşekkür ederim ❤

      Sil
  15. Cilt bakım ürünlerinde koku detayı beni de rahatsız edenler arasında. Kokusuz ürünlere de alışamadım, azıcık ve ferah kokssa yeter :)

    YanıtlaSil
  16. her ne kadar değişik markalrı denemeyi sevsem de arada sırada hala nivea alıyorum =) bu jeli ben de kullandım bir dönem, memnun kalmıştım. ben kokusunu seviyorum ya :D eline sağlık beybi yine harika bir yazı <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah dediğim gibi kuzucum koku olayı belki bende böyle oldu :D cünkü kokusunu seven var yani kokuya dair rahatsız olduğunu belirten kimse duymadım okumadım araştırdığım kadarıyla :D muhtemelen benim koku zevkimle alakalı, teşekkürler <3

      Sil
  17. Merhaba bende bu urunu kullanmaktan gayet memnundum kokusu cokta hosuma gitti fakat urunu tam bitirmek üzereyken annemin beni uyarmasiyla farkeder oldum bu urunun icinde var mi bilmiyorum ama disinda ki resim cenine benzediği için açıkçası bir daha elim gitmez oldu internette araştırdım fakat hakkinda pek bir bilgiye rastalayamadim bunu farkedeniniz olupta arastiran var mi

    YanıtlaSil