14 Ekim 2016 Cuma

L'oreal Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem ♡ │ AUSE ESUA

L'oreal Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem ♡ │ AUSE ESUA
L'oreal Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem ♡ │ AUSE ESUA 

Merhaba !
Sonunda aradığım saçımı yummmışşşaacık yapan kremi buldum desem ?
Öncelikle ne kadar dandik bir saça sahip olduğumu söylemem gerek. Bir dönem yoğun boyamadan, kesmeden ötürü kendini kaybetmiş kuru, kabaran, elektriklenen saçlarım var. Kabarık ama ne kabarık ! Hacimli, normal bir görüntü  olsa bunu kabullenebilirdim. Ancak ne yazık ki benim saçımda bu namümkün.

L'oreal Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem ♡ │ AUSE ESUA
L'oreal Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem ♡ │ AUSE ESUA 




Peki, nedir ne değildir Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem ?

*Tüp formunda, fazla sert olmayan (Blana stili ile kesilebilecek türden^^) çıt çıt kapağıyla kullanım kolaylığı sağlayan bir ambalajı var. (En şahanesinden!) 

*İçinde, 6 değerli çiçek özü yağı bulunuyor. Saçı ağırlaştırmadan beslediğini, yumuşattığını, parlattığını, koruduğunu ve saçı güzelleştirdiğini vaat ediyor.

Peki ne kadarını yerine getiriyor ?
En başta belirtmeliyim ki kremde en çok beğendiğim özellik, ne kadar kullanırsam kullanayım saçımı bahsettiği gibi  ağırlaştırmaması ve saçtan ötürü bol kepçe kullanmama rağmen yağlı his ve görüntü bırakmaması. Böyle sonuç almam da kremin yapısının etkisi büyük. İnce yapılı losyon kıvamında bir krem. Yapısı ve etkisi benim  açımdan çok iyi zira kalın yapılı kremleri kaba saçıma yedirmek bir hayli zor oluyor. Böylesine ince yapılı ve yoğun nemlendirme özelliği olması saç kremlerinden beklediğim özellikler ^^

Parlaklık mevzusu biraz derin ve saç tipine göre değişken olabiliyor. Bende ise durum -3- aşamalı uygulama sonucunda tatmin edici oluyor.

*Kremin benim saçlarıma verdiği etkisi her zaman olduğu gibi başka saçlarda değişkenlik gösterebilir.Her ne kadar her saç tipine uygun ibaresi bulunsa da bazı saç tiplerinde sıkıntılar olabiliyor. Fakat belirtmeliyim ki kullananlar tarafından yağlı his bıraktığına veya  ağırlaştırdığına dair şikayet okumadım, duymadım.*

Saçı besleme durumu şaşırtıcı. Zira bu tür kremlerin saçı beslediğine pek ikna olmam fakat bu krem, saçlarımda gözle görülür  fark yarattı diyebilirim.(Bunda kullandığım şampuanın da desteği olabilir)

Yaklaşık 2-2.5 aydır kullanıyorum. Kullanmaya başladığımdan bu yana saçlarım eskiye göre daha yumuşak oldu ve tararken oluşan kırılma, kopma sorunum en aza indi diyebilirim. *Bu süreçte sıvı saç kremi kullanmadığımı da belirteyim.*

Koku hepimiz için önem arz ediyor desem yalan söylemiş olmam sanırım. Hafif ve ağır olmayan temiz bir kokusu var ve bana kalırsa koku güzelliği ve koku kalıcılığı muazzam.

Peki Kabarma sorunum dindi mi ? 
Saçımı yumuşak yapmak ve o kabarıklığı en aza indirmek benim için uğraştırıcı aşamalardan birisi zira o görüntüyü bir nebze azaltmanın yolu ağırlaştırıcı kremlerden geçiyor.

Saçımı yumuşacık yapıp, elektriklenmeyi yok etse de kabarma sorunum tabii ki dinmedi. Esasında sorun kremlerde değil bende. Duruma açıklık getirmem gerekirse, kremin  -kabarıklığı dindirme- gibi bir vaadi de yok ^^.


Uygulama : 
1- Islak saçın tamamına uygulama
2- Kurutmadan önce saç boy ve uçlarına uygulama (Böylece ısıya karşı korumada sağlıyormuş, ben ısı uygulaması pek yapmadığım için bununla ilgili bir şey söyleyemeyeceğim.)
3-Son dokunuş, saç boy ve uçlarına tekrar uygulama.

Bense duruma göre ıslak saçımın tamamına uyguluyorum genel olarak ise saçı kurumaya bırakmadan evvel ve kuruduktan sonra iki aşamalı olarak uygulama yapıyorum. Sonuç : Tatmin edici.

-Saça fındık büyüklüğünde uygulanmalıdır-

Ürün 150 ML, 12 ay kullanım ömrü var ve oldukça bereketli. O fındık boy ürün saça yeterli geliyor, tabii benim saçlar için durum değişebiliyor çoğu zaman^^.

Fiyat : İndirimli 9-10 TL civarı. İndirimsiz 17,90 TL . Bu serinin birde kuru ve sert saçlar için olanı var. Bu bitince onu almak niyetindeyim. Aranız da kullanan var mı acaba ?

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Bu kremi sevdiniz mi ? Yoksa denemeye çekiniyor musunuz?  Ya da aldınız ama beklediğiniz bulamadınız mı ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !



Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden alınması, kopyalanması yasaktır.



32 yorum:

  1. Benim saçımda da çok yağlı bir görünüm olur beni sinir ediyor ya. Bahsettiğin etkileri gerçekten gerçekleştiriyorsa kesinlikle bir denemem gerek. :D Çok teşekkürler kuzum, eline sağlık. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucuğum umarım memnun kalırsın :) <3

      Sil
  2. Çok severek kullandığım bir ürün bu serinin kokusunu çok seviyorum özellikle<3 Güzel günlerde kullan tatlım<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimii bende çok sevdim kokusunu Mervecim, teşekkür ederim ❤

      Sil
  3. Ben de geçen indirimde almıştım ve hiç ummuyordum ama bayıldım!!! Yazdıklarının hepsine katılıyorum Ause'cim, ben ayrıca kuru saçıma da uyguluyorum, sonuç harika! Güle güle kullan!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcım memnun kalmanız ne kadar güzel, çok sevindim :) ❤❤ yorumunuz için teşekkür ederim ❤❤

      Sil
  4. Ausem bu krem wishlistimde zirveye oynuyor. :) Herkes çok memnun ve kesinlikle ben de deneyeceğim. Benim saçlar zaten sümsük gibi, o yüzden saçı söndürmemesi de iyiymiş :) Kesilebiliyormuş da, daha ne olsun! :D Güle güle kullan kuzum <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaha ay Blanam :D ❤ kullan kullann yorumlarını çok merak ediyorum zira ❤ bakalım senin saçlarda sonuç nasıl oalcak heyecanlandım şimdiden ❤❤

      Sil
  5. Ay en bi sevdiğim seriden en bi sevdiğim ürün ^^

    YanıtlaSil
  6. denemeye çekindiğim bir ürün doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hak veririm :) çoğumuzun tırstığı ürünler oluyor mutlaka ^^ ❤

      Sil
  7. Ben de bu serinin şampuan ve saç kremini aldım bebeğim..
    Onlarla birlikte dene, belki olduğundan daha iyi sonuçlar alabilirsin ^^

    Bu tür ürünlere ihtiyacım yok, saç açısından şanslıyım diyebilirim.. Belki ileride denerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şanslıysan ne mutlu ^^ keşke bende öyle olsam ^^ bu serinin saç kremini kullanmıştım ve aynı oranda sevmiştim kuzucum, bakalım belki set olarak kullanmaya devam ederim :) ❤

      Sil
  8. Bunu bende aldım yapısı güzeldi ama kokusuna asla tahammül edemeden elimden çıkardım kuzu. Senin beğenmene çok sevindim <3 Güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa çok şaşırdım ama zevkler elbette çokçok fark yaratıyor ben kokusunu çok sevdim :) teşekkür ederim ÇAğlacım. ❤

      Sil
  9. Saçlarımda boya olduğu için son dönemlerde çekilemez hale geldi Ause'mm, indirimde bir bakayım. Saçları yumuşatan ne ürün varsa yazarsa da ayrı sevinirim kuzum :D Söylemeden geçmeyeceğim yine -fotoğraflar <3 ben :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhahhah Mary'm umarım seversin, yorumlarını merak ediyorum. Fotoğrafları beğendiğine çok sevindim ❤

      Sil
  10. Hiç görmedim ama görürsem mutlaka alacağım canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnun kalırsınız :) ❤

      Sil
  11. Bende bunu kullanmayı düşünüyorum. Daha önce mucizevi yağ kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazalcım umarım bundan da aynı şekilde memnun kalırsın. Çok teşekkürler ❤

      Sil
  12. Ben yağ formunda olanı çok seviyorum buna elim hep gidiyor ama güvenip alamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah ^^ yağ olanı da sevdiklerimden Semacım :) iyice bi araştır bakalım ama bana kalırsa azıcık ucundan şans ver ^^ ❤

      Sil
  13. Islak saça uyguladığımda benim kadere küsmüş saçlarıma yeterli gelmemişte, o yüzden yağ formunda olan cinsini daha çok sevmiştim. Ta ki tatilde havuza girerken saçımda bariyer olsun diye kuru saçıma kullanana kadar! Saç uç veboylarındaki kuruluğu aldı ve yumuşacık yaptı! Artık kremini kuru saça yapını ıslak saça kullanmak için ikili olarak kullanacağım; L'oreal bu serisi ile beni şaşırtıyor, çünkü yüz bakım yağı da harika!
    Senin de memnun kalmana sevindim!
    Öperim çok!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yüzlü Zeynep ! senin bu coşkulu yorumların hep mi güzel olur ❤
      Yüz bakım yağını da çok sevdim, kesinlikle çok başarılı benim için.
      Yorumun için teşekkür ederim, öptüm koskocaman ❤

      Sil
  14. indirimli fiyatı ile kesinlikle alınmalı <3 sevgilerrr!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle, teşekkürler kocaman sevgiler <3

      Sil
  15. çok denemek istediğim ibir ürün bu. ama ne zaman sorsam kalmadı filan diyorlar deliriciğim :D :D saç kremini çok sevmiştim, bunu da severim gibime geliyo. ellerine sağlık güzelliğim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo o zaman seversin kuzucum, ayy bu stok sorununu ne yapcaklar bilmem :D

      Sil
  16. Mutlaka deneyeyim ben bunu o zaman :) Saçlarımın kabarıklığını bir türlü indiremiyorum ya delireceğim sayın seyirciler.. İlla ki bir yapım aşamasından geçmesi gerekiyor -_- Kabarıklığını indirmese de bir kullanayım bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah Akelam ya ^^ benimki de aynen öyle ama senin saçlarını seviyorum ben <3

      Sil