8 Ekim 2016 Cumartesi

İki Renkli Kek ♡ │ AUSE ESUA

İki Renkli Kek  ♡ │ AUSE ESUA
İki Renkli Kek  ♡ │ AUSE ESUA 

Merhaba !
Beni -sosyal medya- hesaplarımdan takip ediyorsanız, bir kaç gününün pürüzlü geçtiğini bilirsiniz diye tahmin ediyorum. Geçtiğimiz günlerde  Annem -göğsünde ki bir kistten dolayı- ameliyat geçirdi. Bir hayli acılı fakat bir o kadar güçlü bir evreydi. Çok şükür şimdilik iyi, bilenler, görenler güzel mesajlarıyla Annemi güçlendirdiler, buradan da tekrar teşekkür ediyor ve tarife geçiyorum.

Biliyorsunuz, Blog'um da birde -obburisk- bölümü var. Burada, sizlere beğendiğim, yapmaktan keyif aldığım, yemesine bayıldığım tarifleri sizinle paylaşıyorum.
Bugün ise ; Annemin vesilesi ile -gelen misafirlere- arka arkaya yaptığım pratik, leziz bir kek tarifini sizinle paylaşmak istedim.Umarım beğenirsiniz ^^ Keyifli Okumalar <3

İki Renkli Kek  ♡ │ AUSE ESUA
İki Renkli Kek  ♡ │ AUSE ESUA 

Malzemeler

2 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
Yarım su bardağı sıvı yağ
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
1 yemek kaşığı kakao
2,5 su bardağı un 
(Cıvık olmayan, akışkan bir kıvamı olmalı, duruma göre birazcık daha un ekleyebilirsiniz)

Üzeri İçin

Hazır Toz Krema
Damla Çikolata 
Kakao

Nasıl Yapıyoruz ?

Derin bir kasede, yumurta ve şekeri köpürene kadar çırpın. Devamında süt ve sıvı yağını da ekleyip çırpmaya devam edin.

Un, vanilya ve kabartma tozunu farklı bir kasede iyice karıştırın ve sıvı karışıma eleyerek ilave edin.
(İsterseniz kabartma tozunu,  en son da ekleyebilirsiniz (eleyerek) )

Yağlayıp, unladığınız kek kalıbına karışımın yarısını dökün ve kalan karışıma bir çorba kaşığı kakaoyu karıştırıp, kalıba ekleyin. 

Önceden ısıtılmış 180 derece fırında 40-45 dakika kadar pişirin. 

Piştikten sonra hazırlamış olduğunuz hazır krema karışımını kekin üzerine dökün. (İster yoğun ister cıvık yapabilirsiniz ya da krema kullanmayıp, üzerine sadece kakao eleyebilirsiniz.)
Üzerine damla çikolata ve kakaoyu da serpiştirip, servis edin.

Afiyet Olsun, A-Dostlar ! <3


Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 








37 yorum:

  1. Annene çok geçmiş olsun canım. İyi olmasına sevindim.
    Kekin harika görünüyor. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim:)

      -geç cevabım için çok affedersin-

      Sil
  2. Bu keki cok seviyorum bende bol bol yaparım kuzum ellerine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler kuzucumm

      -geç cevabım için çok affedersin-

      Sil
  3. Annenize geçmişler olsun Rabbim tüm hastalara sifa versin.Ellerinize sağlık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimmm aminn
      -geç cevabım için çok affedersin-

      Sil
  4. Kuzum tekrar geçmiş olsun anneciğinin pamuk ellerinden öpüyorum, ayrıcaa bu sıralar canımı fena şekilde börek, kek çektirdiğini de itiraf etmeliyim :D Ellerine sağlık güzelliğimm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm Marymm cok teşekkür ederimmmmm umarım bigün beraberyaparız <3 -geç cevabım için çok affedersin-

      Sil
  5. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. ayyy bu ne kadar hamarat bi kız ya canım ayıptır söylemesi cnm çekti :)
    Ellerine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm cok teşekkürler

      -geç cevabım için çok affedersin-

      Sil
  7. işte bana bunlarla gelin ya :D hayatta yemeyi en sevdiğim şeylerden biri kektir. kekle gelin bana :D ahahah Ausem keki gördüm delirdim, ben mutfağa kaçar. ellerin dert görmesin, nefis görünüyor hele ki senin sunumlarınla <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anneciğine de sevgiler, geçmişşler olsun, ellerine sağlık ikinizin de <3

      Sil
    2. kuzucummm benimmmmmmmmmmmm dilerim bi gün beraber yapıp yeme şansımız olur cok teşekkürler -geç cevabım için çok affedersin-

      Sil
  8. Tekrar tekrar çok geçmiş olsun Ausem.
    Ellerine sağlık, yaparım ben de artık, ev hanımı sayılırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkürler Blanamm <3 -geç cevabım için çok affedersin-

      Sil
  9. Pazartesi sabahı böyle bir güzellikle karşılaşmak! Olmadı şimdi amaaaa
    Annene acil şifalar diliyorum,umarım en kısa zamanda ameliyat sürecini atlatır, sağlıklı günlerinde geri döner.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelcim çok teşekkür ederimm - -geç cevabım için çok affedersin-

      Sil
  10. Ay şekerim düştü yemin ederim o nasıl güzel görüntü öyle! Çayı koy Ause'cim, geliyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gellll Başak hanımcımmmm cok teşekkürler -geç cevabım için çok affedersin-

      Sil
  11. Ause'mmmm naptın sen :D Fotoğrafa 5 dakikadır kitlendin bakıyorum :) Üzerine damla çikolatayı avuç avuç koysak ellerine sağlık güzellik ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdemmmmmmm cok teşekkürler -geç cevabım için çok affedersin-

      Sil
  12. Keki görünce analı kızlı iyi ki evdeyiz keyfi yapacaklar diye düşünmüştüm, misafirler içinmiş :) Ellerine sağlık Ausecimm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Gökçe hanımcımm -geç cevabım için çok affedersin-

      Sil
  13. Öcelikle annene çok çok geçmiş olsun, umuyorum daha iyidir şimdi.
    Ve o kek nedir öyle, görüntü zaten şahane, tadını düşünemiyorum bile, ellerine sağlık :)
    Bu arada project pan çalışmamızla ilgili blogunda yayın göremedim. Yazmayı düşünmediysen tercih senin elbette ama blog yayınımda katılımcıların pana dair linklerini de yayınladım, eğer yazı hazırlarsan onu da ekleyeyim. Böylece tüm katılımcıları da görmüş netleştirmiş oluruz. Haber vereyim dedim, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzumm benimmm çok teşekkürler project pan üzerinden baya geçti sanırım ^^ aptallığım yüzünden çok geç cevap verdim çok affedersin <3

      Sil
  14. Ausecim tekrar cok gecmis olsun annene.. umarim daha da iyi olur..
    Kek o kadar guzel gorunuyorki suan baktigima pisman oldum😊 ama yrn ilk isim bunu yaomak olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha bir de ellerine saglik😘😘

      Sil
    2. Esymm benim çok çokçok teşekkür ederim <3

      Sil
  15. Balım annen için tekrardan geçmiş olsun, biliyordum facebookta görmüştüm..
    Çok şükür geçti ama sıkıntılı günleri..
    Daha da iyi olacak inşallah <3
    Kekine gelirsek balım, o gülü de o ortaya kondurmasaydın, nerede gülün diye sorardım sana :) <3
    Kekin yapılışı çok pratik, çabucak olabilecek bir pasta <3 İçine belki yaş yemişler ya da kuru meyveler de katılabilir <3
    Ellerine sağlık bebişim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuru meyveler de şahane olur kuzummm harika fikir çok teşekkkür ederim balımm -geç cevabım için çok affedersin-

      Sil
  16. Geçmis olsun canim. Kek nefis görünüyor ne kadar zarifsin .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya hanımcım cok teşekkür ederim -geç cevabım için çok affedersin-

      Sil
  17. Of arkadaşım yapılır mı bu insana?
    Yazık değil mi :(
    Nasılda şahane görünüyor ellerine sağlık.Umarım bir gün seninle yüz yüze tanışma imkanı bulurum da elinden yerim kekini eheheh:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarımm canımın için umarım tanışma fırsatımız olurda karışılıklı oturur yer içer muhabbet ederiz arkadaşım -geç cevabım için çok affedersin-

      Sil