12 Ekim 2016 Çarşamba

Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu │Hassas Ciltler ♡ │ AUSE ESUA

Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu  │Hassas Ciltler ♡ │ AUSE ESUA
Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu  │Hassas Ciltler ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba ! 
Biliyorum, biliyorum. Bir süre ara vermiştim keyifli Bloguma. Fakat şimdi bombastik enerji ile dönüş yaptım, taslakları doldurdum, çekimleri yaptım ve karşınızdayım ! 
Blog'a ara verince dehşet bir özlem duyduğumu belirteyim. Bundan sonra bu araları, oldukça kısa tutmak niyetindeyim a-dostlar, umarım başarırım.

Bugünkü konumuz Garnier Micellar Suyu ile ilgili. Project Pan'a da eklemiş olduğum bu misel suyu, bitse de kurtulsam dediklerimden.

Blog'u takip ediyorsanız Garnier'in belli başlı sevdiğim bir kaç ürünü dışında çoğu ürünlerini kullanmama  kararı aldığımı biliyorsunuzdur. Sebeplerinden birisi buydu : Yazısı için TIK TIK.

Hal böyle olunca bir soğukluk girdi aramıza diyelim. 

Garnier'in bu misel suyu ise hassas ciltler için üretilmiş. Yüz, göz ve dudak makyajınızı temizlediğini, rahatlattığını vaat ediyor.

Cilt tipi karma-yağlı biri olarak neden hassas ciltler için olanını aldığımı belirteyim; Bundan evvel kullanmıştım olduğum -arganlı misel suyu- beni korkutunca tercihimi hassas ciltlerden yana yaptım.
Ne yazık ki beklediğimi bulamadım. Elbette -hassasiyet- mevzusu  kişiye göre fark gösterebiliyor. Hele ki söz konusu hassasiyet göz çevresi ile alakalıysa. 

Bugüne kadar deneyimlediğim ürünlerde göz çevresine dair sorun yaşamamıştım. Halbüsü daha önce Garnier'in çift fazlı misel suyunu kullanıp çok memnun kalmıştım. İçerikten ötürü (hangi içerikse artık o) bu bahsi geçen ürünler bende reaksiyon gösterdi.

Hassas ciltler için üretilen Garnier Misel Suyu, daha önce deneyimlediğim Karmadan Yağlıya-Hassas Ciltler için üretilmiş misel suyu ile aynı seviyede.( Yazısı için tık tık ) Yüz ve göz makyajımın temizlendiğini hissedebilmem için üstünden 4-5 kat geçmem gerekiyor bu da bir hayli canımı sıkıyor. Ardından temizleyici jel kullanmasam sadece bu misel suyu ile geceyi rahat geçireceğimi sanmıyorum. Çünkü arındığını hissetmiyorum.

Göz çevresi içinse durum birazcık daha sıkıntılı, zira göz çevremde tahrişe neden olmayan fakat beni tedirgin eden ufak bir yanma söz konusu. El mahkum şimdilik kullanmaya devam ediyorum(bitmesine ramak kaldığı için). 

Garnier Hassas Ciltler Misel Suyu 125 ML . Mini boy olmasına rağmen beni uzun süre idare etti. Ambalajı kullanışlı olduğu için yanımda taşımada da sorun yaşamadım. ve söylemeliyim ki Garnier misel sularında en sevdiğim şey şüphesiz ambalajları :) 

Fiyat : İndirimle 5,90 TL - İndirimsiz 11-12 TL civarı. 

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Bu misel suyunu sevdiniz mi ? Yoksa hiç bir etkisini göremediniz mi ?  Sevdiyseniz ne mutlu sevmediyseniz aramıza hoşgeldiniz ^^ <3


Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adımın geçtiği tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.
Kaynak belirtilmeden alınması, kopyalanması yasaktır.

26 yorum:

  1. çok nötr duygular besliyorum bu ürüne:) bence distile su dumduz yani:) Bn bu ara bebe şampuanını yüz yıkama jeli niyetine kullanıyorum ve sonuctan cok memnunum.:) eline sağlık Ausem<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim çok teşekkürler :) bebe şampuanını da bi deneyeyim

      Sil
  2. Ay ne güzel taslakları doldurmuş olmak! Keşke vaktim olsa da bende biricik biricik yazı hazırlamasam.Bu ürünü bir ara çok kullanmıştım hala ara sıra elim gider ama argan yağlı versiyonu daha bir sevdim sanki ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz hanımcım arganlı versiyonu ile ben hiç anlaşamadım cildimi temizlemesini sevmeme rağmen. Göz çevremi tahriş etti, alerjiye sebep oldu. Güncel blog listesinde adı ilk sıralarda yer alacak birisiniz :) öyle demeyin. ^^ <3

      Sil
  3. Ben bu ürünle çok iyi anlastım kuzum. Diğerlerini sevemedim bi türlü de bu makyajın kabasını almada başarılı. Üstünden mutlaka jel ve tonikle geçmek gerekiyor :) Güzel yazı için tesekkurler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacım, kesinlikle öyle. üstünde illa ki geçmek gerekiyor. Ama ben yüzümde bıraktığı hissi pek sevmiyorum. O yüzden tekrar almayacağım. Teşekkür ederim <3

      Sil
  4. Ausemmmm güzellikkk :) Ahahahah ya valla bak bitse de kurtulsak bi sen bi ben ne çektik ya bu üründen :D Bendeki 400 ml birde bu sıra çok kullanıyorum bol bol dökyorum bitsin diye :) Cidden bunların ambalajlarıda çok güzel pembeli pembeli öpüyorum seni yavru ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha Gözdemmm Blana, sen ve ben :D duaya cıkalım :D
      bende seni pek çok öpüyorum balım <3

      Sil
  5. En sevdiğim temizleme suyudur kendisi ☺️ bunun mavi şişede olanını hiç sevemedim kuzum ben bu daha başarılı kesinlikle ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semacım ben hiç anlaşamadım. :( sadece çiftfazlı olanıyla iyi anlaşmıştım gerçekten çok güzeldi ama onunda kimyasını bozdular sanırım :D almaya elim gitmiyor yorumları okuyunca. Yorumun için teşekkür ederim <3

      Sil
  6. Ah Ausecim bende de kaşıntı yapıyor bu ürün tembelliğim tuttuğu zaman bile sırf bunu kullanıp bırakamıyorum, en azından üstünden tonikle geçiyorum ki hem yüzümde kalmasın hem makyaj artığı varsa alsın. Drugstore olarak memnun kaldığım L'oreal var, diğer markaları denemedim. Garnier argan yağlı ise korkulu rüyam, göz egzamamı tetiklemesinden korkuyorum, mor çift fazlı göz temizleyicisi ise vadettiği kirpik uzatma yerine kirpiklerimi döktü. Ben de artık Garnier ürünlerine elimi sürmeyi düşünmüyorum. El birliğiyle uygun fiyatlı temiz bir kozmetik markası mı kursak acaba? =)
    Öperim kocaman,
    Hoşgeldin!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynebimm L'oreal uzun süredir kullanmıyorum tekrar bi bakayım ^^
      Arganlı olanını görünce kaçıyorum -_- Çift fazlı olanını ben sevmiştim ilk başlarda fakat sonlara doğru son kullanma tarihi gectiğindenmidir nedir benimde kirpiklerimi döker gibi oldu. Son yorumlarda senin dediklerin gibi olunca tekrar almaya korkar oldum. Garnier den bıktım desem yeridir :D
      ayy vallahi iyi fikir :D hahahah Bu gidişle işi gücü bırakıp üretime geceriz :D
      bende öpüyorum çok kocaman <3

      Sil
  7. Ben de bir dönem kullandım alerji yaptı ne yazık ki. İyi günlerde kullanman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili bi' blog Garnier 'in klasik sorunları alerji yapması zaten şaşırmadım :D teşekkür ederim <3

      Sil
  8. Ben sade misel suları göz makyajım için kullanmıyorum çünkü benim yaptığım makyajı çıkarmıyor hiçbiri. Bu misel suyu yüzümde kullandığımda sevmiştim; ama ben zaten her gece yüzümü köpükle de yıkıyorum. Yalnız, eskiden iritasyon yapmayan Garnier ürünleri bende son zamanlarda bu sıkıntıya neden olmaya başladı. Herkese de aynı zamanda olduğuna göre tesadüf olamaz diye düşünüyorum; muhtemelen bir formül değişikliği oldu ama niye böyle bir şey yaptılar bilemiyoruz tabii... sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak hanımcımmm söylediklerinize sonuna kadar katılıyorum. Son 6-7 aydır Garnier ile ilgili sorun yaşayan bi cok kişi ile tanıştım,konuştum ya da okudum. Bir kaçı zaten arkadaşım. Mutlaka bir sorun var. Herkesde sorun yaratıyorsa bi araştırma yapmaları gerekir.Fakat Garnierden ses seda yok bu yönde.
      Kocaman sevgiler <3

      Sil
  9. Ausem nedir Garnier'in temizleyicilerinden çektiğimiz bilmiyorum. Ben mor olan göz makyaj temizleyicisini sevmiştim ama galiba yapısı değişmiş, alerjik olmuş. Bu pembeden ve yeşil versiyonundan sene fi tarihinde yedek diye aldığım 400 er ml olanlar evde duruyor. Yüzümdeki makyajın kabasını temizlemede kullanıp bitirince artık satın almayacağım. Çok sevdiğim temizleme sütüne de mineral yağ eklemişler. Öpüyorum kuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanam mor olanını bende çok sevmiştim ama sonradan o da sapıtmış. Ayy niye içerik değiştiriyorlar anlamıyorum zaten. Uygun fiyatlı bitmeyen kozmik ürünümüz vardı artık o da yok :D
      bende kocaman öpüyorum balım <3

      Sil
  10. En son argan yağlı olanını denemiştim. Bunu hala almadım. Elimdekiler bitsin de bi alayım yoksa eksik kalıcam:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah :) dimii insanın aklı kalıyor. Yorumlarınızı bekliyorum <3

      Sil
  11. Senin bloguna her girdiğimde keşke bi gün birlikte fotoğraf çekebilsek ne güzel şeyler çıkardı diyorum hep ^^ Ben yeşil versiyonu daha bi sevdim ama şu ara bunu kullanıyorum eh tadında benim için .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kermitciğimmm ay ne güzel olur ! düşüncesi bile keyifli. Belki bi gün olur kim bilir :)
      yorumun için teşekkür ederim <3

      Sil
  12. Bu temizleyiciden kaç kutu bitirdim bilemiyorum..
    Çok çok memnunum bittikçe de alırım..
    Benim göz çevremde hiç yanma veya başka bir sorun yapmadı.. Cildimde de aynı şekilde hiç sıkıntı yaşamadım.
    Gayet güzel de temizlediğine inanıyorum ^^
    Ama mutlaka ben de bir temizleyiciyle geçiyorum bebeğim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatmacım ayy ben bi türlü sevemedim. Her seferinde büyük umutla alıyorum çeşitlerini ama yok. Tabii ki ciltten cilde kişiden kişiye farklılık gösteriyor. Nefret edeni olduğu kadar çok iyi anlaşanlarda var. Senin sorun yaşamadığına sevindim keşke bende de öyle olsaydı. teşekkürler <3

      Sil
  13. garnier misel çeşitlerinin arasında tek sevdiğim bu yine de en sevdiğim misel değil ama. temizliği günlük makyajıma yetiyor ama zorlu olanlar için başka şeyler kullanıyorum. bioderma kadar iyisini henüz b ulamadım ama onunda fiyatı malum :D ellerine sağlık canım benim, özledim yazılarını okumayı. bu aralar ben de mola vermiştim yoğunluktan dolayı, uzun zamandır yazamadım sana. kocaman öpüyorum bebeğim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrimcim hoşgeldin sende. :) Biodermaya geçmeyi düşünüyorum bende ama uygun fiyatlı misel suyu arayışına da girdim. :)bende özleidm seni kocaman öpüyorum <3

      Sil