14 Ekim 2016 Cuma

Favori Blogum #7 ♡ Mamontenka ♡ │ AUSE ESUA

Merhaba !
Favori Blogum dizime birazcık ara vermiştim. Hazır enerji patlaması yaşıyorken bir Blog daha eklemenin tam zamanı dedim ve ekledim !

Bugünkü favori Blogum Mamontenka ! 
Eminim ki çoğunuz zaten  biliyorsunuz.


Mamontenka ben blog açmaya karar vermeden önce, yine bir gece fink fink -google- da gezerken keşfettiğim bana ilham veren, kaliteli-sıcak  Bloglardan birisi . O dönem -blog- açıp açmamak arasında git gel yaşarken, gücümü halihazırda mevcut Bloglardan alıyordum.

İlk okuduğum yazısı güzel tırnakları ile sergilediği Sonbahar Ojeleri idi.

Bahsi geçen yazıyı bulmam biraz komik oldu.

Bir oje yazısı okuduğumu biliyorum fakat postun adını bilemediğimden bir karışıklık oldu.
Ben de çözümü, yazı içindeki gizli bilgiden buldum. Gizli bilgiden kastım; o postta -parmağında ki kağıt kesiğinden- bahsediyordu.
 -_- İpucum sağlam a-dostlar. (O kısmı unutmamışım, bilinçaltım bir tuhaf)

Peki kimdir Mamonteka ?
Samimi, güvenilir bir güzellik blogu. Fakat sadece güzellik alanında paylaşımlar yapmıyor. Bir çok farklı bilgiye, tariflere ulaşabilirsiniz blogunda.
Bunun üstüne birde  meşhur Mamo Kahveleri var. Takip ediyorsanız mutlaka biliyorsunuzdur. Makine ile köpüklü, şekilli kahve yapacağım diye uğraşan ben en pratik yöntemini bir snap hikayesinde Mamo'dan öğrenmiştim. Sayesinde resmen starbucks lattesi yaptım evde (nasıl oldu bende anlamadım)

Demem o ki a-dostlar...

Mamo, gelen yorumlara titizlikle, samimiyetle cevap veren bir o kadar doğal bir o kadar komik tatlı bir ev sahibesi.

Eğer henüz gördüyseniz ve merak ettiyseniz bir uğrayın. Eminim çok seveceksiniz. <3

Mamontenka'nın Blogu :  www.mamontenka.com
Instagram Adres : Mamontenkaa


Sonbahar Ojeleri Yazısı İçin Tık Tık

Not : Bu arada Sevgili Kermit Alemlerde blogunu da Mamontenka sayesinde keşfetmiştim^^ onlar aynı kalp içindeler ^^ Bloglarını inceleyin ne demek istediğimi anlayacaksınız.


Bakalım Bir Sonra Ki Blog kim olacak ^^
Kocaman Sevgiler !

Daha önce ki Favori Blogum Yazılarım

Kırmızı Rujlu Blog 

Kore Fenomeni 


Gözde'nin Blog Günlüğü


Ceyda Cengiz


Kermit Alemlerde


26 yorum:

  1. Mamontenka 'yı bende çok başarılı buluyorum gerçekten çok iyi görselleri blogu kendisi ☺️

    YanıtlaSil
  2. Ayy kahve tarifleri miii, hemen ışınlanıyorumm <3 Güzel önerin için çok teşekkürler balımm :))

    YanıtlaSil
  3. Hemen takipe alalım bakalım ne var mamontenka da :)

    YanıtlaSil
  4. Benim de severek takip ettiğim, samimi ve keyifli bloglardan birisi

    YanıtlaSil
  5. Mamo'nun kahve tariflerine ben de bayılıyorum; yapsa da içsek :))) Benim de pek sevdiğim, blog açtığım zamandan beri takip ettiğim bloglardan. Seviyoruz efendim!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimiii :) bende çok seviyorum Başak hanımcım ❤

      Sil
  6. Ausem, ben de hemen uğradım, takibe aldım. Cansın, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohhh süpersin Blanam benim ❤❤❤

      Sil
  7. En bi sevdiğim ee bide değerlim o yüzden çok yorum yapmıyım ama blog atmosferine sıcaklığını yansıtan nadir hatun kişilerden <3

    YanıtlaSil
  8. Ya çok teşekkür ederim ♡ Tüm yorumlara da kocaman teşekkürler iyi ki açmışım blogu.. Ne desem bilemedim, çıkıp geliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^^ Buralarda olduğun için ben teşekkür ederim Mamo ❤❤❤

      Sil
  9. Ya çok teşekkür ederim ♡ Tüm yorumlara da kocaman teşekkürler iyi ki açmışım blogu.. Ne desem bilemedim, çıkıp geliyorum..

    YanıtlaSil
  10. Mamonteka ne ilginç bir isimmiş :) tebrik ederim.

    Sana da selam Ause, koca gözlü güzel (ve arıza) kız ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahah süpersin Dağınık Anne :) hep güldürür yorumların beni - ve hoşgeldin ! ❤❤❤

      Sil
  11. Şimdi keşfettim balımm <3

    İnstagram resimleri ne kadar güzel öyleee <3

    Yine güzel bir blog keşfetmemi sağladın bitanem ^^ Öpüyorum kocaman <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatmacımmmm ohh sevdiysen ne ala :) ❤❤❤ bende öpüyorum kocaman

      Sil
  12. Kuzum cok teşekkürler hemen koşuyorummm <3

    YanıtlaSil
  13. Tüm yazıların gibi favori blog yazılarına da bayılıyorum hatun ya! Fazla buralarda gözükemiyor olsam da.. Hemen açıkları kapatıp koşarak gideceğim. Ellerine sağlık bal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akelam, çok teşekkür ederim ^^ bende tüm halinle sana bayılıyorum evet pek yoksun buralarda ama hep aklımdasın ❤

      Sil
  14. favori blog yazıları çok faydalı oluyor, Mamontenka'yı yine böyle bir favori blog yazısında keşfetmiştim, yazılarına bayılıyorum =)

    YanıtlaSil