28 Ekim 2016 Cuma

Batiste Original Kuru Şampuan │ Kuru Şampuan Kullanımı ♡ │ AUSE ESUA

Batiste Original Kuru Şampuan  │ Kuru Şampuan Kullanımı ♡ │ AUSE ESUA
Batiste Original Kuru Şampuan  │ Kuru Şampuan Kullanımı ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba !
Benim için son yılların etkili ve olmazsa olmaz elemanı şüphesiz kuru şampuan. Saçları her gün yıkamak temizlik adına insanı iyi hissettirdiği aşikar. Fakat her gün saç yıkamanın, saçı yıpratan faktörler arasında yer aldığını unutmamak lazım. Bu gibi durumlarda kuru şampuanlar ışık hızında yardımımıza koşup, günü kurtarabiliyor. Hele ki mevsimlerden yaz ise ! üstüne birde çalışılıyorsa en iyi çözüm kuru şampuan. Kimse bakımsız tarzan gibi gezmek istemez haliyle.

Benim saçlarım maalesef yağlı değil. Maalesef diyorum zira bir dönem yağlı saçlara sahiptim ve inanın şuan ki halinden daha sağlıklı daha canlı saçlarım vardı. Şuan ise çok kuru, kabaran, elektriklenen ve dipleri sönük saçlara sahibim. Saçımı iki hafta yıkamasam anca yağlanır o düzeyde bir kuruluk söz konusu. Ben saçlarını iki günde bir üç günde bir yıkayan biriyim. Her gün duş alsam bile saçlarımı her gün yıkamıyorum. Böyle dönemlerde saçlarım yağlı olmasa bile sönük, donuk ve kirli gözüküyor. Bu gibi durumlarda da günümüzün kraliçesi kuru şampuan imdadıma yetişiyor.

Bir çok markanın uygun fiyatlı yüksek fiyatlı kuru şampuanları bulunuyor. Batiste  ise yüksek fiyatlı olanlar bölümünde işini layığıyla yapanlardan. Fiyatı bana kalırsa çok yüksek. Sprey ürünleri uzun süre kullandığımdan  içim bir nebze rahat ediyor fakat yine de daha makul fiyatlarda olmasını isterdim. Büyük boyunun fiyatı indirimli dönemlerde kabul edilebilir olsa da küçük boyunun fiyatı içler acısı.
Batiste Original Kuru Şampuan  │ Kuru Şampuan Kullanımı ♡ │ AUSE ESUA
Batiste Original Kuru Şampuan  │ Kuru Şampuan Kullanımı ♡ │ AUSE ESUA 
Batiste original, çeşitleri arasında en çok tercih edileni. Bu sebepten benim de tercihim ondan yana oldu.

*Uzun ince görünümlü ve başka kuru şampuanlara nispeten daha hafif bir ambalajı var. Bu da kullanım rahatlığı açısından  oldukça iyi. Hele ki elidor kuru şampuanları ile kıyaslarsam ambalajı elidor'a oranla çok çok iyi. Zira ağır ve kaba şişeler kullanımı zorlaştırıyor.

*Her kuru şampuan gibi beyazlık bırakıyor. Düzgün uygulamada o beyazlıktan temiz bir şekilde kurtuluyorum eğer acele edersem ilerleyen saatler de kıyısından köşesinde çıkıyor beyazlık.

*Saçı temiz gösteriyor ve o kötü karmaşık görüntüyü bir nebze düzeltiyor. Yağ kontrolü ve yağ emilimi açısından test etmediğim için bununla ilgili bir şey söyleyemem.

*En sevdiğim özelliği HACİM veriyor olması hemde  en şahanesinden.
Saçlarım kuru ve kabarık ancak tepeler sönük olduğu için hacim konusundan yoksunum.O yüzden hacim veren ürünler her daim baş tacım. Batiste de  bu konuda çok iyi.

*Daha önce kullandığım kuru şampuanlara göre daha hafif, hoş ve rahatsız etmeyen, nefesi tıkamayan kokusu var.

*Ambalajın arkasında kullanım talimatları, içerik bilgileri ve ürünün nasıl muhafaza edileceğine dair bilgiler yer alıyor.

Uygulama : Kuru şampuanı iyice çalkalayıp 30 cm mesafeden saç diplerine sıkıyorum. 1-2 dakika bekledikten sonra o beyaz görünümü kaldırmak ve şekil vermek için parmaklarımla dağıtıyorum. Kuru şampuanı temiz saçıma şekil ve hacim vermek adına da ara sıra kullanıyorum.

Klasik uygulama talimatı haricinden dergilerden edindiğim ve hacim açısından faydasını gördüğüm bir öneriyi de sizinle paylaşmak istiyorum.

*Yağlı saçlara sahipseniz veya benim gibi hacim tutkunuysanız gece uyumadan önce kuru şampuan uygulamak etkili olabilir. Hacim açısından uygulandığında sonuç tatmin edici.Yağlı saçlarım olmadığı için yağlı saçlara yönelik yorum yapamayacağım.

Kuru şampuan her ne kadar günün kurtarıcısı olsa da saça zararlı olduğu sık sık söyleniyor. Çok sık kuru şampuan kullanmak saç dökülmesine, kepeğe ve saç derisi sorunlarına yol açabiliyor. Bazı dönemler bende abartıyorum ve hacim uğruna sık sık kullanıyorum. Bunu son günlerde iyi oranda azaltmaya başladım zira kepek yaptığı çok doğru. Saç dökülmesi içinse, saçlarım normalde de döküldüğü için direkt olarak suçu kuru şampuana atmak olmaz :)

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Kuru şampuan sizce de saça zararlı mı ? Kepek sorunu yaşadınız mı ben gibi ? Yoksa "hayır, kuru şampuan harika!" mı diyorsunuz ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !

Ve... Her güzelin bir kusuru vardır diyor, bu bahsi burada kapatıyorum a-dostlar.<3

Fiyat : İndirimsiz : 30 TL İndirimli 18-23 TL arası.
Batiste Original Kuru Şampuan  │ Kuru Şampuan Kullanımı ♡ │ AUSE ESUA
Batiste Original Kuru Şampuan  │ Kuru Şampuan Kullanımı ♡ │ AUSE ESUA 


Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: AuseEsuaa
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Alınamaz, kopyalanamaz.

36 yorum:

  1. Bende yerine hiç bir ürünü koyamıyorum Batiste'nin. Fresh olanını kullanmış çok sevmiştim, saçta ağırlık yapmaması, güzel kokusu en sevdiğim özelliği oldu.Aynen katılıyorum fiyatı biraz daha geri çekilebilir yahut sık sık %50 indirime girebilir :)) Ellerine sağlık güzel gözlüm benim <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yüzlüm kesinlikle sık sık %50 indirim şart :D ^^ fresh olanını denemedim ama deneyeceğim :) tesekkür ederimmm <3

      Sil
  2. Almanya´da bu markanin büyük boy kuru sampuani 4 euro, kücügü 1,5 euro :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mağdırım şuan Zey -_- ^^ kadersiziz anacım biz :/

      Sil
  3. malesef bu kuru şampuanlar her cildee yaramıyor benım sac dıplerımı de yara yaptı:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok haklısınızz saç derisi kritik. Çok sık kullandığım da bende kepek sorunu oluşmuştu yara olmasına şaşırmadım :) ne yazık ki her güzelin bir kusuru çıkıyor, sevgiler

      Sil
  4. Bunları bir türlü kullanma cesaretinde bulunamıyorum ama sen çok güzel bir yazı hazırlamışsın teşekkür ederiz canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semacım ben teşekkür ederim, beğendiğine sevindim <3

      Sil
  5. ha bu gün ha yarın diye diye geciktirdim şu ürünü almayı :) yazını gördükten sonra kararlıyım alacağım artık :D üşengeçlik de bir yere kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah çok tatlısınnnn ki :) yorumlarını bekliyorumm <3

      Sil
  6. çok güzel bir yazı ve harika fotoğraflarr ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinemcim çok tatlısınnn teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Benim de bittikçe aldığım, şahane bir ürün! Oh mis . En azından günü kurtarıyor

    YanıtlaSil
  8. canım benim ellerine sağlık! bu kuru şampuanı nişanlım severek kullanıyor, şimdiye kadar denediğimiz markalr arasında o da en çok bundan memnun kaldı. sabah yıkasa akşama yağlanan saçları var benimki de tam onun tersi haftalarca beklesem yağlanacağını sanmam aynı seninki gibi :D güle güle kullan kuzum ^^ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah Evrimcimmm vallahi yağlansa diye duaya cıkacağım az kaldı :D saçma gelecek biliyorum ancak yağlı saçlarım varken inan daha mutluydum onu bi şekilde dengeleyip güzel gösterebiliyorum ama kuru saçları düzgün gösterebilmek çok zor hele benim açımdan <3 tesekkür ederim canım benim

      Sil
  9. Kuru şampuan gerçekten kurtarıcı ancak batiste hem içlerinde en güzeli hem de en pahalısı..

    YanıtlaSil
  10. Batiste'in xxl volume spreyinin ufağını kullanmıştım, saçı platinden biraz daha koyu kimseye önermem; zira hem saç spreyi hem kuru şampuan tadında; sıkıp saçı taramak imkansız ama aynı zamanda pudra pudra görüntü de yaratıyor taramadan bırakmak da imkansız. Tam bir karmaşa.
    Gri saçlarımdan beri kullanması çok keyifliydi tabii pudralı görüntü sıkıntısı ortadan kalktı =) Verdiği hacim de harikaydı.Bugün Gratis'te indirimde gördüm Batiste'i ama almadım, şu an ufak bir iç yanması mevcut. Belki yarın alırım eheh.
    Güle güle kullan sen de tatlımcım!
    Sevgiler,
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bal suratlımmm o pudra pudra görünüm kaçınılmaz :D volume spreyini merak etmedim desem yalan olur bi bakiciğimmm hacim denince bi coşuyom ben.
      Eğer alırsannn yorumlarınıı ıçok çok merak ediyorum, vallahi heyecanlandım :D <3 cok teşekkür ederim daha güzelleri senin olsun emii <3

      Sil
  11. Sevgili Ause, yine harika sunumunla şampuan tanıtımı yapmış benim kızım. Son zamanlarda nete giremedim fazla. Blana'dan sana yol aldım. Ben Sebamed kullanıyorum, cilt doktorumun tavsiyesiyle. Genç olsam umursamazdım. Ama bu yaşta seçimlerimi doktorlara emanet ettim. Bu arada'Bakımsız Herkül' benzetmen çok hoşuma gitti. Sen çok yaşa, iyi, sağlıklı ve mutlu yaşa. Sevgilerimle Ause kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablamm en güzelin yaptın :) Doktor ne diyorsa doğrudur. Seni burada görmek ne güzelll :) bende ziyaret edemiyorum senii ama o açığı kapatacağım söz veriyorummm, o güzel yazılarını okuyacağım tekrar.
      Güzel yorumun için çok çok teşekkür ederim Ece ablam kocaman öpüyorum <3

      Sil
  12. Bitanem bende bunu cok seviyorum her gün kullanmıyorum ama saçlarım çok sönük oldugunda imdadıma yetişiyor. Fotoğraflar yine harika!! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacım çok teşekkürler :) <3

      Sil
  13. Ausem eline sağlık ne güzel anlatmışsın.Benim severek kullandığım bir marka hele ki elidor gibi kötü performanslı bir kuru şampuandan sonra batiste performans olarak çok üst seviyede bence.Ancak dediğin gibi fiyat olarak biraz fazla.Günü kurtarmak adına değer mi? kesinlikle değer bence:)Sevgiler<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim çok haklısın vallahi değiyor :D çok teşekkür ederim beğendiğine sevindim kocaman sevgiler <3

      Sil
  14. İndirimsiz fiyatı pahalı indirimlerde karaborsa olan ürün Ause'mm :D hacimli saçlar görünce azıcık kıskansam da -ki benim de çok sönük saçlarım vardır- hâlâ ısrarla kuru şampuan denemedim şu yorumlarından sonra denemeyi istiyorum vee yine fotoğraflar deyip kocamaann öpüyorum güzelliğimm <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary'mmmm canım benimmm güzel yorumlarını da seni de öperim ! dener denemez yorumlarını bekliyorum o zaman <3

      Sil
  15. Saçın yağlısı da zor kurusu da maalesef.Ben yağlı olduğu için şikayet edenlerdenim. Her gün yıka akşamında rezil bir saçla karşı karşıya kalıyorum. Çok zor bir durum.
    Batiste'i de elidor'u da kullandım ikisinin arasında batıste çok daha iyiydi tabi ki de.
    Ama bunlar bile geçirmiyor derdimi :(

    Blogumda seni bekleyen bir mim var.Bekleniyorsun! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın Ceydacım yağlı saç çok zor hele ki akşamına yağlanan saç ise daha da zor. Hemen geliyorum Blogunaa o zamannnn ki zaten ziyaret edecektim kiii <3

      Sil
  16. I know so much about that product but never tried - thanks for sharing)
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC and Google+
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    YanıtlaSil
  17. Ausem ben Tony Guy denedim bundan başka, Batiste en iyisi... Elidor'a hiç bulaşmadım zaten. Ben bir de fresh olanını çok sevdim. Ben de saçlarımı toplayacaksam hacim vermesi için kullanıyorum. El altında bulunması iyi olan ürünlerden... Öpüldün <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman bulaşma Blanam :D Fresh olanı iyice aklıma yattııı kesin alacağım bu bittikten sonra :) bende öptüm cokkkk <3

      Sil
  18. Ben bayiliyorum bu kuru sampuana. Yazisini yazmistim bende😀 ve gercekten en cok da hacim icin kullanasim geliyo. Nasil guzel bir urun.. ne de guzel fotograflar😍😍 diger serilerini de acayip merak ediyorum

    YanıtlaSil
  19. Ben henüz denemedim ama almak istiyorum.

    YanıtlaSil
  20. tam aradigim seydi cok ii oldu bu heryerde bulurim umarim

    YanıtlaSil