3 Eylül 2016 Cumartesi

Watsons Conditioning Treatment Wax │ Watsons Avokadolu Saç Kremi ♡ │ AUSE ESUA

Watsons Conditioning Treatment Wax  │ Watsons Avokadolu Saç Kremi ♡ │ AUSE ESUA
Watsons Conditioning Treatment Wax  │ Watsons Avokadolu Saç Kremi ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba !
Felaket -çok kuru-  saçlarımı bir nebze kendine getiren maske ve kremler, saç bakım rutinimin olmazsa olmazları.
Şampuanlar, saç kremleri ve maskeler  -dalgalanan, ışıldayan, pamuk gibi- saçları vaat etse de ve reklamlarda o büyük dalgalı saçları, gözüme gözüme soksa da o sonuca bir türlü erişemedim.Bu süreçte ben yeni ürünler denemeye, aramaya devam ediyorum. Umutluyum.

Peki Watsons Avokadolu Saç Kremi Vaatlerini Ne Kadar Yerine Getiriyor ?
Watsons Conditioning Treatment Wax  │ Watsons Avokadolu Saç Kremi ♡ │ AUSE ESUA
Watsons Conditioning Treatment Wax  │ Watsons Avokadolu Saç Kremi ♡ │ AUSE ESUA 

Watsons Avokadolu Saç Kremi

*Hafif vazelin kıvamında, yoğun bir yapıya sahip. Kokusu da orta güzellikte.

*Ambalajı büyük ve çıt çıt kapaklı, oldukça kullanışlı. Çevirmekle uğraşmıyorsunuz.

*Hemen her saç kreminin yaptığı gibi kolay tarama sağlıyor ve  yumuşatıyor.

*Kısa süreli (5 dakika kadar) saçlarımda tutarsam, standart sonuç elde ediyorum. Eğer 15-20 dakika uygularsam daha iyi sonuç alıyorum. Ben çoğunlukla 20 dakika bekletiyorum.Hatta sonuç daha etkili olduğundan,  daha uzun süre beklettiğim de oluyor.

*Ancak hangi türlü uygularsam uygulayayım, ardından mutlaka elektriklenmeyi ve kabarıklığı alması ekstra ürün kullanmak durumundayım.Saçlarıma dokunduğumda yumuşaklığını hissetsem de üst taraflar daha çok nem istiyor, bu sebepten kabarıklığı sönmüyor.

*En kötü özelliği ise, felaket göz yakıyor olması. Nasıl yaptım, nasıl ettim bilmiyorum a-dostlar tek bildiğim gözlerimi felaket yaktığı. Uzun süre gözümü açamayınca, birazcık da tırstım açıkçası^^ Suratımı delercesine, suyun altında bir süre beklemek durumunda kaldım. Eğer bu kremi kullanırsanız, gözlerinize her zamankinden daha fazla dikkat etmelisiniz. Amman kazara falan gözünüze kaçırtmayın.-_-

Uygulama : Suyu alınmış, nemli saçın uçlarına yeterli miktar alıp, ister 5 dakika ister 15-20 dakika bekletip, durulayın.

Normal ve az kuruluk sorunu yaşayanları memnun edecek seviyede bir ürün. Benim içinse yeterli değil. Tekrar almayacağım.

Bir arkadaşım -biralı- olanından memnun kaldığını söylemişti, bir daha ki sefere büyük ihtimalle onu alacağım.

Ürün 500 ML uzun süre yetecek miktarda. Tabii bu durum benim için muallak. Şimdilik akıbeti belli değil.

Fiyat : 13.90 TL 

Saçları nemlendirmeye yarayan, esas içerik - avokado- ve zeytinyağı içeriyor.
Paraben yok.
Alkol var, en yakıcı cinsten. 

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Bu saç kremini denediniz mi ? Diğer çeşitlerinden memnun musunuz ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !
Watsons Conditioning Treatment Wax  │ Watsons Avokadolu Saç Kremi ♡ │ AUSE ESUA
Watsons Conditioning Treatment Wax  │ Watsons Avokadolu Saç Kremi ♡ │ AUSE ESUA 


Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.



İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.



25 yorum:

  1. Ausecim bende merak ediyordum bu urunu pek cok kez gordum ama alip almamakta emin degildim yazin benim icin iyi oldu sacima cok fazla sey uygulamayi sevmiyorum sanki agirlasiyormus gibi geliyor maskelerinde iyisini bulmak zor 😊 ellerine saglikk kuzum 💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübracım çok haklısın maskelerin iyisini ve işe yarayanı bulmak zor. :) çok teşekkürler <3

      Sil
  2. O nasıl bi göz yakmakmış öyle, saçları süper yapsa da almam :) Biralı olanını duymuştum, merak ediyorum. Watsonsa ne zaman gitsem bu saç bakım kremlerine bakar dururum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçe hanımcım gerçekten felaket yakıyor :D yani ister istemez bu gibi durumlar oluyor ve ben hayatımda böyle birşey görmedim. Çok fazla şampuan, maske kullandım ama bunun kadar yakanını denemedim :D- Biralı olanı baya övülüyor sizinde saçlarınız benim gibi çok kuruysa ona bi bakın derim- bu bittikkten sonra onu alacağım :)

      Sil
  3. Ausem, ben bu saç kremini çok seviyorum. Maldivler'de 20-25 dk saçımda bekletmiştim ve saçlarımı kesilmekten kurtarmıştı resmen. Çok güzel yumuşatmıştı. Fakat ben bunun üstüne muhakkak bir saç maskesi yapıyorum. Çünkü kremleri saç dibime asla değdirmiyorum. Benim gözüme hiç gelmedi Ausem, o yüzden yanmadım ama alkol içeriyor yakar yani :-/ Şimdi aklım ballısı ve biralısında... Belki ballıyı seversin sen de... Bu avokadolusu boyalı saçlar için, ballısı kuru saçlar için :) Öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Blanam ben saçlarımın ucunda boya var düşüncesiyle aldım fakat biralıyı alsam daha iyi olacakmış. Nem vermesi gayet iyi ancak çok kuru saçlara sahip olunca yetersiz geliyor haliyle :/ - çok teşekkürler yorumun için Blanam - kocaman öpüyorum <3

      Sil
  4. Aaaa ballısını merak ettim şimdi :D Ausecim valla GÖZÜMÜ korkuttun kelimenin tam anlamıyla :D Benim su bile gözüme batıyor çok hassas :D Ama gerçekten güzel bişeye benziyo ben niye watsonslarda böyle şeyleri göremiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhaha Küboşş sen komple hassassın zaten :D Ben sürekli görüyordum ama almıyordum. Baya büyük yani uzun süre kullanabilirsin. Ballı olanına ve biralı olanına bak derim.Eğer saçların kuruysa biralı çok öneriliyor - ^^ <3

      Sil
    2. auseeeee aldım kız aldım bende :D Alır almaz da sana yazıyorum bak gör sevimliliğimi ^^ Bende ballı olanı aldım ama daha kullanamadım şöyle bi yarılasam onu anca öyle yorumlarım galiba o da seneye sdasfaf :D

      Sil
  5. Göz yaktığı için asla almam çünkü bende o konuda hassasım :/ Fotoğraflar ve güzel yazı için teşekkür ederim Ausem <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacım ben teşekkür ederim:) <3

      Sil
  6. bebeğim bu avokadolu maskeyi ilk çıktığı zamanlarda alıp kullanmıştım. o zamanlar saçlarım çok yıpranmış vaziyetteydi. verdiği nem banyodan sonraya kalmamıştı neredeyse bende. yaklaşık 15 dk filan bekletiyordum ama saçlarımı banyo sırasında ipek gibi yapıp, çıktığımda kuruttuktan sonra uçup gidiyordu verdiği nem adeta. göz yakma konusuna harfiyen katılıyorum benim de çok yakmıştı, durularken içine kaçıp. organik avokadı yağı bulursan al ama çok güzel oluyor. bir de bu maskelerin biralı olanını kullanıyorum şimdi, ondan daha memnunkaldım buna göre. eline sağlık kuzum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum bende bu bittikten sonra biralı olanı alacağım. Boyalı ve hafif kuru saçlar için yeterli ama maalesef çok kuru saçlara yeterli değil :/ fiyatına göre iyi ve bereketli bir ürün- biralı olanını mutlaka alacağım o yüzden- organik avokado yağına bir bakayım kuzum- aklımda olan birşeydi iyi oldu hatırlattığın <3 yorumun için tesekkür ederim

      Sil
  7. Ben de argan yağlı çeşidini aldım, hiç beğenmedim. Saçlarımı hiç yumuşatmadı. Banyoda bi köşede duruyor, hiç önermem :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Argan yağlı olanına hiç dikkat etmemiştim, öneriniz aklımda bulunsun :)

      Sil
  8. Güzel gözlüm ballı olanını kutu kutu bitirdim, bu sonda bitince biralısını yada bu avokadolusunu denemek istiyorum aradayım :/ Ellerine sağlık canım benim <3 <3 :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum eğer saçların Blana ile aynıysa avokadolu olanı seversin ama çok kuru saçların varsa yetersiz gelir :/ biralı olanını alacağım, ballı olanına da bi bakayım merak ettim iyice- teşekkür ederim bitanem <3

      Sil
  9. Watsons'a ne zaman gitsem alsam mı almasam mı nasıl bir ürün ki diyorum.Bu yazıdan sonra almayı düşünüyorum teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Büşracım <3

      Sil
  10. Ben biralısını kullanmıştım; ama, bana maskeden çok saç kremi gibi geldi. Aslında bu aklımdaydı ama sanırım alkol nedeniyle almayacağım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen saç kremi Başak hanımcım, işte etkisini görebilmek için uzun süre bekletiyoruz - 5 dakika bekletsem hiç etkisini göremezdim herhalde :D Biralı olanını mutlaka alacağım zira çok önerildi ve benim saçlarıma iyi gelecek gibi. - Yorumunuz için çok teşekkürler, sevgiler <3

      Sil
  11. Ause'ciğim bende de beyaz olanından var sanırım sütlü oluyordu o :) Gramajı,yoğunluğu düşünülürse gayet uygun fiyata geliyor. Bende deneme aşamasındayım ama ortalama bir saç kremi bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceydacım saç tipine göre değişiyor durum sanırım, bu da bana göre ortalama bir saç kremi olarak geldi. -çok kuru saçlarıma yeterli gelmedi ama normal, boyalı saçlar çok da memnun. Beyaz olanını hiç görmedim - zaten avokadolu ve biralı olan oluyor genelde bizim burada :D ^^

      Sil
  12. Ay ben artik pratik urunler kullanmaya calisiyorum ozellikle dusta. 15-20 dk beklersem bebeler ortaligi karistirir😂😂 zaten Watsons'ta yok burda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahhaah çok haklısın Esy :D Watsons nasıl yok -_- hayret her yere açıyorlar halbüsü

      Sil