24 Eylül 2016 Cumartesi

Project Pan - 44 Ürün ♡ │ AUSE ESUA

Project Pan -♡ │ AUSE ESUA 
Merhabaaaa ! Sevgili Sihirli Mavi Blog'unun başlatmış olduğu ve güzel arkadaşım Blana'nın beni davet etmesiyle fikir sahibi olduğum keyifli ve benim için bir o kadar faydalı olacak  #maviyleprojectpan etkinliğine bugün ilk adımı attım !
Blana'nın yazısı için buraya tık tık.
Sihirli Mavi'nin yazısı için de buraya tık tık. ^^

Umarım keyifle, sıkılmadan okursunuz. Başlayalım mı ?
Project Pan -♡ │ AUSE ESUA 

Öncelikle bu vahim durum ile ilgili bir kaç şey söylemek isterim a-dostlar. ^^
Farlar, rujlar ve şu dev bronzer gözümü korkutuyor. Bunun haricinde bakım ürünlerini çabuk bitiririm diye umuyorum. Bakalım neler bitireceğim, neleri bu zamana kadar bitirememişim de ömrümden ömür yemiş.-_-

Project Pan -♡ │ AUSE ESUA 

1- Duru Fresh Arındırıcı Duş Jeli Açılmamış taze paket 

2- L'oreal Elseve Komple Onarıcı Şampuan : Bunu ne ara aldım onu bile hatırlamıyorum.-_- Öyle aman aman bir etkisi yok ama güzel yumuşatıyor o yüzden bol bol kullanıp bitiriciğiiiim !

3- Organix Coconut Water : Esasında bu çabuk bitmesin diye uğraşıyordum fakat organix'in- başka çeşidine takmış durumdayım. Bitsin de hemen alayım.

4-L'oreal Elseve  Mucizevi Yağ Saç Kremi : Bu kreme resmen ayılıp bayıldım. Çok güzel ve benim felaket saçlarıma az da olsa iyi geldi. Az kaldı, bitsin yenisini alayım ^^

5-Watsons Avokadolu Saç Bakım Maskesi :  Güzel yumuşatıyor, kolay tarama sağlıyor ama kuruduktan sonra etkisi gidiyor bende. Bitsin diye bol bol kullanıyorum. Aklımda -biralı- olan var.

Project Pan -♡ │ AUSE ESUA 
6- Avene Thermal Suyu : Hemen her gün kullanıyorum ve çok az kaldı.

7-Morfose Ultra Strong Saç Sabitleyici Sprey : Ay bu sprey beni verem edecek. Bitmiyor, bitmiyor, bitmiyor ! Hangi akla hizmet dev boy, böyle  bir sprey aldım  hiç bilmiyorum. Daha yeni yarıya indi. Artık bitsin, gitsin huzura ereyim.

8-Ossion Makyaj Sabitleyici Sprey : Bu spreyi duvara vura vura patlatıp, sonra ateşe veresim var. Bıraktığı his çok kötü. Uzun süredir elim gitmiyordu, bu sefer sabırla kullanacağım. Bir daha tövbe almam.

9- Dove Original : Sevdiğim bir deodorant fakat uzun süredir bende.Çok şükür bitmek üzere.

Project Pan -♡ │ AUSE ESUA 


10- Yves Rocher Kayısılı Yüz Peelingi : Bitmiyor, bitmediği için yeni peeling alamıyorum. Bitsin gari. -_-

11- Nivea Canlandırıcı Temizleme Jeli :4-5 kez kullandım. (Şimdi bol bol kullanıyorum bitsin gitsin diye, sırf kokusundan ötürü) Olsa da olur olmasa da ama olmasa daha güzel olur benim için. -_-

12- Pure Beauty Siyah İncili Yüz Temizleyici : En sevdiğim temizleyicilerden birisi. Bir ara bunu evde kaybettim -_- neredeyse 3 ay bulamadım tam umudumu kesmişken tekrar kavuştum fakat kötü tarafı bu serinin satışta olmaması. Bende online satın almıştım zaten. Bitmek üzere.

13-Babe Detox Temizleme Jeli : Bitmek üzere.

14-Estee Lauder Perfectly Clean : Möthiş indirimle almış olduğum arındırıcı tonik.  Çabuk bitiyor diye rafa kaldırmıştım fakat artık bitmesini istiyorum ki yeni ürünlere yer açılsın.

15-Garnier Saf & Temiz Arındırıcı Sıkılaştırıcı Tonik : Uzun sürmeyen bir etkisi var. Olmasa da olurmuş. Allah'tan çabuk azalıyor.

16- Garnier Hassas Ciltler İçin Micellar Su : İndirimde görünce, tatil mevzusu da olunca iki kutu almıştım. Bir tanesi bitti. Büyük boyuna göre oldukça çabuk bitiyor, bu da biter elbet.

Project Pan -♡ │ AUSE ESUA 
17- Neutrogena Ayak Kremi : Uzun süredir bende. Ayaklarıma bakım yağı kullandığım için kreme bir türlü sıra gelmedi. Bir kısmını kullanmış olmam büyük hafiflik. Bitireceğim, azimliyim.

18-19-Defacto Hindistan Cevizli El ve Vücut Kremi : Bu bıdık kremleri sırf kokusu ve görüntüleri için aldım. Almasam güzel olurdu ama aldım, hem de iki tane -_- Bitireyim de doğru düzgün el kremi alayım kendime. 

20- Oriflame Eco Beauty Yüz Kremi : Akımda başka yüz kremi olduğu için bunu bitirmek istiyorum. Güzel bir krem ve çabuk emiliyor. Hem makyaj altı hem gece kullanacağım, umarım biter.

21-Oriflame 50+ Koruyucu Güneş Kremi : Senelerdir kullandığım güneş kremi. Bittikçe alıyorum ancak biraz sıkıldım. Farklı markalara geçiş yapmak istiyorum. Bitmek üzere.

22-Garnier Nem Dengesi - Karma Yağlı Ciltler İçin Bakım Kremi : Çok az kaldı muhtemelen bu ayın sonunda bitmiş olur.

23- RubyKisses - Pot O'Miracle Cocoa Butter, Coconut Oil Dudak Kremi : İtiraf etmek gerekirse buna kıyamıyorum fakat bitireceğim ^^ Diğer çeşitlerini denemek istiyorum.

Project Pan -♡ │ AUSE ESUA 



24- Oriflame Far Paleti :Şapşal olunca insan kapağını açmayı unutuyor-_-.  Palette tek sevdiğim ambalajı ve içinde ki dev aynası. Görünüşüne aldanıp satın almıştım ve bitmek bilmedi. 2-3 sene olacak neredeyse fenalık geçirmek üzereyim -_-. Rujları yapış yapış his bırakıyordu ve (Blana sağolsun) bozulduğunu düşündüğümden  paletten sıyırıp attım. Pembe tonlarda ışıltılı bir farı vardı onu da krem aydınlatıcı yaparken kullandım ve bitirdim. Geriye  1 Allık - 5 Far kaldı.  Tamamen bitirmek gibi bir hedefim yok, azıcık azaldığını görsem kafi yoksa deliriciğim. Kıyamıyorum da atmaya. Anlayacağınız Mağdurum a-dostlar.

25- Nyc Big Bold Bronzer :Çok sevdiğim bir bronzer ve 2 senedir bende. Muhtemelen blog ve youtube sayesinde biter diye umuyorum olmadı yerim. Yeter ki boşa gitmesin.  

26-Wet'n Wild Üçlü Far : Uzun süredir bende, sevdiğim bir palet fakat sıkıldım. Açık rengin dibi göründü, darısı diğerlerinin başına. 

27-Flormar Stick Fondöten : Çok az kaldı, bitecektir. (inşallah)

28- Essence Stay Natural Kapatıcı : Bereketli olmayan, neden aldım- almayaydım diye deli deli kendi kendime konuşmama sebep olan bu kapatıcı da ilk bitenler arasına girecektir. Zira içindeki ürün çok az.

29- L'oreal Paris Superliner : Eyeliner çekmek bana uğraştırıcı ve zorlu geldiğinden uzun bir süre kullanamadım. Bitsin de rahatlayayım.

30-31 - Essence Sheer Shine Rujları : Lütfen bitsin lütfen. Görüntüsüne, rengine ve kokusuna aldanıp tam 3 tane aldım bu rujdan. Kalıcılıkları çok kötü. Yemek yemeden, konuşmadan sabit durursam silinmiyor deli mi ne. -_- Bir daha yanına yaklaşmam. 

32- Oriflame Ruj : Rengi çok güzel ve oldukça bereketli. Elimde bu renge yakın daha iyi rujlar olduğundan bunu kullanmıyordum. Artık görmek istemiyorum.

33- Xp Matte Ruj : Rengi güzel ama kokusu felaket. Bitmese bile azalsın.

34- Golden Rose Maxim Eyes Maskara : Seviyorum ancak daha iyi versiyonlarının olduğunu bildiğimden bitmesini istiyorum.

Project Pan -♡ │ AUSE ESUA 


Bolca oje ekledim zira zamanında öyle saçma sapan ojeler almışım ki artık azalmasını istiyorum. Beğenmediğim çoğu ojeyi direkt eledim. Görünenler ise azalanlar ve uzun süredir bende olanlar.

35- Pastel 88 : Kurtarıcı ojelerimden birisi. Çok kullandım bitmek üzere.

36- Golden Rose Gold 69 :Azaldı ve yapısı biraz yoğunlaştı artık bitmeli.

37-Rival de Young Sunny Steps Nagellack 

38- Golden Rose Gri 96 : Sürekli kullandıklarımdan birisi, bitmek üzere.

39 Kalyon Tırnak Eti Temizleyici : Başka bir markanın ürününü denemek istediğim için bitmesini istiyorum. Bir umut

40-Oriflame Gold : Bir tane bitirmiştim bu da biter elbet yeğen. 

41- Flormar 305 Beige Latte : Hem tek başına hemde glitter ojelerin altına kullanıyorum umarım biter. 

42-Essence 06 Space Queen : Şişede duruşu güzel ancak tırnaklarda hiç beğenmedim. Muhtemelen çabuk bitenlerden olacaktır zira bu serinin ojeleri çabuk bitiyor.

43- Essence 67 Love Me Like You Do :  Rengi çok güzel ve bir süredir bendeydi. Artık bitmeli.

44- Cecile Parlatıcı : Benim gibi taşıran birisi için fırçası çok güzel fakat parlatıcı da geniş fırçalar daha iyi bana kalırsa. Allah'tan bunun bir kısmı dökülmüş, çabuk biter diye umuyorum.

Listenin son durumu -Ay, Ay- güncellenecek.

A-dostlar yazının sonunda ben bitik ben ölü. Önünüzde eğiliyor ve Kocaman Öpüyorum.

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.




İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

37 yorum:

  1. Kuzuuum ne kadar cok ürün bitirceksiiin ay insallah bitirebilirsin ^^ Yerine cici seyler gelir <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Çağlacımmm bitsin gelsin yeniler :D ^^ <3

      Sil
  2. Uzunnnn zamannlar lazım sanaaaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım. umarım 3 ay sonunda bitmese bile azalmış olur ^^

      Sil
  3. Hasta hasta yazdığı şu kocaman yazıya bakarmısın, yat dinlenn kii bomba gibi dönesin :)) Nasıl bitireceksiniz sizi merak ve koca bir imrenme ile izliyor olacağım canlarım benim :) <3 <3 :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzelliğim benim ya ^^ valla Biraz Blana'nın gazıyla oldu ve hemen yetiştirdim 1 6 saatte - umarım altından kalkarız çok teşekkür ederiz öpüyomm cok cok <3

      Sil
  4. Kolay gelsin canım :) inşallah hepsi biter :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, insallah biter :) umutluyum <3

      Sil
  5. Hoşgeldin Ause! Bence bol kepçe kullanırsak bakım ürünleri bitecek ama makyaj malzemeleri konusunda yaratıcı davranmak gerek ki bitsin diye düşünüyorum :)))) Fenalık geldiğinde uzanıp yeni alacaklarımı düşünmeyi planlıyorum, yardımcı olacaktır :))
    Kolay gelsin, güncellemeleri de merakla bekliyor olacağım!
    Sevgiler,
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum kii ^^ ahahah çok haklısın beni korkutan makyaj malzemeleri ötekileri mutlaka bitiririm eminim - senin yazını da ilk fırsatta okuyacağım yorumun için teşekkür ederim.Kocaman sevgiler <3

      Sil
  6. Kolay gelsin Ause, sonuna kadar keyif alarak okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçe hanımcım çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim <3

      Sil
  7. Ausem hoşgeldin aramıza😍😍 Sonunda geldi beklediğim yazı valla😊😊 Hadi hepimize kolay gelsin, yaparız biz ben inanıyorum😃😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin gazınla keisn yaparız Blanam, çok hoşbuldum hadi bakalım tam yol ileri :D <3

      Sil
  8. Güzellikkk 😻 Vallahi o Garnierleri bitirirsin benden koskocamannnnn bir alkış 👏 Blana'm beni de ikna etmeye çalıştı ama ben biliyorum kendime uymam kesin ondan ıhhh didim bu bına olmaz didim 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden nedenn azıcık ucundan deneseydin Gözdem:D ama senin hedefin el kremleri olmalı zira minik dükkan açacak kadar krem birikecek evdeee <3

      Sil
  9. Hafi bakalım kolay gelsin bende hazırlıyorum böyle bir post umarım bitirebibiriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mona çok teşekkür ederim umarım bitirebiliriz <3

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Banu hanımcım <3

      Sil
  11. dırım dırımmm.. ause ne güzel hepsiiii.. çok emek vermişsinnnn.. 🙈 🙈 🙈 valla bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecimm çok mutlu ettin beni :) teşekkür ederim <3

      Sil
  12. harikasın bebeğim yaaa :D en kısa zamanda hepiciğinin dibini görmen dileklerimle =) yenilerini de hevesle kullanasın <3 eco beauty hakkında yorumlarını bekliyorum merakla. öptüm tatlış burnundan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrimcimmmm çok teşekkür ederim :) umarım dibini görürüm :d hahah :D
      Bende öptüm tatlı suratından <3

      Sil
  13. Hoş geldin güzellik <3 imrendim şu güzel yazıya. Aslında bu hepimize lazım olan bir proje :( ama bir türlü o moda giremiyoruz. Yaklaşık 7 aydır hiçbir indirimden bir şey almamaya çalışıyorum ( lip balm hariç) Elimdekileri tüketsem çok rahatlayacağım. Sana da kolay gelsin biter hepsi inşallah <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinemcim çok teşekkür ederim güzel yorumun için :) lip balmlara dayanamıyoruz çoğumuz :D ama azimliyim almayacağım bu sefer :D mutlaka elimdekileri bitirmem lazım insallah bitirirm çok teşekkürler tekrar <3

      Sil
  14. Boşver bu kadar uğraşma eminim bunlarsız da güzelsindir. Çoğu gereksiz gibi göründü gözüme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) haklısınız bir kaçı hakikaten gereksiz memnun kalmadığımı düşünürsek ^^ çok teşekkürler <3

      Sil
  15. Boşver bu kadar uğraşma eminim bunlarsız da güzelsindir. Çoğu gereksiz gibi göründü gözüme.

    YanıtlaSil
  16. Ausemmmm sonucunu merakla bekliyorum :)) Ayrıca ojelerin renkleri ne güzel öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marymmm ojeler güzel ama artık bitsin gariii :D çok teşekkürler <3

      Sil
  17. Wooouuuuwww bi sürü ürün var burada beybii :))

    En sona hangisi kalacak çok merak ediyorum açıkçası ^^

    Bence de kişisel bakım ürünleri daha önce tükenecek ama kozmetikler sona kalacak gibi :)

    İzleyip görelim ^^

    Etkinlik çok hoş görünüyor..

    Ben de mi katılsam acep :)

    Öptüm balım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatmacım katıl mutlakaaaaaaaaaaaaaaa !
      cilt bakım ürünlerinin bi kaçı bitti bile şükür :D gözümü korkutanlar farlar :D bitmeyecek ama yinede elden cıkaracağım kullanamıyorum cünkü ^^ hadi bakalım hayırlısı <3 öptüm cok

      Sil
  18. Baya bir ürün var burada. Ben de yayınladım yazımı. Acaba bitirebilecek miyiz?:))
    Kolay gelsin hee birimize

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihal hanımcım bakıyorum hemen yazınıza , kolay gelsin hepimize <3 :)

      Sil