16 Eylül 2016 Cuma

Oriflame Very Me Cheeky Lips Stain │ Dudak ve Yanak Renklendirici ♡ │ AUSE ESUA

Oriflame Very Me Cheeky Lips Stain  │ Dudak ve Yanak Renklendirici ♡ │ AUSE ESUA
Oriflame Very Me Cheeky Lips Stain  │ Dudak ve Yanak Renklendirici ♡ │ AUSE ESUA 
Merhaba !
Oriflame paylaşımlarına verdiğim arayı bugün kapatıyorum. Hem allık hem ruj olarak kullanabildiğimiz bu balm uygun fiyatlı haliyle beni beklenmedik bir şekilde memnun etti. Beklentim öyle düşüktü ki boşuna aldığımı düşünüyordum. Uzun süredir elimde olduğu için ve yeteri kadar denediğimi düşünerek yazısını artık yazmalıyım dedim.
Bu tür renkli dudak balmlarında tek korktuğum, rahatsız olduğum şey (hatta çoğumuzun rahatsız olduğu) yapış yapış his bırakması hali.

Oriflame Very Me Cheeky Lips Stain  │ Dudak ve Yanak Renklendirici ♡ │ AUSE ESUA
Oriflame Very Me Cheeky Lips Stain  │ Dudak ve Yanak Renklendirici ♡ │ AUSE ESUA 
Uygulama esnasından dikkat etmeniz nokta az az balm alıp sürmek ve yavaş yavaş renk durumuna göre artış yapmak. Öteki türlü çabuk sabitlendiği için orta kısım koyu dış çevre açık renk olabiliyor. Bir diğer öneri de parmaklarınızla kesinlikle uygulamayın. Hem renk parmaklara yapışıp kalıyor ve çıkarmak baya uğraştırıcı hemde uygulama esnasında taşabiliyor onu temizlemekse daha can sıkıcı.  Benim size tavsiye bu uygulama için dudak fırçasından yardım almanız.

Yanaklarıma parmakla uygularken daha iyi sonuç alsam da temizlik sıkıntısından ötürü sünger veya fırça ile uygulamaya başladım. Sünger ve fırçalarda da renk sorunu yarattığından bu balm için ayrı bir sünger edindim. Üçgen, yuvarlak süngerler ile uygulamak gayet iyi.

Site yorumlarına baktığımda herkes nemlendirmesini övmüş, elbette kişiye göre farklılık gösterebilir fakat söz konusu nemlendirme olunca garipsiyorum esasında. Bana kalırsa öyle aman aman büyük bir nemlendirmesi yok.
Öncesinde peeling ve ekstra nemlendirici şart aksi taktirde dudağımın orta kısımları kabuklu görünüyor. Peeling-nemlendirici sonrası uyguladığımda ise böyle bir sorunla karşılaşmadım.

Kalıcılık : Az miktar uyguladığımda 2 saat kadar sürüyor, ancak silindikten sonra hafif kırmızılık kalıyor dudaklarda böyle olması daha hoş benim için. Eğer bolca uygularsam süre uzuyor veyahut tanımında olduğu gibi üstüne aynı renk tonlarında ruj uygularsam kalıcılık daha da artıyor.Seçim size kalmış :) Yanaklar içinse, kalıcılık maksimum 2-3 saat kadar. Sabitleyici ile daha da uzuyor.

Ben uyguladıktan sonra fazlalığını peçete ile alıyorum, o zaman o ıslak, yapışkan, rahatsız edici görünüm kalkıyor ve daha doğal, hafif mat bir görünüm oluşuyor. 

Peki illa ki bu marka şart mı ? Elbette değil. Ben tekrar almayı düşünmüyorum. Eğer sizlerin deneyimlediği, başka markaların bu tür balmları varsa bilmeyi çok isterim <3

Fiyat : 8-10 TL arası.

Oriflame Very Me Cheeky Lips Stain  │ Dudak ve Yanak Renklendirici ♡ │ AUSE ESUA
Oriflame Very Me Cheeky Lips Stain  │ Dudak ve Yanak Renklendirici ♡ │ AUSE ESUA 
Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.




İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

21 yorum:

  1. Peçeteyle fazlalığı aldıktan sonra, gerçekten doğal bir görünüm elde ediliyormuş bitanem.. Onu ben de sevdim.. Ama çok fazla kullandığım ürün formu değil.. Bu yüzden tavsiyeler de veremiyorum..

    Güzel yazmışsın bebeğim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellik o doğal görünüm olmasa inan kullanmazdım. Öteki türlü tuhaf bir görüntü ve his oluyor. Beğendiğine sevindim, öpüyorum çokça <3

      Sil
  2. Ausem rengi çok güzelmiş, krem allık olarak şahane durur :) Bu tüp şeklinde olan balmlar bana garip geliyor, elimde bir tane benzer var ama o nemlendirici bir balm, çok amaçlı değil. Alışmışım ya direk balm ya da sünger aplikatöre, dudağıma poşet sürüyormuşum gibi geliyor, Allah da iyiliğimi versin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhahaha ay vallahi Allah iyiliğini versin Blanam :D hahahah
      Blanam çok haklısın uygulaması bir garip yani ürünü çekici kılan esasında o doğal görünümlü hali :D allık olarak da tatmin edici. Olsa da olur olmasada olur ama yaz aylarında likit ürünleri pek bi seviyorum ben o yüzden bol bol kullandım :D başka markanın denk gelirse abanırım muhtemelen :D yorumun için teşekkür ederim güzel suratlım <3

      Sil
  3. Lipglossları bir türlü sevemedim özellikle de yanakta hiç kullanamam sanırım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yelizcim o zaman hiç yanından bile geçme bu ürünlerinin. Fakat tekrar belirtmeliyim ki yapış yapış his bunda yok :) teşekkürler <3

      Sil
  4. genelde oriflame ürünlerinden memnun kalmamışımdır canım bende şaşırdım şimdi :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha Havvacım ilk sen değilsin anlaşamayan hak veriyorum ^^ dediğim gibi farklı markalarada göz atılabilir fakat ben henüz göremedim, sevgiler <3

      Sil
  5. Oriflameı seviyorum ama bende pek tercih etmiyorum bu tarz ürünleri kuzum eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuduğun için teşekkür ederim Çağlacım <3

      Sil
  6. Canımın içiii ben de the balm stainiac ürünü var hem yanakta hem de dudakta kullanılan bir türlü sevemedim, dudakları kuruturken yanaklarda doğal olmayan bir renk veriyor. Yorumunu okuyunca senin adına sevindim balımmm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımıniçiii the balm iyi bir marka halbüsü böyle olmasına üzüldüm :/ bir de buna kıyasla daha fazla fiyatı - yorumun için çok teşekkür ederim <3

      Sil
  7. Pek kullanmadığım bir şey canım, eline sağlık.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım okuduğun için çok teşekkürler <3

      Sil
  8. Bende bu tarz ürünleri kullanamıyorum canım.Emeğine sağlık.Sevgilerimle güzellik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banu hanımcım teşekkür ederim kocaman sevgiler <3 :)

      Sil
  9. Ausem kadrajını severim senin :)) Beni biliyosun çok sevmesem de artık alıyorum valla bak dudak balmı ve Gözde artık ilgimi çekiyorlar :D Tek sıkıntı seninde dediğin gibi o yapış yapış hissiyat durumu dudak fırçası evde var ama kullanmıyordum ;) İyi oldu bundan sonra öyle yaparım :)) Şu sildikten sonra dudakta kalan hafif kırmızı görüntü varya bayılıyorummmmm öyle olmasına ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdemmm kesinlikle o doğal kırmızılık şahane ! ^^ ben seni bilmezmiyim yeni ürün almaktan eskiler bitmiyor anacım halen sende bitenler bekliyoruz haberin var mı :D - öpüyorum kocaman güzel suratlım <3

      Sil
  10. bu tarz bende almıştım silip kırmızılık kalmasını doğal durmasını seviyordum ama dediğin gibi kalıcılık az olunca bırakıverdim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh o kalıcılık sorunu üründen nefret bile ettiriyor, teşekkür ederim yorumun için <3

      Sil
  11. Tatlışkom oriden biçok şey alıyorum ama tekrar tekrar aldığım ürün olmuyor :d denemelik şeyler bence kışın kullanabilirsin bunu ya çok da beter değil he :D

    YanıtlaSil