27 Eylül 2016 Salı

Maybelline Color Tattoo 24 HR - 65 - Pink Gold ♡ │ AUSE ESUA


Merhaba !
Maybelline Color Tattoo'lar merak ettiğim ama almaya yanaşmadığım ürünlerdendi. Aylar önce bir indirim yakalayıp şans vermek istedim. Zira bu farlarla ilgili öyle olumlu yorum ve blog yazısı okumuştum ki şans vermemek haksızlık olurdu.

Bu sayede almış olduğum -Maybelline Color Tattoo Pink Gold- vazgeçilmez makyaj elemanlarından birisi oldu. Hatta tatile gittiğim dönem, elim hep bu fara gitti ve ekstra bir far kullanma ihtiyacı hissetmedim. Kimi zaman katlanma bölgesine hafif gölge vererek kullandım kimi zamansa tek başına ve bol rimelle kombinledim. Tek başına da tatmin edici sonuç çıkarttığını altını çizerek belirtmeliyim.



Maybelline Color Tattoo, küçük cam ambalaj içinde bulunuyor ve 24 saat kalıcılık sağladığını öne sürüyor. 24 saat test etmesem de uzun süre kalıcı olduğu aşikar.
Sabah yapmış kullanmış olduğum -pink gold- akşam üzeri eve geldiğimde halen gözlerimdeydi. Kalıcılık konusunda beni oldukça tatmin etti. Bu süreç içerisinde göz kapağımda ki çizgilere birikme yapmadı ve uygular uygulamaz sabitlendi.-Hemen sabitlendiği için göz makyajında titiz olmak gerekiyor yoksa ortaya karmaşık ve pütürlü bir görüntü çıkıyor.-

Kremsi yapılı, içerisinde hafif simleri olan ve göz kapağına uygulandığında sırıtmayan, metalik bitişli pembe bir renk ve yapısı gereği kuruma sorunu olacak gibi görünüyor.

Ağırlık olarak, pratik olduğu için ve iyi sonuç aldığım için parmaklarımla uyguladım, bazense kedi dili far fırçası ile uygulama yaptım. Hem parmakla hem de fırçayla iyi sonuç alınıyor fakat bana sorarsanız parmak en iyisi.

Fiyat : İndirimsiz : 22.90 TL - Ben indirimle 12.90 TL'ye satın aldım. 

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Bu farları denediniz mi ? Bana önerebileceğiniz başka renkleri var mı ? Başka markanın bu tür farlarını denediniz mi ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !


Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

24 yorum:

  1. Bu rengide cok şahaneymis kuzum bende severek kullaniyorum gule gule kullan 😘

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan Ause, çok kullanışlı bir renk. Seviyorum color tattooları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikleee Gökçe hanımcımm :) bende çok sevdimmm <3

      Sil
  3. Ben de bu rengini çok severek kullanmıştım vaktiyle ama yarısına gelmişken kurudu :/ benim gözlerimde hiç kalıcı olmamıştı; ama, bazı Color Tattoolar bende böyle sonuç veriyor. Sorun onlarda değil bende :D Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah Başak hanımcımm yaa :) o konuda çok haklısınız bazı göz kapaklarında çoğu ürünün kalıcılığı az olabiliyor- bende çok şükür şimdilik kuruma sorunu olmadı birde Blana'nın önerisiyle ters saklıyorum :D sizde deneyin isterseniz :) çok teşekkürler <3

      Sil
  4. Bu renk bende de var Ausem, hatta project panıma koydum. Ters saklarsan ve sıkı kapatırsan kurumuyorlar, ben sorun yaamadım ki 1.5 senedir kullanıyorum. On and on bronze da çoook güzel <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpersin Blanam bu yorumunu okuduktan sonra bende öyle saklamaya başladı ve ağzını sıkı sıkı kapatırım o konuda çok hassasım cünkü bazı ürünlerim çöp oldu :D az kapattığım için zamanında :D bronze olana da bakcaammm :D <3

      Sil
  5. Ause; çok tatlı bir renk.Güle güle kullan canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banu hanımcım çok teşekkürler <3

      Sil
  6. Bende elim gidip de almadigim urundur kendilerib😏 ama almaya kararliyim bu seferrrr 🙌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah ^^ yorumlarını merak ediyorum <3

      Sil
  7. Onand on bronze'u kesinlikle tavsiye ederim, katlanma bölgesine daha yoğun veya iki kat uygularsan kendi kendine gölgeli makyaj yapıyor resmen :) Yeni renklerden creme de nude aklımda göz kapağını nötrlemek için. Geçenlerde denedim ve Mac painterlyden daha açık ve daha aydınlık,uyanık gösterdi. Zaten soft ochre'a muadil gösteriliyor.
    Bir de pomegranate punk var ki ülkemize yine hangi akla hizmetse getirmediler.
    Ben de bu pembişi denemedim ama aklımda kalmadı değil, tam benlik pratik makyaj kurtarıcısı :)
    Güle güle kullan!
    Sevgiler,
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bronze u listeye Ekledim Güzel suratlı Zeynep ^^
      creme de nude merak ettiklerimden -
      Ayy çoğu ürünü bi getiremiyorlar zaten :d yakında ayaklancak millet :D ^^
      daha güzelleri senin olsun kocaman sevgiler kocaman öpücükler <3

      Sil
  8. Kuzum bende sadece on and on bronze rengi var blogta okumuşsundur mutlaka cok güzel her makyaja yakışıyor ama dediğin gibi fırça değilde elle daha güzel dağıtılıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kuzucum sanırım okumuştum. PArmakla çok iyi kesinlikle :) <3

      Sil
  9. Bir türlü pink gold'u sevemedim kuzumm renk gözlerimi şiş gösteriyor :( Ama genel olarak color tattooların yağıları gerçekten başarılı :) Mutlu günlerde kullan bitanemm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sahimii üzüldüm Balım. Maalesef ten rengine göre farklılık gösterebiliyor cok haklısın. Daha güzelleri senin olsun hayatım <3

      Sil
  10. İndirimdeyken mutlaka en az bir rengi alınabilecek ürün ^^

    Ben de çok seviyorum..

    Sevgili Çağla da tanıtmıştı bu krem farları ^^

    Bir de bronz rengi var o da harika :)

    Bol rimelle de harika oluyordur kesin <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle en az bir tane alınmalı :)
      Bol rimelle de gerçekten çok güzel oluyor Fatmacım, teşekkür ederim <3

      Sil
  11. Çok seker senin güzel gözlerine de çpk yakisir 😊



    r 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya hanımcım çok tatlısınız teşekkür ederim :) <3

      Sil
  12. Bu renkte benim de gözüm var, şimdilik cream beige var bende gerçekten çok başarılılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimiii sende ki rengini de alacağım ^^ <3

      Sil