10 Eylül 2016 Cumartesi

Garnier Skin Naturals BB Krem ♡ │ AUSE ESUA

Garnier Skin Naturals  BB Krem ♡ │ AUSE ESUA
Garnier Skin Naturals  BB Krem ♡ │ AUSE ESUA 


Merhaba !
Daha önce Garnier 5'i 1 arada bb kreminden bahsetmiştik. Onun rengi bana birazcık koyu gelirken şuan görmüş olduğunuz BB kremse cuk oturdu. Peki beni etkiledi mi ? Söz ettiği vaatlerinin ne kadarını yerine getiriyor ?

Garnier Skin Naturals  BB Krem ♡ │ AUSE ESUA
Garnier Skin Naturals  BB Krem ♡ │ AUSE ESUA 
BB  ve CC kremleri tercih etmemin sebebi ince yapılı olmaları ve yüzde ağırlık yapmamaları. Fakat şöyle de bir durum var, BB kremlerde çok sık renk sorunuyla karşılaşıyorum. En açık rengi bile koyu gelebiliyor, ortasını bulamıyorum açıkçası.

Bu sefer renk de şansım yaver gitse de çok memnun kaldığımı söyleyemeyeceğim.
Renk : Light/Claire

Garnier Skin Naturals  BB Krem ♡ │ AUSE ESUA
Garnier Skin Naturals  BB Krem ♡ │ AUSE ESUA 
-İnce, uzun sert bir ambalaja sahip.Ürün tepe taklak olduğundan zaten akışkan olan BB krem daha da akışkan oluyor fakat bu durum  ürün bitmeye yaklaştığında kolaylık sağlamıyor. Sert oluşu sıkıntı yaratıyor ve ne kadar sıkarsam sıkayım çok az ürün çıkıyor. Sonucunda kesmek durumunda kaldım.
  • Cilt rengini eşitler 
  • Pürüz ve çizgileri gizler 
  • Sağlıklı bir ışıltı verir
  • 24 saat* nemlendirir 
  • UV ışınlarından korur
  • Yağlanmayı kontrol altına alır
Bir önceki Garnier deneyimimde yüzümü nemlendirdiğini fakat yeterli temizlemediğim taktirde sivilce yaptığını belirtmiştim. Aynı durum bunun içinde geçerli. Ötekine nazaran daha az nemlendiriyor fakat dikkat etmediğim taktirde veyahut yüzümde çok uzun kalırsa  mutlaka sivilce çıkarıyorum.

Oldukça ince yapılı ve akışkan. Yüzde ağırlık yapmıyor.Kapatıcılığı da  tatmin edici ve doğal bir bitiş sağlıyor. Benim içinse kapatıcılıktan ziyade cilt tonunu eşitliyor olması önemli, bu açıdan da beni memnun etti.

Çizgilere dolma yapmıyor ancak pürüzleri gizleme gibi bir durum söz konusu değil. Peeling yapmadığım taktirde kabuk bağlamış sivilce, kuruluktan oluşmuş soyulmalar varsa  onları yüzde yüz kapatmıyor, bb krem altından bir güzel sırıtıyor.

Çoğunlukla olarak süngerle uygulama yapsam da fondöten fırçası ile de güzel sonuç elde ediyorum.
Garnier Skin Naturals  BB Krem ♡ │ AUSE ESUA
Garnier Skin Naturals  BB Krem ♡ │ AUSE ESUA 
Karma-Yağlı ciltler adı altında piyasaya sürülen ve  yağlanmayı kontrol altına aldığını vaat eden bu bb krem kesinlikle böyle bir şey yapmıyor. Bir kaç saat beni idare ettikten sonra yüzüm ürünü kusmaya başlıyor ve rezil bir görüntü çıkıyor ortaya çıkıyor. T Bölgem parlamaya ve yağlanmaya başlıyor. Yaz aylarında uzak durulası bir ürün bana kalırsa. En büyük hatayı sıcak havalarda kullanarak yaptım. Eğer elinizde varsa kışın kullanmanız daha iyi olacaktır.

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? Garnier BB Kremini denediniz mi ? Memnun musunuz ? Yoksa tövbe bir daha almam mı diyorsunuz ? Tabii ki bilmeyi çok isterim !

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.



İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.


47 yorum:

  1. selam canım ben bu ürünü beğeniyorum aslında :/ genelde bunu kullanıyorum fondöten yerine diğer bb lere göre iyi olduğunu gözlemledim bazı kusurları var tabi haklısın :( bu konudaki yazın çok açıklayıcı olmuş :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havvacım güzel yorumun için teşekkür ederim, her güzelin bir kusuru var tabii :) pek uyuşamadık zaten her ürün mükemmel olmuyor ^^ şaşırmadım o yüzden. Sevgiler <3

      Sil
  2. Tövbe bir daha almam diyenlerdenim.. Çok kötü sivilce yapmıştı bende. Berbat bir ürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de öyle, tekrar almayacağım ürünlerden birisi. Garnier yavaş yavaş çöküşlerde son dönemlerde.

      Sil
  3. Bana da sivilce yaptı , ki ben çok kuru bir cilde sahibim beğenemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Saliha, çok haklısın çoğu kişinin dert yandığı bir durum bu. Şikayet olmasına rağmen bir güncellemeye de gitmiyorlar. Kuru cilt de bile sivilceye neden olduysa artık daha ne diyebilirim ki. Sevgiler <3

      Sil
  4. Kuru ciltlilerin kabusu olan bb kremdir kendileri :/ bilgilendirme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin sorunu var sanırım, ama hiç kimse dikkate almıyor ne yazık ki ben teşekkür ederim <3

      Sil
  5. Elimde hiç BB yada CC krem yok almayı istedim ama kapatıcı özellikleri hoşuma gitmedi yağlı cilde sahip olduğum için bu ürün bana olmazmış onu öğrenmiş oldum belki sivilce oluşumuna bile neden olabilir kullanılırsa yazı için çok teşekkürler sevgiler :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle sivilce sorunu yaşarsın diye umuyorum :d henüz yaşamayanına denk gelmedim ben teşekkür ederim <3

      Sil
  6. Drugsore high end fark etmeksizin tenime uygun renkte cilt ürünü bulamadığımdan artık test bile etmiyorum uyar mı diye :) Bb krem olarak aklımda Missha'nın bb kremleri var; 13 numaranın ten rengime uyacağını ümit ediyorum. Zaten genel olarak çok beğenilen bir marka ve bb kremini kullanıp sivilcelerinin azaldığını söyleyen insanlar var çevremde! :)) Nişantaşında mağazasını açacakmış yakında; ben de sabırsızlıkla onu bekliyorum :) Online sitelerinde bb kremlerin tester boyları da satışta 1tl'ye, aklında olsun; belki sen de orada aradığın ürünü bulabilirsin Ausecim =)
    Öpüyorum,
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhaha ^^ bi de o sorun var dimi hele ki bb kremlerde daha çok oluyor bu renk problemi. Önerdiklerine bi göz atacağım Zeynep hanımcımmm ^^ - online siteye de bi bakim.Çok teşekkürler bende öpüyorum kocaman <3

      Sil
  7. Garnier'in BB kremlerini ben de sevmiyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( ne olacak bu Garnier bilmiyorumm kiii

      Sil
  8. Mucizevi bb kremi ve goz alti kreminde renk problemi yasamistim. Hassas ciltlere pek iyi gel.iyor bence Garnier urunleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esy bu renk problemi herkes de oluyor sanırım ay bu bb kremlere bi çözüm öneremediler üstüne ciltle bütünleşmiyor bazıları ve renk sırıtıyor doğal oalrak. Hassas ciltli kullanan birine rastlamadım henüz ama en azından birilerine iyi geliyormuş:)

      Sil
    2. 😁😁 aynen fondotenlerde de cok yasiyorum beyaz tenli olunca malesef bulmak zor oluyo

      Sil
    3. kesinlikleeeeeeeeeeeeee :D

      Sil
  9. Benim yüzüme hiç iyi gelmemişti ve maalesef sivilce yapmıştı. Yüzümde hiç hassas değildir oysa :/
    O gün bugündür, kullanmıyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynı dertten muzdaribim hatta bi kaçımız. İçeriğinde ki birşeyden ötürü sivilce yapıyor sanırım. Bir daha almam amanınnn :D ^^

      Sil
  10. Garnier bb kremlerde en sevmediğim şey çok akışkan olmaları :/ Sinir oluyorum parmağıma alırken kapağıda çevirmeli,fırça üzerine alsam hemen dibe akıyor :/ Bilemedim.... Bu arada şu fotoğrafı ne ile çektiği söylermisin rica etsem canım benim!!! Haset içerisinindeyim çok pis kinleniyorum sana :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın Goncam aynen çok akışkan daha açar açmaz ürünün bi kısmı gitti zaten :D - ahahahah anamm senin bu yorumların beni çok mutlu ediyor kii senle biz bunu özelden konuşalım o halde Goncam :D

      Sil
  11. Auseemmmm yazını okuyunca istemsizce güldüm niden çünkü Garnier çokdaa şee yapmamak lazım didim.. Ben aldığım bb kreminde medium rengini almıştım ve çok koyu gelmişti bunlarda yüze oturan bir renk bulmak çok zor zaten bu saatten sonra almam da zamanında tutturamadım işte bi hevesle alınca öyle oldu :D Bende sivilce yapmamıştı ama ciltle alakalı olabilir ;)

    Bu markanın ne ten ürünlerini ne de makyaj temizleme sularını alırım. Sadece peelinglerini beğeniyorum ve onları almaya devam ederim yoksa cıks yani 😏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhaha:D Gözdem tövbe bidaha ten ürünlerini almam. Şuan elimde bitane misel suyu var o bitsin onlarıda almayacağım sadece üçü bir arada temizleyicisini alırım senin dediğin gibi. Bana faydası yok aksine zararı var ay bide sürekli övüp duruyorlar delircemmmm

      Sil
    2. Ya sorma ilkten bende çıldırıyodum ama yakın arkadaşım memnun kullanıyor demek ki her cilt aynı değil o yüzden artık takılmıyorum 😌 Gratis'e gittiğimde o temizleme sularına bir bakış atıyorum valla raf yerinden oynar o derece 😂 BB kremleri de benden uzak olsun :D

      Sil
    3. Missha alalım kızlar, bak beni dinleyin :D

      Sil
  12. Aynı sorunları ben de yaşadım bitanem.. Ben sadece BB kremi denemiştim.. Senin gibi rengi bana koyu gelmişti.. Renk yelpazesi oldukça dar bir ürün malesef.. Benim de yüzümde hemen kusma yapıyordu, ardından da merhaba sivilceler.. Hiç hiç sevmediğim, bana inanılmaz kötü gelen bir üründür kendisi.. Yakınından bile geçmiyorum :)

    BB krem için sana ''Pure Beauty'' öneririm.. Aşık olursun o derece :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucum önerin ve yorumun için çok teşekkür ederim. Pure beauty merak ettiklerimdendi zaten markayı da genel olarak çok seviyorum mutlaka bakacağım <3 :)

      Sil
    2. haberdar et bitanem deneyimlersen :* <3

      Sil
    3. elbette kuzucum ^^ mutlaka yazarım <3

      Sil
  13. Renk olarak açık rengi ile iyi anlaşmıştım ama sivilce problemi bende de oldu ve bıraktım mecburen.. Şimdi de kendime uygun bir BB krem bulamıyorum. Güzel bir tane bulursan ses ver yavrum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Veririm Akelamm ^^ :) teşekkür ederim yorumun için <3

      Sil
  14. Canim ellerine saglik gene harika bir yazi olmus 😘

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel bir yazı olmuş:) Bende bloğuma beklerim:))

    YanıtlaSil
  16. Ausem bende bunun 5i bir yerdesi var, ne yapıcam :O Minik seyahat boyu bimden almıştım, merakıma yenilip. Ayaklarımı düşünüyorum ama olmaz ^^
    Garnier'i sevmedik ailecek kuzum, yapacak bir şey yok :) Missha alalım bu sene hep beraber, Gözde'yi de kandırdım bak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha Blanam konuşmuştuk senle bunu sanırsam ^^ o minik olanı da bitmiyor vallahi bitmiyorrrrrrrrrrrrr ve o daha yağlı buna göre ayaklarında neler çekti Blanam ya :D bacaklarına sür bari bu sefer hahahah :D Misshaaaaaa tamam not ettim beni kolay kandırıyorsun zaten sennn :)

      Sil
  17. Hic kullanmadım sanırım almam da :/ Teşekkürler bebis <3

    YanıtlaSil
  18. Son zamanlarda kullandığım BB krem oluyor kendileri. Toplamda 2 tane BB kremim olduğu için kıyaslama yapamayacağım:)Bende şu ana kadar sivilce yapmadı.Lütfen yapmasın da :(
    Kızarıklıkları,sivilceleri çok güzel kapatmıyor ama arada bir kullandığım için idare ediyor beni:)
    Ben pudra ile sabitliyorum yeteri kadar dayanıyor ama T bölgemde özellikle burnumda disko topu etkisi yaratmıyor değil:)
    Emeğine,kalemine sağlık arkadaşım.Yazında, fotoğraflarında şahane!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel arkadşaım sorun yaşamadığına sevindim ilerleyen günlerde de umarım yaşamazsın. Fotoğrafları beğendiğineeeeeeee kocaman sevindim :) güzel yorumun için çok çok teşekkür ederim <3

      Sil
  19. ama bu da koyu gelicek banaaa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç şaşırmadım Mervecim o zaman almadan çöpe gitti bu da :D <3

      Sil
  20. ben garnierin renkli urunlerini bir daha asla almayacaklardanim cildimd3 asiri sivilcelenmeye neden oluyorlar bu anlamda note ürünleriyle anlasiyorum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili -makyajlailgili- note ürünler çok çok güzel ve cildimde hiç bir soruna neden olmadı. Bundan sonra Garnier ten ürünlerini kesinlikle almayacağım. - yorumun için teşekkürler

      Sil
  21. ah garnier ilk bb kremim buydu ya :D ama o zamanlar bu serisi yoktu :) Benim de yüzüme 1 ton koyu gelişşrdi ama kullanırdım.Tüh desene ton buldun ama yapısı tutmadı :(

    YanıtlaSil