6 Eylül 2016 Salı

First Time Matte LipStick │First Time Mat Ruj ♡ │ AUSE ESUA

First Time Matte LipStick │First Time Mat Ruj ♡ │ AUSE ESUA
First Time Matte LipStick │First Time Mat Ruj ♡ │ AUSE ESUA 
Merhabaaaaaaaaa !
Arasam bulamayacağım türden renkler ve rujlar hiç ummadığım yerde hiç ummadığım renk ve hiç bilmediğim marka olarak karşıma çıkabiliyor. First Time Matte rujunu da bu şekilde keşfettim.
Ev ve kişisel ihtiyaçları karşılayacak, ürünler barındıran dev bir mağaza da ikinci  kez karşılaştığım First Time Matte rujuna  şans vermek istedim. Biraz da -eve, watsons- mağazalarında satılıyor olmasına güvendim açıkçası..

First Time Matte LipStick │First Time Mat Ruj ♡ │ AUSE ESUA
First Time Matte LipStick │First Time Mat Ruj ♡ │ AUSE ESUA 

Ambalaj Kalitesi
Birazcık -Golden Rose- mat rujlarının ambalajlarına benziyor.Tabii Golden Rose da hissedilir bir kalite söz konusu fakat, bu fiyata bu rujun ambalaj kalitesi de oldukça tatminkar.
İçeriğinde ki renk ile uyumlu, 10 TL altı bazı rujlar gibi bıngıl bıngıl oynamayan, sağlam bir ambalaja sahip. Üzerinde son kullanım tarihi de mevcut.

Yapısı, Matlığı ve Örtücülüğü
Hafif koyu, gül kurusu.
Yapısı, matlığı ve tek seferde örtücülüğü  15-20 liralık mat rujlarla aynı oranda. 
Tek sıkıntısı kokusunun kötü olması. Biraz aroması var gibi gelse de, hoş bir kokuya sahip değil. Sürdükten sonra kokusunu hissetmediğim için bunu sorun olarak görmüyorum.

Dudakları Kurutuyor Mu ?
Yaz boyunca sık sık kullandım ve beni rahatsız edecek kuruluk sorunu gözlemlemedim. Bu süreç içerisinde ruj öncesi dudak nemlendiricisi de kullanmadım. Bu açıdan beni çok memnun etti. Mat bitiş olup dudağı kurutmaması çok iyi. Ancak söylemeliyim ki -kış- mevsiminde nemlendiriciye ihtiyaç duyarım muhtemelen.( Kışın yüzüm, ellerim ve dudaklarım hassaslaşıyor ve kuruyor. İstesem de istemesem de nemlendiriciye her türlü ihtiyacım var. )
First Time Matte LipStick │First Time Mat Ruj ♡ │ AUSE ESUA
First Time Matte LipStick │First Time Mat Ruj ♡ │ AUSE ESUA 

Kalıcılık Süresi Ne Kadar ?
Yaklaşık 3-4 saat kadar. Bu benim için yeterli bir süre. Yeme-içme durumu olduğunda, her ruj gibi gün içinde illa ki tazelemem gerekiyor.

Kısaca Özetlersek 
Memnun edici örtücülüğü, renkleri ve kaliteli ambalajı ile alınası bir ruj. 
Demem o ki a-dostlar 5 liraya alabileceğiniz, güzel ve nadir rujlardan.

Peki sizler ne düşünüyorsunuz ? First Time rujlarını denediniz mi ? Bana önerebileceğiniz farklı renkleri var mı ? Peki siz bu ruju alır mısınız? Tabii ki bilmeyi çok isterim !
First Time Matte LipStick │First Time Mat Ruj ♡ │ AUSE ESUA
First Time Matte LipStick │First Time Mat Ruj ♡ │ AUSE ESUA 

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))
Yeni yazılarımdan haber almak için ise Blogumu takip edebilirsiniz. 

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.


29 yorum:

  1. rengi çok hoş ,ilk defa duyduğum bu markaya şans verebilirim. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğinize sevindimm kocaman sevgiler :)

      Sil
  2. Rengi de, tasarımı da çok güzel, güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  3. Ay bayıldım rengine, nasıl tatlışko -böyle yazmak zorunda hisettim resmen :D Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha Başak hanımcım çok teşekkürler <3

      Sil
  4. Ausem daha önce hiç Watsons'ta dikkatimi çekmedi bu ruj ama gider gitmez arayıp bulacağım :) Rengine bayıldım, fiyatı zaten çok uygun... Muhteşem keşif olmuş diyorum :) Ellerine sağlık kuzum <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanammm çok teşekkür ederimmm :) fiyatına göre çok çok güzel bir rujjjj bak bakalım sevecekmisin merak ediyorum <3

      Sil
  5. Rengi çok tatlıymış canım güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Rengi çok tatlıymış canım güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Rengi çok tatlıymış canım güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Canımın içiii o nasıl güzel bir renk <3 golden rose matte velvet serisini anımsatıyor gerçekten ambalajıyla, güle güle kullan balımm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marymmm cok tesekkür ederimmmmmm <3

      Sil
  9. Renk tam benlik hergün kullanırım valla ^^ Fiyatı da cok uygunmus alırım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindimm Çağlacım :)

      Sil
  10. Ausemmm güzellik rengine bayıldım ama kokusu biran düşündürdü beni biliyosun genelde yediğim için kokusu da güzel olsaymış kişkem dedim :D O fiyata bulursam kaçırmazdım bende başka renklerini de alsaydın ^.^

    YanıtlaSil
  11. vayy canım bu ruj cidden harikaymış fiyatı şaka gibi paylaşım için teşekkürler <3 :)

    YanıtlaSil
  12. Benim de ilk kez duyduğum bir marka ...
    Ama yalan yok renk gayet güzel kiiii

    YanıtlaSil
  13. merhaba :)
    rujun rengini görünce çocukluğuma döndüm sanki, çok güzel bir ton :). bu arada bloguma uğrarsan çok sevinirim

    YanıtlaSil
  14. 5 liraya çok iyiymiş ki ama Ause, bayram hediyesi al bana ahahaaaaa 😂😂😂😂

    YanıtlaSil
  15. Hiç görmemiştim bu ruju :D 5 lira için çok iyi bence :)

    YanıtlaSil
  16. katılıyorum beybi 5 liraya alınacak en güzel rujlardan =) bende de bi tane var mavi alt tonlu bi pembe bu markadan, çok severek kullanuyorum. sen de mutlulukla kullan^^

    YanıtlaSil
  17. Bende hiç duymayanlardanım yahu.. Ama bir göz atayım mutlaka ❤

    YanıtlaSil
  18. Ben 126 numarasini aldim ve severek kullanıyorum. Uygun fiyatli ve hos bir ürün :)

    YanıtlaSil
  19. frist time matte ruj 27 numara çok güzel

    YanıtlaSil
  20. Bende 126 numarası var. Dudağımın yapısını beğenmediğim için ruj sürmezdim ta ki bu markayla tanışana kadar.Ruj gerçekten mükemmel ��

    YanıtlaSil